g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.09.2012

[47-48] I don't want to forget...

Cześć!
A więc jak niektórzy się zorientowali - właśnie zostałam nową szabloniarką :) Więc chyba czas się przywitać, nie? Nazywać mnie możecie Asu, Asumay, Miss - jak chcecie. Ja mam już tyle nicków w necie, że łohoo! I z góry przepraszam za angielskie wtrącenia - ale ja już tak chyba mam, że mieszam te dwa języki!
Ale może przejdźmy do sedna, oke? Mam nadzieję, że Jill mnie nie zastrzeli jutro! *I tak to przeczyta po szkole, but still*

Opis: Oczywiście na samiuśki początek musiałam dać szablon z moją ukochaną ostatnimi czasy tematyką - (Happy) Hunger Games! No i naturalnie mój ulubiony ship - Katniss/Peeta. Jeden z prostszych szablonów jakie wykonałam. I jeden z niewielu, z których jestem szczerze zadowolona!
Szablon podstawowy: Etherical

Opis: Szkoła się zaczęła (a ja bioli dalej nie umiem...) więc i szablon w podobnych klimatach. Z tym, że prośba - nie wyświetlajcie więcej niż 2 notek, bo może... get out a little bit. W wykonaniu prostszy niż They Don't Own Me.
Szablon Podstawowy: Okno Obrazu.


Ode mnie na dziś to tyle, układ pokarmowy czeka! I mean... a zresztą XD Ach, jak będą jakieś zamówienia (a widzę już jedno - dziękuję za zaufanie :* postaram się nie zepsuć) to usiądę nam nimi jutro/w weekend.

Trzymajcie się :*
Asu.

13 komentarzy:

  1. Witaj, Asu. :)
    Powiem Ci, moja droga, że mi się podoba. :) Ten pierwszy muszę przyznać, trochę bardziej, ale najpewniej to dlatego, że jeżeli tylko mogę, szkołę omijam ostatnio (konkretyzując: od poniedziałku) szerokim łukiem. :)
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to hej Asu!
    Pierwszy to dla mnie tylko nagłówek... No i tło, które dostrzegłam trochę później.
    Ale wiem, że dopiero zaczynasz z blogspotem. Co do samej grafiki to genialnie to wszystko wtopiłaś. Napis też dopasowany.
    Drugi jakoś już tak bardziej blogspotowo. Chociaż odrzuca mnie lekcja i temat... Tak, ze szkołą się kojarzy, to bardziej mi się podoba.
    Z kolei pierwszy jest od strony graficznej lepszy, moim zdaniem...
    :)
    Witamy w załodze!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie szczegóły w zamówieniach chcę się zapisać do kolejki. abrakadabra V.v


    ~Pani Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  4. No część, Mistrzu html <3
    Już Ci to mówiłam, ale powtórzę jeszcze publicznie - bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś! Bardzo mi się podobają twoje prace, szczególnie ta druga. Jest doskonale wykonana, nie ma nawet najmniejszej wady (no, oprócz tematyk szkolnej. Mam dość szkoły : D)
    Zamówienia już się sypią, więc nie będziesz miała chwili czasu dla siebie ; ) Praca na pełen etat, co zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pragnę z całego serca pogratulować^^
    Muszę Cię bardzo pochwalić, bardzo mi się podoba pierwszy szablon:* Drugi, no trochę mi zbrzydł, ale to tylko z powodu tematyki szkolnej. Grr...
    No to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkiego dobrego na nowej drodze życia:D [wiem odbija mi, nie chodzi mi o małżeństwo oczywiście, ale możesz być pewna, że ktoś z pewnością zaręczy się z twoimi szablonami:*] Nie ma dla mnie lepszej wiadomości niż ta, że Zaczarowane Szablony się rozrastają i promują, oby tak dalej! Haha, weszłam jako 20 207!

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Asu! :)
    Podoba mi się pierwszy szablon, taki niby prosty, a zachwyca. :) Co do drugiego, cóż, jest pięknie wykonany, ale zniechęca mnie ta szkoła. Sad but true. XD

    Pozdrawiam, Alice vel Luci. ♥
    [rainbow-zombies]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim <3
    Cieszę się z tego, że tak Wam się podobają szablony - szczególnie ten HG :) Mam nadzieję, że jak zobaczycie moją nową partię to się aż tak nie przerazicie :)

    luv.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkich odrzuca tematyka szkolna! Hm... Ciekawe dlaczego?...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Mam jedno pytanko. Jestem siostrą Potterówny i chciałabym zamówić u Was szablon, gdyż robicie je cudownie, ale jest jeden problem. Moja siostra "Potterówna" ma już konto na bloggerze, ja oczywiście też chciałam mieć, ale gdy chciałam je założyć, to prawie mi się to udało, ale przed aktywacją poczty na gmailu wyskoczyła mi informacja, że mam podać numer telefonu, bo mam mi przyjść jakiś numer, gdyż ktoś mi się na konto włamał... nic z tego nie rozumiem. Dlatego pomyślałam, że mogłabym założyć blog na koncie mojej siostry potterówny, ale nie wiem jak to będzie wyglądało...
    Chcę podpisywam się oczywiście innym pseudonimem "Antonia".
    I dlatego chciałam spytać czy w takiej sytuacji ktoś zgodziłby się zrobić mi szablon. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedz. Będę tu zaglądać często.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem numer telefon nie jest wymagany - sama go nie mam podanego chyba :)

      Usuń
    2. A i co do szablonu - myślę, że nie byłoby problemu, przynajmniej u mnie :) Po prostu musisz zaznaczyć w zgłoszeniu, że jesteś jej siostrą itd itp.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję. Jestem słaba w blogowaniu. Mam jeden blog na onecie, ale koleżanka powiedziała mi, że onet będzie wszystkie blogi usuwał, o jakaś awaria, ja tam dokładnie nie wiem.
      Bo problem polega na tym, że moja siostra ma konto na gmailu i ja też chciałam mieć, ale mi jakiś błąd wyskakuje :-( To tak, jakby moja nowa poczta na gmailu kłóciła się z pocztą mojej siostry :( Nie wiem o co chodzi.
      Jejku bardzo w takim razie dziękuję, że zgodziłaś się na wykonanie mi szablonu. Poproszę siostrę żeby założyła mi ten blog [bo ja nie mam pojęcia jak go zalożyć] i zaraz złożę zamówienie :*
      Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuje :*
      Antonia

      Usuń