g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.10.2012

[100-104] Pierwsza setka

     Witam, witam, mam przyjemność zaprezentować Wam 100 szablon! Duma mnie rozpiera, że udało nam się zdobyć tę pierwszą setkę! To moja pierwsza szabloniarnia, która dotarła do tego etapu. Szczerze mówiąc sama nie wierzyłam, że to się uda! :) Korzystając z okazji, chciałabym podziękować Wam (w końcu czym jest blog bez odwiedzających) za wszystkie komentarze, które zostawiacie. Każdy z nich jest bardzo cenny i dodaje nam weny do dalszego tworzenia szablonów :)
     Przyszedł nowy miesiąc i zaczęła się nowa sonda (tym razem nie na katalogu). Jeżeli ktoś chciałby zerknąć (o głosy nawet nie śmiem prosić) to zapraszam tutaj. Co do tej poprzedniej sondy, to chyba wygraliśmy. Mówię chyba, bo żadne podsumowanie się nie pojawiło. W każdym razie - zdobyliśmy 24% (zobacz), co jest wspaniałym wynikiem. Hip hip hura, robimy balangę!


Zamówienia dla Uchiha Kyodai
     Bardzo, bardzo długo nie robiłam szablonów obrazkowych, dlatego przepraszam za wszelkie niedociągnięcia. Zamówienia miało być weselsze, ale coś mi nie wyszło. Doprawdy, te szablony żyją własnym życiem i robię, co chcą.

Zamówienia dla Merciless time

     Wiem, miałam Ci pokazać drugi szablon (swoją drogą chyba ta 1 wersja jest lepsza) przed dodaniem, ale nie mogłam już czekać. Nie znaczy to jednak, że nie możesz poprosić o inny - w takim wypadku dodam go w następnej notce :)

Zamówienia dla Taveria
     Jak na mój gust, najlepszy szablon z tej notki. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. Napisu nie dodałam, bo w takich szablonach psuję mi się trochę jakość i cytat nie wyglądał za ładnie.

Pytania? Wątpliwości? Zażalenia? Piszcie!

Szablon wolny
     Mam jakąś obsesje na punkcie niebieskiego. Jak bym mogła, to każdy mój szablon byłby właśnie niebieskie i zrobionym w motywie galaxy.

     Na koniec jeszcze mała prośba - pamiętajcie o wpisywaniu się do Pobrań. Jeśli prosicie mnie o pomoc z szablonem, a nie jesteście tam wpisani, to Wam nie pomogę. Regulamin nie wymaga wiele, także bardzo, bardzo proszę - przestrzegajcie go.
     Natomiast jeśli do mnie piszecie - czy to na email czy to na gadu - to musicie brać pod uwagę, że nie odpiszę od razu. Najlepiej zostawiajcie pytania w odpowiedniej zakładce. Wtedy macie 100 % pewność, że otrzymacie odpowiedz. 
    Acha i dziewczyny - co z waszymi notkami?

28 komentarzy:

  1. Genialne szablony, zresztą cóż się dziwić. Moimi faworytami są szablony: 102 i 104. Aż nie mogę przestać się na nie patrzeć. Cudownie.
    Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość zamówić u Ciebie szablon Jill. :)
    Gratuluję 100 szablonów, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za opinię i miłe słowa :) Ja również mam nadzieję, że kiedyś będę miała przyjemność wykonać jakiś szablon dla Ciebie, chociaż jeszcze trochę czasu minie, nim będę mogła przyjmować nowe zamówienia.
      Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  2. Jill, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję! Szablon jest po prostu... idealny. Lepszego sobie wymarzyć nie mogłam :D Uchwyciłaś wszystko to, czego ja nie potrafiłam opisać w zamówieniu.

    Chylę czoło, bo jesteś graficznym geniuszem i jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam serdecznie, no i gratuluję setki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się ciesze, że szablon Ci się podobał, zwłaszcza, że osobiście byłam z niego zadowolona :)
      Polecamy się na przyszłość, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Jill, mam tylko jeden problem. Bardzo zależy mi na tym, by pod postami wyświetlały się "reakcje" - niemniej jednak ich nie ma, choć rzekomo są włączone. Byłabyś mi w stanie pomóc w tym temacie?

      I świetny szablon główny - gratulacje dla Avii ;)

      Usuń
  3. O matko, matko, matko...MATKO!!! Nie mówiąc o moich szablonach, o których wyraziłam swoją opinię (kocham je, kocham je, kocham... <3), to pozostałe są po prostu... magiczne! Ja jestem w szoku, bo ty za każdym razem po prostu przebijasz samą siebie! 100 szablon (setka! to jest coś 8)) jest niesamowity, bardzo lubię mangę, dlatego jak najbardziej mi odpowiada! :D Jednak jak zobaczyłam 103... byłam w szooku. On jest tak przepiękny, że ja nie wierzę! Ale to jest nic, bo jak zobaczyłam 104, mowę mi po prostu odebrało! Powiadasz, że masz obsesję na punkcie niebieskiego? Ty w tym szablonie tak świetnie dobrałaś kolorystykę, że niby trupy i niebieski się nie klei, bo lepiej szary/czarny/czerwonawy ale tutaj to wygląda fenomenalnie! Zakochałam się w nim, wiedz to! <3 dzięki moim szablonom w tobie też, haha xd Ok, nie ciesz się tak, żartowałam xd Niemniej szablony po prostu przepiękne@ I jak tu nie kochać was i tej szabloniarni? Nie da się. Także czekam na Wasze kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, jestem bardzo dumna z tej setki. Tak bardzo, aż nie wiem, czy to wypada ; )
      Straaaasznie się ciesze, że szablony Ci się podobają. Wieczorem zajmę się poprawą twojego zamówienia i obiecuję, że teraz już wszystko będzie dobrze :)
      Co do 104, to zauroczył mnie ten obrazek i musiałam wcisnąć go do jakiegoś szablonu :D Z niebieskiego nigdy się nie wyleczę (chociaż to dziwne, bo mam obsesje na punkcie niebieskiego tylko w szablonach ; ) )
      Jeszcze raz bardzo dziękuję za opinię i zapraszam ponownie :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Szablony, szablony, szablony i wreszcie jakiś post na Zaczarowanych. Wiało tu pustkami, jakby nie mówiąc przez ten tydzień, niestety, sprawdzałam wytrwale czy ktoś dodał nowy post, lecz nie o tym chciałam tutaj pisać, w sumie… nawet nie pamiętam o czym chciałam pisać xD. Zagłosowałam już na nas, jestem bardzo ciekawa kto wygra… hm. Cóż, nie mnie sądzić, prawda? ;c

    100 – cóż, nie mój gust i nie mnie osądzać. Nie znam się na anime/manga, ale konstrukcja bardzo mnie się podoba i kolorystyka, preferuję raczej szablony ciemniejsze, więc jest dobrze. ;)
    101 – czuję, że będę bardzo lubić ten szablon, chociaż nie wiem co mi się w nim podoba, ale czemu; nie to nie jest pytanie, heh. Dziewczyna na szablonie jest przeurocza. ;3
    102 – dopiero zauważyłam, że to jest wersja druga i ta wersja właśnie przypadła mi najbardziej do gustu! ;) chyba dziewczyna jest ładniejsza tutaj, niż tam, ale to tylko moje skromne zdanie. ;)
    103 – wiesz co Ci powiem? To chyba Twój najlepszy szablon jaki zrobiłaś, chociaż nie podoba mi się tam kobieta, która ma prześliczną sukienkę, prawda? Przeuroczo, ale jednak coś mnie od niej… oddala. Ale szablon zdecydowanie jest moim faworytem, lecz jeszcze nie widziałam 104. ;* ;)
    104 – ostatni i mój drugi faworyt. Niebieski jest ładny, huehue, zgadzam się sama też mogłabym robić niebieskie, ale nie udają mi się one wcale. ;D ten mnie urzekł, ale chyba za wiele ludzi jest tam zamieszczonych. ;o Ale to moja opinia, a jest ona ważna jak kaszanka wiosną, chociaż co do tego ma kaszanka? xD

    Koniec oceniania przeze mnie Twoich szablonów, bo się popłaczę, że nie umiem robić takich jak Ty ;< Nie dorównam Tobie, ale cóż, chyba muszę się bardziej przyłożyć do robienia ich… Tak, racja muszę zacząć.
    A co do mojego przyszłego postu… um, nie mam jak… moje serce chyba tego nie wytrzyma. Tych starć z Photoshopem… tych naszych namiętnych kłótni. Wybacz, napiszę Ci jeszcze kiedy dodam, ale chyba będzie ona w tym tygodniu albo w następnym. ;)
    Życzę wiecznej weny na szablony, miłej nocy, Króliczku (hahah XD). ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Ombre, jaki długi komentarz :D Respect leci w twoją stronę :D
      Zaczarowane ostatnio trochę zwolniło, ale myślę, że możemy zrzucić winę na szkołę. Każdy teraz ma masę zajęć i ciężko to pogodzić z blogami :) Zresztą pewnie sama wiesz, jak to jest. Mam jednak nadzieję, że niedługo złapiemy nowe, dobre tempo :)
      Twoja opinia jest bardzo ważna i strasznie się cieszę, że postanowiłaś skomentować :D Co do 104 szablonów - jak to za dużo ludzi? Osobiście uważam, że jest bardzo skromna liczba postaci :D
      I przestań źle o swoich szablonach, bo są świetne. Motywujesz mnie do cięższej pracy :)
      Nie musisz się śpieszyć z notką (ale pamiętaj o wymaganej ilości postów : D) Grunt, żeby wszystko się zgadzało pod koniec miesiąca :D
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  5. Szablony są booskie! Moje ulubione to 101 i 104, te mi się najbardziej podobają, zwłaszcza ten niebieski. Jest piękny, cudo po prostu! xD Dlaczego ja takich nie potrafię zrobić? No dlaczego? Zawsze jak się zabieram za niebieskie szablony, to zawsze coś nie gra.. Widocznie ten kolor mnie nie lubi. xD
    Gratuluję dobicia do setki!
    Pozdrawiam i życzę weny. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :D
      Każdy ma jakiś swój ulubiony kolor. Chociaż z niebieskim może czasem Ci coś nie wychodzić, to jestem pewna, że inne kolory Cię kochają :D Gdybyś widziała, jakie cuda wychodzą mi z pomarańczy czerwieni... brrr, miałabyś koszmary :D
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Zagłosowałam na Waszą szabloniarnię na GA, ponieważ uważam, że jesteście jedną z nielicznych szabloniarni, które naprawdę trzymają poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, dziękujemy! Bardzo nam miło z tego powodu : )Mam nadzieję, że nie zawiedziemy :)
      Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  7. *.*
    Genialne <3
    Szczerze Ci powiem, że sama nie miałam wizji na ten szablon, serio. Posiadałam tylko pojecyncze obrazki, z których ty zrobiłaś boski użytek :D Jestem Ci bardzo wdzięczna, za wykonaną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)
      Pozdrawiam ciepło! : )

      Usuń
  8. Szablony jak zwykle śliczne, ostatni jest zdecydowanie moim faworytem, ponieważ też uwielbiam niebieski (nawet ostatnio rozważałam przemalowanie mojego pokoju na taki kolor xD), a w dodatku ten motyw z wisielcami podbił moje serce ^^ Gratuluję wam z całego serca tego, że ta szabloniarnia wytrwała do pierwszej setki i mam nadzieję, że będzie funkcjonować i tworzyć śliczną grafikę na blogi jeszcze przez długi, długi czas.
    Ponadto mam do ciebie Jill jeszcze jednio małe pytanko. Pamiętasz szablon, który wykonałaś dla mnie(Thalii) na zamówienie? O ile się nie mylę, jest ono w notce 18-25. Wiem, że wtedy nie wrzuciwszy tego szablonu na bloga i bardzo za to przepraszam, ale potrzebowałam małej przerwy. Czy byłby to jakiś problem, gdybym chciała go pograć teraz? ;)
    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka, łączmy się, fanatycy niebieskiego ; )
      Szablon możesz pobrać, nie ma żadnego problemu. Chociaż szczerze mówiąc sądziłam, że Ci się nie podoba, bo ani nie skomentowałaś ani nic.
      W imieniu całej załogi ślicznie dziękuję za życzenia : ) Pozdrawiam ciepło : )

      Usuń
    2. Niee, szablon spodobał mi się bardzo, sęk w tym, że na jakiś czasu musiałam się uwolnić od blogowego świata, a teraz zostawiłam wszystkie stare blogowe problemy za sobą i jestem znowu. Cieszę się też strasznie, że przez czas, w którym mnie nie było Twoja szabloniarnia tak bardzo się rozwinęła. Liczę na to, ze niedługo uda mi się dopchać do Twojej kolejki z jakimś zamówieniem ;)
      Poza tym muszę pochwalić nowy szablon główny, jest naprawdę Zaczarowany ;D
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  9. Jestem nową blogerką z parktyką na onecie. Strasznie mi się podobają szablony które tworzycie, z jednym mankamentem. Nie wiem jak je umieścić na blogu. Strasznie podoba mi szablon nr 95, ale po wejściu na niego wyświetla mi się obrazek na deviantarcie, liczę na wyrozumiałość i pomoc. BlogSpot to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! Wchodzisz właśnie na deviantArta i tam po prawej stronie klikasz "Download File" Jeżeli to szablon mój lub Jill to w paczce masz instrukcje, Ombre chyba ma też w paczce instruckje, Asumay ma instrukcje na devinatArcie. A... Fin... też instrukcje na deviantArcie

      Usuń
    2. Wait, jeżeli ściągasz plik od Ombre nie musisz wchodzić na stronę deviantArt, klikasz tylko 'pobierz'

      Usuń
  10. Nowy szablon jest boski Jill! Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szablon odpowiada Avia Tinar. Mi również bardzo, bardzo się podoba :D

      Usuń
    2. W takim razie dziękuję Avia Tinar! Mam nadzieję,że moje zamówienie będzie tak samo genialne :) Co ja plotę na pewno będzie:)

      Usuń
    3. Ye ye, w końcu mamy fajny szablon główny :D W końcu mogę odetchnąć z ulgą :D
      Mogę się założyć o wszystko, że twoje zamówienie będzie niesamowite, niczego innego nie spodziewam się po Avii :D

      Usuń
  11. Jill, wszystkie szablony główne były świetne!A ten jest nieziemski i zaczarowany, pełno w nim takiej swoistej magii. :) Chyba, że to tylko moje odczucie. :)
    A co do szablonów- są świetne, świetne, świetne. GENIALNE! A gdybym od Ciebie nie dostała tego przecudownego szablonu to pewnie ten wolny bym sobie ściągnęła. Nie masz pojęcia, jak bardzo mi się podoba. <3 I wszystkie inne też. :) Trzymasz poziom, tego nie można Ci odmówić. Chociaż nie, tfu, co ja plotę! Ty z każdym szablonem wciąż pniesz się w górę i każdy jest jeszcze lepszy od poprzedniego. Co jest aż niesamowite, bo przecież te, które były wcześniej też były wspaniałe...
    Rany, tak się zastanawiam, czy mnie rozumiesz, bo chyba mówię trochę chaotycznie, prawda? Przepraszam...
    I przepraszam też, że tak późno komentuję, to przez ten konkurs z polskiego, ostatnio na nic nie mam czasu. Teraz zabieram się do "Pana Wołodyjowskiego". Czytam go od południa, a przeczytałam chyba tylko 20 stron, bo najpierw zasnęłam (tak, zasnęłam, autentycznie zasnęłam), a potem był obiad. No i teraz komentuję. :) Chyba wezmę się za streszczenie. xD
    Jeszcze raz przepraszam, że Was tak zaniedbałam, obiecuję się już od piątku poprawić.
    Pozdrawiam gorąco. :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło matko, ojcze, wujku i siostro!

    Te szablony są takie piękne, że aż mi dech zapiera. No, ale najpiękniejszy, najcudowniejszy to jest numer... 101 i 102! No po prostu, mimo, że są czarno-białe, to ach... CUDOWNYYYY przez 4 y!
    Chociaż inne też bardzo mi się podobają, bo na to wygląda jakbym faworyzowała te dwa, ale chcę abyś wiedziała że wszystkie bardzo mi się podobają. Oddałabym wszystko, żeby umieć takie robić. Kocham was i wasze szablony <333333
    Haha, chyba się nie obrazicie jak sobie pobiorę ten wolny, jak założę takiego bloga:P

    Całuję:*
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wołasz mnie, Eileen? ;)
      Mam Ci coś pomóc? No niestety ja to niewiele mogę, ale całym sercem jestem z Tobą i zgadzam się ze wszystkim, co tu powiedziałaś. :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie,
      Twoja na zawsze wierna siostra,
      Mossi. :)
      PS.: Pobierz, pobierz, pobierz! :P

      Usuń