g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.09.2012

[65-67] Everytime I try to fly... by Asumay

Hej!
Dzisiaj pominę długi wstęp itede itepe, bo niestety ostatnimi czasy choroba mnie wykończyła tak, że już prawie mdleję, więc tylko 3 szablony, więcej dodam następnie. Pominęłam te osoby co na ten moment mają złamany regulamin.






luv.

11 komentarzy:

  1. Chorujesz, chorujesz i od tygodnia Cię nie widziałam! Smutno jakoś się zrobiło, więc szybko się lecz : )
    Szablony bardzo ładne, ale niczego innego się nie spodziewałam. 65 bardzo podoba mi się kolorystyka (zdecydowanie najmocniejsza twoja strona), ale szablon jest troszkę pusty. Wydaje mi się, że gdybyś troszkę zmieniła tło postów i gadżetów, to z ładnego szablonu mógłby powstać świetny szablon ; ) Co do 66, to jest on moim ulubieńcem. Doskonale to wszystko połączyłaś. Idealnie, tylko tyle mogę powiedzieć. Co do 67 to nie podoba mi się tekstura, której użyłaś. Poza tym na górze szablonów przydałoby się dołożyć kilka zdjęć... rozumiem jednak, że kiedy jest się chorym, to na nic nie ma się siły :)
    Jeszcze raz zdrowia życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, trzeba było dzisiaj przyjść to byś zobaczyła :D szczególnie, że na polskim był pogrom!

      Usuń
    2. Wyszłam z domu, ale jakoś nie udało mi się dotrzeć ; o
      Ommnommnom, pałeczki poleciały?

      Usuń
  2. O jeju jaki śliczny. Nie spodziewałam się, że będzie aż taki piękny. Mówię o moim zamówieniu 67 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tylko jeden problem nie mogę go pobrać bo wychodzi błąd. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupia, głupia, głupia! *bije się po pustej łepetynie* Jak można zapomnieć skomentować?! Czy ja w ogóle myślę?
    Ach, przepraszam Cię za to coś, co powinno się znajdować w mojej głowie i chyba tam jest, ale raczej wyłączone. :<
    To może od początku. :)

    65- Jill, jestem na Ciebie zła, wyjęłaś mi to wszystko z ust! :P No, a tak na serio, to Jill faktycznie doskonale sformułowała to, co mi przyszło na mysl, ja bym tego lepiej nie ujęła. :)

    66- świetny. Po prostu. Nic odać, nic ująć. Cudowny. Bardzo ładne zdjęcia genialnie połączone. :)

    67- To chyba mój ulubieniec z tej notki. Jest chyba idealny i perfekcyjny. :) Tylko twarz Hermiony wydaje mi się troszkę zbyt mocno "popapierowana" :P To się mówi że faktura jest zbyt mocna czy coś? Nie znam się. To tylko takie moje odczucia. :)

    A tak nawiasem mówiąc, to już prawie rozgryzłam Twój nick:
    A- absolutnie
    s- superastyczne
    u- (u)twory. :)
    Tylko nie wiem, co zrobić z tym ostatnim fantem, muszę jeszcze trochę nad tym pomyśleć. :*

    No i na koniec tradycyjnie już chyba przepraszam, że tak krótko a wszyscy oddychają z ulgą. :)

    Pozdrawiam, całuję i ściskam, :**
    Mossi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, witam i o zdrowie pytam^^
    [Wiem zachowuję się jak żywcem wyjęta ze średniowiecza, ale co poradzę, uwielbiam tą epokę^^]
    Nawet nie wiesz jak długo czekałam, aż dodasz notkę. Ciekawość niema zeżarła mnie od środka, a ja nawet nie miałam czasu wejść na komputer i zobaczyć. Musiałam oczywiście czytać "Małego Księcia".
    No ale koniec mojego biadolenia, a czas oceniać szablony:*

    65 - Ten szablon bardzo mi się podoba. Jest delikatny, nie taki "przebajeżony". Zwykły, prosty i przede wszystkim piękny.

    66- Ach, mimo, że tematyka nie bardzo przypadł mi do gustu, to sam szablon po prostu kocham. Zdjęcia są naprawdę świetne połączone, nic dodać nic ująć.

    67- Czas na mojego faworyta. I to nie dlatego, że to tematyka Potterowska. Bardzo podoba mi się sam szablon, jest po prostu cudowny. Świetnie skomponowałaś ze sobą zdjęcia i kolory, za co należy ci się wielka czerwona szóstka z plusem:D

    No to tyle mogę powiedzieć. Szablony są GENIALNE. Vivat dla Ciebie Asu!

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa dziękuję wszystkim za opinie :D Wiecie, że Was kocham :*

    luv.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon z Dramione pokazywałaś mi przed wstawieniem go na zaczarowane i wtedy Ci napisałam, ze jest SUPER! Choć nie pamiętam toćka w toćkę tego co wtedy napisałam, ale to na pewno coś w tym stylu. ;)

    Szablon z tą śmiechową ramką jest całkowicie nie w moim stylu, co nie oznacza, że wykonany genialnie. Prosty, choć pewnie pracochłonny. Trochę pusty, ale taki już urok tego szablonu. Nawet nie pasowałby tu chyba jakieś udziwnienia.

    Make up jest... Może ujmę to inaczej. Gdybym ja prowadziła bloga o podobnej tematyce (a raczej nie będę, bo ja nawet tuszu do rzęs nie używam i nie posiadam) to bym śniła o takim szablonie. Jest idealny!

    Ach... miałam w planach bardziej się rozpisać, ale chyba nie wyszło...
    Chociaż w sumie: Asu? Lubisz długie komentarze typu moja kartkówka z historii polegająca na dwu-kartkowym laniu wody, czy może krótkie i zwięzłe, bo za dużo czytania z tymi długimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba, wkradł mi się mały błąd...
      Lepiej moje odczucia by obrazował taki zapis
      "(...)co nie oznacza, że nie wykonany genialnie."
      Ale te składnie w języku polskim... Ech... W każdym bądź razie chodziło mi, że właśnie wykonany genialnie jest!

      Usuń
    2. Av mogą być długie, zależy na jakie masz wenę! XD

      Usuń