g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.09.2012

[54-58] 'No, wybroniłaś się...' by Asumay

Hej :**
Minął prawie tydzień od momentu mojego przybycia tutaj *-* Cieszę się, że tu jestem itede itepe itefe... nvm. Otóż może wyjaśnię tytuł - po części pasuje do zamówień :D bo to będzie tematyką tej noty. Ale skąd cytat? A z mojej lekcji angielskiego :D Pozwólcie, że zacytuję:

Anglistyk: Jak jest zdawać sobie z czegoś sprawę?
Klasa *.... kiedy ten dzwoneeeeek*
Asu: Be aware of.
Anglistyk: ... *mysli* .... no, wybroniłaś się.

Hhihihihi :D I z tego miejsca pozdrawiam Jill - tylko Ty potrafisz się zgubić na Chmielnej :* Jutro będę miała bicie za to pozdrowienie, so... może przejdę do szablonów?

Ach, jedna kwestia - pominęłam w tej notce zamówienie od RoxyLovesBieber - przepraszam bardzo, jednakże czasowo się nie wyrobiłam z Twoim zamówieniem, po częsci jest to kwestia szukania przeze mnie fot, co mam nadzieję rozumiesz :) Obiecuję dać Twój szablon w kolejnej serii.
Zamówienia nie są w kolejności zamawiania - są tak jak mi komp foldery ustawiał.
I wiem, że na niektórych przeglądarkach szablony mogą się rozwalać - niestety dostosowuję swoje szablony do Opery, gdyż taką przeglądarkę posiadam i taką użytkuję na codzień. Ale na przyszłość postaram się robić bardziej 'uniwersalne'.
Oke.
Ready?

Blog: Just My Story

Blog: Magic Elementals

Blog: Pepper

Blog: Za Murami Hogwartu

Blog: Prince & Me

luv.
Asumay

16 komentarzy:

  1. Genialne szablony ^^
    Aczkolwiek najlepszy jest ten z Eleną :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon na moje zamówienie jest GENIALNY :D
    Wielkie dzięki,strasznie mi się podoba :D
    Nie mogłam marzyć o lepszym. Asumay,jesteś świetną szabloniarką.

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc tak, może po kolei. :)
    54- Oczywiście świetny. Urzekający, bo taki delikatny, w lekkich kolorach. :)
    55- Genialny. :) Taki mroczny, a zarazem nie do końca mroczny, bo elementy nagłówka są jasne. :P
    56- Ten podoba mi się strasznie, strasznie, strasznie. Tylko to przejście z nagłówka w tło boczne wydaje mi się trochę... hmmm, zbyt ostre?, zbyt wyraziste? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi, bo nie znam się na terminologi graficznej (:() i nie umiem tego inaczej ująć. A jak już mowa o tle bocznym, to ten wzór na nim jest świetny. :P
    57- Ciekawy. :) I oryginalny. Jeszcze nigdy nie spotkałam się jeszcze z takim cięciem postaci (w sensie, że widać jej tylko pół). Lubię to. :P
    58- Też mi się podoba, jednakże według mnie ten chłopak po lewej jest trochę za niebieski, ale... co kto woli. :)
    Oczywiście to tylko takie moje odczucia, związane z szablonami (ogólnie wszystkie mi się podobają, oby tak dalej ;)), bo specjalistką nie jestem i nic więcej poza nimi ci nie mogę dać.
    Z niecierpliwością czekam na następne. :)
    Pozdrawiam cieplutko. :*
    P.S.: Jill, chyba przejęłam od Ciebie zwrot "pozdrawiam cieplutko", mam nadzieję, że nie jesteś zła. ;) A co do szablonu, bo wcześniej zapomniałam napisać, to może lepiej tylko jedna wersja, bo jak będą dwie, to obydwie będą tak ładne, że nie będę wiedziała, który wybrać. :*
    PP.S.: Wasza statystyka dosłownie rośnie w oczach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, myślę, że jakoś będę Ci to w stanie wybaczyć ; ) A statyka rośnie, ale jakoś nie widać tego w komentarzach. Może to autorzy zamówień się niecierpliwią i wchodzą co chwilę ; D

      Usuń
  4. Omg <3
    dziękuję wszystkim za tak pozytywne opinie! To mnie nakręca pozytywnie i daje motywację na przyszłość :)
    Dzięki!
    :*

    luv.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, szablon genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym z Wesley'em!!! Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie szablony są śliczne :D Najbardziej to chyba podoba mi się ten ostatni. Moja kolorytyka *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonałaś moje zamówienie, naprawdę warto było czekać ; D Dziękuję, szablon jest idealny ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz moja kolej^^
    Bardzo się cieszę, że dodałaś nowe szablony:* Nie dziwię się, że bez problemu zostałaś przyjęta do Zaczarowanych, bo grafika którą tworzysz jest naprawdę genialna.
    Moim ulubieńcem jest nr. 56:* To istne cudo. Wszystkie zdjęcia świetnie ze sobą połączone, dają naprawdę ciekawy efekt. Nie ja nie uważam, że jest za jaskrawe ani ostre. Ale mnie nie raz nie należy słuchać, bo specem od grafiki nie jestem:P Aczkolwiek podbiłaś moje serce tym szablonem:*
    Bardzo podoba mi się nr.57, taki mroczny, i już sam szablon podpowiada nam, ze opowiadanie będzie smutne, straszne, mroczne... [czy jak to zwą:P]
    Naprawdę na Twoje szablony warto czekać, nawet całe wieki:* Wszystkie szablony powinny być zaliczone do siedmiu cudów świata:*

    Całuję kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Z tej strony Antonia ^.^ Bardzo, bardzo dziękuję za cudowny szablony. Nawet nie wyobrażałam sobie, że tak genialnie go zrobisz i to dla mnie. Jejku... bardzo jeszcze raz dziękuję.
    Zaraz go wstawię na swojego bloga i zostawię informacje w księdze pobrań.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Antonia z http://prince-and-me.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Z tej strony znowu Antonia...
    Mam problem ze wstawieniem szablonu na mojego bloga. Pobrałam szablon na swój komputer, następnie wypakowałam pliki i tu sie pojawia problem, gdyż pojawia się informacja, że szablon jest niepoprawnie sformułowany... chodzi o jakieś rozszerzenie XML.
    Nie wiem o co chodzi, bo nie znam się na grafice komupterowie i dlatego Ciebie pytam.
    Była bym bardzo wdzięczna za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Antonia
    http://prince-and-me.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę dziękuje. ...bisty ten szablon! (:


    ~Pani Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok, Nareszcie komentuje! Przepraszam, że tak późno, ale... Jakoś ostatnio tak mam... Przepraszam, jeszcze raz.
    Heh... Niezła historia, ja mam takiego niedojdę od anglika... Ech...
    Ale przejdźmy do szablonów:
    54 - Genialny, szkoda, że ja nie umiem robić tak pięknych szablonów... Chociaż osobiście wole aktora grającego Damona :D
    55 - przepiękna kobieta, zawsze podziwiałam jej urodę. Szablon cudny. Genialnie wszystko skomponowane.
    56 - Genialnie wtopione.
    57 - Dziwnie, że Harry'emu widać tylko pół twarzy, ale dobrze o wygląda. Chociaż uważam, że Hogwart też powinien być w odcieniach szarości.
    58 - szablon dobry, ale jakoś taki mi się zdaje przeciętny w tej notce.

    Genialna notka. Dobre szablony! No nic dodać nic ująć. (prócz hogwartu, ale to tylko taki szczegół).
    :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń