g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.07.2012

[01-02] Wampiry

    Nie mogę uwierzyć, że pojawiło się aż tyle komentarzy pod poprzednim postem! Bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie.
      Dziś mam dwie prace - obie związane są z tematyką wampirów. Osobiście bardzo podoba mi się ten pierwszy i nawet zastanawiam się, czy nie zmienić szablony głównego na coś w tym stylu. Co o tym sądzicie? 



     Następna notka pojawi się prawdopodobnie za jakieś dwa, trzy dni.

41 komentarzy:

  1. Wow! Oba zachwycają. Mi się chyba bardziej podoba pozycja 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne, mają swój klimat :) Tez podoba mi się bardzo pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a który ma być mój???
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z założenia miał być ten pierwszy, ale w sumie jak wolisz ; ]

      Usuń
    2. Okey to sobie wybiorę :**

      Usuń
    3. A mogłabyś mi poprawić i zrobić bez tych wydłużeń tylko sam nagłówek nr 1:** proszę :))
      bo coś mi nie wychodzi jak zmieniam na blogu :PP
      za pomoc dziękuje i jakbyś mogła zrób to dla mnie ^^
      Pozdrawiam i ślicznie dziękuje :)
      podobają mi się te strasznie, a najbardziej drugi, pierwszy też niczego sobie, ale jakoś dziwnie to wygląda na moim blogu.

      Usuń
    4. Nie za bardzo widzę to ucinanie. Nie wyglądałoby to zbyt dobrze. Jak chcesz to mogę Ci wstawić szablon, żeby wyglądał tak, jak na podglądzie.

      Usuń
    5. Wyślij mi na molepuma@gmail.com email i hasło : )

      Usuń
    6. już sobie poradziłam
      dziękuje za pomoc
      i pozdrawiam ^^

      Usuń
    7. Ustaw to tak jak tutaj http://proba-obrazu.blogspot.com/
      Nie wycinaj niczego, bo to wygląda beznadziejnie. Wygląd ma zachęcać do zapoznania się z blogiem, a nie odstraszać. Więc weź normalnie ustaw ten szablon.

      Usuń
  4. Ten pierwszy cudny! W tym drugim nie podoba mi się tekstura w tle, ale to dlatego, że ja drewienka w tle w ogóle nie lubię.
    Szablony naprawdę świetne
    Pozdrawiam
    [szablony-snow.blog.onet.pl niedługo szablony-snow.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym przypadku również moim faworytem jest pierwszy szablon. Nie wiem, czemu, jakoś bardziej wykorzystane obrazki przypadły mi do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę i aż mi dech w piersi zaparło! One są obłędne! Cudowne, ach! Aż nie mogę się doczekać kiedy dostanę swój szablon, chyba zawału dostanę.:DD Jakoś przetrzymam, ale są naprawdę przepiękne te szablony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie na gg, chciałam właśnie pogadać o twoim zamówieniu. Dostałaś jakąś wiadomość? : )

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ogarnę blogspota, zgłoszę się pewnie na szabloniarkę... Ale jeszcze przemyślę.

      Pierwszy szablon cudowny, zakochałam się. Szkoda, że onet robi takie pseudorewolucje, bo tam umiałam wstawiać szablony, a tutaj jeszcze mi coś nie wychodzi. XD

      Usuń
    2. Zapraszam, przyda się dodatkowa para rąk do pracy ; )
      A jak masz jakieś problemy z blogspotem, to pisz. Tyle, ile mogę, to postaram się pomóc : )

      Usuń
  8. Cześć. Oba szablony bardzo udane, ale pierwszy chyba lepiej ci wyszedł :). Informuję, że dodałam was do Konkurencji na Szabllon.blogspot.com. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe pytanie: jak zrobiłaś ten kursor? Jest świetny! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google "cursors". Poszukaj czegoś dla siebie, potem skopiuj kod http i wklej do gadżetu "HTML/JavaScript" : ) Mam nadzieję, że pomogłam : )

      Usuń
    2. A można wklejać kod do tego gadżetu nawet, jeśli już się coś w nim ma? :)
      Za pomoc i tak bardzo dziękuję!

      Usuń
    3. Nie sądzę, żeby w jakikolwiek sposób to przeszkadzało, ale pewności nie mam, bo nie byłam w takiej sytuacji : ]

      Usuń
    4. Hmm, okej, spróbuję i zobaczymy, co z tego wyjdzie. :)

      Usuń
  10. zajebiste szablony ;3 szczególnie ten całego bloga. A z tych co tutaj dodałaś, bardziej przemawia do mnie ten pierwszy ;)

    pozdrawiam, wiedźma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szablony! Mi się bardziej podoba ten drugi. Ja bym na stronie głównej zostawiła ten, co masz, bo bardzo dobrze się prezentuje.
    Pozdrawiam!
    Grafogirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ho witaj. Drugi szablon jest po prostu piękny! Przychodzę właśnie z onetu, tak, na razie odwiedzam. Mam do Ciebie kilka pytań, ponieważ widzę, że okiełznałaś graficzną stronę blogspota, a ja dopiero się tu zadomawiam. Lubię robić własne szablony na swoje blogi i chciałabym zaadoptować onetowskie do nowego środowiska :). Mam nadzieję, że mi pomożesz, i że się zbytnio nie narzucam.
    1. Po pierwsze: czy istnieje jakikolwiek sposób na przeniesienie swoich postów i komentarzy z Onetu na blogspot?
    2. Jak dodaje się owe arkusze CSS? Wkleja się je po prostu do kodu HTML szablonu? Jeśli tak, to gdzie?
    3. Czy wstawiając nagłówek, oprócz wysokości zaznaczasz też gdzieś jego długość?

    Z góry dziękuję, choćby za czas, jaki poświęcisz na przeczytanie tego komentarza, a jeśli jeszcze postanowisz odpowiedzieć, to będę niezmiernie wdzięczna.

    Pozdrawiam, Svi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ciesze się, że dwójeczka Ci się spodobała : )
      Co do twoich pytań:
      1. O ile wiem, nie istnieje możliwość przeniesienia postów i komentarzy. Są to zupełne odrębne strony, więc jedynym wyjściem jest ponowne opublikowanie postów.
      2. Aby dojść do arkusza CSS wchodzisz w szablon - > dostosuj - > zaawansowane i tam na samym dole będzie arkusz CSS. Kod HTLM natomiast możesz dodać poprzez wybranie odpowiedniego gadżetu w układzie.
      3. Wielkość nagłówka jest bez znaczenia. Szerokości możesz dostosować w szablon - > dostosuj - > coś tam coś tam szerokość. Poprzez CSS możesz sprawić, że tekst wjeżdża na nagłówek i szablon są podobne do tych, które występują na onecie.
      Nie potrafię zbyt dobrze tłumaczyć, więc nie wiem, czy wyrażam się dostatecznie jasno. Jeżeli coś trzeba wyjaśnić jaśniej, to mów
      Pozdrawiam : )

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nagłówek dodaje poprzez układ i mi wszystko działa dobrze. Wstawiam go z komputera.
      Nie mam pojęcia, czemu jakość Ci szwankuje. Pierwszy raz o czymś takim słyszę :(

      Usuń
    4. Jak wstawiam go z linku to wygląda normalnie. Teraz wygląda to tak: http://graphicpoison.blogspot.com/
      i to dzięki tobie!
      Jeszcze raz wielkie dzięki. Pa!

      Usuń
  13. Skoro masz już wampiry, to może jeszcze zombie? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała : P Zrobię, jak będę miała odpowiednie zdjęcia ; ]

      Usuń
  14. Witam, chciałabym złożyć zamówienie na mojego bloga, na którym jest opowiadanie raczej z tych smutnych. Adres bloga to: http://full-of-life-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, chciała bym złożyć zamówienie, na którym jest opowiadanie o pewnej rudej dziewczynie, powiedzmy że taka powieść ale nie pamiętnik. Z góry dziękuje. Deja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem : )

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Informuję o dodaniu buttonów na www.naglowkownik.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. super ;) podoba mi się ten drugi <33
    pobieram na zabic-wampira

    OdpowiedzUsuń