g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.08.2012

[9-17] Misz masz

     Dobry wieczór, witam po krótkiej przerwie. Potrzebowałam kilku dni urlopu, dlatego notka pokazuje się dopiero teraz. Dziś mam 5 zamówień, z czego 2 ominęły kolejkę. Zrobiłam te wyjątki w podzięce za to, że dziewczyny w poprzedniej notce pomogły mi i poleciły kilka pozycji do przeczytania/obejrzenia. Szczerze mówiąc myślałam, iż zrobię więcej szablonów, ale wyszło jak wyszło. Kolejna porcja pojawi się już w normalnym tempie, czyli za jakieś 3, 4 dni.
     Ostatnie 3 prace to same nagłówki, dlatego wydaje się, że notka jest jakaś kolosalnie wielka. Jak je oceniacie? Wolicie pełne szablony czy tylko nagłówki?
     Zastanawiam się również nad zmianą systemu zamawiania. Ustawiałabym limity pod notkami i tylko wtedy można by było zamawiać. Z jednej strony nie musielibyście wtedy tyle czekać, ale z drugiej ciężko byłoby zamówić. Sama nie wiem, co robić.
     Ponadto chyba zacznę przenosić moje szablony z onetu na blogspota. Mam ich dość dużo i szkoda by było, gdyby tyle pracy poszło na marne.







Nagłówki



     Szablon dla BellaJLover oddam w następnej notce. Wybacz, wiem, że długo czekasz, ale wszystko, co zrobiłam do tej pory, jest beznadziejne. Popracuję nad tym jutro i postaram się uzyskać lepszy efekt.
     Zamówienie dla Talii narazie stoi w miejscu. Mam kilka pytań odnośnie szablonu, a nie mogę skontaktować się z autorką. Czekam na kontakt.
     Co do Zorany, to masz prawo zażądać poprawy zamówienia. Tylko z Tobą nie zdążyłam się skonsultować i zapytać o opinię, dlatego jeśli szablon Ci się nie spodoba, to zrobię inny, nie ma żadnego problemu. 
     Jeśli ktoś zdecyduje się na jakiś szablon, to przypominam o księdze pobrań i prawidłowym wstawianiu grafiki. Jeśli jest jakiś problem, to śmiało pytajcie. Tylko proszę - żadnego ucinania czy zmieniania poszczególnych elementów szablonów.
     Na koniec zapraszam na moje opowiadanie KILL THEM. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

51 komentarzy:

  1. wyczekany, wyczekany :) dziękuję bardzo :)chociaż nie wiem, czy dobrym rozwiązaniem przy samych nagłówkach byłoby podawanie proponowanych kolorów tła i czcionek... ale to tylko sugestia.

    pozdrawiam, S. [http://hogwart-memories.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, bardzo dziękuję : ) Wykorzystam przy następnej okazji :)

      Usuń
    2. jeszcze tak sobie pomyślałam... Nie wiem czy Ci się spodoba ta sugestia, ale na większości szabloniarni, w regulaminie jest zastrzeżenie, że jeśli szablon jest na zamówienie, to dopóki zamawiający ma go na blogu, nie można z niego korzystać. Zasadniczo sądzę, ze jest to dobre rozwiązania, i że warto by zaznaczać który szablon jest zamawiany i na jaką stronę. Ale u ciebie to raczej mało jest wolnych szablonów. Mam nadzieję, że na coś się przydałam ;) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. Teoretycznie jest taka możliwość - jeśli ktoś chcę, to można zastrzec szablon. Jednakże nigdzie o tym nie napisałam, więc wyszło na to, ze praktycznie nikt nie wie o tej opcji. Mój błąd, dodam odpowiedni punkt w regulaminie lub zamówieniach :)
      A szablonów wolnych teraz będzie więcej, kiedy zacznę przenosić grafikę z onetu :)
      Bardzo dziękuję za wszystkie rady, każda z nich jest dla mnie bardzo cenna : )

      Usuń
  2. Szablon PIĘKNY!!! Wczoraj nie zdążyłam odpisać, bo wróciłam późno z bractwa rycerskiego,ale dziś już odpisałam [w chwilę potem zorientowałam się, że pojawił się post]. Wstawiłam szablon, możesz obejrzeć efekt: http://druga-ziemia.blogspot.com/. Obeszło się nawet bez problemów :D

    Do e-maila chciałam tylko dodać, że przy włączaniu strony [nie postów, nad którymi jest data] tytuł najeżdża na cytat.

    Szerokość wypraktykowałam, nie sprawia mi już żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak odpisałam - jak tylko będę miała więcej czasu, to ogarnę to. Do tego czasu spróbuj ustawić tło pośrodku, to powinno pomóc : )
      I cieszę się, że Ci się podoba. Myślałam, że jednak poprosisz o poprawkę ; )

      Usuń
  3. Ach, i zakochałam się w 14-stce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 też jest moją faworytką, choć za nic nie mogłam dopasować odpowiedniego koloru tła : )

      Usuń
  4. Szablon jest cudowny, piękny i w ogóle genialny, w pełni sprostał moim wymaganiom. Jestem ci bardzo wdzięczna, za wykonanie tak dobrej grafiki. Spodobała mi się dziesiątka, nie moje klimaty, ale szablon bardzo udany. Zwróciłam uwagę na czternastkę, piętnastkę oraz siedemnastkę, świetnie wyszły. I jeszcze raz ogromnie dziękuję za pomoc przy wstawieniu szablonu. Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Polecam się na przyszłość ; )

      Usuń
  5. O.o Ile ty tego dodałaś? Matko.
    Podoba mi się 9,14 i 15. :D
    Mnie osobiście bardziej się podobają szablony. Bo to przynajmniej jakaś spójna całość.
    Co do systemu, no trochę trudno by było zamówić, gdyby były limity. Sądzę, że jak ktoś chce to poczeka. Ale to tylko me zdanie.
    Przenoś!
    Zawsze ktoś coś wykorzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczna, że komentujesz każdą notkę. To strasznie miłe i ,cóż, ślicznie dziękuję! : ) Zrobiłam ankietę i wychodzi na to, ze większość uważa tak samo, jak Ty. Jeżeli nic się nie zmieni, to zostanę przy starym systemie : )

      Usuń
    2. A masz tam jeszcze ankietę odnośnie szablonu głównego.
      Mnie osobiście tamten szablon się bardziej podobał, ale ten jest praktyczniejszy. I też jest genialny!
      A będę komentować każdą notkę... Chyba, że zapomnę, ale akurat twoich wyczekuje, więc chyba nie ma takie opcji.
      I mam pytanie, zaczęłaś już robić dla mnie szablon? Bo mam taki genialny pomysł i prawie wykonany już, więc w sumie, jakby co możesz go dodać jako wolny...

      Usuń
    3. Ten szablon miał wyglądać inaczej, ale nie mogłam do niego html dopasować. Bedę nad tym pracować i jak mi się uda, to go zmienię : ) A co do praktyczności, to masz rację. W końcu mogę dodać tyle ankiet, ile chcę :D niebo!
      Nawet jeszcze nie zaczęłam.Przeważnie wszystkie zamówienia robię dzień lub dwa przed dodaniem notki. Jeżeli chcesz wycofać swoje zamówienie, to nie ma sprawy :)

      Usuń
    4. Nom, tam by było ciężko.
      No to bym chciała wycofać moje zamówienie. A i mam takie pytanie: 9 jest na jakiś blog? Znaczy się zamówienie?

      Usuń
    5. Okey, usunę z kolejki przy następnej aktualizacji : ) a 9 była dla Laurel z http://z-otchlani-umyslu.blogspot.com/ : )

      Usuń
    6. Ok. Dzięki. Chciałam zobaczyć opowiadanie do tego szablonu.

      Usuń
    7. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill! A mam takie pytanie... Co sądzisz to tym szablonie ?
      http://3.bp.blogspot.com/-zGtTVPon-Cs/UCE8QawyddI/AAAAAAAAAS0/b0_zU_krj70/s1600/Szablon%2B-%2Bb-23.png

      Usuń
    8. Śliczny jest! Klimatem idealnie wpasowuje się w twoje opowiadanie :D Wydaję mi się tylko, ze lepiej byłoby bez tego szarego czegoś po prawej stronie. Ogólnie jednak wrażenie bardzo dobre :)

      Usuń
    9. Nieśmiertelnika. :D Ma być na nim menu.

      Usuń
    10. No tak, nie mogłam sobie przypomnieć tego słowa :D Czekam żeby zobaczyć szablon na twoim blogu (najlepiej wraz z nowym rozdziałem) ; D

      Usuń
    11. Z nowym rozdział. Z nowym rozdziałem... Hm... No na razie się jeszcze pisze. Ale pewnie wstawię go razem lub tuż przed.
      A jak tam z naborem... Widziałam twoje ogłoszenie na katalogu...

      Usuń
    12. Już się nie mogę doczekać, strasznie jestem ciekawa, co sie wydarzy : )
      A nabór... cóż... może ja jakoś odstraszam ludzi? Pustki są i już powoli tracę nadzieję, że to się zmieni ; ]

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Jill^^
    Mam nadzieję, że mnie jeszcze nie zapomniałaś:*
    Stęskniłam się za Tobą i twoimi szablonami, a więc jestem:*
    Strasznie mi się podoba 9 jest genialna. Szablon na stronie głównej jest świetny, aż trudno mi powiedzieć, czy tamten był lepszy czy ten... Hm... No nie wiem:P
    Trochę mi szkoda, ze zrezygnowałam z poprzedniego zamówienia, mój błąd:( Ale w najbliższym czasie też chyba coś zamówię, choćbym miała czekać wieki:* Bo naprawdę warto^^

    Całuję
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze o Tobie pamiętam :) Bardzo Ci dziękuję za to, że wpadłaś :)Nie sądziłam, że aż tyle osobom spodoba się 9. Widocznie muszę robić więcej szablonów w tym stylu :)
      A zamawiaj, ja bardzo chętnie wykonuję twoje zamówienia. Tak po starej znajomości mogę Ci powiedzieć, że w następnej notce dam prawdopodobnie taki mini konkurs, w którym nagrodą będzie zamówienie bez kolejki ; ) Także jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam.
      A co do czasu oczekiwania, to wiem, że jest za długi, ale staram się robić wszystko jak najszybciej :Jak dorwę kogoś do pomocy, to może ta kwestia trochę się poprawi ; ]
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło:*
      Dla mnie wszystkie są piękne, ale wiesz... 9 najlepsza:P
      Naprawdę? To super:P A tak mniej więcej kiedy ją dodasz, bo wiesz w przyszłym tygodniu wyjeżdżam, a bardzo chętnie wzięłabym udział w tym konkursie:*
      Trzeba przyznać, że długo trzeba czekać, no ale jak się już doczeka, to mdleje się na ich widok. [Ludzie ja mówię na serio!]] Bo wręcz olśniewają. Ale to że trzeba czekać, to przecież nie twoja wina!

      Usuń
    3. Haha dzięki, mi się zawsze wydaje, że coś jest nie tak z szablonami i przeważnie nigdy nie jestem do końca zadowolona ;]
      Następna notka, jeśli nic się nie zmieni, to będzie pojutrze, gdzieś tak w późnych godzinach wieczornych : )

      Usuń
    4. Tylko mi się wydaje czy tylko ty krytykujesz te szablony? Bo jakoś mi się wydaje, że każdy mówi, że są świetne, ale oczywiście tylko autorka krzywo patrzy na swoje dzieło:P
      Wiesz gdyby ktoś się zgłosił to miałabyś mniej pracy.
      Haha, zgłosiłabym się gdybym miała jakiekolwiek pojęcie o grafice komputowej;P Ale tak czy tak jakbyś zobaczyła moje prace, to sięgnęłabyś za nóż i wpiła w ekran więc lepiej nie:P
      To fajnie wieczorem nie mogę być, ale z samego rana postaram się zobaczyć:P Mam nadzieję, że to nie będzie konkurs na najlepszy szablon bo wtedy to mogę się śmiało pożegnać z nagrodą:P

      Usuń
    5. Krytykuję, co zrobić, taka natura :D
      Właśnie w tym problem, ze nikt się nie zgłasza. Były trzy czy cztery osoby, ale one pisały coś w stylu "Chciałabym się zgłosić, ale nie znam się na blogspocie, pomożesz mi?" A potem cisza. Także totalna załamka. Dodałam teraz ogłoszenie na katalogu, może to pomoże :)
      To będzie taki mini mini konkurs. Dwie pierwsze osoby, który prawidłowo odpowiedzą na pytanie, wygrają. Wygra jeszcze jedna osoba, ale to już będzie kwestia tego, kto wykaże się największą kreatywnością ; )
      Ja jak widzę niektóre moje prace, to tak samo reaguję :D najgorzej było, jak wczoraj robiłam selekcje, które szablony przeniosę na blogspot, a które nie. Brrr, połowa z nich nie nadawała się do niczego, brrr ; d

      Usuń
    6. Haha, ja też w kółko krytykuję to co robię^^
      Wiesz może jak przejdę jakąś rekrutację i kurs obsługi GIMPA lub Photoshopa to zobaczę:P Kreatywność? Czyli będzie trzeba coś napisać? Co za ulga! *_* Nie jestem jakimś wirtuozem pióra [a raczej klawiatury:P] ale moze będzie to coś co najmniej znośnego:P O prowadzisz opowiadanie? Nie obrazisz się jeśli rzucę okiem? :P
      Na pewno wszystkie były super tylko twoja krytyka się odezwała:D

      Usuń
    7. Czekam, gdybym była wierząca, to zaczęłabym się modlić o dodatkową parę rąk do pracy :D
      I tak, będzie trzeba coś napisać. Nic dużego, ale jednak :D A z tego co widziałam, to pióro masz zacne : ) Moje opowiadanie narazie składa się tylko z prologu, więc dużo treści nie ma : (
      A co do tych szablonów... na chomiku mam kilka z moich całkowitych początków z grafiką. Kilka przeraża, uwierz ; )

      Usuń
    8. Haha, Bóg nic tu i tak nie pomoże:* No chyba, że sam zejdzie i zacznie robić szablony na zamówienie:P

      Przeczytałam i skomentowałam prolog na twoim blogu. I padam ci do stóp Jill! Ty to jesteś dziewczyną idealną, piękna grafika, mistrzyni pióra, gdybym była chłopakiem to bym zaczęła cię szukać:P ale nie jestem, więc nie masz się czym martwić:P

      Jeśli chcesz to z chęcią zostanę betą twojego opowiadania, będę zaszczycona:*

      Jak zacne pióro? Dobry żart... :D

      Usuń
    9. A czemu by nie, i tak nic tam w niebie nie robi :D
      Kurczę, bez przesady, Eileen, bo się zarumienię. Nigdy nie jest tak dobrze, jak bym chciała, żeby było.
      Beeeta <3 Nawet nie wiesz, jak długo czekałam, aby ktoś kompetentny napisał to słowo! Będę bardzo, bardzo zadowolona!
      A skoro zgodziłaś się sprawdzać moje opowiadanie, to nie musisz czekać w żadnej kolejce czy brać udział w konkursie. Jeśli chcesz jakiś szablon, to pisz. Nie będzie żadnego problemu : )
      Zacne pióro, nie kłóć się ;P

      Usuń
    10. Ale o dziwo, zawsze jest świetnie droga Jill:P
      Kompetentna to ja nie jestem, ale jak spojrzę to chyba nic się nie stanie:P
      Zostawiłam ci moje e-maile w "SPAM" na twoim blogu, wolałabym abyś wysyłała mi notki na ten pierwszy, bo ten drugi to Onet-_- [grrr...] I powiadamiaj mnie gdy wyślesz mi rozdział na moim blogu w Spamowniku, wtedy będę wiedziała kiedy wejść na pocztę.

      A co do mojego wyjazdu to nie będzie mnie od 11.08 [wyjeżdżam w sobotę o szóstej rano] do 18.08, czyli nie będzie mnie przez tydzień.

      Jeśli masz coś napisane teraz to możesz mi wysłać, a na juto ci odpiszę i podeślę poprawiony rozdział:*

      Nic nie musisz dla mnie robić! Ja sprawdzać będę za zwykłe "Dzięki" kochana:)

      Usuń
    11. Wolałabym wysłać, jak juz będzie skończony, więc ja go dodam, a Ty sprawdzisz jak wrócisz?
      W każdym razie zawsze tak się umawiałam, że za sprawdzanie robiłam szablony. Przynajmniej w taki sposób mogłam choć w małym stopniu odwdzięczyć się za pomoc :)

      Usuń
    12. Następna notka trochę się opóźni. Niby mam 9 szablonów gotowych, ale tylko 3 z nich to właściwe zamówienia. Chcę trochę bardziej ruszyć kolejkę, także wiesz : (

      Usuń
    13. Oj tam, oj tam... Jakby co, to możesz dodawać po prostu szybciej notki :D Z czego będę się bardzo cieszyć, tak na marginesie.

      Usuń
    14. Lepiej nie, bo jak dodam notkę, to potem zawsze sobie robię dwa dni wolnego i nawet programów nie otwieram :D Będzie szybciej, jak po prostu dodam ją jutro lub pojutrze
      Chcę kolejkę tak przesunąc, żeby daty zaczynał się od 23. Takie marzenie małe :D

      Usuń
    15. Albo dobra, linkuje i dodaje :D

      Usuń
  8. Pobrałam ten szablon : http://img225.imageshack.us/img225/6131/podglad2.png , na bloga : http://fortis-amare.blogspot.com/ : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pobraniu pisze się w księdze gości. Zapraszam do zapoznaniu się z regulaminem ; ] Chyba masz jakieś problemy ze wstawieniem szablonu. Jeśli będziesz chciała, to mogę pomóc. Tylko jeszcze raz proszę - przeczytaj regulamin.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Jesteś absolutnie boska! Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, jak dodać nieruchome tło, ale obawiałam się, że to trzeba właśnie w HTML-u grzebać, a kompletnie się na tym nie znam. Twoja instrukcja wszystko wyjaśniła i okazało się to naprawdę łatwe;) dodałam Cię już oczywiście do moich linków, i na pewno będę wpadać częściej;)

    PS. Uwielbiam szablon czternasty!
    Całuję,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że instrukcja się przydała : )
      Pozdrawiam ciepło
      PS Bardzo podobają mi sie szablony na twoich blogach : )

      Usuń
    2. Tak, i na pewno będę z nią jeszcze co nieco kombinować:)

      Dzięki:) mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że trochę "ściągnęłam" od Ciebie układ, póki co po prostu nic innego nie wpadło mi do głowy, ale jak znam siebie, to szybko go zmienię;)

      Całuję!

      Usuń
    3. Coś Ty, niby dlaczego mam być zła? Ja narazie zostawiam u siebie ten. Kombinowałam, kombinowałam i na najbliższe dni mam dość html ; )Żeby cokolwiek zrozumieć... koszmar :D

      Usuń
  10. Dzięki za wspaniały szablon, jestem naprawdę wdzięczna. Jest niesamowity i po prostu wspamiały. Masz wielki talent.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo bym o to prosiła, wtedy byłoby idealnie.
      Jeśli mogłabyś to zrobić, byłabym naprawdę wdzięczna.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  11. Naprawdę ładne szablony, zwłaszcza 13.
    Pozdrawiam i zapraszam. {Zlodziej-Mysli.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń