g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.09.2012

[80-81] Fascynacja śmiercią nie mija, mamo!

Umieram...
Ta notka w sumie nic nie wniesie, nie zachwyci was, bo nie mam dla was jakichkolwiek zamówień. Zapewne was to zasmuci, bo okres oczekiwania na zamówiony towar jest dość długi i nie zdziwię się, jeżeli...
A nie ważne i tak zapewne wiele osób nie czyta tego wszystkiego co pisze, tylko spogląda na podglądy...
Szablon i nagłówek do waszych dyspozycji:
Szablon
Vivere nolit, qui mori non vult – kto nie chce umierać, ten nie chce też żyć. ~ Seneka



Nagłówek
[pobierz/podgląd]

UWAGA! Chcąc pobrać szablon klikamy na „pobierz”, następnie na Downald file po prawej stronie, później zapisz plik. A gdy otworzymy folder z naszym plikiem. Należy go rozpakować, a więc prawym przyciskiem myszki na niego i „Wypakuj...” lub coś w tym stylu. (Pierwsze co otwieramy to plik „Przeczytaj!”)

A, jeszcze coś, dziewczyny przepraszam, że nie skomentowałam do tej pory waszych notek... Najbardziej chce przeprosić Fin... Postaram się to zrobić jak najszybciej...


Dzięki za głosy na naszą szbloniarnię i za udział w ankiecie obok.
Dzięki za wszystko...

Mam tylko nadzieję, że mój depresyjny stan się wam nie udzieli...

15 komentarzy:

  1. A więc dowiedz się, że czytamy bardzo chętnie to, co piszesz ty oraz inne panie na tym blogu. Ostatnio mnóstwo ludzi popada w takie nastroje: no cóż, jutro październik... ;) Niemniej mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz... do zdrowia xd Także trzymam kciuki i pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że to bardzo podtrzymujące na duchu i pocieszające? Miło jest wiedzieć, ze ktoś czyta to co pisze. :)
      A właśnie październik był jednym z miesięcy, w których można było się ode mnie zarazić szczęściem i wiecznie uśmiechniętą buzią. Uwielbiam październik z dwóch powodów, a przynajmniej te dwa są najważniejsze.
      1. Październik to najpiękniejszy miesiąc, bo wtedy przyroda przepięknie umiera swą powolną śmiercią.
      2. Są moje urodziny !
      I do zdrowia to chyba najlepsze określenie.
      Dzięki...

      Usuń
  2. Hoł, hoł, hoł! [Boże zlituj się nade mną!]
    Pragnę swą wypowiedź zacząć od chwytliwego tytułu. Fascynacja śmiercią nie mija, mamo! Wisz to się bardzo dobrze składa, bo ja bardzo interesuję się średniowiecznymi torturami.:* Nie wiem czy to ma jakiś związek czy nie, ale truć dupy nie będę. Szkoda, że masz zły humor, pewnie jak wszyscy inni wokół, to przez szkołę prawda? Toż to gorsze niż piekło, wiesz, że podobno 39% polskich nastolatków popełnia samobójstwo, właśnie przez szkołę? No, ale nie ważne, mam nadzieję, że twój zły humor nie przerodzi się w gorsza depresję. Może zyskasz bardziej zaufane źródło szczęścia. Mam taką nadzieję:*
    No, obiecałam, że nie będę truć dupy, a robiłam to cały czas, więc teraz czas na najprzyjemniejszą część komentarza:*

    80- Kocham ten nagłówek, szkoda, że to nie cały szablon, bo bym się na niego rzuciła.:)) Zdjęcia są naprawdę świetnie połączone, ach, aż chce się patrzeć na tą grafikę. Kocham, ubóstwiam i wielbię.

    81- Jak zobaczyłam ten szablon to pierwsza myśl, która mi się na wierzch łba wysunęła to to, że byłabym w stanie bić się o ten nagłówek, gdybym tylko posiadała bloga stosownego do tematyki grafiki. Bo jest po prostu CUDOWNY. Wiem, moje pochwały może i już nic nie znaczą, bo słyszycie takie a nie inne na co dzień, ale wiedzcie, że ja i tak Was kocham. Was wszystkie:*

    Wiesz jak teraz patrzyłam na ankietę, to jesteście na pierwszym miejscu z Elfabą. No to gratuluję, nie ma chyba największego zaszczytu niż zostać wybraną najlepsza szablonarnią w katalogu graficznym! No, dla Nas fanów, zaszczytem jest już oglądanie waszych prac, ale to swoją drogą. Cieszymy się razem z Wami! [a może i troszkę bardziej, [a przynajmniej ja:)]] Dobrze mówię? No chociaż raz mam rację:D

    Avia, My zawsze z przyjemnością czytamy to co wy piszecie, ja czytam to co najmniej trzy razy zanim obejrzę pracę. No bo w końcu, ludzie nie tylko szablony się liczą, mi największe szczęście daje czytanie to jak się mniemają moje kochane koleżanki.

    [I znowu trułam dupę. Wybacz Avia, pewnie zasnęłaś w trakcie czytania]

    Dziękuję za uwagę.
    Całuję Was kochane
    Eileen:*

    PS. O co ja widzę, czy to nie przypadkiem 30000 wejść? To jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Ja się ogólnie interesuje torturami i techniką wyciągania informacji, ludzką psychiką i granicami wytrzymałości bólu :D
      Jestem straszny człowiek, o ile człowiek...
      Nie nazwałabym tego złym humorem, bo trwa od tygodnia i nie jest on przez szkołę. Choć pewnie szkoła w jakimś stopniu przyczyniła się do tego w jakim stanie jestem, ale jest to minimalny procent...
      W tamtym tygodniu było o wiele gorzej. Już jest trochę lepiej...

      Wiesz, co? Chyba coś Ci się pomyliło.
      Szablon to 80, a 81 to nagłówek.

      Kolejny uśmiech, niewymuszony, pierwszy na myśl o odpisaniu Fin, drugi tobie, a trzeci to sonda. Ciesze się, że taka jest...

      To miło czytać po raz drugi, że chcecie czytać to co pisze. To bardzo podnoszące na duchu.
      Nie, nie zasnęłam w trakcie czytania, przy twoich komentarzach nie da się zasnąć.
      Dzięki.

      Usuń
    2. Widzisz. Moja głupota daje o sobie znać -,-

      Usuń
  3. A więc czytamy. Przynajmniej ja, co do śmierci, fascynuje mnie, nie wiem czy się jej boję czy nie. Ale nie chcę jeszcze umierać, chyba chcę żyć xd Nie ważne i tak nikt nie zrozumie moich głębokich przemyśleń, a szkoda =.= W każdym razie co do zamówień, to nie śpiesz się! Nie ilość się liczy a jakość. W tym wypadku chodzi o ilość dni, zapewne nadrobisz jakością :]
    Trzymaj się.
    znajdziesz mnie tu: granger-land.blogspot.com
    Rika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze się nie rozpisałaś, bardzo chętnie bym przeczytała twoje przemyślenia.
      Co do śmierci, to się jej nie boję i mogłabym umrzeć już teraz... Nie wiem czy by to nie wyszło na lepsze dla otoczenia, w którym żyje.
      ;)

      Usuń
  4. Eileen, bijesz chyba rekordy w długości komentarzy. :) Ale w Twoim to prologu chyba Cię jednak pobiłam. Widziałaś to w ogóle? :P

    Co do szblonu, jest śliczny, cudowny, magiczny, przepiękny. Po prosu braki mi słów. Nagłówek tak samo, jak już zauważyła Eileen zdjęcia połączone są idealnie, bije z niego perfekcja i piękno.

    Słowem- cud, miód i orzeszki. Świetne to jest. :* Wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto ośmielił się zmienić szablon na tak cudowny, piękny i przecudowny jak ten? :P
      Świetny jest. :) Gratuluję talentu. Wam wszystkim. <3

      Usuń
    2. Heh, wasze komentarze są genialne! I to w sumie dla nich nadal coś tworze. Choć nie, jeszcze jest Jill. I moje piep**nięte ambicje.
      Dzięki :)
      A wiesz, że nawet nie wiem, idę na przeszpiegi... Chociaż wygląda mi na to, że to Jill...

      Usuń
    3. Aaaamm, szaleję. Już mi sie ten szablon nie podoba, zmienię jak znajdę chwilę. Boże, a miałam siedzieć nad zamówieniami ; o ech, ech.
      PS Ambicje są dobre! Najpierw opanujemy blogspot, potem cały świat! *śmiech szaleńca*

      Usuń
    4. I nawet nie próbuj przestawać, Avia, bo razem z Eileen znajdziemy Cię i na kolanach będziemy błagać, żebyś znów zaczęła. A uwierz mi, nie chciałabyś mieć z nami tak zrozpaczonymi do czynienia. :D

      Jill jak może Ci się ten szablon nie podobać?! Jest świetny, jak wszystko, co wy stworzycie. :*

      Pozdrawiam cieplutko,

      Wasza Mossi. :*

      Usuń
  5. Z chęcią nawiążemy z Wami współpracę! Wasz button i link do bloga już znajduje się w zakładce "Współpraca"!

    Pozdrawiam!

    www.literacka-krytyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno czytam to, co piszesz! Zanim dobiorę się do podglądów, to rozkoszuję się cudownym tekstem, który nam dajesz :) Także pisz, ile dusza zapragnie!
    Mam nadzieję, że niedługo wyjdziesz z dołka i nabierzesz chęci do życia. Nie musisz śpieszyć się z szablonami - dodawaj tyle, ile chcesz. Robienie grafiki wtedy ma sens, kiedy czerpie się z tego radość :)
    Co do prac, to szablon jest wręcz oszałamiający. Bardzo, bardzo mi się podoba i aż nie mogę się na niego napatrzeć! : ) Jest taki niepokojący, każdy element idealnie ze sobą współgra! Cudne, niesamowita, zachwycające! :)
    Co do nagłówka, to jedno, wielkie łał! Zazdroszczę Ci twojego talentu - twoje prace zawsze mają w sobie taki niepowtarzalny klimat. Wzbudzają emocje, co jest niezwykłe. Łał, łał, łał.
    Trzymam kciuki za Ciebie, pozdrawiam ciepło ; *

    OdpowiedzUsuń