g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.07.2012

[3-5] Niebiesko

     Jak tam? Nie spodziewałam się aż tylu zamówień. Nie wyrabiam się, co zresztą widać, kiedy spogląda się na kolejkę. Marzę o tym, aby ktoś zgłosił się do naboru. Dodatkowa para rąk naprawdę by się przydała.



Następną notkę postaram się dodać jutro lub pojutrze :) 

38 komentarzy:

  1. A w notkach zawsze będą po 2-3 szablony, czy mniej? :) Wow, szybko się wyrabiasz, i do tego jakie śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 lub więcej, zależy w jakim tempie będę robić szablony. Ogólnie wychodzę z założenie, że lepiej dawać notki szybciej, chociaż z małą liczbą szablonów, niż np raz czy dwa razy na miesiąc, tyle że z większą ilością prac.
      Ciesze się, że Ci podobają : )

      Usuń
  2. Jill, twoje szablony są rzeczywiście magiczne ;) Szczególnie drugi i trzeci z kosmicznymi, gwieździstymi teksturkami. Świetnie się prezentują, i zauważyłam, że lubisz je wykorzystywać w swoich pracach ;) Jestem pod wrażeniem, że tak szybko dodajesz nowe notki z szablonami, a kolejka... cóż, rzeczywiście imponująca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie była to moja decyzja, osoba zamawiająca takie chciała ; D Ale masz rację, uwielbiam takie tekstury :)

      Usuń
    2. Ach, mam jeszcze takie małe, niezobowiązujące pytanko. Czy da się zastrzec zamówiony szablon tylko dla swojego bloga na czas korzystania z niego? Tak z ciekawości...;)

      Usuń
    3. Tak, jeżeli sobie tego zażyczysz, to jest taka możliwość :)

      Usuń
    4. Dziękuję, w takim razie podkreślam, że życzę sobie, by zamówiony przeze mnie szablon został zastrzeżony dla mojego bloga, dopóki na nim widnieje (widnieć będzie). ;)

      Usuń
  3. Wow, pierwszy jest genialny. taki subtelny, delikatny, ale z pazurkiem. Bardzo mi się podoba. Dwa pozostałe - staniki nie latają, ale też mi się bardzo podobają :3.
    Szabllon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boziu! Dziękuję za wykonanie mojego zamówienia :) Ten szablon jest obłędny<3, nie mogę się napatrzeć *_* Czy mogę go pobrać, jeśli tak wpisuję się do "księgi pobrań":)

    Dziękuję, dziękuję dziękuję... Przecudna szablony! Nie mogę się doczekać aż dostanę drugie zamówienie, nie pospieszam cię bo to niegrzecznie :) Dziękuję ślicznie jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie musisz pytać : P
      Tak patrzę na twojego bloga i wydaje mi się, że w bocznych ramkach powinnaś zmienić kolor czcionki na #bd5451 - napisy były by bardziej widoczne :)
      Cieszę się, że podoba Ci się szablon, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie wychodzą Ci te szablony, naprawdę jestem pod wrażeniem.
    Myślę, że warto czekać na Twoje notki, jako jedna z zamawiajacych u Ciebie mogę to tylko potwierdzić ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No zgłosiłabym się, ale jeszcze nie umiem wstawiać. XD

    Świetne szablony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z czym masz dokładnie problemy? (czuję desperację posiadania kogoś do pomocy ;D )

      Usuń
  7. no rzeczywiście przydałby się ktoś do pomocy... Bo w innym przypadku, to ci z końca kolejki będą bardzo długo czekać.

    Szablon nr 4 jest niesamowity :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłabym się, ale preferuję trochę inny styl niż twoje szablony, i mogę odstawać... /yuckthiswork.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że to strasznie głupie pytanie, ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym jest 'nagłówek' na blogspocie? Tło spokojnie znalazłam, ale z nagłówkiem mam problemy. Jestem tu nowa, bo wczesniej działałam na onecie, takie mam usprawiedliwienie za moją niewiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek ustawiasz poprzez układ, ale, jeśli masz u siebie szablon "widoki dynamiczne", to nie masz nagłówka. Wszystkie inne szablony mają tę opcję.
      Jeśli nadal nie masz nagłówka, to wejdz w "dodaj gadżet" (w układzie) i dodaj gadżet :)
      Przepraszam za powtórzenia, ale piszę na szybko.

      Usuń
    2. a ten gadżet nazywa się 'nagłówek' ?

      Usuń
    3. A dokładniej "Nagłówek strony".
      A przynajmniej u mnie się tak wyświetla....

      Usuń
    4. Tylko jak ja dodaje zdjęcie do nagłówka to robi mi się takie niewiadomoco . ;(
      Bo albo mi ucina obrazek,tak żeby był na środku, albo po prostu przesuwa, że nie jest od lewej do prawej, tylko środka do prawej. beznadzieja. :(

      Usuń
    5. A masz może ustawione szerokość bloga?
      Jeżeli chcesz to zrobić musisz wejść w Szablon i tam dostosuj kolejno "Dostosuj ustawienia szerokości"

      Usuń
    6. Avia dobrze mówi, polać jej ; )
      Jagoda może daj linka na bloga, łatwiej będzie ogarnąć sytuację.

      Usuń
    7. okej, już mam. Dziękuję dziewczyny ;*

      Usuń
  10. Witam,
    naprawdę twoje szablony są przecudne. Zakochałam się :*
    A i ma takie pytania: Czy te szablony, które wystawiasz w notkach są zamówione przez kogoś, bo nie oznaczasz tego?
    I do jakiej przeglądarki je przystosowujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)
      Szablony są zamówieniami, ale nie oznaczam ich. Można je pobierać jak normalne prace.
      A co do przeglądarki, to używam google chrome : )

      Usuń
    2. Bo u mnie np. na twoim blogu trochę się przesuwa tło, ale ja mam firefox'a...
      Ale, wiesz co? I tak najbardziej mi się podoba ten co masz na blogu

      Usuń
    3. Tak, słyszałam, ze niektórym tak się dzieje. Jedna dziewczyna też tak miała, zaktualizowała wersje swojej przeglądarki i w końcu wszystko się naprawiło.
      A szablon główny najpierw miał być na mój blog z opowiadaniem - jakoś prywatne szablony wychodzą mi najlepiej : ) zamówienia zawszze mają jakieś ograniczenia, a jak robię dla siebie, to mogę zmieniać ile chce ; ]

      Usuń
    4. Eee nie ma najnowszą wersję. Tydzień temu musiałam przeinstalować system, bo przyszedł mi Windows 7, więc troszkę nowsza wersja systemu operacyjnego, wcześniej miałam xp.
      Prywatnie też lubię się bawić grafiką, ale jakoś nie mam takiego talentu...
      A ty z jakiego programu korzystasz, jeżeli oczywiście można wiedzieć?
      Tak zapewne, bo ty wiesz o co chodzi i co chcesz w nim przedstawić, a takie zamówienie dla kogoś... Jednak nie siedzisz w jego głowie...
      A masz jakiś blog z opowiadaniem aktualnie, bo na twoim profilu widziałam tylko dwa: ten i galerię szabloów.

      Usuń
    5. W takim razie nie mam pojęcia. Strasznie mnie to denerwuję, że niektórym działa dobrze, a innym nie.
      A co do talentu, to myślę, że to raczej kwestia wprawy. Zresztą z tego, co widziałam na twoim blogu, to masz bardzo ładny szablon. Zastanawiam się jak umieściłaś tekst pod obrazkiem tej dziewczyny? Użyłaś gadżetu z obrazkiem zamiast zwyczajnego nagłówka? Zastanawiałam się jakiś czas temu nad takim czymś i nie byłam pewna, czy nie będzie jakieś przerwy między obrazkami tworzącymi nagłówek tego rodzaju. Miałam to sprawdzić, ale jakoś zawsze brakowało mi czasu i chęci ; )
      Swoją drogą masz jeszcze adres strony skąd pobrałaś ten obrazek? Jest taki... mroczny i strasznie mi się podoba : )
      Do robienia szablonów używam gimpa (łączenie zdjęć, czasem jakaś koloryzacja) i photo filtre (cała reszta). Zdaje sobie sprawę, że photoshop jest lepszy, ale całe życie pracowałam w tych programach i nie mogę się odzwyczaić :)
      Bloga z opowiadaniem mam, ale właśnie miałam go usuwać. Brak weny, brak pomysłów... koszmar. Zastanawiam się nad nowym opowiadaniem, nawet mam już koncepcje, ale boję się, że znowu mój słomiany zapał da o sobie znać.
      Dobra, chyba się za bardzo rozpisałam. Aj.

      Usuń
    6. Hm.. no to trochę denerwujące...
      A co do tego teksu pod obrazkiem, to jest normalnie wstawiony nagłówek, tak jak u ciebie ale jest taki myk zrobiony, że wstawiłam pierwszy obrazek przezroczysty odpowiedniej wysokości, oczywiście, w tej kolumnie :D
      To było gdzieś na devianarcie...
      Nawet specjalnie dla Ciebie poszukałam
      http://ipeksen.deviantart.com/gallery/?offset=72#/d1j2eo1
      To tu
      Ja właśnie też używam Gimpa tyle, że razem z photoscape. Miałam kiedyś photoshopa, ale jakoś nie umiałam się połapać w nim i go usunęłam...
      Może gdybym trochę bardziej się postarała i polatała po tych forach ta bym robiła coś fajnego z tej grafiki...
      Pomyśle.
      Szkoda... Chętnie bym coś twojego przeczytała.
      To co, że się rozpisałaś!?

      A Photo Filtre fajne to to?

      Usuń
    7. Kurczę, sprytna jesteś. Aż mi wstyd, że na to nie wpadłam :D Bardzo Ci dziękuję za te informacje, strasznie ułatwi mi to "pracę" : )
      Ja uwielbiam photofiltre. To był pierwszy program, którego używałam i mam do niego olbrzymi sentyment. W PF masz kilka opcji, których nie widziałam w gimpie, a ponad to jest łatwy w obsłudze, więc tak, PF jest bardzo fajny :)
      A blog z opowiadaniem chyba jednak założę, bo jakoś ochoty nabrałam ; )

      Usuń
    8. E tam... Ja osobiście wykombinowała to z szablonów onetowskich, niektóre szabloniarnie tak robią :)
      To sobie go ściągnę...
      To jak założysz to wyślij linka :)
      Chciałabym zobaczyć o czym pisać będziesz, a zwłaszcza po przeczytaniu komentarza na moim blogu. Hm...

      Usuń
  11. Hej, to znów ja. ustawiłam sobie taki tymczasowy szablon do czasu aż moje zamówienie będzie gotowe, bo chciałabym już zacząć pisać. Mogłabyś mi tylko usunąć te ramki wokół obrazów w notkach i ramkach bo tak jak mi pisałaś wcześniej nie działa przy tym szablonie a nie umiem się jeszcze posługiwać tymi kodami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli meil i hasło masz to samo, to zaraz spojrzę i zobaczę, co da się zrobić :)

      Usuń
  12. Droga Jill!
    Widzę, że masz naprawdę dużo pracy. Nie chcę ci dokładać jej jeszcze więcej, więc chciałabym zrezygnować z tego zamówienia na tego bloga [ostatnia-szansa-severusa.blogspot.com]. Mam nadzieję, że jeszcze nie zaczęłaś go robić. Będziesz miała choć o ten jeden szablon mniej.


    Mam nadzieję, że nie obraziłam cię swoim komentarzem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty, nic się nie stało. Widziałam twój szablon i jest śliczny :) Także wszystko jest w jak najlepszym porządku :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń