g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.08.2012

[18-25] Szubi dubi

     Nie bijcie, nie mam pojęcia, jak nazywać te notki. Gdyby szablony chociaż w jednej kategorii się zgadzały, to było by inaczej. A tak, po raz kolejny, jest taki mini misz masz. Szablony 18 i 21 to nieudane zamówienia, 19, 20 i 24 to moje prace przeniesione z onetu, 23 i 25 to zamówienia, a 22 to poprawka. Wiem, strasznie pomieszane :D Miało być więcej (jak zwykle), ale już nie chciałam przedłużać. Osobiście moim faworytem jest pierwsza praca. Następna notka na początku przyszłego tygodnia : )
     Nie wiem, czy zauważyliście, ale pojawiła się nowa strona z instrukcjami. Narazie jest tam bardzo skromnie, ale w najbliższych dniach postaram się dodać coś nowego. Mam nadzieję, że się Wam przyda : )
     W kolejce pojawiła się powiększona legenda, dzięki czemu możecie obserwować, czy jest wszystko okey z waszym zamówienie. Listę uzupełnię zaraz po dodaniu notki.
     I hej, ludzie! Trwa nabór, może ktoś się zgłosi? Ja naprawdę nie gryzę, chociaż pierwsze wrażenie może na to wskazywać. 






[Podgląd/Pobierz]



     Co powiecie na mały konkurs? Wiem, że czas oczekiwania jest długi, dlatego pomyślałam, że wykonam, oprócz normalnej porcji grafiki, trzy zamówienia bez kolejki. Pierwsze zadanie to klasyczne "kto pierwszy, ten lepszy". Wystarczy, że w komentarzu odpowiecie na pytanie: Skąd się wzięła ksywka warszawskiego rapera Pezeta? Dwie pierwsze osoby, które odpowiedzą poprawnie, wygrywają. Drugie zadanie, polega na wymyśleniu krótkiego hasła reklamującego szabloniarnie (Zgaduję, ze tu będzie mnie chętnych, jeśli w ogóle będą). W sumie nawet nie musi być hasło, może być mini wierszyk (jedna zwrotka wystarczy) czy coś w tym guście. Wygrywa jedna osoba ; ] 
    Co w ogóle myślicie o takich konkursach? Robić czy sobie odpuścić? I, jeżeli coś takiego Wam się podoba, to czy wolicie to na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" czy raczej coś innego?

Edit 11.08.12 r.
Wkurwiłam się. Zamawiacie szablony, a nie wstawiacie linków, o czym wyraźnie mówi regulamin. Piszę, proszę, ale nie ma żadnego odzewu. Trudno, nie to nie, ja się więcej nie będę prosić. Kasuję wszystkie zamówienia, które mimo moich komentarzy, nie dodają linku/buttonu.

57 komentarzy:

  1. Na pierwsze pytanie znam odpowiedź, ale nie potrzebuje szablonu, więc nie będę odpowiadać... A co do hasła, to nigdy nie byłam dobra w takich sprawach. Pomyśle. Może mi coś wpadnie w najbliższym czasie.
    Mi się podoba 19. Chociaż 18 też jest niczego sobie, ale 19 jest w moich kolorach i klimatach :D
    A konkursy? Hm... Ja osobiście bym radziła robić je gdy będziesz miała mniejszą kolejkę. :D
    Do naboru? Ktoś się pewnie zgłosi ;) Na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jednak 23 jest najgenialniejsza. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za opinie : ) Osobiście jestem zadowolona z tej notki, tylko 21 coś mi nie pasuję. Nie wiem czy to wina tej kolorystyki czy za słabo zarysowanych postaci. Uznałam jednak, ze jeśli już zrobiłam, to dodam ; )
      Też słuchasz rapu? Nie miałam pojęcia jakie pytanie zadać, tylko to mi do głowy wpadło :D
      Jakoś lepiej mi się robi szablonu, gdy wykonuję jakieś szablony spoza kolejki. Są zawsze takie świeże i nie myślę tyle, co tu zrobić... kurczę, nie wiem, jak to opisać :d Masz jednak rację, ze coś z kolejką trzeba zrobić, więc ją zablokowałam na jakiś czas : )

      Usuń
    3. 21 wygląda jak dziurka od klucza. Wiesz jakoś mi nie pasuje kolumna boczna. byłoby lepiej gdyby wszystko było na środku.
      Czasami, ale raczej nie polskiego.
      Rozumiem, rozumiem o co Ci chodzi, akurat wpadnie Ci do głowy jak zrobić tamten. ;)
      No, przynajmniej ludzie nie będą się aż tak niecierpliwić.

      Usuń
    4. Łeee, ja lubię tylko polski, ale to wina tego, że mój angielski jest zbyt słaby ; ]
      Masz rację co do tej dziurki od klucza, teraz to widzę :D Chciałam trochę urozmaicić szablony, może następnym razem wyjdzie lepiej ; )

      Usuń
    5. Hah... Ja ogólnie jakoś nie lubię polskie muzyki.
      ;)
      A takie pytanie ile czasu mniej więcej robisz jeden szablon?

      Usuń
    6. Kurczę, ciężko powiedzieć, bo to zależy od tego, czy mam dobre zdjęcia, jakiś pomysł i tak dalej...
      Hm... może powiem na konkretnym przykładzie? Ten pierwszy szablon robiłam jakieś półtora godziny, bo na siłę próbowałam wcisnąć inne zdjęcia ; ) Ciągle coś kasowałam i dodawałam od nowa. Natomiast na przykład ostatni (jeśli odliczyć szukanie zdjęcia i wstawianie na bloga) to max 40 minut mi zajął.

      Usuń
    7. a jak się zastanowić, to może i mnie ; ]

      Usuń
    8. Hm... :) To nie tak długo.

      Usuń
    9. Racja, w końcu one nie są jakoś szczególnie trudne ; )

      Usuń
    10. Ale genialnie Ci wychodzą. ;)
      I nie wyglądają na takie znowu łatwe.

      Usuń
  2. Odpowiedź na pierwsze pytanie znam. Ksywka wzięła się od imienia i miejsca- Paweł z Ursynowa ale z wiadomych powodów nie mógł mieć takiej ksywki więc zmienił a w zasadzie skrócił do PeZet PZ
    Co do szablonów piękne, piękne i jeszcze raz piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie wytłumaczone! Oczywiście, uznaję odpowiedz. Twoje zamówienie dodam w następnej notce.
      Ślicznie dziękuję za opinię i komentarz :)

      Usuń
  3. Wszystkie szablony są mega. Dla mnie najładniejszy to 20-stka. :) Już nie mogę się doczekać mojego zamówienia, na pewno będzie śliczny. ;P
    Pozdrawiam i zapraszam na Jedynkę! :) - eagleeffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : )To dla mnie bardzo cenne, ze mówisz, jakie szablony Ci się podobają, bo dzięki temu łatwiej będzie mi zrobić twoje zamówienie tak, żeby Ci się spodobało :)
      A rozdział przeczytam dziś lub jutro i obiecuję, ze zostawię po sobie komentarz :)

      Usuń
  4. Moim absolutnym faworytem jest numer 23, mimo że nie przepadam za szablonami w ciemnych kolorach, ten jest absolutnie genialny. Idealny przykład na to, że niby taki prosty, a jaki świetny efekt. To coś, czego zawsze mi brakuje w moich szablonach (między innymi) xD

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, u mnie prostoty nie brakuję :D Ślicznie dziękuję za opinie i za to, że tutaj zaglądasz. Bardzo mnie to cieszy i napędza energią :)
      Strasznie mnie korci, aby poczytać jakieś twoje blogi. Jutro na pewno się tym zajmę, bo wszystkie zapowiadają się bardzo interesująco : ) Piszesz coś z wątkiem magicznym czy raczej trzymasz się realnego świata? :)

      Usuń
    2. Nie, zdecydowanie trzymam się realnego świata;) głównie obyczajówki i romanse, choć wątek kryminalny w jednym z moich tekstów też się znajdzie. Wiele razy myślałam, żeby napisać coś przynajmniej powiązanego z fantastyką, ale jakoś mi to nie wychodzi;) w każdym razie zapraszam;)

      Przyznam też, że zaglądałam na Twojego bloga z opowiadaniem i na początku przyciągnął mnie przepiękny szablon, ale z komentarzem czekam, aż coś więcej się pojawi. Przyznaję, nie lubię komentować prologów^^

      No nie brakuje prostoty, ale to dobrze, bardzo mi się to w Twoich szablonach podoba :D i pewnie będę zaglądać dalej, między innymi dlatego, że dużo wolnego czasu teraz mam :D

      Całuję!

      Usuń
    3. Kurczę, późna godzina, a ja dziś nie spałam, więc mogę pisać trochę nieskładnie ; ]

      Romanse i obyczajówki również brzmią świetnie. Bardzo lubię czytać takie przyjemne, realne opowiadaniach, w których mogę wczuć się w bohaterkę. Ach, nie ma innego wyjścia, muszę dziś poczytać : )

      Problem z prologami jest taki, że mogą oznaczać praktycznie wszystko, dlatego nie dziwię się twojej decyzji : )

      Nie ważny powód, ważne, ze zaglądasz, co mnie bardzo cieszy :D Szczerze mówiąc ostatnio również mam zbyt wiele wolnego czasu i gdyby nie blogi, to nie wiem, co bym ze sobą zrobiła :D

      Usuń
    4. Haha, mam tak samo, nadmiar wolnego czasu, który pożytkuję na blogach, między innymi dlatego ciągle zmieniam szablony, bo mi się nudzi i robię nowe :D ale żartuję, jakbym nie miała czasu, to pewnie i tak bym z raz dziennie wpadała;)

      Jeśli mogę coś poradzić, to polecam Negatyw, tam wprawdzie jest najwięcej rozdziałów, ale też najmniejsza jest szansa zawieszenia. Z resztą niestety może być różnie...

      Właśnie, dlatego czekam na rozdział. I mam nadzieję, że długo nie będę musiała czekać;)

      Usuń
  5. Mam takie pytanie czemu Lonely zostanie przyjęta bez kolejki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo odpowiedziała na pytanie. Nadal jeszcze jedna osoba może

      Usuń
    2. Ale to była looney a nie lonely.

      Usuń
    3. To są dwie różne osoby więc radziłabym to odkręcić.

      Usuń
    4. No to albo Jill się pomyliła, albo może ma ku temu powody.

      Usuń
    5. Monika ma rację, to zupełnie dwie osoby. Jednakże Lonely składała zamówienie na moim poprzednim blogu. Jednak potem go skasowałam i Lonely nigdy nie doczekała się zamówienia. Z racji tego, że to było dość nie miłe z mojej strony, to zdecydowałam, ze jako zadośćuczynienie przyjmę jej zamówienie bez kolejki :)
      Mam nadzieje, że rozumiesz, czemu tak robię i nie będziesz miała mi tego za złe :)
      Dziękuję również za spostrzeżenie i uwagę : )

      I, Avia, strasznie dziękuję za obronę, to bardzo miłe z twojej strony : )

      Usuń
  6. Wypadałoby się z nią skontaktować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że można poczekać, aż wejdzie na bloga. Przecież się nie pali... A w sumie, jak chcesz to do niej pisz...

      Usuń
  7. Chętnie bym pomogła z szabloniarnią, ale grafika niestety nie jest moją mocna stroną... A strona ślicznie się rozwija, zazdroszczę.

    Co do konkursów, to są dobre w momencie, gdy nie są przyjmowane regulaminowe zamówienia. A tak, wydaje mi się, że bardziej drażni oczekujących w standardowej kolejce... Ale to tylko moje zdanie...

    Nie wiem, czy jest to od czegoś zależne, ale wychodzą Ci cudne szablony z Dramioną, zarówno ten, jak i ten z poprzedniej poprzedniej notki są śliczne! :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba masz rację, co do tych konkursów. Nie patrzyłam na to z tej strony. Uznałam, że to będzie miły dodatek i szansa dla tych, którzy są na dole kolejki. Chciałam dobrze, a teraz mi głupio ; )
      Oba te szablony zrobiłam dawno. Kiedyś strasznie dużo osób zamawiało u mnie właśnie Dramione i siłą rzeczy mam kilka prac w tej tematyce, z których jestem zadowolona Chociaż muszę przyznać, że było ciężko, bo nie lubię zbytnio tej pary (noo, oprócz kilku małych wyjątków).
      Wielkie dzięki za komentarz i za to, że wciąż tu zaglądasz :)

      Usuń
  8. Jeśli chcesz współpracować, spoko, już wrzucam buttona.
    Podziwiam ilość szablonów, naprawdę. Ja nie jestem w stanie tyle wykonać, może dlatego, że lubię się lenić przy komputerze.
    Najbardziej mi się spodobały szablony Dramione i ten z motywem dziurki od klucza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz aż za dużo czasu, więc robię szablony, póki mogę : ) Nie spodziewałam się, że komuś spodoba się ten z dziurką od klucza ; )
      Również pozdrawiam i dodaje button :)

      Usuń
  9. Łał! No padłam na widok 24 i 23! Są genialne!
    Jill ja cię po prostu podziwiam:* Hasło reklamowe? Nie jestem w tym dobra, ale coś wykombinuję. Aczkolwiek zrobię to z czystej przyjemności:*

    Co do betowania, spokojnie możesz cały rozdział już dodać, ja sprawdzę jak dodasz:* O ile w ogóle pojadę, bo teraz pogoda płata mi figle:( O grafikę się nie martw, ja jestem taką osobą co zawsze
    mówi, że nie potrzebuje szablonu, a potem jej jest głupio pytać:P Dziękuję bardzo za propozycję na pewno kiedyś skorzystam, a może nawet za niedługo:p Ale teraz masz naprawdę dużo pracy i nie będę ci jej dokładać więcej.

    A mam pytanie odnośnie hasła, to może być wierszyk, czy koniecznie hasło reklamujące?


    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jill takiego oto bezsensownego wiersza stworzyłam :P:

      "Sadzisz, że jesteś mistrzem grafiki?
      A więc mylisz się zacny krajanie,
      Gdyż swą niezwykłością na ziemię powalą Cię
      Szablony przez Jill wykonane."




      Panna Eileen serdecznie przeprasza, za ten jakże głupi wierszyk, ale uwielbia ona tworzyć zdania z wyrazami "zacny" i "krajanie", dlatego zastrzega ona sobie prawo do tego badziewia i mam nadzieję, że za swoje trzy grosze nie dostanie:P

      I jak ci się podoba Jill?, oczywiście ten pierwszy z "zacnymi krajanami":P To drugie to adnotacja:P Mam nadzieję, ze wierszyk choć trochę rozsławi twoją szablonarnie:P

      Wiem, strasznie średniowieczna jestem ale naprawdę uwielbiam używać przestarzałych wyrazów:*

      Całuję:*

      Usuń
    2. Haha, uwielbiam czytać twoje komentarze :D
      Wierszyk śliczny, bardzo, bardzo, bardzo za niego dziękuję :D Wydrukuję sobie i powieszę na tablicy z wielkim napisem "autor - Eileen <3".
      Beta... Boże, co ja miałam powiedzieć? Aaa, wiem :D chociaż wolałabym, zebyś została, to trzymam kciuki za pogodę. Należy Ci się urlop, kilka dni na plaży i z jakimś ekstra chłopakiem, który by Cię obsługiwał. Ach, rozmarzyłam się :D
      A słowa, których używasz, są zaiste zacne :D Wszystko tak pięknie brzmi z nimi! : )

      Usuń
  10. Hmm no szkoda, że niema napisu w 25. No, ale zły też nie jest :D Da się przeżyć :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo dooobra, możemy wcisnąć, jak chcesz, ale wtedy może to gorzej wyglądać. Chyba, ze troszkę go skrócisz : )

      Usuń
    2. Hmm, a czy tyle może być ?
      "You know you're my saving grace
      You're everything I need and more
      It's written all over your face
      Baby I can feel your halo
      Pray it won't fade away"

      Jeśli jeszcze za długie to może
      "You're everything I need and more
      It's written all over your face
      Baby I can feel your halo"

      Usuń
    3. Drugi na pewno się zmieści, a co do pierwszego, to sprawdzę : ) Jutro prześlę Ci wersje z napisem :)

      Usuń
  11. Uważam, że takie konkursy są bez sensu. Bardzo zależy mi na tym by zamówienie pojawiło się w miarę szybko, ale widzę że nie ma szans...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na mój trochę czekałam. Ale nie dziw się. Jedna dziewczyna, a dziesiątki zamówień :D

      Usuń
    2. Patrzą na liczbę zamówień, to nie ma szans, że dostaniesz szablon szybko. Konkursy miały być dla takich ludzi jak Ty... zresztą dziwię się, bo wciąż można wygrać, odpowiadając na pytanie, ale nit nie korzysta ; d Może nikt nie doczytał do końca czy coś... ; d

      Natalia, kiedyś uda mi się znaleźć kogoś do pomocy, zobaczysz :D

      Usuń
  12. Jiiiiiiiiiill! Sprawdzisz meila?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za piękny szablon [albo raczej szblony XD ]. Wstawiłam, co trzeba, nic się nie rozjeżdża. Ta informacja, jak sądzę, bardzo Cię ucieszy ;)
    Ooo, w końcu znalazłam buttony. Są ładne i rozważam, czy nie wstawić któregoś z nich. A może masz możliwość wykonania takiego długiego buttonu pod post? Wydaje mi się, że to dobre rozwiązanie, by nie narobić sobie bajzlu w kolumnie.

    Będziesz informowała tu o nowych rozdziałach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, cieszę się, że w końcu jest okey : ) Przepraszam również za to, ze to tyle trwało :)
      A button mogę wykonać, nie ma problemu, daj mi dzień lub dwa, okey? Jak tylko zrobię, to dam Ci znać :)
      I o jakie rozdziały chodzi? :)

      Usuń
    2. KILL THEM :) Niestety wyszłam z wprawy przy pisaniu komentarzy do opowiadań, więc już nie brałam się za komentowanie, ale prolog przeczytany :)

      Nie ma sprawy, mogę poczekać :) Nie mam wielkiej potrzeby. I nie przeszkadzał mi czas oczekiwania na szablon. Pierwszy baaaaardzo mi się podobał, z tym jednym felerem, że się rozjeżdżał.

      A tak, jako luźna propozycja: myślałaś kiedyś o zrobieniu free szablonu [tłumacząc na nasze, szablonu nie na zamówienie, a tak z siebie ;)] z motywem konia/koni? Taki wdzięczny, nieśmiertelny temat.. :D

      Usuń
    3. Butny wysłane, sprawdź pocztę :)
      O rozdziałach raczej nie informuje, za duży leń ze mnie ; ) Jeśli jesteś zainteresowana, to nowy rozdział pojawi się jutro lub pojutrze :)
      A z tymi końmi to nie jest to taki zły pomysł. Byłaby to miła odmiana od tego, co robię teraz :) Mam teraz więcej czasu, bo teraz kolej Avii na dodanie notki, więc może się skuszę :)

      Usuń
  14. Witaj, tu xDmadwomanxD z holiday-experience483.blogspot.com
    Nie, to nie jest żaden błąd, po prostu zmieniłam niedawno nazwę bloga, po tym jak zdecydowałam się na troszkę inne opowiadanie. Oczywiście nadal chcę ten szablon, taki o jaki prosiłam. Przepraszam, że nie powiadomiłam o zmianie adresu, ale zrobiłam to niedawno (bodajże 10.08.12), a później zabrano mi światło z powodu kolejnej burzy -.- Następnie zaś byłam dość zajęta i przez cały dzień nie wchodziłam na komputer... Jeszcze raz przepraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, rozumiem, że mogłaś nie mieć czasu ; ] Na szczęście na blospocie łatwiej prześledzić, kto ma jakie blogi i jakoś do Ciebie trafiłam ; ] Dodaj jeszcze button/link, bo nadal go nie widzę, i wszystko będzie w porząsiu :)

      Usuń
  15. Jill, nigdy nie byłam dobra w wymyślaniu hasełek/wierszy, więc myśle, że i tak nic by mi to nie dało. Ale ja poczekam spokojnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Jill chodziło o pytanie, nie o hasło. Napisane jest, że pierwsze dwie osoby, a odpowiedziała jak na razie tylko jedna.

      Usuń
    2. Dokładnie, dwie osoby od pytania i jedna od hasła : )

      Usuń
  16. Pezet to jeszcze dalszy mi temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że Looney już podała dobrą odpowiedz i wystarczyłoby ją skopiować i dodać. Ale dobra, już nie ważne ; ]

      Usuń
  17. Oj tam, oj tam. Nie bd kradła jej odpowiedzi. :-)

    OdpowiedzUsuń