g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.09.2012

[49-53] Szablony z nieruchomym tłem

     Nie wiem czy wiecie, ale niedawno stuknęło nam 20 000 wejść! Jest mi strasznie miło z tego powodu. Kiedy zakładałam szabloniarnie, nawet nie marzyłam o takim powodzeniu. Bardzo, bardzo dziękuję za to, że tu zaglądacie :)
     Nowością jest, że dołączyła do nas nowa szabloniarka - Asumay. Serdecznie witamy! Mam nadzieję, iż zostaniesz z nami na dłużej. Jeśli ktoś jeszcze nie widział jej prac, to zapraszam do poprzedniej notki.
     Trwa sonda na najlepszą szabloniarnię, w którym bierzemy udział. Głosować można tutaj. Byłoby nam bardzo miło, gdybyście poświecili te kilka sekund i zagłosowali na Zaczarowane. Natomiast na naszym blogu, po prawej stronie, jest jeszcze jedna ankieta. Pomoże nam ona w robieniu lepszych szablonów, więc śmiało. głosujcie :)
     Co do szablonów z tej notki, to przepraszam za jakość podglądów. Nie mam pojęcia, czemu tak się psują - na blogach wszystko wygląda dobrze. 

Zamówienie dla Kroniki Huncwotów
     Przeważnie przed zrobieniem szablonu, kiedy na blogu od pewnego czasu nie było nowej notki, kontaktuję się z autorką i pytam, czy zamówienie jest nadal aktualne. W twoim przypadku zupełnie o tym zapomniałam. Czuję się trochę niepewnie, bo nie wiem, czy będziesz używała tego szablonu. Mam nadzieję, że tak, bo osobiście lubię ten szablon. 

Zamówienie dla Eagleeffect
   Jak dla mnie, najlepszy szablon tej notki. Do tego dość szybko go zrobiłam, bez żadnych większych problemów :) 

Zamówienie dla Story of Bellatrix
     Chyba jednak nie umiem robić mrocznych szablonów. Zauważyłam, że te jasne jakoś lepiej mi wychodzą. No nic, miał być Voldemort z nosem, ale nie udało się. Mam nadzieję, ze mi wybaczysz :D

 Zamówienie dla Odrzuc Swoje Zasady
    Miał byś sam nagłówek, ale wyszedł cały szablon. Jeśli Ci się nie spodoba, to powiedz, zrobię sam nagłówek. 

Szablon wolny
     Robiłam go jakiś czas temu na mojego bloga. Żeby nie było, że znów dodaje same zamówienia, postanowiłam go umieścić.

  Od przyszłego tygodnia być może będę miała AP na komputerze. Jak sobie wyobrażę te wszystkie akcje, których będę mogła używać, to aż mi się oczka święcę ; ) Mam kilka w gimpie, ale w porównaniu do tych AP, wypadają blado. Ponadto nie pamiętam, jak je zainstalowałam, więc nie mogę wgrać nowych. Może ktoś umie i pomoże?     
    Szablony dodane, mogę wracać do książki! Ave.

40 komentarzy:

  1. Rany, nie mówiąc już o tym, że każdy z tych wszystkich szablonów jest wprost wspaniały i nie mogę nadal uwierzyć, że można tworzyć takie cudowności, to jednak ten ostatni, który stworzyłaś na swojego bloga, wprost mnie urzekł. I ty twierdzisz, że tobie mroczne szablony nie wychodzą?! :O Bzdura! Zarówno ten, jak i ten z Bellą wyszedł Ci wspaniale, więc: no proszę cię... ;) Z niecierpliwością czekam na kolejne prace i pozdrawiam! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablony na moje blogi ogólnie wychodzą mi lepiej. Chyba podświadomie bardziej się do nich przykładam, sama nie wiem ; ) W sumie będę się trzymać wersje, że pastele lepiej mi wychodzą :D Chociaż wolałabym, zeby było odwrotnie ::D
      Ślicznie dziękuję za komentarz, bardzo, bardzo się cieszę, że szablony Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Boże, kobieto... Musisz w przyszłości robić coś z grafiką, jesteś po prostu nieziemska. Tzn. Twoje szablony, ale ty również, hahah. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :D Ale chyba nie czuję się na tyle dobra, by wiązać przyszłość z grafiką. W sumie szkoda, bo lubię to robić. Jeszcze raz - dzię-ku-ję! :D

      Usuń
  3. Wszystkie szablony mi się podobają. Mój jest cudowny i mimo wszystko, powiedzmy że trafiłaś w moje oczekiwania. Co do Voldemorta, spoko. ; ) I tak jest pięęęęknieee.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:) najbardziej zdecydowanie podoba mi się przedostatni, ten na "odrzuc-swoje-zasady", oczywiście dlatego, że jest taki bardzo w moim stylu;) jedyne, co bym w nim zmieniła, to ustawiłabym to tło pod notką na częściowo przezroczyste, wtedy lepiej czytałoby się tekst. Poza tym - cudo *.*

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i opinie :) Niestety nie odgadłam jeszcze, jak zmienić przezroczystość tła. Moja nauka html idzie bardzo wolno :D

      Usuń
    2. Ja to wszystko robię w sekcji CSS, właśnie dlatego, że do htmla podchodzę jak do jeża xD a tak poza tym to uwielbiam też numer 50 - sama też używałam tych ramek, które się tam pojawiły, i uważam, że są śliczne;)

      Usuń
    3. Zgadze się co do tych ramek - strasznie mi się podobają i muszę sama ze sobą walczyć, żeby nie wstawiać ich do każdego szablonu :D

      Usuń
  5. och, pierwszy jest CUDOWNY! Podoba mi się dużo bardziej niż mój własny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze - oznacza to, że przez ten miesiąc czy dwa nastąpił jakiś progres w moich pracach :D
      A jeżeli Ci się podoba, to możesz go pobrać - w moich zamówieniach nie zastrzeżenia, że szablon jest tylko dla jednej osoby, chyba że zamawiająca wyraźnie sobie tego zażyczy :D Poza tym nie wiem, czy w ogóle ta dziewczyna się odezwie, bo na jej blogu od dłuższego czasu nie było notki.

      Usuń
    2. kurczę, tylko nie wiem czy pamiętasz moją niechęć do twarzy? A tu jest panna Evans na pierwszym planie niestety... :( Jedyna rzecz która mnie powstrzymuje przed pobraniem...

      Usuń
    3. Ah, niestety nie mam wersji bez twarzy :(

      Usuń
  6. Oho! Skądś znam szablon 53:D Dla mnie to on jest właśnie faworytem, jest prze-cud-ny!
    Bardzo mi się też podoba ten z Bellą, nie wmawiaj mi, że tego typu szablony ci nie wychodzą bo aż mnie trzęsie, gdy powtarzasz mi w kółko, że masz niefajne szablony. Bzdura! Niefajne szablony to wiesz kto ma :D No przecież mówię o mnie:P[ Zrozumiałaś przekaz? :P]
    Piękny jest tez 50, nie mam nic do zarzucenia, chociaż jakbym nawet miała to nie śmiałabym ci tego wytknąć:*
    AP, Adobe Phosothoper? Kurczę zazdroszczę :P W sumie to mi niepotrzebny, bo ja grafikę robię marną, ale gdy pomyśle jakie on ma funkcje... Ale też uśmiecham się z radością, no bo ta, skoro ty już teraz tworzysz takie cuda, to jak będą wyglądały te stworzone w AP? O Matko, to ja sobie kupię okulary przeciwsłoneczne, bo mi blask niebios ośplepi, jak dodasz nową notkę z nowymi pięknymi pracami:*
    Książka, o a można wiedzieć jakaż to książka tak zajęła twą uwagę?

    Na zawsze Tobie oddana
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki długi komentarz! Łooooł, jestem w szoku, Eileen! Ślicznie dziękuję :D
      Przy tych mrocznych szablonach muszę chwile posiedzieć, a te pastelowe robią się same :D
      Bardzo chciałabym pracować w Ap, ale zobaczymy jak to będzie. Podobno ten program działa zupełnie inaczej niż Gimp, więc nie wiem, czy dam radę :)
      A tak w ogóle, to się zarumieniłam! Tyle pochwał, jam nie godna :D
      A co do książki, to czytałam "http://www.1939.com.pl/" Marcina Ciszewskiego - ogólnie chodzi w niej oto, że batalion bardzo dobrze wyszkolonego wojska polskiego cofa się w czasie do 1939 roku i daje łupia Niemcom :D Bardzo miło się czyta o bitwach, gdzie wygrywają Polacy, a nie Niemcy. Taka duma człowieka napełnia! :D

      Usuń
    2. Długi? Weź ty mnie nie denerwuj:) Napisałabym dłuższy, ale leń ze mnie wielki:* Następnym razem bardziej się przyłożę, wybacz:*
      Wiesz, że to widać? Naprawdę te jasne są zrobione z taka typową lekkością, takie lekkoduchy:P A te ciemne mimo, że dłużej nad nimi siedzisz, to trzeba przyznać, że większa praca świetnie się odbija na tychże szablonach:*
      A jam mówię, żeś ty godna zacna dziewo, i to bardzo:*
      U to bardzo chętnie zobaczę co to za książka, bo lubię tematykę wojenną:* I jeszcze jak dajemy łupnia wrogom, i to Niemcom to już w ogóle kocham:P Jeszcze powinno być, że kopiemy Rosjan w dupę:*

      Całuję kochana:*

      Usuń
    3. Bardzo długi! I do tego bardzo miły -uwielbiam czytać twoje komentarze ; )
      Hah, nic Ci nie umknie w tych szablonach :) Szczerze mówiąc sama nie zauważam takich rzeczy ; ) Swoją droga podziwiam Cię - komentujesz każdą notkę! Powinnaś mieć status najlepszego przyjaciela Zaczarowanych albo coś w tym stylu ; ) Jak kiedyś będziesz chciała szablon, to pisz śmiało - Ciebie kolejka nie obowiązuje :)
      A książkę bardzo polecam, przeczytałam ją w jeden dzień : ) Podczas lektury ostro szybuje duma z bycia polakiem (mimo ze te wydarzenia to fikcja)Są też dwie kolejne części, ale słabo mi idą, bo ciągle coś mi dzisiaj przeszkadza. Jeśli zdecydujesz się przeczytać, to daj znać, jestem ciekawa twojej opinii :)

      Usuń
    4. O nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło, że ktoś naprawdę lubi czytać moje durne komentarze:* Mam ochotę Cię wyściskać, bo taka dobroć z Ciebie bije:* Jesteś miła nawet dla takich psychopatek jak ja:P
      Przyjaciółką jestem i cieszę się, że za taką mnie uważacie. Kochane jesteście:* Nie bój żaby jak będę potrzebowała szablonu, to nawet na myśl mi nie przychodzi nikt inny jak Wy:* Wasze szablony są oryginalne [nie tak jak niektórych osób -_- hah wiesz kogo mam na myśli:P] a co najważniejsze powinny być zaliczone do cudów świata:* Bo za dużo tam jest chińskich rzeczy, okej jestem fanką Egipcjan, więc piramidę popieram, ale te figurki chińskie? Zamiast tego badziewia powinny być szablony z Zaczarowanych.:)
      Wiele rzeczy mi umyka, a szczególnie słowa podziwu dla Waszych szablonów. Czasami jestem naprawdę niewdzięczna, bo powinnam Wam na kolanach to mówić, a tak to sobie siedzę, jak Bóg wie kto:/ Wybaczcie:* Bo równie dobrze mogłyście usiąść, zrobić tylko na swoje blogi szablony a nas kopnąć w dupę, dlatego wszyscy winniśmy dziękować Wam za waszą dobroć:*
      Komentować będę zawsze i każdą notkę [oczywiście póki nie nadejdzie mój czas, lub fiknę na ulicy:* ale oby nie przed następną notką:P], choć muszę się przyznać, że ostatniej czy którejś którą wstawiła Avia nie skomentowałam i jak wróci z urlopu to ją przeproszę:/
      Wiesz, patrzyłam w bibliotece szkolnej, ale nie mieli:/ Ale jak teraz znajdę czas to sobie ściągnę na kompa lub audiobooka. Jak przeczytam to na pewno ci powiem:*

      Całuję kochana:*

      Usuń
    5. Huhuhu twoje komentarze poważnie działają na moje ego, lepiej uważaj, bo to źle się skończy ; D Zobacz po prawej, co Avia napisała. Całkowicie to popieram! :D
      A Sama Wiesz Kto robi lepsze szablony i nic na to nie poradzę. Ale się staram i to się chyba liczy :D
      Ja tę książkę czytałam na komputerze. Kupuję tylko te, które naprawde uwielbiam ; D

      Usuń
    6. Czemu cały czas mi się zdaje, że mówicie o Vondemorcie? "Sama wiesz kto"

      Usuń
    7. Haha rzeczywiście, jakieś podobieństwa są ; D

      Usuń
    8. Do Avii i Jill!!!
      Dziewczyny, jak ja kiedyś was namierzę i znajdę to Was uściskam i wycałuję. Ot tak. Wchodzę sobie jak gdyby nigdy nic na Zaczarowane i co ja widzę: AKTUALNOŚCI i " Zaczarowane ma oficjalnego przyjaciela!
      Jest nią Eileen!
      Aby uczcić i wynagrodzić jej to zapraszamy na jej blogi:"

      Kurczę za co to? Oczywiście, że jestem przyjaciółką, ale żeby aż to świętować? Naprawdę nie trzeba było tego pisać Avia. Niepotrzebnie zaśmiecać sobie szablonarnie mną. Przez Ciebie jestem teraz cała czerwona. Ja czerpię radość z możliwości oglądania Waszych cudownych prac, a nie tego następstw. Ale naprawdę miło mi się zrobiło:* Ślicznie dziękuję i Avii i Jill:P Jest to dla mnie wielki, wielki zaszczyt, kocham Was:*** Tak bardzo mi się na sercu zrobiło, że płakać mi się chce ze szczęścia, bo po raz pierwszy ktoś nie kopnął mnie w dupę:* Kocham Was mocnoo:* Możecie być pewne, że już dawno zagłosowałam na Was w ankiecie:* Wiem haha, to powinno być tajemnicą na kogo się głosowało, ale nie mogę się powstrzymać:*


      Sam wiesz kto? Mam na myśli wrednego Voldemorta, pod pseudonimem ... No:* Wytłumaczę ci kiedy indziej:*

      Usuń
  7. Zaniemówiłam. Naprawdę. Już po pierwszym szablonie, a każdy kolejny jeszcze szerzej otwierał moje usta, ułożone w bardzo kształtną literkę 'o'. Zaczarowane to naprawdę trafne określenie. :) Wszystkie. I te w kolorach pastelowych, i te bardziej mroczne. Tak! Umiesz robić te mroczne, wychodzą Ci świetnie, więc nas tu nie okłamuj. :)
    Nie mogę sobie wręcz wyobrazić, jak Ty to robisz. Jak Wy wszystkie to robicie. Naprawdę. Podziwiam i popadam w zachwyt, z każdym szablonem coraz większy. :)
    Pozdrawiam i życzę jak najwięcej weny, bo patrzeć na takie cudeńka to sama przyjemność. :) Aż się chce bloga zakładać, by tylko móc je pobrać. :D A tak a'propos pobierania, to mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa, jeżeli ten wolny (który jest, nawiasem mówiąc cudowny) ustawię sobie jako tymczasowy? Oczywiście już zgłaszam to w zakładce 'księga pobrań'. :)
    Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam,
    Mossi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo, bardzo, bardzo miło mi się zrobiło po przeczytaniu twojego komentarza :)) Takie komentarze, jak Twój, i takie osoby, jak Ty, dodają mi weny i sprawiają, że aż chce się robić te szablony. Wiedza, że komuś te moje twory się podobają, daje mi niezłego kopa :)
      Trochę się teraz stresuję, czy uda mi się zrobić dla Ciebie takie zamówienie, które Ci się spodoba. Obiecuję, że przyłożę się do tego dwa razy mocniej niż normalnie! Tylko w ten sposób mogę się odwdzięczyć za te wszystkie ciepłe słowa :)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    2. A mi się zrobiło cieplutko na serduszku, jak się dowiedziałam, że chociaż tak mogę Ci podziękować za to, że poświęcasz mi tyle czasu. :) Bo to ja się powinnam za to odwdzięczać Tobie, nie Ty mi, bo ja tylko piszę, jak jest na prawdę, a Ty spędzasz maaasę czasu nad naszymi zamówieniami. :)
      I nie stresuj się, bo na pewno mi się spodoba. Szczególnie, że teraz już sama nie wiem, jak chcę, żeby wyglądał, więc pewnie mnie zaskoczysz i tak czy inaczej będzie ekstra. :) Bo masz talent, a jak ktoś ma talent to nie da się niczego zbabrać. :P
      A jak będziesz się stresować, to zacznę krzyczeć i ci odbiorę prawo do zrobienia szablonu. Jeszcze się przeze mnie nerwicy nabawisz i będę miała wyrzuty sumienia. A moje wyrzuty sumienia to sprawa nader denerwująca, więc wiesz. :P
      Oczywiście żartowałam z odbieraniem zamówienia. Wręcz przeciwnie, będę go broniła do końca swoich dni w tej kolejce, żebyś jednak kiedyś (może być nawet za sto lat, ale jednak kiedyś) go zrobiła, bo jestem go bardzo, bardzo ciekawa. :D No, chyba że zaczniesz mnie nienawidzić za te ciągnące się w nieskończoność komentarze lub nie będziesz miała ochoty na wykonywanie zamówienia i postanowisz mi go jednak nie zrobić, to wtedy chyba się poddam. Ale zastrzegam, że nie obejdzie się wtedy bez płaczu! :P
      Całuję rączki i ściskam przez ekran komputera. :)
      Mossi
      P.S.: Jeżeli komentarz nie ma sensu- przepraszam, ale ostatnio zdarza mi się go gdzieś po drodze omijać, poza tym trochę spać mi się chce, więc mnie nie zabijaj. :D

      Usuń
    3. Jak będę miała czas, to postaram się zrobić conajmniej dwie propozycje dla Ciebie - będzie większe prawdopodobieństwo, ze trafię w twój gust ; )
      No wiesz, sto lat? Aż tak długo czekać nie trzeba ; D A komentarze karmią wene! Każde miłe słowo sprawia, że przyjemniej robi się te szablony :D
      Pozdrawiam ciepło ; *
      PS Wszystkie twoje komentarze mają sens. ; P

      Usuń
    4. Nie, nie, czas oczekiwania wcale nie jest długi, zważywszy, ile osób masz w kolejce, chodziło mi raczej o to, że warto byłoby czekać nawet sto lat, żeby zobaczyć szablon, tylko trochę źle to ujęłam. Dajmy na to, że to dlatego, że było późno, a nie dlatego, że nie umiem formuować zdań. :D
      A komentować się już od teraz postaram pod każdym postem. Ba, postaram się, ja będę to robić na pewno. :)
      Pozdrawiam również. Bardzo, bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  8. OMG. OMG. OMG. Znalazłam. W końcu. Po miesiącu poszukiwań. Idealny szablon. Ten wolny. Aż się wzruszyłam, hahaha... Teraz tylko pokonać lenia, ruszyć tyłek (no dobra, palce i mózg), założyć bloga i zacząć pisać. DZIĘKUJĘ. <3

    PS Więcej wolnych szablonów z takim układem! (Nie obrażę się za tematykę Potterowską - z naciskiem na starsze bądź późniejsze, młode pokolenie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeeey, nie spodziewałam się, że ten szablon wywoła aż taki entuzjazm! Bardzo się jednak cieszę, że Ci się podoba (kurczę, chyba się powtarzam : D ) Od siebie mogę obiecać, że szablonów z takim układem będzie więcej. Osobiście bardzo go lubię, a z tego co wiem, Avia i Asumay też coś z takim czymś kombinują ; )
      A z tematyki potterowskiej co Cię najbardziej interesuje? Planowałam zrobić na następną notkę coś potterowskiego, bo bardzo lubię ten temat, ale nie bardzo wiem, na co teraz jest popyt ; )

      Usuń
    2. Chciałam jeszcze dodać, ze jeśli będziesz pobierać, to pamiętaj o przeczytaniu regulaminu i wpisaniu się do księgi pobrań : )

      Usuń
    3. Spoko, spoko. Zawsze pamiętam o regulaminach! :D
      Wiesz co, ja osobiście chciałam pisać właśnie coś o Huncwotach albo tej całej gromadce dzieciaków Harry'ego, Hermiony, Rona i reszty. :) Dlatego coś w tym stylu przywitałabym mega uśmiechem ^^

      Usuń
    4. Bardzo mnie to cieszy ; D Powinnaś szerzyć to umiłowanie regulaminu wśród innych ; D
      Jakoś nie lubię młodego pokolenia. Ale w sumie mam sporo nieznanych ludzi w szatach czarodziejów (cosplay, do tego bez chińczyków! ; D) więc jak mi się uda, to może zrobię jakieś bezimienne, Może coś Ci podpasuje. A jak nie, to zapraszam do składania zamówień. Kolejka moja i Asumay jest otwarta ;D

      Usuń
  9. Wspaniałe. Najbardziej podobają mi się 51 i 52 <3 Aż miło popatrzeć na śliczne szablony :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko co ja mam tak, że ostatnio jakoś tak późno wszystko komentuje. Wiesz, że nawet nie zauważyłam jak nam stuknęło 20 000 wejść? Hah... Tak, mam najlepszą spostrzegawczość pod słońcem, tak zwaną męską! Hahaha... Ale to...
    Głosowanie też odbywa się zaskakująco! Nie sądziłam, że AŻ tylu ludzi ogląda nasze prace, a tu jeszcze nas lubią! Hah! No popatrz!
    Haha... Moja ankieta :D Dzięki za wspomnienie o niej!
    49 – Jest genialny taki w ciepłych kolorach, a to przejście do niebieskiego! Oho! Genialne. (ostatnio chyba nadużywam tego słowa...)
    50 – Niebiesko miiiiiiiiiiiiiiiii. Haha... Szablon genialny. (no przecież już wspomniałam, że nadużywam tego słowa...) Ale ten znudzony chłopak cały czas się na mnie patrzy!!
    51 – mroczne szablony ci nie wychodzą! Ha! A wiesz, co? Ten jest mym ulubieńcem z tej notki! Niestety nie mam żadnego ff o Belli, ale ty wiesz, że bym go pewnie i tak nie opublikowała, chociaż, może z takim szablonem...
    ;)
    52 – Jak weszłam na ten drugi podgląd na blogu to mi się wszystko tak pięnie rozjechało, ale ty wiesz, że ja mam INNY monitor. Piękna panienka i subtelna część nagłówkowa... :D Taki spokojny, kojący ten szablon....
    53 – Na twojego bloga? Tego co usunęłaś? Hm... Eeeeee, ten co miałaś na początku był lepszy, a przynajmniej dla mnie... :D Ognisty :D Ale i tak go uwielbiam! Jest genialny! (moje słowo.... Hm... no ale lepsze to niż maselniczka. - moje ulubione słowo)

    AP to złooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
    :D A ja nie mam czasu na czytanie książki! Aaaaaaaaaaaaaaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko, pobiłaś rekord w długości komentarza. Koooocham Cię sooo much ; D
      Glosowanie jest dobre, bardzo dobre. doskonale wpływa na samopoczucie ;D A licznik też mi się podoba, chociaż za każdym razem, jak na niego patrzę, to mam wrażenie, ze jest o jedno zero za dużo ; D
      Co do 49 to przejście miałam na tekturce, więc wiele się nie napracowałam ; D co do 52, to zapomniałam o tym, że sa różne rozdzielczości ; D Przesunęłam blog w lewo, a tu psikus ; D 53 był na inny blog. Zakładam i kasuje blogi, to cała ja ; D
      Czym jest maselniczka? ; D
      AP ma masę funkcji! I ma koloryzacje! Chcę miec koloryzacje w gimpie, ale nie pamiętam, jak się je instalowała. Taka zdolna jestem ; (
      Na książki zawsze trzeba znaleźć czas, bo są mega ważne ; P

      Usuń
  11. Mam jeden problem. Gdy postępuje tak jak wytłumaczyła to Avia w obrazkowej instrukcji, to przy 9. wyskakuje mi na czerwono, że jest jakiś zły kod czy coś w tym rodzaju... Co mam zrobić? ~ Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey mam pytanie, w jaki sposób wstawiłaś nieruchome tło?
    Chodzi mi o to ze przesuwajac stronke w dol suwakiem twoje tlo caly czas jest w tej samej pozycji...
    jesli juz o tym pisalas to przepraszam, ale bardzo mi na tym zalezy :)
    licze na pomoc ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest to wyjaśnione.
      (Wystarczyło wejść w instrukcje)

      Usuń