g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.07.2012

Otwarcie

Dobry wieczór, 
postanowiłam, że, kolejny raz, spróbuję swych sił w grafice. Przez ostatnie tygodnie, po usunięciu poprzedniego bloga, starałam odciąć się od robienia szablonów, ale to wciąż do mnie wracało. Tak jakby mały duszek siedział mi na ramieniu i zmuszał do otwierania programów graficznych. Chcę, by ta strona pomaga innym w dekorowaniu blogów, a mi w doskonaleniu swoich umiejętności. Wiem, że wciąż daleko mi do innych szabloniarzy, ale bardzo się staram i wkładam w moje prace całe serce. 
Szabloniarnia jest w remoncie, co zresztą widać. Mimo to, jeśli chcecie, to możecie zamawiać. Wykonuję grafikę na blogi potterowskie, fantasy itp. W gruncie rzeczy podejmę się niemal wszystkiego, z wyjątkiem gwiazd takich jak Biber. Nic na to nie poradzę, ale mam uczulenie na takie osoby, jak on.
W najbliższych dniach mam zamiar rozpocząć nabór. Po cichu liczę, że znajdzie się jakaś dobra, utalentowana duszyczka, która razem ze mną będzie prowadzić tego bloga.

Edit
Zrobiłam kilka ważnych zakładek. Od teraz zamówienia przyjmuje tylko w odpowiednim poście (link w menu z lewej strony)

35 komentarzy:

  1. jakbys mogła zrobiłabys mi szablon do mojego bloga o wampirach http://krupaj6.blogspot.com/ ^^
    Za pomoc dziękuje i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym aby miało on martwe kolory - czerowny, czarny. Ma być on związany z wampirami - dziewczyna i chłopak wampir
    także chciałabym aby był napis - świat nocą.
    Dziękuje :**
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon na stronie głównej waszej szablonarni jest świetny. Czy mogłabym prosić o wykonanie szablonu na mój blog?
    [nigdy-wiecej-nie-pros.blogspot.com]

    Więc tak chciałabym aby miejsce na wpisy znajdowało się pośrodku, a menu po prawej stronie, jeśli to oczywiście nie będzie problem :) Byłabym zadowolona gdyby na nagłówku znajdowało się to zdjęcie: http://iv.pl/images/04845444662138793426.jpg.
    Jeśli nie będzie ci ono pasowało to ewentualnie żeby była na nim czarnowłosa nastolatka.

    Napis w nagłówku może głosić: There is a love that never dies, but love of one another go. Może dałoby się wcisnąć w nagłówek jakieś delikatne drzewo np:jabłoń i to zdjęcie: http://iv.pl/images/15583291803249132657.jpg

    Och i jeszcze żeby cały szablon był w takich spokojnych pastelowych barwach. Czy jeśli zgodzisz się wykonać moje zamówienie to poinformujesz mnie o tym? Byłabym bardzo wdzięczna za wykonanie tego szablonu, a szczególnie jestem zaszczycona mogąc prosić ciebie o jego wykonanie, bo biorąc pod uwagę szablon na stronie głównej tej strony, to naprawdę masz talent.:*

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Bo to zdjęcie o które tak ślicznie prosiłam aby było w nagłówku się nie wyświetla. Tu taj spróbuję jeszcze raz: http://iv.pl/images/52353284331111671698.jpg,

      Jeśli tamten nie działa to ewentualnie ten: http://imageshack.us/photo/my-images/821/tojestto.jpg/

      Przepraszam za utrudnienia :)

      Usuń
    2. Zapoznałam się z regulaminem i chciałam zostawić ci (w razie ewentualnych problemów) mój adres e-mail i gg:0

      E-mail: ewcia23onet@onet.pl
      GG: 42712245

      Usuń
    3. Och:) Ślicznie dziękuję za przyjęcie mojego zamówienia:) Co do szablonu, trudny wybór:) Ale chyba wezmę coś takiego jak ciebie, czyli duży szablon:)

      Usuń
    4. Dziękuję, znacznie ułatwi to sprawę :)

      Usuń
  4. Mmmm : ) Jeszcze chwila, a nie będę wiedziała kogo prosić o szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze. Większa ilość szabloniarni równa się lepsza jakość :)

      Usuń
  5. Zastanawiam się, gdzie się podziewała taka utalentowana osoba, gdy jeszcze Onet nie zdychał ^^ Niemniej jednak, biorąc pod uwagę imponujący szablon na stronie głównej szabloniarni, spodziewam się, iż zamówienia będą równie doskonałe :) Życzę więc dużo sukcesów, dopisującej weny i inspiracji ;)
    P.S. Czy można wiedzieć, kto jest autorem pięknego obrazka na górze z dziewczyną w szkarłatnej sukni i czerwonych włosach? Prawdziwe cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak miłe słowa : )Teraz zaczynam się stresować, że nie sprostam oczekiwaniom ; D
      Co do obrazka, to pobrałam go z http://elenadudina.deviantart.com/ Są tam naprawdę niesamowite obrazki : )

      Usuń
    2. Nie ma za co ;) I nie ma się czym stresować, twórz tak, jak serce i dusza Ci dyktują ;)
      Dziękuję bardzo za link :* Nawet nie wiesz, jak się cieszę, mogąc mieć na pulpicie jeden z tych cudownych obrazków :D

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie : ) Mi również bardzo podoba się ten obrazek : )

      Usuń
  6. Droga Jill, bardzo mi miło, że chcesz mnie w swoich współpracownikach, jak najbardziej się zgadzam, zaraz wstawiam Twój button do siebie.
    Co do Twojego pytania, to wstawiasz stamps w miejsce, które Cię interesuje i zamalowujesz obrazek do krawędzi tego stampsa na kolor tła zewnętrznego. I ot cała filozofia.
    Pozdrawiam
    [szablony-snow.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, twój button już dodałam : )

      Usuń
  7. Hej, przeczytałam twój komentarz na Blogu Redakcji Onetu. napisałaś tam, że da się na blogspocie bez problemu zainstalować onetowskie szablony. Dało by się np. przenieść mój obecny szablon na blogspota? Pytam, bo zastanawiam się nad przeniesieniem a nigdy wcześniej nie miałam doczynienia z blogspotem. :)

    WWW.JLO-FAN.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wydaje mi się, że nie byłoby żadnych problemów. Wystarczyłoby skleić całą grafikę i dostosować wysokość postów. Blogspot jest o wiele prostszy, niż się wydaje :)
      Jeśli chcesz, to prześlij mi nagłówek i grafikę z lewej notki, a ja wstawię to na bloga - będziesz mogła zobaczyć jak to wygląda : )

      Usuń
  8. Założyłam bloga na blog.pl (bo tam mają nas przenieść)żeby zobaczyć jak tam to wszystko wygląda i stwierdziłam, że jest beznadziejnie a po za tym skoro już jestem zmuszona do przeprowadzki to najlepszym rozwiązaniem jest blogspot, bo przynajmniej międzynarodowy.
    W takim razie skoro mogę liczyć na twoją pomoc to tak też zrobię wyślę ci moją obecną grafikę jutro albo po jutrze jak założę bloga i poproszę cię o wstawienie tego bo znając moje zdolności ja bym się zastanawiała rok jak to zrobić. :) Z góry dzięki za pomoc, odezwę się niedługo!

    www.jlo-fan.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Osobiście jestem bardzo zadowolona z blogspotu.
      Pisz, kiedy chcesz. Służę pomocą : )
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Witam! Założyłam już nowego bloga pod adresem www.jlo-fan.blogspot.com. Czy możesz mi podać swój adres e-mail na który podałabym ci hasło oraz wysłała szablon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Molepuma.gmail.com
      Jeśli wyślesz przed 13, to myślę, że od ręki Ci to zrobię. Jeśli później, to tak pod wieczór będziesz miała gotowy szablon :)

      Usuń
  10. Z niecierpliwością czekam na pierwsze posty. Sama zajmuję się grafiką, ale jakoś nie wiem, czy chce mi się zaczynać nową przygodę z szabloniarniami :). Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję : ) Z ciekawości weszłam na twoje blogi i jestem oczarowana. Śliczne szablony tworzysz :)

      Usuń
  11. Droga Jill, a mogłabyś napisać jakąś mini instrukcję na temat umieszczania onetowych szablonów na Blogspocie? :) Bo wiesz, być może to tajemnica zawodowa (hehe), ale kiedy będą Cię tak wszyscy prosić o przeniesienie, to wkrótce zaczniesz mieć za dużo pracy :)
    (Swoją drogą, też muszę przenieść szablon, ale jeszcze nie wiem jak xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka instrukcja już istnieje, napisała ją Elfaba. Tutaj masz link - > http://instrukcja1.blogspot.com/
      A jeśli ktoś wciąż będzie miał jakieś problemy, to ja chętnie pomogę : )

      Usuń
    2. Ojejujeju, dzięki! ^o^

      Usuń
  12. Ok, już Ci wszystko wysłałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za informację! Dodałam ciebie do polecanych, ale nie chcę nowego szablonu. Jestem chwilę po zmianie i na razie mi się podoba, ale będę pamiętać na przyszłość.
    Lubię szablonarnie, bo można znaleźć natchnienie na nowy szablon (ja robię wszystkie sama).
    Pozdrawiam i czekam na twoje prace! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik, rozumiem Cię. Również lubię miec u siebie własną grafikę : )
      Pozdrawiam i dziękuję za dodanie do polecanych : )

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać masz talent i po prostu ciągnie Cię do robienia szablonów. To bardzo ważne, by mieć swoją pasję i realizować się w niej. Ja mam podobnie z pisaniem (opowiadania/wiersze) ale mimo, że pragnę do tego wrócić nie mam weny by napisać coś nowego, a kolejne pomysły wydaję się być oklepane. Cóż, mam tylko nadzieję, że spłynie na mnie oświecenie.

    Bardzo chętnie podejmiemy się współpracy. Jutro umieszczę Twój blog w odpowiedniej zakładce.

    Pozdrawiam, Nieobliczalna
    http://narysuj-perfekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mam zupełnie tak samo. Wena jest strasznie kapryśna : )
      Twój button już wkleiłam, pozdrawiam : )

      Usuń
  16. Dzięki za zainstalowanie wszystkiego. Wygląda świetnie. Mam jeszcze 3 pytania, czy da się usunąć tą czarną ramkę dookoła zdjęć które publikuje oraz u góry tą datę i czy da się trochę zwężyć ramkę w której piszę nowe posty, tak aby to co piszę nie wchodziło na ramkę boczną ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Czarną ramkę da się usunąć. Wejdź w szablon, dostosuj, zaawansowane i w tej liście znajdź obrazy. Ustaw tło i obramowanie na przezroczysty.
      Date mozesz usunąć w ten sam sposób - kliknij na nagłówek z datą (również w liście zaawansowane) i zmień kolor na przezroczysty.
      A co do tego obrazka bocznego, to możesz w programie graficznym go trochę przesunąć w lewo. Gdyby obrazek był mniejszy, to można by przesunąć bok na blogu, ale w tej sytuacji on już jest na maksimum. W sumie mogę Ci szybko to przerobić. Także jak chcesz : )

      Usuń
  17. Doszłam do wniosku, że skoro zdecydowałam się na tę "przeprowadzkę" to najlepiej już zacząć wszystko od nowa i zmienić także szablon (tym bardziej, że na moim starym pisze blog.onet.pl)Nie ma więc sensu abyś już się trudziła i przerabiała tą ramkę boczną.
    Złożę w najbliższym czasie zamówienie u ciebie, tylko najpierw muszę się zastanowić jakiego typu szablon mnie interesuje.
    Zacznę pisać na nowym blogu dopiero jak już wszystko będzie gotowe, a widzę, że jak na razie masz już dużą kolejkę do zamówień, więc do czasu wykonania będę jeszcze pod moim starym adresem. Daj mi znać, jeśli możesz w komentarzu na moim blogu jak skończysz. :)

    OdpowiedzUsuń