g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.09.2012

[68] When sorrow is asleep, wake it not

Ja tego-tamtego, znaczy się... Staram się napisać zwięźle i na temat, aczkolwiek nie mam tego w zwyczaju (*oczko do Jill* *szczerz do Av*). Najlepiej jak wypunktuję.
1. Na początku dziękuję za przyjęcie na bloga i witam wszystkich bardzo serdecznie.
2. Chyba najważniejszy punkt... Nie jestem szabloniarką i nie robię zamówień. Po pierwsze: nie wychodzą mi one za nic w świecie, zawsze coś spartolę - zapewne dlatego, że często podane zdjęcia/obrazki nie przemawiają do mnie. Po drugie: im większa kolejka, tym większe moje rozleniwienie. Tak więc będę prowadzić dział z instrukcjami w swoim kąciku.
3. Nie jestem wszechwiedząca; będę dzieliła się wszystkim, co umiem. Jeśli widziałaś coś ciekawego na czyimś blogu i nie wiesz jak to zrobić - wystarczy napisać w komentarzu. Jeżeli ja też nie wiem jak do tego dojść, to poczytam jakieś tutoriale, poszperam tu i tam.
4. Chociaż nie jestem szabloniarką, to szablony lubię robić, zwłaszcza fantasy lub anime. Jeżeli masz jakiś ładny obrazek o dużej rozdzielczości, to bardzo chętnie go obejrzę. Być może zrobię z nim szablon wolny i walnę tutaj (jeśli Jill się zgodzi, oczywiście). Lubię robić fotomontaże (wycinam postacie z innego tła i doklejam je do innego, dobieram dodatki, zmieniam kolory itp.), dlatego też ucieszę się na widok postaci z wyrazistym obrysem.
5. Krótko o mnie: mała, wredna, lubiąca ryż na mleku, znana z wieloletniej fascynacji mangami i animcami (hmm, od jakichś dziewięciu lat).  Moja "ręczność" (jak to określić? xD) ma nazwę fachową mixed-handedness. Nie lubię pana doktora od kultury UK za to, że nazwał HP mało popularną książką dla dzieci.
6. Jako, że to moje oficjalne pojawienie się tutaj, poprosiłam Jill, żeby mi pozwoliła dać jeden szablon wolny...

Spodobał mi się ten art, może ktoś go wykorzysta jeszcze, więc podam linka do kobieciny <link tutaj>.
Nie znalazłam autora obrazku zamku. Pająki-pędzle są dziełem Scully7941. Korale namalowałam sama.
Gwoli ścisłości. Opcji do wyboru macie 60 ogółem. Zrobiłam dwie opcje twarzy i ze trzydzieści opcji kolorystycznych włosów (a to mi daje 60 wszystkich opcji, o ile moja matematyka jeszcze jest "jako-taka"). <Podgląd wszystkich opcji> Tworzenie nazw mnie bardzo bawiło xDD Na miniaturce kolor włosów to "neutral". Na podglądzie "toffi" (o ile się nie mylę), a na DA - "Ravenclaw".

A, no i bym zapomniała.

O matko z córką, mam wrażenie, że coś wyleciało mi z głowy =o= Mietek mi przypomniał :) moje szablony dostosowane są do rozdzielczości 1280 x 800, do przeglądarki Ogniowego Liska, proporcje ekranu 4:3.
No i proszę wybaczyć lekkie opóźnienia, coś nie tak z datą jestem - jeden dzień mi jakoś umknął (to nie jest skutek upojenia alkoholowego) i prawie nie wrzuciłam noty w terminie.

6 komentarzy:

  1. na googlu szablon jest rozjechany - mówię o tle. myślę, że gdybyś wykorzystała html to tego problemu by nie było. w ogóle html jest fajny i dobrze byłoby się nauczyć go używać. nietrudny, a jaki przydatny!
    nie podoba mi się wycięcie tego artu, szczególnie po lewej stronie to widać. obrazek jest na tyle prosty do wycięcia, że to naprawdę dziwne, że nie zrobiłaś tego porządnie.
    no i ten zamek - zdjęcie cholernie złej jakości i psuje totalnie cały szablon - radzę szukać tych lepszych, a jesli już - to ich nie powiększać, bo wtedy tylko psuje się efekt jeszcze bardziej. no i ten pająk też jakiś taki niedopasowany, ni z gruchy i z pietruchy.
    ogólnie, to sekret na początku tkwi w zdjeciach - masz dobre, to stworzyć cuda możesz. no i myślę, że przyda się też pościąganie tekstur. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: brednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi szablon się podoba. :) Taki... Mroczny. :P Tylko jakość zamku faktycznie trochę rzuciła mi sie w oczy, nic poza tym z wymienionych przez Halską uwag nie dostrzegłam. Tak, wiem, nie znam się na grafice i nawet nie wiem, o jakie wycięcie ? artu chodzi także ten, tego, może to dlatego, ale co z tego? I tak mi się podoba. :)
    No i reasumując szablon mi się podoba, cieszę się, że jesteś i już z góry dziękuję za instrukcje, choć pewnie i tak nie będę niestety z nich korzystać, bo jakbym zaczęła, to jeszcze bym coś rozwaliła, bo to już takie przyzwyczajenie. Nie nadaję się do robienia takich rzeczy. Szybko się gubię nawet, jak instrukcje napisane są jak dla przedszkolaka. ;P
    I przepraszam za taki krótki komentarz, ale nie mam na długie ostatnio weny. :/ To pewnie przez "Balladynę, którą mam przeczytać do czwartku, a której to jeszcze nie zaczęłam. :| A przez weekend się nie da bo wesele. Ludzie, kto to widział zapowiadać sprawdzian z lektury dwa tygodnie przed nim?!
    Masakra.
    Przepraszam więc jeszcze raz. Mam ndzieję, że uda mi się poprawić.
    Pozdrawiam, ściskam i całuję, :**
    Mossi.
    P.S.: Asu, zaraz napiszę komentarz do Twojego posta, wybacz, jakimś cudem o tym zapomniałam, ale już się za to biorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No witam, witam^^
    Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zaczarowanych, które od dziś będą posiadać własne instrukcje, twojego autorstwa, wiem, nie będą się zbytnio różniły od tych innych na blogspota, ale swoi ludzie to zawsze swoi.^^
    Poczytałam sobie instrukcje, za które naprawdę ślicznie dziękuję, bo teraz nareszcie rozumiem wiele rzeczy, są naprawdę dobre. A tak swoją drogą, to i tak nie mam zamiaru używać jakiś zaawansowanych opcji, bo mogę zrobić buch. No to tak na marginesie:P
    Hmm... Szablon jakby ci to powiedzieć... Nie jest zły, fakt zdjęcie jest niskiej jakości, ale zwalmy to na autora zdjęcia^^ Myślę, że jako szabloniarka też świetnie byś się sprawdziła.
    No to tyle, bo więcej raczej nie mogę powiedzieć.
    W sumie ja nie nie jestem zwolenniczką gadżetów typu: kursor itd. Według mnie czasami przebajeżają [wiem, nie ma takiego słowa] bloga i tworzą niepotrzebny chaos, ale to moja opinia.

    Ściskam mocno kochana:*
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twoją notkę z Jill na telefonie i jak wróciłam do domu to zapomniałam skomentować. Wybaaaacz XD

    A więc na początek - witam w ekipie ^^ Mam nadzieję, że będzie Ci się z nami fajnie pracowało :)

    Może przejdę do szablonu co? XD Bo w powitaniach jestem ciulowaaaa. I powiem, że mi się szablon podoba :) Co prawda u mnie jest zwalony, ale Operetka mi psuje co się daaaaaaa! *-* Ale sama technika, grafa itede itepe ite... dobra, bo mi sie itki skończyły XD szablon pikny!

    luv.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm hm hm cudnie jest, wiesz? :D
    Może zacznę od instrukcji - niesamowicie przydatna. Dopiero co ją dodałaś, a już przydała mi się w kilku szablonach. Poza tym świetnie ją opisałaś, nie miałam najmniejszego problemu ze zrozumieniem. Postawiłabym Ci piwo, gdybym mogła! :D
    Szablon jest świetny, taki średniowieczny! Przypomniało mi się stare zamówienie, kiedy dziewczyna chciała właśnie coś... średniowiecznego. Nie wiedziałam, jak mam to zrozumieć, ale kiedy spojrzałam na twoją pracę to od razu pomyślałam: "Acha, o to chodziło!". Jakby to był komiks, to narysowaliby mi nad głowa zapaloną lampkę ; ) Szacuneczek, że zrobiłaś tyle opcji do wyboru. Tyle pracy z tym musiało być ; o Strasznie podobają mi się te wszystkie wzorki, zawijasy. Chcę, chcę, chcę takie! :D Jedynym minusem jest to, że mi tez trochę się przekrzywiło : (
    Dobra, przepraszam, że tak bez ładu i składu, ale mózg mnie boli i nie umiem czegoś lepszego napisać :D
    W każdym razie oficjalnie witamy w załodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Witamy w ekipie!
    Ale chyba już Ci to pisałam!
    ;)
    No tak, wiesz, że przy rozpoczęciu pisania komentarza do twojej notki uśmiechnęłam się pierwszy raz niewymuszenie od tygodnia?
    Dobrze wpływasz samą świadomością, że istniejesz na moje samopoczucie.
    Hej Fin? Wiesz co? Baaaaardzo Cię lubię!

    Ale może wrócę do głównego wątku mego jakże inteligentnego (wybuch śmiechem) komentarza, a mianowicie:
    Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś, ale za pewne to już wiesz.
    Genialnie, że piszesz takie zrozumiałe instrukcje! Znaczy jakbym czegoś nie rozumiała to zaleje Cię masą pytań, ale sądzę, że kłopotu nie będzie. No zobaczymy...
    :)
    Jak to określiłaś mixed-handedness to chodzi Ci o to, że jesteś oburęczna?
    Fajny szablon! Nie, wróć... Zaje**sty! Genialny!
    Tylko przeraża mnie trochę jakość zameczku, jak już to było wcześniej wspomniane, bo to psuje efekt. Mój monitor też psuje efekt, bo się szablon rozjeżdża, ale to już wina mojego monitora i jego rodętego ego, musi chyba pójść na jakąś dietę...
    Wiesz co? Piszesz takie długie komentarze, a ja nawet nie umiem Ci się odwdzięczyć tym samym, na dodatek pisze z taki opóźnieniem...
    Ech... Okropna suka ze mnie...

    OdpowiedzUsuń