g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.08.2012

[31-36] Potterowsko

     Dzisiaj skromnie, bo ostatnio nic mi nie wychodzi. Żeby cokolwiek zrobić muszę się zmuszać, a potem patrzę w tępo w ekran i mam pustkę w głowię. Najchętniej spakowałabym walizki i wyjechała na jakiś dłuższy urlop, może przynajmniej wena by mi wróciła. 
     Za sprawą Avii, zmienił się sposób pobierania szablonów. Nie będę już wypisywała wszystkiego po kolei - ściągacie całość i po kłopocie. Jest to o wiele prostszy i łatwiejszy sposób niż poprzedni. Także, wielkie brawa dla Avii, dzięki niej zmieniamy się na lepsze :)

Zamówienia dla Siostra Harrego Pottera 
     Zrobiłam dwa szablony, bo z pierwszego nie byłam do końca zadowolona. W drugiej propozycji masz inną koloryzację, niż chciałaś - mam też wersję czarno białą, jeśli taką wolisz. 

 Zamówienie dla Full of life and love
     Osobiście jestem zdania, że totalnie czarna wersja wyglądała lepiej. Jeśli będziesz ją chciała, to napisz, mogę przesłać. 

Zamówienie dla Gorycz Snu 
     Nie jestem zbytnio zadowolona, więc w sumie zrozumiem, jeśli Ci się nie spodoba. W mojej poprzedniej notce dodałam jeden szablon z twojej tematyki, choć z zupełnie inną kolorystyką i postaciami. Jeśli będziesz go chciała zobaczyć, to daj znać. 

Zamówienie dla Lonely Parade
     W końcu, dla odmiany, ten mi się podoba. Chyba zacznę robić więcej szablonów w takim układzie. Na podglądzie są dwa ujęcia, abyście lepiej mogli zobaczyć, jak to wygląda na blogu.

 Szablon wolny
    Dodałam, żeby nie było, że żadnego szablonu wolnego nie ma. Pochodzi on z mojej poprzedniej szabloniarni, nawet jeszcze adres tam jest.

     Mało jakoś, ale co poradzić. Co do Looney i Lonely (ale dziewczyny się dobrałyście tymi nickami ; ) zresztą blogi też macie o podobnej tematyce, łatwo się pomylić) nie mam dziś waszych zamówień. Próbowałam, siedziałam nad nimi najdłużej ze wszystkich zamówień i kompletnie nic dobrego mi nie wychodziło. Strasznie mnie to denerwuję, bo przecież nie miałyście jakiś wielkich wymagań. Choćbym miała siedzieć nad tymi szablonami kilkanaście godzin, to obiecuję, że je zrobię. Wszystko, co wykonałam do tej pory, ma tak wspaniały poziom, że aż mi wstyd to publikować. Bardzo Was przepraszam, mam nadzieję, ze mi to wybaczycie i nie poślecie mnie w cholerę. 
       Jeśli z kimś nie uzgodniłam ostatecznej wersji zamówienia, to może poprosić o inny szablon. 

27 komentarzy:

  1. Kochana Jill, bardzo serdecznie dziękuję Ci za wykonanie moich zamówień. Nie spodziewałam się czegoś takiego, usta same utworzyły mi się z zachwytu, gdy zobaczyłam to, co dla mnie przygotowałaś.
    Osobiście uważam, że każdy z szablonów ma w sobie coś niezwykłego.
    34 wydaje mi się taki... Delikatny, ale to właśnie miałam, w sumie, na myśli.
    A z szablonów na mojego bloga potterowskiego... Naprawdę nie mogę się zdecydować, który jest lepszy, choć diametralnie się od siebie różnią.
    Mam do Ciebie pytanie czy mogłabym pobrać te dwa? To znaczy najpierw zdecydowałam się zamieścić numer 32 na swoim blogu, ale, jak będę mieć ochotę na zmianę, czy będę mogła zamieścić numer 31? Jest to zgodne z Waszym regulaminem?
    Póki co, zabieram się za ustawianie szablonów 32 i 34.

    Jeszcze raz dziękuje, jesteś niesamowitą szabloniarką, życzę mnóstwo weny przy tworzeniu kolejnych prac ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Trochę się obawiałam Twojej reakcji : ) Zamówienia są dla Ciebie, więc możesz pobierać i zmieniać kiedy chcesz, nie ma najmniejszego problemu.
      Na zamówieniu na Gorycz Snu widzę, że boczne gadżety wchodzą Ci trochę w postacie. To moja wina, bo myślałam, że obrazek, który to naprawia, przeniesie się z szablonem. Jeśli chcesz, to mogę Ci go wysłać i wytłumaczyć, jak wstawić, żeby tekst był niżej : )
      Pozdrawiam ; *

      Usuń
  2. Wszystkie szablony są powalające, ale ten, który do mnie najbardziej przemawia to zamówienie dla Gorycz Snu. Jest śliczny no i ta kolorystyka... Taki delikatny, łagodny. Przyjemny dla oka :3 Pogratulować takiego dzieła *U*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za opinię :)

      Usuń
  3. 32 i 33! Ah... Uwielbiam je!
    Ach no i 36.
    Wiesz co ty nie masz weny, a ja się załamałam... Nie umiem zrobić szablonu o jakimkolwiek innym tle niż czarny! Wychodzą mi iście mroczne szablony. Osobiście takie uwielbiam, ale np. do romansidła to nie pasuje... Ech... muszę się jakoś przestawić albo... nie mam pojęcia co robić.

    Matko! Czuje się jak reformatorka. Hah... Poprawiłaś mi tym humor.

    A i dzięki za tekstury właśnie się nimi bawię.

    Macie jakiś pomysł na nie robienie mrocznych szablonów, bo naprawdę do romansidła nie pasuje...? Help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;D Ja ci nie pomogę xD To chyba od charakteru pasuje, widocznie mamy taki sam, bo ja z kolei uwielbiam pisać opowiadanie mroczne ;D
      Ale może... nie wiem. Zrób mroczny szablon a potem zmień go na różowy?? Nie no... żartuję ;D Nienawidzę tego koloru... daj jakieś kwiaty i będzie... nic. Nie... nie umiem doradzać :)
      No ale mroczne czasami pasują do romantycznych... diabeł zakochuje się w kobicie, nie? ;D Taka mieszanina.
      Dobra, nie będę tu gadać, bo zanudzam.
      Szablony są genialne, Jill!
      I twoje Avia Tinar też ;D
      Weny życzę wam oboje ;D

      Usuń
    2. uhuhu, dobre pytanie :D Osobiście wolę te mroczne, ale zauważyłam, że mi z kolei ładniej wychodzą te delikatne :D Można się nieźle zdenerwować ; )
      A teksturami zawsze służę, jak już wspomniałam - mam ich, dosłownie, setki. Ściągam bez opamiętania, a później leżą mi na dysku bezczynnie : <
      Standardowo bardzo dziękuję za opinię :) Tak czekam aż ktoś pochwali ten szablon, który wyszedł mi najlepiej i nikt tego nie robi. Ja nie wiem, chyba mój gust jest jakiś inny :D

      Usuń
    3. Ech, ja te z wole te mroczne... No zobaczę. Może sobie jakoś poradzę

      Hm... Stawiam na 35. Żart czytałam inne komentarze... Jest ładny, ale mnie odrzuca kolor. Nienawidzę różu, ani jego odcieni. Pisałaś, że nie można mieć uprzedzeń, ale...
      Dobra szablon wyszedł Ci genialnie. Niestety, róż to nie moja działka.

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się te dwa pierwsze - zwłaszcza, że kiedyś prowadziłam bloga o tematyce "siostra Harry'ego Pottera".
    Niemniej ten szablon wolny na końcu też bardzo fajny. Dobrze połączone zdjęcia.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja prowadziłam kiedyś bloga "siostra James'a Pottera" :D Ah, to były czasy ; )
      Dziękuję za komentarz ; *

      Usuń
  5. 33 i 36 cudneee...! <3 Po prostu nie mogę wzroku oderwać a co do mojego zamówienia to spokojnie. Już trochę długo czekam więc co mi tam poczekać jeszcze trochę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyrozumiałość. Bardzo sie bałam waszej reakcji.
      Cieszę się, ze szablony Ci się podobają. Mam nadzieję, że z zamówieniem też tak będzie ; ) Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz wielkie dzięki :)

      Usuń
  6. 31 i 32 są bardzo ładne. pomimo tego, że wykonanie 31 bardziej mi przypadło do gustu, to jednak wolę 32. zboczenie co do niebieskiego się we mnie odzywa xD
    33 jest jak dla mnie przypustawy. przydałby się jakiś kolorowy akcent. ja sama nie przepadam za takim nagromadzeniem szarości.
    34 jest bardzo ładny, ale też brakuje mi jakiegoś akcentu. i mina faceta mnie wkurza, jak dla mnie zbytnio spedalony się wydaje. no ale każdy ma swoje zdanie, nie?
    35... łeeee, róż is everywhereeeee~ no ale z drugiej strony nie dziwię się, jest jeden z Dżonasów(ha, ja tam wolałam Joego xD), wszystko fajnie przenika, jest gud, byłoby grejt, gdyby nie ten róż.
    36 na plus za efekt dymu. świetnie się komponuje z ogólną wizją szablonu. tylko nie lubię braku pl znaków przy czcionce, ale co kto lubi~ za to dziewczyna jest mega, uwielbiam tego typu arty.
    mam nadzieję, że nie usnęłaś czytając moje wywody:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 33 zamawiająca sobie tak zażyczyła, nie miałam nic do gadania. Klient, nasz pan :D
      A 35 będę bronić do utraty tchu! :D Nie można być uprzedzonym! Trzeba wzbić się ponad róż i tego chłopca! ; ) A tak na serio, to dawno mi się żaden mój szablon tak nie spodobał :)
      I nie usnęłam, bo komentarz był bardzo ciekawy! Bardzo dziękuję za opinię, zwłaszcza, że dokładnie opisałaś, co Ci się podoba, a co nie. Pomoże mi to przy następnych szablonach :D
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, ciepła dziewczyna ; *

      Usuń
    2. nie no, też mi się zdarza robić szablony w różu, ale i tak to są barwy szatana, hjehje :D a szablon poza tym jest genialny, sposób, w jaki to wszystko połączyłaś... ach <3
      jeśli w 33 tak sobie zażyczyła to okej, co kto lubi, ja bym wolała jeden delikatny kolorowy akcent.
      widzisz, jaka ja jestem dobra i uczynna, wspomagam biedny lud. może zostanę guru lub kimś w tym guście... :D
      ciepła dziewczyna również pozdrawia :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ta dziewczyna co stoi koło Harrego to Amelia Pond z Doctora Who (Brytyjski serial o władcy czasu)

      Usuń
  8. dawno mnie tu nie było. widzę, że zrobiłaś niesamowity interes.
    pozwolisz, że spytam jak zamówienie z waniliowych? ;)
    pomogło Ci choć trochę? Jeśli nie, nie martw się, przecież my stoimy w dołku. Sama nie mam czasu na swojego bloga, odeszło juz tylu wspaniałych bloggerów.. a co dopiero waniliowe. ale cóż, wracam nie długo, na naukę też się znajdzie czas.
    buziaki i powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha można tak powiedzieć, ale wciąż jest masa pracy ; ]
      Ja nie mam pojęcia, jak to będzie w roku szkolnym. Ehem, ciężko będzie to wszystko pogodzić. Mam nadzieję, ze niedługo waniliowe ruszą i opanujecie blogosfere :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Heyo, jestem tu pierwszy raz i coś tak czuję że będę tego bloga odwiedzać codziennie. Twoje szablony są przepiękne, wszystkie sześć. Życzę ci dalszej weny na tworzenie szablonów oraz zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za opinię :) Na pewno Cię odwiedzę, pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  10. Hej. Dopiero teraz widzę, że zostawiłaś zgłoszenie w katalogu www.posegregowane.blogspot.com, zrobiłaś to jednak w złym miejscu (widzę, że do regulaminu nie zajrzałaś, bo nie zawarłaś tam tego, co trzeba). Przeczytaj regulamin i zapraszam ponownie do zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ja się nie zgłaszałam. Avia?

      Usuń
    2. Dziwna sprawa ; d Aż wejdę i poszukam, czy ktoś rzeczywiście nas zgłosił.

      Usuń
  11. Ja pier*** przepraszam za wyrażenie, no ale, ale, ale...
    Matko, ja na zawał zaraz fiknę ten wolny szablon jest wspaniały, napisałabym, że jest za... no ale już chyba wyczerpałam limit wulgaryzmów w tym komentarzu^^

    OdpowiedzUsuń