g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.10.2012

[111-120] Zamówienia!

Cześć!
Chcę Wam wszystkim życzyć spokojnej, lecz nie nudnej niedzieli! ;) Pamiętajcie, dzisiaj przestawianie zegarków. ;)
Oddaję dziesięć zamówień - jest 02:39, a ja siedzę na łóżku i robię dla Was notkę, miło prawda?
Trwa to już trzy godziny, a dodać jeszcze całą zarwaną noc na same robienie szablonów, ciężko, oj ciężko. Ale chcę być na bieżąco! Zostały mi 3-4 zamówienia, chyba, ale moja pamięć mnie zmyli na pewno i okaże się co innego. ;) Przyznaję się bez bicia - niektóre szablony sprawiły mi kłopot, ich ustawienia trwały z trzy godziny, jak nie więcej, ale wybrnęłam - jakoś, ale jednak.
Szablony są tylko i wyłącznie do użytku zamawiających! W razie problemów proszę pisać na e-maila czy komunikator GG. Niektóre szablony mogą mieć usterki, gdyż wszystko ustawiałam w Operze. ;)
Ach, zapomniałabym! Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, naprawdę miło mi się zrobiło, gdy je czytałam! Jestem pozytywnie zaskoczona! ;) Jesteście najlepsi pod wszystkimi względami!
Szablony.

Zamówienie dla Enterprice.
Komentarz: Nie wiem co o nim sądzić, szczerze powiedziawszy mój pierwszy taki szablon, acz przyjemnie mi się go robiło, bo w końcu HP! I przepraszam, że nie zrobiłam podglądu, ale DA mi wariuje i nie chce działać.;< 

Zamówienie dla Ancia kosmetyki.
Komentarz: Przepraszam! Wiem, że nawaliłam, ale kompletnie nie wiedziałam jak się za niego zabrać! Możesz żądać zrobienie nowego, ładniejszego... i w ogóle, jakby co - pisz na GG lub e-maila. 

Zamówienie dla Ladykiller.
Komentarz: Stawiałam tutaj na prostotę. Sama nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że ten szablon ma w sobie to coś... ^,^

Zamówienie dla  Katarzyna R.
Komentarz: Przepraszam, zawaliłam.

Zamówienie dla Andzika.
Komentarz: Uwielbiam ten szablon. Zdecydowanie mój faworyt numer jeden! No i zamawiająca miła! ;)

Zamówienie dla Louca Torres.
Komentarz: Zastanawiałam się czy zrobić ten szablon czy też nie, ponieważ jest on z gwiazdką Disney'a, ale wyjątkowo zrobiłam... gdyż... sesja V.J. mi się spodobała! ;)

Zamówienie dla Deidre Rock.
Komentarz: Zauroczył mnie ten szablon! Już od samego początku wiedziałam, że będzie on... inny, wyjątkowy! Zdecydowanie mój drugi faworyt! ;)

Zamówienie dla Memory.
Komentarz: Trzeci faworyt, koniec kropka! ;) Nina, ciemność.. ten klimat nie jest mi obcy! <3

Zamówienie dla Lenki.
Komentarz: Podoba mi się. Pierwszy raz z wilkiem robiłam ^^ I przepraszam, że nie ujęłam tych... cieni? ;3

Zamówienie dla Clove Alison.
Komentarz: Nie zrobiłam do końca tak jak chciałaś, bo by nic ze sobą nie pasowało, jakby co pisz na GG lub maila. ;) Ale podoba mi się tak jak jest. ^,^

Dotarłam do końca! Zajęło mi linkowanie i reszta trochę czasu. Wiem, że ciągle kogoś przepraszam, ale moje szablony nie są idealne... ;< Jakościowo, jak i stylistycznie, w razie problemów pogrubionym drukiem do góry wszystko jest wyjaśnione. 
Lecę spać, jest 03:23, wrr -,- Rano nie wstanę, a ma przyjechać koleżanka. 
Dooobranoc! ;)

19 komentarzy:

  1. A więc...

    112 - świetne! ładnie połączyłaś obrazki. :)
    113 - sama nie wiem co o nim myśleć, jest taki... prosty, ale masz rację, ma coś w sobie, dzięki czemu staje się magiczny.
    114 - nie podoba mi się, nie jest najgorszy, ale czegoś brakuje...
    115 - zdecydowanie mój faworyt! Ładnie, estetycznie, nie ma "przepychu", ale nie jest pusto. Nie wspominając o kolorystyce. Ach! ♥
    116 - jak dla mnie, jest średni. Brzydki nie jest, ale... czegoś mi brakuje.
    117 - śliczne, cudowne, kocham! Wolę szablony o kolorystyce ciepłej, ale ten mnie zauroczył. :)
    118 - tak jak u Ciebie, mój trzeci faworyt. Miód, cud i orzeszki. :)
    119 - Ładny.
    120 - Świetny, tak jak w 115, nie ma przepychu, ale nie jest pusto. Śliczny!

    Zainspirowałaś mnie, otwieram Gimpa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem... szablony może i nie są najlepsze, ale cóż - robiłam je w nocy, bo za dnia nie miałam wiele czasu, niestety. Ubolewam nad tym, ale następnym razem się postaram i będą lepsze szablony (chociaż taką mam nadzieję), lecz ja nie robot i nie zrobię niczego na siłę. ;)
      Ach, miło mi! Nawet bardzo, lubię kogoś inspirować. ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wykonanie dla mnie szablonu. Na początku ja sama nie byłam do końca pewna jak to będzie z tą Victorią,ale po prostu ona najbardziej mi pasowała.
    Nie muszę chyba mówić ,że szablon bardzo, bardzo się mi podoba!;)
    Dziękuję ! ;3
    Tylko mam problem z pobraniem,bo i jak naciskam 'pobierz' i 'podgląd' to i w jednym, i w drugim wyskakuję mi podgląd..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie ma za co! ;) To dla mnie przyjemność robić szablon dla Was wszystkich. Sprawia mi to ogromną radość! Cieszę się jak małe dziecko - dosłownie i w przenośni.
      Oczywiście błąd został poprawiony, przepraszam za problemy. ;)

      Usuń
  3. Tak jak wcześniej już mówiłam, szablon śliczny ^ ^ I bardzo za niego dziękuję. A żebym się nie powtarzała, to dodam, że teraz lepiej wygląda : ) Od razu go pobieram i ustawiam na swoim blogu. Zapisze się jeszcze jednak w pobraniach, żeby znowu nie było takiego kłopotu, jak wcześniej. : D Dziękuję jeszcze raz. Pozdrawiam całą ekipę : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że podoba Ci się szablon, bardzo miło mi się go robiło. Od razu spodobało mi się zamówienie, chciałam je zrobić od razu i dodać szablon jak najszybciej się da, ale cóż, nie w tym rzecz. Wolę być do przodu ze wszystkim. ;)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje szablony. Dziękuję, że tak szybko wykonałaś moje zamówienie. Ten szablon jest piękny. Ładniejszego nie mogłam sobie wymarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koooochana, ty piszesz, ze twoje szablony nie są idealne. A czy kogokolwiek są? Podaj mi przykład takiej szabloniarki, albo chociaż szablony, to zaraz znajdzie się ktoś chętny do słusznego, bądź też nie, wytykania błędów i nieścisłości. Jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził, czyż nie? C: Ja rozumiem cię tylko pod jednym względem: przepraszasz, ja też bym przepraszała za każdy swój szablon, bojąc się po prostu, że dany szablon nie spełnia wymagań zamawiającej. Jill się ze mną i moim zamówieniem nieźle męczyła, także... xd Pamiętaj jednak, że to ty je tworzysz, ty robisz łaskę, że odwalasz robotę za innych. I za to to my jesteśmy Wam, dziewczyny, wdzięczne, bo jesteście genialne w tym, co robicie, pamiętajcie! A co do samych już szablonów, to trak: twoi faworyci są moimi faworytami + ostatni, 120 szablon, w którym się niemal zakochawszy <3 Ogólnie te, gdzie występuje mrok, szarość, czerń itp. baardzo mi się podobają: Tobie PW i mrok nie są obce, mi mrok też, gorzej z Pamiętnikami: preferuję Supernatural, ale tu już odbiegam od tematu xd Także tak: 115 i od 117 w dół: coś cudownego! <3 Co nie oznacza, że pozostałe nie są genialne, ja tylko mówię o swoich fawortach :D Szkoda jedynie, że nie ma podglądu pierwszego, bo jestem cholernie ciekawa, jak wygląda, a podejrzewam, ze może mi się baardzo spodobać. I jeszcze jedno: to ty masz taki system, że dodajesz notkę raz na miesiąc, ale za to z prawie wszystkimi szablonami? :D Dobry pomysł nigdy nie jest zły, pamiętaj 8) Nie no, żartowałam :D No nic, bon się rozpisałam. Czekam na kolejne Wasze notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, przede wszystkim masz rację. Nie jestem żadnym robotem i nie zrobię niczego idealnie, chociaż jakbym bardziej się przyłożyła wyszłoby coś sensownego z tych zamówień. Mam swoje faworyty, owszem, lecz nie zawsze są idealne, prawda? :3
      A co do mroku i PW - zakochałam się. Hmm, od bardzo dawna robię szablony mroczne, ale później mnie besztają, że za ciemne czy coś. ^,^ Bywa, prawda?
      Cóż, co do Twojego pytania: nie to nie jest mój system, wyjątkowo dodałam notkę z tyloma szablonami, chcę być po prostu na bieżąco. Będę może co tydzień lub co kilka dni - nie umiem powiedzieć dokładniej, dodawać post, ponieważ czasami czas mi na to nie pozwala. Ale ogólnie postaram się dodawać posty systematycznie. ;)

      Usuń
    2. Oj tam, to przecież taki tam żart był :D A rób takie ciemne, rób! LUDZIE, PAMIĘTAJCIE: PO MROCZNE, TO DO OMBRE SIĘ ZGŁASZAĆ! xd ja również zapamiętam to na przyszłość, hłehłe :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    I znów pojawiam się w ramach współpracy :D Pierwszego szablonu niestety nie mogę obejrzeć, więc zacznę od drugiego.

    Drugi: w przeciwieństwie do pozostałych zamówień, nie podoba mi się tutaj sposób, w jaki umieściłaś obrazki. Mam wrażenie ogromnego bałaganu, co niestety nie jest tutaj dobrą cechą. Może to przez obrócenie obrazków pod różnymi kątami :c
    Trzeci: fajny pomysł, aczkolwiek trochę tu pusto. I może, gdyby to "koło" było dokładniejsze (nie wyklucza to tego, że nadal mogłoby wtapiać się w tło), bardziej zaokrąglone, to wszystko wyglądałoby lepiej. Szablon jasny, radosny, tylko jakiejś tekstury do tła pod notki brakuje.
    Czwarty: te książki są cudowne! Chciałabym mieć takie na półce :c Sam szablon bardzo pusty i brakuje mu ramki z prawej strony (po lewej i u góry jest obecna), to niesymetrycznie i nie wygląda najlepiej. Znam również czcionkę, jakiej użyłaś, jest bardzo ładna :)
    Piąty: o, to zdjęcie, z którym właśnie robię szablon. Znaczy, z całą sesją, bo było ich kilka. Znów pusto po lewej stronie :c Żeby chociaż tam jakiś stock albo tekstura były. I obydwie czcionki mogłyby być delikatniejsze, subtelniejsze.
    Szósty: tu jest lekki nadmiar napisów, ale fajnie, że nie narzuciłaś jednego, konkretnego koloru na wszystko, tylko zostawiłaś kolory zdjęć. Dzięki temu szablon jest żywy. Nie wiem dlaczego, ale ta dziewczyna kojarzy mi się z elfką o.O
    Siódmy: niesamowity! *^*' Jest po prostu przepiękny. W moich klimatach. Pomysł na nagłówek zrobiony na tarczy księżyca jest zaje.bisty. I ten wyłażący z boku dym... Perfetto! Tylko jedno małe zastrzeżenie - "Y" w napisie jest lekko przycięte z lewej strony.
    Ósmy: zauważyłam, że tworzenie nagłówków idzie Ci znacznie lepiej niż robienie teł wewnętrznych. Sam nagłówek jest genialny, ale jednolite tło i napis odbierają mu uroku. Są proste, nijakie. Warto by nad tym popracować, bo widzę, że łączenie zdjęć i dobieranie stocków idzie Ci znakomicie :D Ohoho, widzę fragment piosenki SOADu c:
    Dziewiąty: nie rozumiem idei dwóch księżyców. Poza tym, znowu jestem zachwycona nagłówkiem. Jest cudowny *^*' Masz do tego dryg. Jednak tak jak wyżej napisałam - tło zupełnie do wymiany, bo niszczy dobre wrażenie :c
    Dziesiąty: dziewczyno, ja ty to robisz?! Te nagłówki są fantastyczne! Podoba mi się, że obrazki schodzą również na prawą kolumnę bloga, bardzo ciekawy efekt, lubię go. Broszkę z kosogłosem dałabym jednak nieco niżej, żeby nie nachodziła tak bardzo na dziewczynę. Znów oprócz tła, nie mam nic do zarzucenia tej pracy. Jest wspaniała <3

    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo weny twórczej!
    //alatum. [skrzydlami-alatum]

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Kocham Cię za ten szablon! <3 jest idealny! Dokładnie o coś takiego mi chodziło. Dziękuję dziękuję dziękuję !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.

    Zobacz na naszego bloga. Szablon nie wygląda zadowalająco. ._.
    Nie wiem, może my coś źle ustawiłyśmy, w każdym razie liczę na odp.

    Lena.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zła ja, bardzo, bardzo zła. Wybacz, że dopiero teraz komentuję - w ramach kary kupię sobie jakiegoś batonika :D

    Pierwszego szablonu skomentuję, bo podglądu nie ma, a nie potrafię stwierdzić, czy mi go pokazywałaś. Moja pamięć jest niczym ta należąca do 80 latki ; )

    Szablon 112 jak na mój gust jest zrobiony dobrze. Osobiście uważam, że ciężko zrobić coś dobrego w tej tematyce, także wielkie brawa dla Ciebie :)

    Do 113 dodałabym jeszcze jakieś akcenty, bo całość wygląda troszkę pusto. Nie zmienia to jednak faktu, że szablon jest uroczy i bardzo mi się podoba :)

    124 nie będę komentować, bo sama wiesz, że coś nie wyszło.

    Szablon 125 natomiast jest jednym z moich faworytów - delikatny, przyjemny w odbiorze... nie mam żadnych zastrzeżeń, jest po prostu idealny :)

    126 jest śliczny, chociaż mam wrażenie, że miejscami panuję chaos i elementy nie są tak widoczne, jakby mogły. Mimo to ta dziewczyna przyciąga wzrok i nie mogę się na nią napatrzeć :)

    Szablon 127... matko boska, toć to dzieło sztuki! Najlepszy, jaki wykonałaś do tej pory! Prawdziwy majstersztyk! Cudo, po prostu! Nie mam słów, by ogarnąć mój zachwyt. Mogę powiedzieć tylko tyle, że sama bym chciała mieć coś takiego na swoim blogu :)

    Następny szablon i kolejne łaaaaał - szalejesz, kochana :) Bezsprzecznie ten szablon zajmuje drugie miejsce na podium. Jest MEGA :)

    Ostatnie dwa również są śliczne, chociaż w ostatnim mam wrażenie, że za bardzo wtopiłas oczy tej dziewczyny ; )

    Cóż, myślałam, że dobrze czujesz się w pastelowych klimatach, a Ty udowodniłaś, że dobra szabloniarka dobrze odnajdzie się we wszystkim :) Jestem pod dużym wrażeniem, oby jak najwięcej było tak udanych postów :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ślicznie za wykonanie mojego zamówienia. Szablon jest bardzo ładny i przede wszystkim prosty - dzięki ci za to ;)
    Niedługo postaram się go pobrać, ale ostatnio mam małe problemy z internetem. ;'(
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeeeej, Ombre!
    Tak w sumie to niby Cię przywitałam w notce a nie miałam okazji z tobą pogadać... Hm... To nie dobrze...

    Ale może wróćmy do szablonów
    Nr 112 tak jak to już gdzieś wyżej zostało wspomniane, jest napaćkane... Za dużo tego wszystkiego. Jakoś tak hm... Nie zbyt mi się podoba.
    jeden-jeden-trzy - jest taki pocieszny, taki piękny, delikatny. Podoba mi się :D
    Jeden-jeden-cztery - ładny, tylko chyba bez tych dodatkowych książek byłby jeszcze ładniejszy. Tak jakoś mi się wydaje
    JJ-pięć! O.o I przypomniała mi się historia - Mamy kolesia od historii J... J... Hehe... I tak jakoś JJ, aaaaale może wróćmy do szablonu: GENIALNY! Super Ci to wyszło, jest idealnie wtopiony, wszystko super połączone (but why?! Why?! It's pink... - ale to tylko moja ułomność) Nic dodać nic ująć! :D
    JJ-sześć - tutaj mogłabym przekopiować to co jest wyżej (tylko bez nawiasowego monologu) Bo ten też jest GENIALNY! (tak, nadużywam tego słowa)
    JJ-siedem - I love you! T-t-t-o jest GENIALNIEJSZE, niż to wyżej. Och! Ale ja ubóstwiam mrok.!
    JJ-osiem - I love you soooooooooo much! Aaaaaa zrobiłaś GENIALNY szablon i do tego słowa z mojej ulubionej piosenki jednego z moich ulubionych zespołów! Toż to ósmy cud świata, albo nie! Ja go awansuje na pierwszy :D
    JJ-dziewięć - Ale śmiechowo wygląda księżyc w księżycu... Heh... Chyba taką dobrą passe miałaś :D Albo tak jak mi mroczne szablony wychodzą lepiej :D
    O.o zaburzył się mój system!
    Jeden-dwa-zero - ja bym wyrzuciła te wredne oczy... Ale to ja, a tak to szablon z tej dobrej passy! :D GENIALNY!

    Jak wy możecie? Co? Hę? Aż tyle szablonów na jeden raz?! Ja tu przy was źle wypadam... :(

    A i na zakończenie: Cieszę się, że jesteś wśród zaczarowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko. Przyjrzałam się i właśnie stwierdzam zgon z zachwytu. Jest ta magia, ta tajemniczość, to uczucie.. mrr. :D aż mrruczę z zachwytu :D :D
    merciiii <33 / Deidre Rock

    OdpowiedzUsuń