g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.09.2012

[69-79] Nie pozwolę, by ktokolwiek na drodze stanął mi

     No, kochani! Musicie przyznać, że posty pojawiają się w zawrotnym tempie! :) Możecie się do tego przyzwyczajać, bo jeśli wszystko pójdzie dobrze, to notki będą publikowane mniej więcej co dwa dni. Prawda, że to wspaniała informacja? 
    Nie wiem, czy wiecie, ale kończy się czas głosowania na najlepszą szabloniarnie września. To dosłownie ostatnia chwila, by oddać głos, dlatego jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to bardzo zachęcam. Każdy jest bardzo cenny i wiele dla nas znaczy. Glosować można tutaj
     Z ogłoszeń parafialnych mam jeszcze do zakomunikowania, że Asumay zamyka swoją kolejkę. Strasznie nie lubię sytuacji, kiedy nikt nie przyjmuje zamówień, dlatego otwieram moją kolejkę, mimo że jest totalnie zapchana. Jeśli ktoś się zdecyduje zamówić, to powinien pamiętać, że czas oczekiwania jest długi. 

     Mam wrażenie, że dzisiejsza notka jest bardzo zróżnicowana poziomowo. Są szablony lepsze i gorsze - choć z małymi obawami, to dodaje je wszystkie. Jeżeli coś wam się nie podoba, uważacie, że można było coś zrobić lepiej - piszcie! Chciałabym wiedzieć na czym się skupić i co doskonalić w kolejnych szablonach : )
Zamówienie dla Universe Chronicles
     Uwielbiam wszelkie tekstury galaxy, więc jak tylko mogę, to z nich korzystam. Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego szablonu, taki totalnie w moim typie :)

Zamówienie dla Letters to Elizabeth
     Aha, ten tez mi się podoba, a co! Chyba najlepszy z dzisiejszej notki, hm?

Zamówienie dla Być jak powietrze

     Zrobiłam dwie wersje, ale z żadnej nie jestem zadowolona. Bardzo Cię przepraszam, po prostu nie umiem tego inaczej zrobić. 

 Zamówienie dla Eisoptrofobia
     Towar jest, ale kupca brak. Okazało się, że blog jest zawieszony. Może ktoś przygarnie ten szablon? :) Zawsze mogę napis wymienić, jeśli Wam nie pasuje. Na blogu szablon jest trochę ciemniejszy.

 Zamówienie dla Rebellious a Princess

     Tutaj znowu jest sytuacja, kiedy czuję, że nie dałam rady. Jednakże wiem, że jesteś stałą bywalczynią naszego bloga i często coś pobierasz czy zamawiasz, dlatego jeśli chcesz, mogę jeszcze raz podejść do tego zamówienia i spróbować wymyślić coś innego ; ] 

Szablony wolne
    Szablon pochodzi z mojego starego bloga. Podgląd znowu się zepsuł, dlatego tutaj możecie zobaczyć, jak  wygląda naprawdę. 

     Lubię te gwiazdeczki w tle :) Szablon można również oglądać na blogu.

     Znalazłam jakieś moje stare zamówienie. Mam jeszcze sporo takich rzeczy na dysku.

      Można go również zobaczyć na blogu.

     Przy szablonach bardzo przydała mi się instrukcja Fin. Kto nie czytał, ten wie, że dużo stracił.
    Uff, koniec. Za dużo tego wszystkiego. Następną notkę dodam, wedle grafika, dopiero 6 października, więc nie spotkamy się za szybko. No nic, może ktoś poleci mi jakąś książkę postapokaliptyczną? Chętnie bym sobie coś takiego przeczytała :)

41 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba 73, ma absolutnie genialne zdjęcie w nagłówku. Uwielbiam też 76, jeszcze od czasów, jak był sobie na Twoim blogu, bo był niegdyś, prawda? Zrobił na mnie wtedy naprawdę spore wrażenie i to chyba właśnie przez niego po raz pierwszy trafiłam tu, na Zaczarowane. Ach, i bardzo też przypadł mi do gustu układ w 72 - jak Ty zrobiłaś to półokrągłe zakończenie z obrazkiem na dole? xD

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba zdjęcie w 73, takie kojące ; ) Co do 76 masz rację. Dodałam tutaj szablon, bo szkoda mi było, że tak leży na komputerze. Zawsze tak mam, ze zakładam blog, robię szablon, a potem kasuję, bo mi się nie chce ; ) Leń ze mnie straszny.
      A co do 72, to zrobiłam normalnie obrazek i dodałam na samym dole. Niestety inaczej nie umiem :D
      Dziękuję ślicznie za komentarz
      Pozdrawiam ciepło! ; *

      Usuń
  2. Szablony bardzo mi się podobają! :) Jeśli chodzi o szablony 71 72, nie wiem co Ci się w nich nie podoba. Są obłędne, zwłaszcza 71. 75, również wyszło Ci niesamowicie, jesteś dla siebie zbyt krytyczna, wszystkie szablony zrobione przez Ciebie są zdumiewająco ładne i estetyczne! Niesamowity jest też szablon 69, po prostu magiczny! ;)

    P.S. Przeczytałam to co napisałam i jest sporo powtórzeń, mam nadzieję, że nie zwrócisz na to zbytniej uwagi. :P

    Pozdrawiam i życzę weny przy robieniu następnych szablonów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, mogłabym wymieniać długo, ale chyba głównym winowajcą jest kolorystyka. Zupełnie mi nie pasuje w 71. No nic, zamykam oczy i już więcej na niego nie patrzę ; )
      Bardzo się cieszę, że Ci szablony się podobają. To strasznie miłe czytać takie słowa i, uwierz mi, nie zauważyłam żadnych powtórzeń! Każdy komentarz karmi wenę, dlatego ślicznie Ci za to dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Właśnie umarłam... Boziu nie wiem co mam powiedzieć, serio. Zdawałam sobie sprawę z tego, że moje zamówienie było dość oryginalne i dziwaczniejsze, dlatego obawiałam się, że może być problem z jego wykonaniem.. no sama nie wiem... ale gdy zobaczyłam szablony to dosłownie brakowało kilku sekund a walnęłabym tyłkiem o podłogę! SZABLONY SĄ WSPANIAŁE! JESTEŚ GENIALNA. Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję.
    Uwielbiam Waszą szabloniarnię i napewno będę wpadać i oglądać Wasze prace, ale w najbliższym czasie to raczej nic nie zamówię, gdyż za bardzo zakochałam sie w tych szablonach, które dla mnie zrobiłaś i na razie nie planuje ich zmieniać.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję. NORMALNIE WAS KOSIAM! ^.^
    Pozdrawiam i życzę wney :*
    PS: Oczywiście zostawię informacje o pobraniu zamówienia w odpowiedniej zakładce. Zabieram sie za wstawianie tego cudeńka ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio? Uff, nastawiłam się już na to, że będę musiała zrobić trzecie podejście do tego zamówienia :D Baaardzo się cieszę, że szablony Ci się podobają. Nie mogłam znaleźć żadnych dobrych zdjęć tej kobitki w mundurze, przez co zakres możliwości był trochę mniejszy, niż normalnie.
      My uwielbiamy Ciebie, więc wpadaj, kiedy chcesz ;) Polecamy się na przyszłość :) Robić takie zamówienia to sama przyjemność :)
      Pozdrawiam ciepło ; *
      PS nie musisz informować o pobraniu swojego zamówienia ; )

      Usuń
  4. Te szablony są genialne! A 77 to mój mistrz! Jest genialny, w moich klimatach, niczego jak dla mnie w nim nie brakuje. zakochałam się, jak go zobaczyłam! <3 Jesteście wszystkie świetne, kocham tę szabloniarnię: długo szukałam takiej, gdzie bym się w końcu zdecydowała coś zamówić, aż w końcu koleżanka poleciła mi tą i bum! Koniec, zaglądam tu każdego dnia xd także czekam na kolejne Wasze posty i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho, aż się zaczerwieniłam! :D Mam chyba twoje zamówienia w swojej kolejce, więc teraz będę wiedziała, jakie mniej więcej szablony lubisz. Mam nadzieję, że twoje zamówienie, kiedy już je zrobię, również przypadnie Ci do gustu :D
      Bardzo nam miło, że zaglądasz i komentujesz. Niesamowicie motywująco wpływa to na wenę do robienia szablonów.
      Pozdrawiam ciepło ; )

      Usuń
  5. Cześć.
    Mam pytanie, w twoim nagłówku , na samej górze, jest taka dziewczyna o czarnych włosach z takim czerwonym paskiem na twarzy.
    Wiem że to głupie, ale masz może link do "całej wersji" tego rysunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że właścicielka nie będzie miała za złe, iż ją wyręczyłam ^^
      Proszę :) http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/169/7/2/Howl_by_charlie140588.jpg

      -
      Vardalia

      Usuń
    2. Nic, a nic :) Raczej pozostaje podziękować za tak szybki odzew :)

      Usuń
  6. Jeeeej, nie spodziewałam się aż tak dobranego do mojego opowiadania szablonu! To niesamowite ;) Opłacało się czekać i nie żałuję, że to właśnie u Was zamówiłam szablon. Nie! To nie szablon! To cudeńko!
    Jestem baardzo wdzięczna, bardzo, bardzo, bardzo! Jeszcze raz dziękuję!
    letters-to-elizabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Oby Ci dobrze służył!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Serce aż mi załopotało z radości, jak przeczytałam u siebie wiadomość, iż wykonałaś szablon. Za to istna euforia była, jak otworzyłam sobie podgląd :D Szablon jest boski! Choć tematyka bloga to science-fiction, sama grafika jest wprost magiczna. Urzekły mnie dodatkowo efekty specjalne oraz staranność i precyzja w wykonaniu. Widać, iż włożyłaś w niego wiele pracy i serce, za co podziwiam i biję pokłony. Nie mogę się już doczekać, jak go wstawię, gdyż z pewnością współautorzy będą równie zachwyceni :)
    Dziękuję bardzo za szablon :* Wstawię go najpóźniej dziś wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeey, to cudownie, że Ci się podoba! Przepraszam, ze musiałaś tak długo czekać, mam dość powolne tempo : (
      Zamówienie robiło się bardzo szybko, bo było w nim wszystko to, co kocham. Ciekawa tematyka, dobrze sformatowany opis i fakt, że mogłam wykorzystać moje kochana tekstury galaxy. Aż chce się wykrzyknąć: "Więcej takich zamówień!" :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. W szablonie 79 jest tekst z mojego dawnego zamówienia ^^.
    Ogólnie szablony robisz śliczne, ale o tym już wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kojarzyłam, że tekst wzięłam z jakiegoś zamówienia, ale nie pamiętałam z jakiego :) Strasznie mi się spodobał i nie mogłam go nie wykorzystać, także ślicznie dziękuję za niego :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Hej, hej, hej kochana^^
    Już na wstępie pragnę Cię ostrzec przed ewentualnymi "błędami", bo już dawno powinnam przerzucić się na przeglądakę wykrywającą błędy, ale pozostaję nieugięta, przystaje przy tej i trenując swoją interpunkcję oraz pisanie bez błędów ortograficznych. Musisz mi to wybaczyć, ostrzegam byś nadal pozostała przy zdrowych zmysłach.
    Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że dodałaś nową notkę. A z raji tego, iż sprawdziłam to na telefonie, to aż nie mogłam się doczeć jak usiądę przy komputerze i napiszę długi komentarz, aby wyrazić mój zachwyt.
    No, to pomijając moje ględzenie, z łaski swojej zacznę wypowiadać się na temat szablonów.
    69 - ten szablon jest gnialny. Bez dwóch zdań. Bardzo mi się podoba i zazdroszczę temu, dla kogo został zrobiony.

    70- Mój faworyt. Jest idealny i tutaj jśli ktoś się ze mną nie zgadza, to go zgładzę poprzez gilotynę. Zdjęcia są perfekcyjnie połączne, kolorystyka świetnie dobrana, to wszystko nadaje temu szablonowi magi, prawdziwą magię. Jakby regulamin mnie nie hamował to bym go pobrała, no ale jest zamówiony :/

    71 i 72- Jill, ja zupełnie nie mam pojęcia co Ci się nie podoba w tch szablonach, oba wyszły genilnie. No może ten pierwszy lepiej:))) Klorysyka jest miła dla oka i to przyciąga moją uwagę.

    73- Ten szablon jest barezo ładny i jestem pewna, że ktoś przygarnie go z ogromną chęcią. Mam nadzieję... Na pewno:*

    74- Ach, ten szablon jest cudowny. Te tło jest napawdę świetnie dobrane, bardzo mi się podoba i w oczy nie kole, To naprawdę cenię. Czy ja Ci już mówiłam Jill, że kocha Ciebie i twoje prace? Chyba tak... No to mówię to po raz któryś z rzędu.

    75- Jak ja wilebię szablony w błękicie, a tak apropos - świetnie dobrałaś zdjęia:*

    76- Widziałam ten szablon na Kil Them i od samego początku bardzo mi się podobał. Jest taki klimatyczny, to znaczy się... No bez żadnego słowa oddaje klimat opowiadania. Mój od dawna dawien wielbiony szablon. Kocham...

    77- Kocham szablony, wielbię, ubóstwiam szablony w cimnych kolorach, po prostu cudo. Mam już kandydata na ósmy cud świata, "A oto prezentuje wam szablon Jil nr. 77!"

    78- Ten szablon też jest ciemny i to już wystarcza, abym go pokochała. Zdjęcia połączone perfekcyjne. Przyznaj się, ile już robisz szblony, że wychodzą niczym niebiańskie?

    79- Aż mi się chce piać z zachwytu, jestem zachwycona tym szablonem. Muszę Ci wyznać, że to chyba najpiękniejszy szalon jaki widzały moje oczy. Cóżem ja uczyniła, że spłynęła na mniełaska waszych prac?

    To moj opinie na temat szablonów, być może uznasz, że się pwtarzam, no ale co ja mam zrobić, gy cały czas jest cudownie?

    Całuję Was wszystkie:*
    Eileen:*

    PS. Przeraszam za taki krótki komentarz, ale leń mnie bierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nie mogłabym wytrzymać bez przeglądarki sprawdzającej błędy. Chciałabym mieć tyle uporu, co Ty :D Swoją drogą napisałam do Ciebie na gg, nie wiem, czy widziałaś? :)
      A co do regulaminu, to można pobierać zamówienia, przynajmniej tak jest w przypadku moich szablonów. Zresztą często to ludzie robią, co widać po księdze pobrań. Gdyby można było pobierać tylko szablony wolne, to mielibyśmy dość ubogą ofertę ;)
      Twój komentarz wcale nie jest krótki! Zresztą, nawet gdybyś napisała tylko jedno zdanie, to i tak byłabym Ci niesamowicie wdzięczna :)
      Trzymaj się ciepło ; *

      Usuń
  10. Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy możliwa byłaby pomoc w poprawce szablonu? Nie jestem jakimś geniuszem w tym, ale bardzo bym chciała, żebym dziwna przerwa (mimo różnych ingerencji w html i css) nadal jest. Widać ją w przeglądarce firefox, natomiast chrome już nie. Czy byłybyście w stanie jakoś mi to usunąć albo podać jakiś kod, cokolwiek? :)
    Byłabym wdzięczna za jakikolwiek odzew z waszej strony :)
    Pozdrawiam :*
    http://rozalia-atosti.blogspot.com/ - blog z którym mam problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam pojęcia o co chodzi. Może poczekaj, aż Finranthil tu zajrzy, albo napisz do niej na pocztę (adres po prawej stronie). To ona jest u nas specjalistką od tego typu spraw :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Szablony cudne jak zwykle, osoby wyżej chyba wypisały wszystkie możliwe słowa pochwał, więc się nie będę rozpisywać XD
    Zadam tylko dwa mega ważne pytania:
    1. Nauczysz mnie tak grafę robić? XD
    2. Masz plan na pon? XDDD Bo na librusie nie ma nowego, hańba!

    luv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huhuhu, robisz grafę na takim samym poziomie, wiec nie wiem, czy ja się do czegokolwiek przydam : P
      Natomiast planu nie mam, idę na żywioł. W ogóle kto wymyślił poniedziałki, nienawidzę ich :D

      Usuń
  12. Dziękuję za śliczne szablony. Na pewno, któryś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DEATH NOTE <3

    Nic nowego do spisu pochwał wyżej nie wniosę, ale podpisuję się pod każdą obiema łapkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)
      Byłam ciekawa, czy ktoś rozpozna cytat. Piąteczka, Fallen, widzę, że Ty też lubisz DN <3
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Jesteśmy zainteresowane współpracę, odnośnik do Waszej szabloniarni został już wstawiony w Współpracy spoza nieba. Liczymy na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że oczywiste jest to, że zgadzam się na zaproponowane przez Ciebie warunki, droga Jill. Nie ma takiej opcji, aby Twój szablon mi się nie spodobał, dlatego zaraz lecę umieścić wasz button na stronie główną i Was polecić :)
    Pozdrawiam i do 6 października.

    rolka-pergminu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja cię ;o - to pierwsze co mi się na język ciśnie, po tym jak obejrzałam każdy szablon ... a uwierz mi, jestem wybredna i nie łatwo mi dogodzić, tak czy siak piszę to po to, aby wychwalać cię po niebiosa :) haha, oczywiście jedne szablony podobały mi się bardziej, inne natomiast zapierały dech w piersiach, na tyle, że zapomniałam o oddychaniu, a inne nie spodobały mi się wcale, to jednak nie zmienia faktu, że twoje prace są: GENIALNE! pomimo, że większość osób twierdzi, że "o co to takie gówno zrobić" to są w błędzie, bo tworzenie szablonów to sztuka, trzeba mieć wyobraźnię nie z tego wymiaru no i umieć to przelać na ... kurde, papier nie pasuje ;//// haha, na komputer - niech bd takie określenie xD ty to umiesz, za co podziw i szacun dla ciebie :D kiedyś sama chciałam się pobawić w robienie szablonów - kiedyś, czyli pod koniec sierpnia - ponieważ zawsze lubiłam się pobawić obrazkami, ale jakoś nawet nie zaczęłam ;o haha, a teraz chęci powróciły, ale pewnie poczekam aż miną, haha ^^ ale co ja o sobie pierdo*ę ? ;oo nie ważne, kończę bo się rozpiszę jak to mi dzisiejszy dzień minął, haha xD a i na koniec, tak dla jasności: szablony PIĘKNE, a wolne, są jak najbardziej w moim guście, ponieważ mroczne i takie ... smutne, ciemne, a ja kocham takie klimaty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie wiem, co powiedzieć. Czy zwykłe "dziękuję" wystarczy? Chyba nie, ale i tak to powiem bardzo, bardzo Ci dziękuję za ten komentarz :D
      Odczucia mam podobne jak Ty - niektóre szablony mi się podobają, inne tylko toleruje. Jednak dodaję prawie wszystko, co zrobię, więc nie
      mogłam pominąć tych słabszych szablonów :)
      A na bawienie się grafiką nigdy nie jest za późno, także myszka w dłoń i do dzieła! Jeśli będziesz miała jakiś problem, to zawsze możesz się spytać. Jeśli będziemy umiały, to pomożemy :)
      Chcę też zaznaczyć, że chętnie posłucham, jak Ci dzień minął. Zdarzyło się coś ciekawego? :D Bo u mnie było szaro, buro i ogólnie tak nijak ; )
      Jeszcze raz ślicznie dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. haha, na pewno wystarczy, bo po co więcej słów, skoro to wszystko co napisałam, to szczera prawda? a więc wiesz, nie trzeba mi znowu dziękować, jakbym ci życie ocaliła, haha ^^
      rozumiem, to co nam się nie podoba, może podobać się innym i na odwrót, każdy ma inny gust :D
      haha, a może spróbuję, co mi w sumie szkodzi xD a w jakim programie przerabiasz? photoshop? gimp? bo właśnie nie wiem który jest lepszy i od czego zacząć :D oo, i bardzo dziękuję, jakby co to napiszę, ale jestem typem samouka, wolę sama dojść do wszystkiego, haha :D koleżanka raz mi tłumaczyła jak się robi prezentacje, to wszystko z html i gówno po 3 godzinach zrozumiałam, ona poszła, usiadłam i bam po 20 min większość umiałam, haha :DD
      w sumie to nic takiego się nie działo ;/// jedynie to, że UMIERAM, bo chora jestem ;x no i miałam zastępstwo z taką ciętą krową, nie lubię baby ;/// a teraz to sb zapiekankę podgrzewam, mmmm :DDD
      ps.zmieniony wygląd bloga? ^^
      ps2. jeszcze raz nie ma za co :DD
      ps3. danke i nawzajem : )

      Usuń
    3. A wiesz, zawsze tak się czuję, kiedy ktoś mi mówi takie słowa. W końcu znalazłam dobre porównanie - ratowanie życia :D
      Głównie używam gimpa, a szczególiki robię w photo filtre. Od jakiś 2,3 tygodni mam Photoshopa, ale wciąż nie umiem się nim obsługiwać :D W każdym razie, z tego co mówią inni, to photoshop jest lepszy. Ja jednak od dłuższego czasu używam gimpa i ciężko mi się odzwyczaić :)
      Uuuu, mam nadzieję, że już z Tobą lepiej. Nic tak nie dobija jak choroba połączona ze szkołą. Jak chcesz, to możemy się zaczaić na tą babę w jakiś ciemnym zaułku. Raz człowiek jest, raz nie... :D
      PS zmieniony, ale jak tylko znajde czas, to znowu go zmienie, bo przestał mi się podobać ; >
      PSS jeszcze raz dziękuję :D
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    4. haha, ale w sumie każdy z nas czuje się cholernie szczęśliwy jeśli ktoś go wychwali, to takie lanie miodu na nasze serce xD
      rozumiem, ale też zależy jak ktoś się już wciągnął, bo np. niektórzy co robią w photoshopie robią brzydkie, a ty w gimpie robisz ładniejsze, to jedynie kwestia wprawy no i tak jak wcześniej wspomniałam wyobraźni, bo bez tego ani rusz :DD
      no niestety, zwłaszcza jak bóle głowy objawiają się także na lekcjach, a potem w domu z tym bólem się ucz no i jeszcze ten katar i ból gardła ... a szkoda nawet pisać ;///
      a i wg, to mam pytanie, czy da się zamówić szablon na jeszcze nie isteniejącego bloga? :DD

      Usuń
  17. Jill, robisz tak fantastyczne szablony, że aż brak mi słów. Normalnie umarłam. Są CU-DO-WNE! Piękne, Wyśmienite i znakomite oraz czarujące i zaczarowane. Chylę czoła. Bo talent, to ty niezaprzeczalnie masz.
    Pozdrawiam i z utęsknieniem czekam na szóstego. :*****
    mossi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie, chyba źle przedzieliłam wyraz, prawda? Powinno być chyba CU-DOW-NE, czyż nie? Najmocniej przepraszam, mój błąd. :P

      Usuń
    2. Dziękuję za tak wiele miłych słów :) Niesamowicie podniosły mnie one na duchu :)
      A co do sylabizowania... to czy obie wersje nie są poprawne? Chociaż na wszelki wypadek nie będą nic mówić, w końcu to wiedza z 1 klasy podst, jeszcze mnie znielubisz przez moją niewiedzę :D
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
    3. Albo ty mnie przez moją. :D Bardzo możliwe, że obie są poprawne, ale ja sobie zakodowałam, że lepiej jest rozdzielać dwie spółgłoski znajdujące się koło siebie i wolałam poprawić. Jak widać to chyba ja mam braki w tak elementarnej wiedzy. Wstyd i hańba! :P

      Usuń
    4. Ja się boję wypowiadać w tych kwestiach, bo nigdy nie wiem, czy się nie ośmieszam :D Także przybij piątkę siostro (choć na pewno jesteś lepsza w poprawnym pisaniu) :D

      Usuń
  18. Jill!
    Ty chyba mnie kiedyś wyrzucisz.
    To okropne być nastolatką, na dodatek kobietą i mieć takie dziwne nastroje. Chociaż ja nadal sądze, że to nie przejściowy nastrój, ale cóż mi innego powie pedagog szkolny, jeżeli nie chcę z nim gadać...
    Mniejsza z tym...

    Ale ja jednak jestem okropną suką! Nie dość, że nie skomentowałam waszych notek, to jeszcze nie zrobiłam żadnego zamówienia i jakby tego było mało wcale nie czuje się źle z tym ostatnim.
    Bo to, że nie skomentowałam waszych notek to nad tym akurat ubolewałam do dziś... Bo dziś je komentuje, choć chyba i tak to będzie zaaaaa mało by wam zrekompensować moją depresję przejawiającą się chyba na każdym kroku. A jeżeli się nie przejawia, to ja nieustannie o niej wspominam, chyba powinnam przestać...

    - Szablony idiotko! Wróć do szablonów - wrzeszczy na siebie Av pukając się w czoło, nie, waląc się w czoło.

    Coż mogę o tym napisać dodałaś 10 szablonów, co jest na prawdę imponujące i zaskakujące, ale słysząc wcześniej o twoich planach mogłam się tego spodziewać, choć i tak jestem zaskoczona.

    Nie ma sensu chyba komentować każdego z osobna, a po za tym wisi nade mną groźba spania na lekcjach, a lekcje pierwsze mam jutro straszne, a chciałam koniecznie dzisiaj skomentować twą notkę, to jak chcesz mogę jutro dodać jeszcze opisanie każdego z szablonów. Chyba wszystko co trzeba było napisać, zostało napisane...

    Powiem tak, a raczej napiszę:
    GENIALNE Szablony, ja chyba nadużywam tego słowa...
    Te dwa wyrazy chyba oddają wszystko. ;)

    I dzięki za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, Avia, Avia, spokojnie :) Każdy ma prawo mieć gorszy nastrój i nie mieć siły na komentowanie - nie mam do Ciebie żadnych pretensji. Odpocznij sobie, nabierz sił... nie powinno się robić niczego na siłę.

      Co do liczby szablonów, to czasem mi odbija i dodaje je masowo. Później czuję się troszkę jak maszyna, ale mniejsza z tym ; )

      Nie musisz opisywać wszystkiego z osobna, no chyba, ze byłyby to wady (chciałabym, żeby ktoś mi powiedział, co robię źle, bo idę troszkę na ślepo) ; )

      Mam nadzieję, ze dałaś radę z lekcjami :) rzymaj się ; *

      Usuń