g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.07.2012

[6-8] Skromnie, prosto

     Jak widać, dodaję notkę z opóźnieniem. Złożyło się na to kilka czynników - problemy z laptopem, nagła fascynacja mangą i, czego można się spodziewać, moje lenistwo. Morał z tego taki, że już nie będę podać terminu następnych notek, żebym później nie musiała tłumaczyć się z opóźnień ; ]
     W ostatnim szablonie użyłam obrazka autorstwa Lukrecji Moon. To niesamowite, że w Polsce są tak utalentowani artyści. Śliczny ten rysunek, prawda? : )
[Podgląd/Pobierz]


    Ostatnia strasznie wciągnęła mnie manga (i anime) Area no Kishi. Jest to opowieść o dwóch braciach, którzy grają w piłkę nożną. Mają wypadek, w którym jeden z nich ginie, a drugi ledwie uchodzi z życiem. Chłopak przeżył dzięki sercu swojego brata. Po pewnym czasie widać, że przez transplantacje zaczyna przejawiać pewne zdolności, których nie miał wcześniej. Ponadto postanawia spełnić marzenie swojego brata i zostać najlepszym piłkarzem. Ogólnie rzecz ujmując strasznie się popłakałam przy tej historii (wiem, beksa ze mnie). Tutaj macie filmik stworzony przez fana, jeśli chcecie zobaczyć o co dokładnie chodzi.
   Po tym długim wstępie przechodzę do mojej prośby. Znacie jakieś książki/filmy/anime o podobnej tematyce (mangi nie chcę, bo choć tamta strasznie mi się podobała, to jednak namęczyłam się przy czytaniu po angielsku)? Chodzi mi o jakiś dobry, wzruszający twór. Jeżeli pozycja mi się spodoba, to mogę w zamian zrobić szablon bez kolejki czy coś w tym guście. W każdym razie jestem totalnie zdesperowana.
      A tak w ogóle to przyznajcie się - komu szablon główny się przekrzywia, a u kogo jest prosto?

     UWAGA
     Szablony nie działają w przeglądarce Explore

     EDIT 02.08
    Nie martwcie się, notka pojawi się najpóźniej w niedzielę. Potrzebowałam krótkiego urlopu od blogów. Aby wam to wynagrodzić, dodam więcej zamówień, niż zazwyczaj.

35 komentarzy:

  1. No już bez przesady z tymi artystami :D
    Już mówiłam że szablon piękny! Naprawdę, bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnej przesady, ślicznie rysujesz :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy oglądałaś, ale polecam 'Twój na zawsze'. Mimo że nie przepadam za Pattinsonem, to pod koniec ryczałam jak bóbr. Film przeciętny, ale końcówka zwala z nóg.

    Jeśli chodzi o książki, to 'Pamiętnik' Sparksa wzrusza bardzo, choć mnie momentami nużył. Ale ja to w ogóle wrażliwa dziewczyna jestem i dużo płaczę :P

    Mogę polecić więcej jeśli chcesz, tylko daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film oglądałam i mam identyczne odczucia, co Ty. Pattisona nie lubię, a jednak mi się podobało :)
      Co do "Pamiętnika", to jakoś nie potrafię się przekonać. Czytałam opis i... zupełnie mnie to nie pociąga. Szukam jednak czegoś troszkę innego.
      Jestem otwarta na wszelkie propozycję, także, proszę, polecaj, ile możesz :D

      Usuń
    2. z nowości: 'I że cię nie opuszczę', to chyba też na podstawie Sparksa jest, on w ogóle takie rzewne historie piszę... A co do 'Pamiętnika', to jak nie książka, film jest świetni, albo 'Szkoła uczuć'- chociaż to już trochę starsze...

      Jestem wielką fanką 'Igrzysk śmierci', jednak zwolenniczką tego żeby najpierw przeczytać książkę... Pięknie, chociaż miłości jako takiej mało, ale oddanie i poświęcenie rodzinie- bajka. Chociaż sama książka z bajką niewiele ma wspólnego.

      jak wpadnę na coś jeszcze, to może podeśle nawet listę na maila :p

      Usuń
    3. Uwielbiam "Igrzyska Śmierci" :D Jednakże ja najpierw widziałam film, dopiero później przeczytałam książki. Strasznie podobało mi się okrucieństwo i odwaga zawarta w tej serii. Jedynym minusem było to, że nie wytłumaczyli do końca, czemu postały dystrykty.
      Uuu całą listę? Cudownie! :D

      Usuń
  3. Ej... Bo u mnie to wygląda tak: http://img209.imageshack.us/img209/7894/screab.png
    To jest straszne... :/ A spróbuj: Szablony -> Dostosuj -> Tło i tam masz wyrównanie. Weź do środka. Może będzie dobrze.
    A po za tym szablony genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że u mnie to wygląda normalnie. Może to wina rozdzielczości ekranu? A wcześniej miałaś prosto czy też było krzywo?

      Usuń
    2. Kurczę, przecież pytałam Cię o to ostatnia ; d Wybacz, w ogóle nie kontaktuję.

      Usuń
    3. Rozdzielczość mam dostosowaną do ekranu. Hm... Ja nadal sądzę, ze ta z powodu złego ustawienia w tle.
      spróbuj wziąć wyrównanie do środka, chociaż zobacz, bo to trochę kicha jak niektórym tak się dzieje.
      PS w komórce też mi tak przeskakuje.

      Usuń
    4. Dobra, poddaję się. W najbliższych dniach zrobię inny szablon, bo ten mnie strasznie denerwuję. Zrobiłam grafikę na mojego nowego bloga i, podobno, w końcu jest prosto (nawet u tych, którzy wcześniej mieli krzywo), także jestem dobrej myśli :D

      Usuń
    5. no to jak chcesz.
      Byłam na twoim blogu tym drugim co wyświetla się na twoim profilu i wszystko jest ok.

      Usuń
    6. Yeah, blogspot poskromiony! (przynajmniej w jakimś stopniu)

      Usuń
  4. Dzięki za szablon, wstawię go jak najszybciej, bo na razie mój net mi na to nie pozwala. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Mozillę Firefoxa, i na dole się przekrzywiło,ale napewnocośwykombinujesz :)
    A te szablony to na kogo są zamówienie?Bo kolejka się w ogóle zmieniła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeszcze jej nie zaktualizowałam ; P Po prostu wczoraj nie miałam już na to siły, ale dzisiaj się tym zajmę.

      Usuń
  6. Myślę, że powinnaś przeczytać 'Feniks - początek'. Należy do fantastyki, ale jest pełne wzruszających momentów, uczuć i emocji, magii. Zajrzyj na stronę książki na facebooku - będziesz miała kontakt z autorką, dowiesz się więcej. Z całego serca polecam.

    http://www.facebook.com/pages/Feniks-Pocz%C4%85tek/312937592086583

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się to, ze można porozumieć się z autorką poprzez facebook ) Bardzo dziękuję za tę książkę. Jak tylko znajdę ebooka, to zabiorę się za czytanie : )

      Usuń
    2. Proszę bardzo :) Opowiadanie było przez jakiś czas na blogu, ale po wydaniu... wiadomo. Tu jest e-book: autorka podała ten adres w linkach. http://www.karolina-wojda.poczytaj.to/

      Usuń
  7. Zwykle nie płaczę przy filmach, ale gdy obejrzałam "Modlitwy za Bobby'ego" nie mogłam powstrzymać łez. Wzruszający, bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie szablon główny jest prosto ;P Cóż, nie mogę ci nic polecić, bo nie jestem fanką anime. Jak chcesz coś wzruszającego i o miłości, to przeczytaj "Filary Ziemi". Po długim procesie poszukiwania książki na strychu wreszcie się za to biorę, i z tego, co łaskawie zdradził mi mój ojciec, większość książki kręci się wokół zakazanej miłości. Jeżeli lubisz coś mistycznego, wzruszającego, ale i o poszukiwaniu samego siebie, przeczytaj "Zaginioną różę" (Matka przed śmiercią zostawia swej jedynej córce list mówiący o tym, że miała siostrę bliźniaczkę, która mieszka wraz z jej ojcem, i jest, krótko mówiąc, nieco szurnięta.). Też świetna książka, wyczaiłam ją w te wakacje ;D
    Co do prac w notce, to są proste, ale i śliczne. Najbardziej podoba mi się ostatnia ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) na pewno sprawdzę :) Pisałam Ci już na gg, ale w sumie będę pisać to wszędzie aż do skutku - napisz do mnie, mam pytanie odnośnie szablonu ; ]

      Usuń
  9. UWIEEEEEEEEEEEEELBIAM AREA NO KISHI *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne szablony - bardzo podoba mi się ten pierwszy - jest taki prosty, a tak fajnie się prezentuję.
    Ten trzeci też bardzo mi się podoba, naprawdę fajnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    [naglowkownik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog z instrukcją został usunięty. Błagaj, ratuj. Napisałam do Ciebie na e-mail. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka przeniosła instrukcje na swojego bloga, zresztą napisałam Ci w meilu ; ]

      Usuń
  12. Świetne szablony. Kurcze, chętnie pomogłabym ci ogarnąć te wszystkie zamówienia, ale niestety moje zdolności szabloniarskie są równe zeru. ;) Więc jedynie ograniczam się do tworzenia szaty graficznej na moich blogach.
    Mangi nie czytuję, ale oglądam anime. Kiedyś myślałam, że to "durne chińskie bajki" (głupota nie bolała), a teraz uwielbiam oglądać japońskie filmy animowane. Co prawda ja wolę produkcje pana Hayao Miyazaki takie jak Sen to Chihiro no kamikakushi, Hauru no ugoku shiro, Tonari no Totoro czy Mononoke-hime, ale lubię też Gedo senki (choć to w sumie podobny film i to spod ręki jego syna), Desu noto i Vampire Hunter D (nigdy nie mogę zapamiętać oryginalnego tytułu, choć to było pierwsze anime jakie widziałam). Od razu mówię, że wszystkie ww tytuły są godne polecenia i to też czynię. Na szybko mogę ci także zaproponować krótkometrażowy film "Ona i jej kot", który trwa chyba z pięć minut ale jest przecudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, byłam na twoich blogach i szablony są ładne :) Strasznie podoba mi się ten z Castielem, ma w sobie to coś :)
      Dziękuję za wszystkie propozycję. Ja mało anime oglądam, ale przeważnie jak już zacznę, to nie mogę się oderwać. W sumie nie znam żadnych z wymienionych przez Ciebie pozycji, więc dużo do nadrobienia przede mną. Jeszcze raz dziękuję ; *

      Usuń
  13. Cóż. Kiedyś oglądałam anime nałogowo *-*.
    Bokura Ga Ita jest śliczne, też właśnie dość smutne... Jako że nie lubię się rozklejać to oglądam raczej anime w innym typie, jakbyś chciała to ci mogę coś polecić, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę to, co podałaś. W sumie ostatnio mam ochotę tylko na takie wyciskacze łez. Ślicznie dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  14. Zdjecie które ci wysłałam było kiepskiej jakości, więc może to bedzie ok :
    http://imageshack.us/photo/my-images/811/8mphrerdwpg.jpg/

    Jeśli to też ci nie bedzie pasować to może to :
    http://imageshack.us/photo/my-images/11/billkaulitzshadow.jpg/

    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, znacznie ułatwi mi to pracę :)

      Usuń
  15. Cześć. :)
    Robisz naprawdę świetne szablony! Polecam "Winter Sonata" (http://www.anime-shinden.info/18505-winter-sonata-online.html) Ja osobiście płakałam przy tym i to nie raz!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :D Z tytułem tym się już spotkałam, tyle że nigdy jakoś szczególnie się nim nie zainteresowałam. Widocznie muszę to zmienić. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń