g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.09.2012

[42-46] Zamówienia

     Witam po krótkiej przerwie. Dzisiaj mam tylko zamówienia, nie miałam czasu, by zrobić coś więcej. Od dzisiaj moja kolejka znów jest otwarta, więc wszystkich zainteresowanych zapraszam do składania zamówień. Ostrzegam jednak, że na szablon trzeba trochę czekać, także pomyślcie, zanim napiszecie ; )

 Zamówienia dla Draco-Hermiona-One-Love

Zamówienia dla Krok-naprzod

Zamówienia dla Holiday-Experience-483

 Zamówienie dla Huncwoci-i-Lily-Evans
 

Zamówienie dla The-Crystal-Asylum

    Standardowo - nie miałam czasu skontaktować się ze wszystkimi, więc jeśli komuś coś nie odpowiada, to piszcie. Możecie zmieniać szczegóły lub poprosić o całkowicie nowy szablon - będę próbowała do czasu, aż Wam się spodoba :)

21 komentarzy:

  1. Doczekałam się :D Jak zwykle szablony śliczne i dziękuję, dziękuję, dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czas oczekiwania jest tragiczny ; d Jedyne pocieszenie w tym, że szablon Ci się podoba : )
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Zabiłaś mnie tym pierwszym szablonem. Jest genialny. Nie wiem, dlaczego, ale odrazu na myśl mi przyszła 'Maska', pamiętasz jeszcze? :)
    Ogólnie, wszystkie są świetne, choć w ostatnim kolumna boczna wydaje mi się trochę za szeroka. Ale to może tylko ja mam takie wrażenie. Ech, ja to w ogóle jestem taka inna. ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, układ i kolorystyka bardzo podobne. Dziwi mnie jednak, że Ty to pamiętasz :D
      Dziękuję ślicznie za opinie na temat szablonów :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Hej. Oczywiście szablony cudowne. Mi się podoba najbardziej szablon nr 42 i 45, są genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia Pottera działa ; )

      Usuń
    2. Uwielbiam tematykę potterowską i muszę przyznać, że robicie tu świetne szablony. Gratuluje ^.^

      Usuń
  4. Mam pytanie do szanownej Avi Tinar, bo ja w swoim zamówienie chciałam aby w nagłówku była Lynn Spears i chciałabym aby [jeśli byłaby taka możliwość]była w stroju Gryffindoru. Jeśli dałabyś radę połączyć zdjęcie lynn z jakąś dziewczyną z Gryffonką, tak by użyć jej ciała, to było by cudownie.
    Jeśli jednak jest to nie możliwe, to ok ^.^ Chciałam spytać, bo ja się na grafice nie znam :-)
    Dziękuję i pozdrawiam
    http://lily-dorea-potter.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś takiego wymyślić... Choć...
      No. Postaram się!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, że przemyślisz moją prośbę. Jak nic z tego nie wyjdzie, to nie będzie problemu. Wolę spytać, bo ja tak szczerze to się nie znam na grafice komputerowej i nie oriętuje się co jest możliwe do wykonania a co raczej nie, dlatego wolę spytać. Mimo wszystko bardzo dziękuje :*
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne... Wszystkie szablony na prawdę mi się podobają. A moje zamówienie jest boskie. Nie wiedziałam, że szablon będzie aż tak dobry :D Dziękuję!
    pzdr: holiday-experience483.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  6. Na temat pierwszego szablonu już zdanie moje znasz, na temat drugiego też,
    3. zrobiłaś to milion razy lepiej ode mnie! Mi TH tak ładnie nie wyszedł! Jestem pod wrażeniem!
    Chociaż, w sumie, mogłam się tego spodziewać...
    4.Jakoś coś mi tu brakuje, ale nie wiem co... Hm... Taki jakiś niedosyt. Ale także uwielbiam.
    A pięty jest jakiś taki magiczny! Mhmmm... I love it!

    Dobra idę oglądać One Piecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem do końca zadowolona z tego TH, ale nie umiałam się zmusić, żeby zrobić coś innego. Zupełnie nie moja tematyka. A twój szablon był śliczny i mówienie inaczej jest herezją, także wiesz ; P
      W 4 rzeczywiście dużo rzeczy nie ma - 5 zdjęć, dwie tekstury i tyle, ale myślę, że w tym przypadku prostota wyszła na plus. A może po prostu James i Syriusz są tak przystojni, że mimo braków, praca mi się podoba :)
      Miłego oglądania (to co, ze po fakcie, ważne, że jest ; D )

      Usuń
  7. O kurczę! Składając zamówienie nie spodziewałam się tak wspaniałego efektu! Szablon wykonany na moją prośbę (45) jest genialny,bezbłędny,piękny,w ogóle nie mogę złego słowa powiedzieć. Postacie z nagłówka (ich wygląd) przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Jill,nie wiem jak Ci dziękować! Jesteś świetna! Strasznie,ale to strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo się cieszę, ze Ci się podoba :) Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  8. Pierwsze co się zachwyciłam to szablonem głównym na stronie. Jest wprost przepiękny, że normalnie już nie mogę oderwać od niego wzroku *.*
    Potem sobie patrzę na pierwszy szablon z aktualnej notki i normalnie spadłam z wrażenia z krzesła. Boże, to chyba najpiękniejszy szablon jaki widziałam, a widziałam chyba ich tysiące. Jest piękny, taki tajemniczy, subtelny i normalnie no zazdroszczę go już szczęśliwej posiadaczce owego cudownego szablonu z Draco i Hermą *__*
    Dlatego mam takie pytanie, czy dałoby radę zrobbić szablon o tematyce Guns N'Roses? Byłabym ogromnie wdzięczna. Konkretnie to potrzebuję go na www.kalejdoskop-uczuc.blogspot.com (mam nadzieję, że nie zraziłam? xd) Ogólnie tam dopiero jest tam prolog, ale już mam więcej rozdziałów napisanych tylko nie wstawiam ich, bo chce najpierw 'rozbudować' bloga. Chciałabym, żeby szablon był zrobiony w stylu tego pierwszego z tej notki :) Kolory mi są obojętne, tylko nie chciałabym aby było za ciemno, ale też nie za jasno i żeby nie przytłaczało nic. Najlepiej też by było, gdyby w polu tekstowym też raczej nic nie było, po prostu tak jak u Ciebie tu jest xD Jeśli chodzi o zdjęcia to chciałabym, aby zdjęcia się znalazły tak obok siebie jakby :
    -> http://weheartit.com/entry/35966758/via/elenaandlua
    (ogólnie szablon może być właśnie w takich kolorach jak to zdjęcie :) )
    -> http://weheartit.com/entry/35154493/via/FlamingStairway

    Chciałabym, żeby jeszcze znalazł się napis, jakąś taką ładną czcionką 'Ukradłeś moją gwiazdę' I żeby przy dziewczynie była róża, a przy Slashu pistolet, mam nadzieję, że to nie wyjdzie jakoś napchanie, ale jakby wyszło, to nie dodawaj tego :) Aha, jeśli chodzi o układ, to prosiłabym żeby był.. jednoklumnowy? nie wiem jak to tam się fachowo nazywa xD Byłabym ogromnie wdzięczna za wykonanie szablonu ^^ I już dodałam do linek jakby co.
    Jeszcze raz z góry bardzo dziękuję i czekam z niecierpliwością na nową notkę :)
    Pozdrawiam. :)
    Abrakadabra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Nawet nie wiesz, jakie to miłe, gdy czytam takie słowa. Człowiekowi od razu przychodzi ochota na robienie szablonów :)
      Co do zamówienia, to jednak musisz je złożyć w odpowiedniej zakładce. Być może zmylił Cię tytuł postu, sama nie wiem, W każdym razie kliknij na napis "zamówienia" nad postami :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. A tam, tylko stwierdzam fakt ^^ A i racja, moje niedopatrzenie, ale już przeniosłam w tamtą zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablony są śliczne, mi najbardziej się podoba 45, jest po prostu boski:* Haha, szkoda, że na zamówienie:D W ogóle ładnie ci wychodzą takie szablony trójklomumnowe, czy jak to się tam nazywa:P Bardzo fajnie łączysz wszystkie elementy, a wynik pracy jest naprawdę magiczny. Haha, do tego wspomagany magią przez Harry'ego Pottera:* I tak Hogwart istnieje i nie zaprzeczaj:P
    A nawet jeśli nie istnieje [bo istnieje, prawda? :D] to i tak twoje szablony są świetne:*
    Na zawsze Tobie oddana
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
  11. The Crystal Asylum naprawdę baaaardzo dziękuje za szablon. :-)

    OdpowiedzUsuń