g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.10.2012

[121-131] Popadając w schematy

     Dzisiejsza notka jest trochę nieoczekiwana, bo miałam ją dodać za kilka dni, ale uznałam, że nie ma na co czekać. Czas ogarnąć cztery litery i zrobić coś z kolejkami, bo źle to wygląda, nawet bardzo źle.
     Rozumiem, że niektórzy się niecierpliwią - wcale się nie dziwię, pewnie na waszym miejscu miałabym takie same odczucia. Nie zmienia to jednak faktu, że źle się z tym czuję. W związku z tym, że po wyrzuceniu z mojej kolejki blogów, które łamały regulamin/są nieaktywne od dłuższego czasu i dodaniu mojej dzisiejszej notki, zostają mi cztery zamówienia do zrobienia, mam propozycję dla tych, którzy od dawna czekają w kolejkach u innych. Mianowicie jeśli komuś się bardzo śpieszy i potrzebuję szablonu od zaraz, to może napisać pod tą notką - mogę przejąć dwa czy trzy zamówienia z innych kolejek i wykonać je w przeciągu tygodnia. Nie wiem, czy w ogóle ktoś jest zainteresowany czymś takim. Jeśli tak, to proszę o komentarz.

     Poza tym zauważyłam, że niektóre moje szablony mają tendencję do dziwnych zachowań. Chodzi mi o wychodzenie tekstu poza tło notek. Jeśli ktoś pobrał taki szablon i widzi coś takiego u siebie, to niech napiszę - obczaiłam już, jak to przerobić, aby było dobrze. Jak znajdę trochę czasu, to podmienię na da te szablony, które sprawiają kłopoty.
     Aha, i jeszcze jedno (przepraszam, zawsze mi wychodzą takie tasiemce z tych wstępów) Fin ma problemy z internetem, więc nie może dodawać instrukcji. Jednakże wiele osób pytało się o półprzezroczyste tła w notkach i tak dalej, więc na dniach napiszę o tym instrukcję i wstawię na naszą podstronę. Nie jestem w tym mistrzem i Fin mogłaby to zrobić sto razy lepiej, ale uznałam, że co wiem, to napiszę, może się przyda :)

Poprawka dla Merciless time

Zamówienia dla Kalejdoskop Uczuć

 Zamówienia dla My deadly poison

 Zamówienia dla even-the-good-can-be-a-curve

 Zamówienia dla Panowie Fred i George

 Zamówienia dla Paryskie bestie
Mój ulubieniec z dzisiejszej notki :)

 Szablony wolne

Dodałam dwie wersje, bo choć na początku koloryzacje użyta w pierwszym szablonie mi się podobała, to później jakoś zaczęła mnie odrzucać. 

Ehem, to miało być zamówienie, ale w połowie zdałam sobie sprawę, że zamawiająca przeniosła się do innej kolejki. Psikus ; )

Dobra, tego lepiej nie komentować. Zupełnie nie praktyczny szablon, taki niewiadomo jaki, ale wstawiłam, a co! Niech sobie powisi trochę!


     Nie ze wszystkimi miałam czas się skonsultować, więc jeśli komuś nie podoba się zamówienie, to niech piszę - zrobię coś innego. A co do tych, do których pisałam i mi nie odpisali - czekam jeszcze kilka dni na jakiś odzew, później usuwam wasze zamówienia.
     Tak swoją drogą zauważyłam, że moje szablony w tej notce są strasznie do siebie podobne - te same tekstury, podobne stocki (zwłaszcza jedna, zauważyliście?). Obiecuję, że postaram się poprawić :)
     Macie jakieś pomysły na szablony wolne? Może jakaś tematyka Was szczególnie interesuje? Piszcie, bardzo przydałaby mi się taka wiedza :)

61 komentarzy:

  1. Jak Ty możesz mówić takie straszne rzeczy o szablonie 130? No ja się pytam jak? :D A teraz na poważnie. 130 szablon moim skromnym zdaniem jest idealny. Zaraz się wpisze do pobieralni i pobiorę go a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, po prostu za długi jest i taki niepraktyczny :( Ale to chyba dobrze, ze go dodałam, skoro Ci się spodobał :)) Bardzo się z tego powodu cieszę :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Uuu szablony jak zwykle są świetne, a 130 jest niesamowity.
    Co do kolejek... Mi się śpieszy. Zamówiłam szablon już prawie 2 miesiące temu więc jeżeli mogłabyś go szybciej wykonać to byłabym wdzięczna za przeniesienie go do ciebie.
    www.los-angeles-high-school.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      W takim razie przejmę twoje zamówienie. Dodam je w następnej notce, czyli mniej więcej za tydzień :)

      Usuń
  3. Kocham, kocham, kocham! Wszystkie szablony są boskie, cudowne, ale na 129 brak mi słów. Padłam z zachwytu i wstać nie mogę do tej pory. Zawał normalnie i hiperwentylacja!
    Te wilki, aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej, no i stało się - zarumieniłam się! Widzisz do czego doprowadziłaś? :D Osz Ty ; )
      Strasznie się cieszę, że szablony Ci się podobają. Aż pękam z dumy! :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Mężczyzna z pierwszego szablonu jest taki boski! *^*' To jest właśnie męska zmysłowość, więcej takich na świecie, do cholery! Tak, to chwalebna krytyka wobec Twojego szablonu~
    Drugi mi się podoba, ale ten "pasek" między tłem bloga, a okalającą całość linią lewą wydaje mi się zbędny. Ładna kolorystyka, spokojna. i fajny efekt - czy to "Wiatr"?
    Trzeci szablon mi się nie podoba, ze względu na Billa :/ Poza tym, często używam tej "czerwonej" (na Twoim szablonie) czcionki i uwielbiam ją ^o^
    Wiem, z jakiej galerii na deviantarcie ściągnęłaś zdjęcie latarenki, bardzo lubię prace tej osoby, jest dobrym fotografem C: Szablon czwarty bardzo ładny, subtelny, ale... czy to nie Tom? :I
    No nie, dziewczyno, grzeszysz! Robić tak piękne prace, wstydziłabyś się... To tło, te kolory, te zdjęcia - chylę czoła.
    Twój "ulubieniec" mi się nie podoba :c Znaczy, nie tyle, co mi się nie podoba, tylko mnie nie powala. W sumie taki zwyczajny, poprzedni był o wiele lepszy. Czcionka trochę niewyraźna, trzeba się wpatrywać. I trochę za ostrą dałaś tutaj czerwień. Można by ją przyciemnić o dwa tony.
    Zielony szablon jest przecudowny! Kocham takie klimaty. Niestety, po raz kolejny ubolewam nad tym, że ja czegoś takiego tworzyć nie umiem. Ech...
    Hm, szara odsłona wygląda o wiele bardziej ubogo. W zielonym odcieniu bardziej mi się podobał ten szablon. No i był pełniejszy, bardziej wyrazisty i magiczny.
    Szablon z wilkami... piękny. Znów podoba mi się kolorystyka i dobór zdjęć, a przede wszystkim - ich połączenie. Tylko jednego wilka przykrywa tło pod notki i to mi przeszkadza.
    Szablon 130... Jeszcze moment i nigdy więcej nie otworzę Photoshopa... TO NAJPIĘKNIEJSZY SZABLON, JAKI KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁAM W ŻYCIU! A widziałam ich niezliczoną ilość! Dlaczego ja tak nie potrafię?! To jest coś cudownego, pięknego, fantastycznego, ach! x_________x'
    Ostatni za to jest średni, bardzo prosty, zwyczajny. Ale mimo to ma urok c:

    Pozdrawiam i życzę więcej weny, żebyś tworzyła szablony tak wspaniałe, jak ten z Aniołem!

    //alatum. [skrzydlami-alatum]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, miałam już napisaną długa odpowiedz i przez przypadek wyłączyłam stronę :( Głupia Jill, bardzo, bardzo głupia Jill :(

      Więc tak na szybko - w pierwszym szablonie musiał być pasek, bo uwielbiam je robić. Uspokaja mnie to, kiedy wszędzie są linie :D To silniejsze ode mnie! ; ) A co do wiatru, to nie mam pojęcia o co chodzi.

      Tokio Hotel nie lubię, ale staram się wykonywać wszystkie zamówienia, bez względu na tematykę. Klient, nasz pan i ja nie mam tu nic do gadania ; )

      Co do rozmazanej czcionki, to podglądy są trochę słabszej jakości niż właściwy szablon. Nie mam przycisku do robienia screeenów, więc używam programu do tego i często gdzieś po drodze jakość się psuję. W szablonie z wilkołaki czcionka jest wyraźniejsza, można to zobaczyć na blogu zamawiającej :)

      Kurczę, zupełnie nie rozumiem, czemu wszystkim podoba się ten 130 szablon. Myślałam, że będzie najbardziej krytykowany, a tu niespodzianka :D

      Dziękuję za bardzo wyczerpujący komentarz, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. No więc oto komentuje stałą bywalczyni tego oto wspaniałego bloga, haha xd W sumie zdziwiło mnie to, ze dodałaś tę prawidłową, ze tak ją nazwę, wersję mojego szablonu (a żebyś ty wiedziała, dziewczyno, jak mnie za niego chwalili! Oj pochwaliłam się szabloniarnią, pochwaliłam, a jakże! ^^). No ale miło, nie ma co <3 Co do reszty: nieźle się wyrobiłaś! Miała być później, jest teraz, a tych dzieł twoich wcale nie jest tu mało! No więc tak: szablony, które absolutnie mnie powaliły, oczywiście w jak najbardziej pozytywny sposób (ni licząc oczywiście kochanego, cudownego 121, hłhehłeh xd), to: 126 - ten szablon aż się... czuje. Jest wręcz magią przepełniony,a co, i tak to nazwę! :D Poważnie, zachwycił mnie, klimat oddany jest cudownie, a mi momentalnie przypomniał się pewien mój sen, z tą różnica, że goniły mnie wielkie BIAŁE wilki, nie takie czarne, ale w sumie klimat ten sam,. niby koszmar, a nigdy tego sny nie zapomnę, bo to mój ulubiony xd Tam zryta bania, ale odbiegam od tematu xd 127: aż mi się 'This is Halloween' Marylina Mansona zanuciło pod nosem xd Cholernie mi się podoba, mrok, ta zieleń, taka upiorna, trująca jakby, świetnie się komponuje ^^ No i generalnie od razu sieje taką aurę tajemniczości, a ton pierwszy krok do sukcesu opowiadania ;) 128: nie wiem, jak to jest z tymi wersjami, ale ta jest świetnie, strasznie mi się podoba. No i ja zadam to samo pytanie, co reszta: czego ty chcesz od 130? Jestem pewna, że będzie wielu łakomych na to dzieło! Ogólnie szablony wspaniałe, ale ja mam tendencję dopisywania moich faworytów xd I zauważyłam nawet dwa szablony z TH, hym hym hym... :D Mówię ci. szał na tę szabloniarnię to się dopiero zacznie, wiec strzeżcie się, szabloniarki wy xd No nic, spać mi się chcę,t o się kładę. wam wszystkim zdrowia, weny, radości z wykonywanej pracy i miłych klientów życzę (niby do Gwiazdki daleko xd) Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeyeye, szacuneczek dla Ciebie, że jeszcze Ci się nie znudziliśmy! Bardzo, bardzo dziękuję za każdy komentarz, jesteś nie-sa-mo-wi-ta! :)

      notka miała być później, bo chciałam do końca wyczyścić kolejkę, ale zrobię to następnym razem :D

      Widzę, że ktoś tu lubi adrenalinę :D Ja nigdy nie mam snów, ale może to wina tego, że za mało sypiam :D

      Haha, a strzec się nie możemy, bo większy "szał" jest właśnie naszym celem. Im większy popyt, tym milej :D Byleby tylko znaleźć punkt równowagi rynkowej, to będę straaasznie szczęśliwa :D

      Jeszcze raz ślicznie dziękuję za komentarz, mam nadzieję, że miałaś fajne sny :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. ja generalnie nie posiadam snów, bo albo je zapominam, albo... po prostu ich nie ma. Kiedyś mi się śniło, że mój tata się spalił i niosłam jego popiół do szkoły, a jeszcze kiedy indziej śniło mi się, że gapiłam się na pożółkłą lodówkę O.o Także ten... no, a z tymi wilkami to uciekłam na strych i czułam, że umrę, byłam świadoma i tego i wręcz ze spokojem oczekiwałam na śmierć w postaci tych wilków. Nie bałam i się i to było najpiękniejsze w tym śnie, kocham go xd Ojejejej, dziękuję ślicznie za... pochwałę xd Ta, wymątrzam się i wychwalam, a potem za pochwłay dziękuję XD O nieee, nie znudzicie mi się, mowy nie ma. Za bardzo lubię się zachwycać Waszymi szablonami: wasza stronka należy do tych, które obowiązkowo muszę przejrzeć każdego dnia. Ja Was podziwiam, że wy wyrabiacie z tymi szablonami: chętnych wciąż przybywa, a te notki są dodawane naprawdę często. Szacun i to naprawdę ogromny. Także ten, wesołego święta Wszystkich Świętych xd Tak, jestem genialna w swej głupocie.

      Usuń
    3. No widzisz, widzisz, przez tę rozmowę o snach w końcu mi też coś się śniło - było to jednak na tyle dziwne, że wole o tym jak najszybciej zapomnieć : D

      Muszę przyznać, ze masz bardzo ciekawe sny. Sprawdzałaś w senniku, co to może znaczyć? Nie wiem, czy to działa, ale wnioski mogłyby być zaskakujące :D

      Haha, dziękuję za wesołych wszystkich świętych, przydało się :D Mam nadzieję, że twoje święta również były bardzo miłe :D

      Pozdrawiam serdecznie ; *

      Usuń
    4. Byyły, pełne filmów i Huntera <3 A senniki... nie wiem, czy bym je ogarnęła: wiesz, załóżmy, że jedno to śmierć, drugie to szczęście, trzecie to... ładna pogoda. A jak to wszystko występuje w jednym, śnie, to jest ciekawie, nie? :D

      Usuń
  6. wszystkie szablony są przepiękne *.* są takie mroczne, ale jednocześnie jakieś melancholijne.. przepełnione no magią! :D i zrobione jakby pod halloween, ale nie są przesadzone. Normalnie kocham te szablony! *.*
    Facet z pierwszego szablonu jest boski. Gdzieś już go kiedyś widziałam, chyba na fb, ale i tak za każdym razem jaram się tym zdjęciem ;D fajnie, że zostało użyte xD
    W sumie, nie znoszę TH, ale ten szablon z Tomem, w zamówieniach, kurczę, najbardziej mi się chyba podoba XD jest ślicznie zrobione, niby taki prosty, ale jednak ma coś w sobie xD pozostałe szablony też są przepiękne. *___*
    No i tak : zachwyciłam się moim zamówieniem. Szablon jest właśnie taki, idealny, jaki chciałam mieć *______* normalnie, normalnie jaram się nim jak Hogwart, haha xD Dziękowałam Ci już na gadu, ale jeszcze raz tu zrobię: jedno wielkie wdzięczne Arigato! *.* normalnie jak pierwszy raz go zobaczyłam, to mi mowę z wrażenia odjęło, heh ;D jeszcze raz, strasznie dziękuję <3 <3 <3 [kalejdoskop-uczuć]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam coś zrobić na Hallowen, ale strasznie leniwa jestem i nie wyszło :D Cóż zrobić, takie życie ; )

      Kurcze, dziewczyny, nie wiem czemu Wam tak się podoba ten facet z pierwszego szablonu. Mnie on troszkę odpycha :D Zdecydowanie nie lubię mężczyzn o takiej urodzie ; )

      Th też nie lubię, ale mamy sporo zamówień związanych z kimś z tego zespołu, więc chyba muszę przywyknąć ; )

      Bałam się, ze w twoim szablonie nie spodoba Ci się kolorystyka, ale na szczęście tak się nie stało. Niesamowicie miło mi, że tak się tym jarasz :D Dobry tekst, tak swoją drogą ;D

      Ślicznie dziękuję za komentarz i życzę udanego blogowania :)

      Usuń
  7. A ja mam propozycję, skoro już pytasz ;) Szablon z Włochami (mam na myśli kraj, nie mężczyzn) ;P A skoro Włochy to musi być i Vespa! ;) Wszędzie jeśli mówimy o szablonach związanych z krajami, to pojawia się głównie Francja, a nawet nie Francja tylko Paryż(a taka Prowansja też piękna) albo ewentualnie USA, spotkałam się też z jednym szablonem z Berlinem, ale o tyle. Dodam jeszcze, że Australia jest piękna i niezwykle wdzięczna. Pozdrawiam gorąco i przesyłam pokłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ułu, strasznie ciężki temat :D Mogłabym się skusić na Włochy, ale Vespa jest zdecydowanie poza moim zasięgiem :D To jeszcze nie mój poziom ; )
      A co do szablonów z krajami, to ja widziałam tylko związane z Francją. Bardzo cienko jest w tej tematyce.
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  8. Jill, Jill? A wiesz co?
    Wiesz?
    Na pewno wiesz. Robisz CUDOWNE szablony! Wręcz boskie!

    Ale tego nie wiesz. Przysięgnij mi, że mnie nie zabijesz! Chyba, że znasz jakiegoś wampira, który by mnie przemienił. Albo masz pewność, że Lucyfer mnie przyjmie! Wtedy możesz :D
    A więc do sedna sprawy, nie mam jakoś ochoty oceniać każdego z z osobna... Tak jakoś ostatki mojej weny wycisnął komentarz pod postem Ombre i jakoś tak wyszło, że jej już nic nie zostało, chociaż i tak jej nie wiele było.
    A więc wszystkie są świetne, Na na prawdę! Są boskie!

    A i to samo pytanie! Co wy tyle tych szablonów w jednej notce dodajecie? Czuje się przy was strasznie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Genialnie Ci wyszedł szablon z 'ukośnikiem' :D.
      No i oczywiście ten co mi pokazywałaś :D

      Usuń
    2. Ogólnie jeśli chodzi o te szablony, Jill się ze mną założyła, że zrobi więcej ode mnie. ;D

      Usuń
    3. Zakłady mnie motywują. Może ktoś da więcej niż 11? :D Chętnie podejmę wyzwanie :D

      Usuń
    4. Pisz kiedy i jak! :D Hmm... może być ciekawie ^,^
      Ale na razie muszę wypocząć po tych 10 szablonach, które zrobiłam ostatnio, choć już mam gotowe następne tyle. :D Ale ććśśśi, nie wnikajmy ^,^ Może dzisiaj znowu coś zrobię. ;)

      Usuń
  9. Dziękuję ci bardzo droga Jill <3
    Szablon, jak już chyba pisałam, jest przecudowny.
    Niestety nie potrafię się nim w pełni cieszyć, bo jestem zajęta umieraniem... T^T
    Co do szablonów, proponuję zrobić kilka z różnymi zespołami muzycznymi, tych zarówno bardzo znanych jak i tych mniej.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowiej, zdrowiej ; * mam nadzieję, że niedługo wrócisz co pełni sił :)

      Dziękuję za propozycję i komentarz, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Obserwuję Zaczarowane od samego początku, ale dopiero teraz coś mnie ruszyło, żeby skomentować notkę. To chyba przez szablon główny. Przepiękny! *__* Idealne kolory, połączenie zdjęć i jest wręcz przepełniony magią. ^^ Słowem, nieziemski. Chylę czoło przed szabloniarką, która go wykonała. To ty, Jill? Czy może inna równie utalentowana osóbka z Zaczarowanych? ^^
    Teraz przechodzę do szablonów.:3
    121 - Bardzo ładny! Lubię ciemną kolorystykę na szablonach, więc oczywiście mi się podoba. A chłopaczek w ramce też niczego sobie, ehehe. :>
    122 - Slash! *okrzyk radości* Tak, fanka Guns 'N' Roses wam się napatoczyła. ^^" Wielce zacna jest to grafika, moja droga Jill. ^^
    123 - Wszystko pięknie, tylko ten Bill... o___o No kolesia nie lubię, ale poza tym kawał dobrej roboty.
    124 - Chyba odpuszczę sobie komentarz, gdyż będzie praktycznie taki sam, co w 123. Z tym szczegółem, że tu się Tom wkradł. Grr.
    125 - Freddy! <3 Nie wiem dlaczego, ale Freda zawsze lubiłam bardziej. ^^ Oczywiście Georga też wielbiłam, ale Fred... Fred to Fred. :D Podobają mi się kolorki. Bardzo miłe dla oczka. ^^
    126 - Kurde, ależ ty uzdolniona jesteś. Ja też tak chcę robić szablony. :< Jednakże... wydaje mi się troszeczkę za ciemny. Tak ociupinkę. :3
    127 - Ta wersja bardziej mi się podoba. Jest żywsza. Poza tym, lubię zielony. ^^ Całość jak zawsze powalająca.
    128 - Jak wyżej, jest wspaniale, chociaż ta kolorystyka nie robi takiego wrażenia. :p
    129 - Wilki! :D Kurcze, to tak wszystko świetnie wygląda... I LOVE it! ^^
    130 - Toż to jest arcydzieło, co ci się w nim może nie podobać? Wstydź się, wstydź! Jeden z lepszych szablonów z tej notki. :D
    131 - A ten jest cudny i... no, podoba mi się. ^^

    Co do szablonów wolnych... To nie myślałaś może o elfach? Najlepiej taki łotrzyk, na przykład łucznik... ^^ Albo magowie. Wszędzie pełno potterowskich czarodziejów, a ich nigdzie nie mogę znaleźć. :] Byłby miło, gdyby coś takiego pojawiło się na Zaczarowanych. ^^

    Pozdrawiam i życzę duuużo weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się skomentować. Mam nadzieję, że twoim przykładem pójdzie więcej takich ukrytych bywalców, bo jak wiadomo, każdy komentarz karmi wenę :) Szablon główny jest mojego autorstwa - miał być zupełnie iny, ale w sumie jestem zadowolona z końcowego efektu :)

      Tokio Hotel również nie lubię, ale już jak wspominałam - trzeba przezwyciężyć swoje uprzedzenia i robić to, co ludzie zamawiają : ) Taka praca ; )

      Co do bliźniaków, to masz zupełną rację - ja też zawsze wolałam Freda, sama nie wiem czemu :D Niby byli do siebie bardzo podobni, ale... sama wiesz, o co chodzi :d

      Masz rację z tymi elfami - niby nazywamy siebie Zaczarowane, a jakoś mało magicznych postaci u Nas ; ) musimy to naprawić, bardzo dziękuję za tę propozycję :))

      Jeszcze raz dziękuję za komentarz i życzę miłego weekendu :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  11. 129, 130 i 123 są najlepsze <3
    Jednak najbardziej przypasował mi 129 - wilki, to jest to :D
    Kawał dobrze wykonanej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coraz bardziej kręcą wilki, są urocze :D
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  12. Dzisiaj jest pierwszy listopada, a ja dopiero biorę się za odpisywanie, zbluzgaj mnie, katuj cokolwiek – zwlekałam z dodaniem komentarza, ponieważ nie mam talentu ich pisać. ;< Taki mały minus dla mnie, cóż…
    Wracając do pierwotnego tematu; szablonów. Zamówienia? Aww, jednak mnie nie pobiłaś! Miałaś zrobić o jeden więcej ;D, no Jill, kiedy następny zakład? ^^

    121 – szablon jak szablon, podoba mi się bardzo dziewczyna, która jest tam zamieszczona, acz nie podoba mi się koleś w ramce, mam do niego złe przeczucia, hm… *,*
    122 – czarna róża <3, zyskujesz wielkiego plusa! Kocham czarne róże, choć nie jestem pewna co one znaczą. ;)
    123 – świeczka…. Napis. Idealny szablon. Koniec kropka, nie umiem więcej z siebie wykrzesać. Podoba mi się. <3
    124 – G E N I A L N Y! Tylko tyle mam do powiedzenia na temat tego szablonu, Tom wyszedł tam… inaczej niż zwykle. ;) Budzi moje szare komórki. ^^
    125 – cóż… mój drugi faworyt, zdecydowanie! Bardzo podoba mi się kolorystyka i rameczka, która otacza tło posta. ;D
    126 – ojej przekonałaś mnie do tego szablonu, choć nie powiem byłam do niego uprzedzona, tak przez głupią miniaturkę ;D, ale fantastycznie Ci wyszedł. <3
    127 – Jill, gdzie się podziewałaś przez całe moje życie? ;o Szablon przejdzie do historii, mówię Ci! ;) Jednak to będzie mój faworyt numer jeden. ;D
    128 – Woww… ;o
    129 – Wilki, aww! <3 Polubiłam taką tematykę, chociaż wcześciej nie przepadałam za tymi stworzeniami. xD
    130 – znam ten szablon na pamięć i nadal stwierdzam, że jest idealny pod każdym względem. Jest na równi z fawortem 127. ;)
    131 – czemu ten szablon wydaje mi się znajomy? ;D Serio nie wiem, ale… tak dziwnie, jakbym już gdzieś go widziała, ale i tak wspaniale Ci wyszedł. ;)

    Oj tam, oj tam! Niech się powtarzają, ważne, że robisz wspaniałe szablony. ;D

    Całuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, Ombre, ja też zawsze zwlekam z komentarzami, take życie - także spokojnie, głowa do góry! Nic się nie stało :)

      Hej, to chodziło o same zamówienia? Myślałam, że o liczbę szablonów - dodałaś 10, ja 11 :D W końcu nie wiem, o co my się założyłyśmy :D

      Szablon 131 był (i jest) na moim drugiem blogu, więc stamtąd mogłaś go kojarzyć : ) Zmieniłam tylko troszkę tła pod notki, a tak to wszystko jest identyczne, jak tam : )

      Ślicznie dziękuję za tak rozbudowany komentarz! Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  13. Dzięki za szablon (125 - z bliźniakami Weasley) - jest cudowny. Żadnych poprawek - miód dla oka :D
    Szablon wstawiłam dawno,jednak dopiero teraz komentuję. Po prostu nie miałam czasu,bo przygotowania do Wszystkich Świętych i takie tam. W każdym bądź razie Twoja praca jest cudowna i strasznie Ci jestem wdzięczna za w miarę sprawne wykonanie :D

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam :D
    Zakręcona Panna Weasley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra,mam jedynie mały kłopot. Prawdopodobnie to nie wina szablonu tylko ustawień,ale cóż.

      Otóż,wiadomo,że pod każdą notką jest "Autor" "o godzinie:" "Komentarze:". I z tym mam kłopot. Bo nie widać nazwy autora,godziny i ilości komentarzy (nie widać po prostu tych napisów).
      Żeby lepiej zrozumieć ten 'problem',dołączam screena:
      http://oi48.tinypic.com/dvfzq0.jpg

      Dopiero kiedy najeżdżam myszką w miejsce gdzie napisy powinny być,wyświetlają się. Znaczy są tam cały czas,ale są niewidoczne. Screen drugi:
      http://oi49.tinypic.com/34yqtdh.jpg

      Szukałam w Projekt/Szablon/Dostosuj Szablon,podejrzewając,że to wina koloru,ale nie znalazłam tam niczego co by pomogło. Szukałam także w Układ/Posty - efekt ten sam. Jestem początkująca w Bloggerze,jeszcze się uczę po nim poruszać i dlatego też pytam się o co chodzi,a nie bardzo wiem do kogo się zwrócić o 'pomoc'...


      Usuń
    2. Chyba wiem o co chodzi. Spróbuj zmienić kolory linków, czyli Projekt/Szablon/Dostosuj Szablon/ Zaawansowane/Linki.
      I zmień kolor linku.

      Usuń
    3. Avia dobrze mówi, polać jej ; )

      Usuń
  14. Po prostu wielbię Twoje szablony! Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Moim niewątpliwym faworytem w tym zestawieniu jest szablon nr. 131. Po prostu PRZE - PIĘ - KNY! Taki trochę mroczny, tajemniczy. W 100% moje klimaty. Oby tak dalej! Czekam z niecierpliwością na kolejne szablony i mam cichą nadzieję, że jak otworzycie ponownie kolejki, to uda mi się dobić właśnie do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie, H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, uf, też go bardzo lubię, ale jakoś innym nie przypadł do gustu, więc zaczęłam myśleć, że jednak coś jest nie tak ; D

      Kolejkę mam otworzyć niedługo, ale dopadł mnie straszny leń i nic mi się nie chce :( Wole ją otworzyć, kiedy będę w pełni sił, żeby jak najszybciej wykonywać szablony :)

      Ślicznie dziękuję za komentarz, bardzo podniósł mnie na duchu :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  15. No witam, witam:D
    Wręcz nie mogę się doczekać, aż ukażą się wyniki sondy na najlepszą szablonarnię w katalogu graficznym, ale widzę, że misiek, który ją zorganizował jakoś nie bardzo się do tego pali, co? Ale jestem pewna, że to wy wygrałyście dziewczyny:D No trudno, mam nadzieję, że CHOCIAŻ GA się wywiąże.
    No, ale nie jestem tutaj aby spekulować możliwości, ale i tak wygracie:P, a jestem aby skomentować te cudne szablony:D
    Jill, złotko wcale się nie powtarzasz. A nawet jeśli to nikt się przecież nie kapnął, co? Jeśli szablony wychodzą niczym arcydzieła, to kto patrzy na to jakie elementy się powtarzają? Patrzy się na dzieło, a nie na jego elementy.
    No, ale niechaj ja spojrzę na szablony, te cudeńka Twe.

    121- Zazdroszczę osobie, dla której został on wykonany. Toż to cuo nad cudami. O wiele lepszy niż ta terakotowa armia, jej mijse w siedmiu cudach świata powinny zająć szablony z Zaczarowanych!
    122- Jak ja lubię taką kolorystykę. No porostu aż mi dech zaparło jak go zobaczyłam. Ja też taki chcem, tak udaję moją polonistkę, chcem.
    123- Jest po porstu śliczny. Podoba mi się ta ciemna kolorystyka. Jetsem pewna, że wkrótce owy blog odwiedzę, bo skoro szablon śliczny to może opowiadanie będzie równie ciekawe. W końcu tylko raz można zrobić pierwsze dobre wrażenie, jak to kiedyś widniałniał napis na szablonie głównym, na samym otwarciu Zaczarowanych.
    124- Ach, Jill zadziwiasz mnie. Za każdym razem jest coś innego, więc dlazcegfo do cholery mówisz mi, że powtarzasz schematy??? No rposzę o jakąś sensowaną wypowiedź, bo jak nie, to cię znajdę i dam ostrego siarczystego w policzek, za takie obrażanie swoich pięknych prac. Tak, to szantaż, moja kochana:*
    125- George i ... FRED! Hhahahahahah! Jakże on jest piekny ten szablon:*| No jak jest Fred to zawsze jest zajebiscie... to znaczy.... Fajnie?
    126- No oczywiście, że piękne bestie:P A szablon może jeszcze piękniejszy:P CUDOWNY!!!
    127- O to ten szablon co był niedawno na głównej Zaczarowanych. Ja nie weim, co ty od niego chcesz. Jest piękny, uwielbim go, a gdy nadejdzie okazja to go sobie pobiorę:P.
    128= Omniomniom.... GENIUSZ! No widzisz to ja się powtarzam, powinnaś mnie kopnąć w dupę i powiedzieć, żebym wymyśliła coś innego:D Ale on po prostu.... go kocham:* Kocham szablon nr. 128!!!
    129- Osoba, która się przeniosła nie wie, jak piękny szablon straciła. No, ale skoro przeniosła się do innej koljki, to pewnie za dużo nie straci, bo każda szabloniarka ma genialny talent:***
    130- Hahah! Jill, potrafisz mnie rozbawić. Ale teraz to już naprawdę dostaniesz w policzek, bo obraziłaś tak piekny szablon, że aż głowa mnie boli jak ty o nim tak mówisz. -_- Jak mogłaś, złamałaś moje serce. :D
    131- R. Grindelwald! *nie wiem czy to tak się pisze:P* Jak ci to już na RG wspominiałam, szablon ten jest obłędny. Kocham każdy jego element *ale mi się na poezję zebrało:D* No po porstu cud miód. CUDO!

    Skoro nie masz pomysłu, to może zacznij robić szablony zimowe. Są bardzo poręczne, bo za rok będzie można do nich wrócić:P *jak ci to już na GG wspomniałam: Eileen to idiota! :D Tak to ja! :P*
    Ach i przepraszam za błędy, ale moja przeglądarka robi sobie ze mnie miśka i wali błędy, że aż strach, a do tego jeszcze ta głupia przeglądarka co błędów nie sprawdza...

    Całuję:*
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Eileen, szczerze mówiąc nie wierzę, że kiedykolwiek pojawią się wynik na katalogu. W końcu to była sonda na wrzesień, a jest już listopad. Do GA podchodzę z dystansem - chyba stałam się trochę uprzedzona do sond ; )

      A co do powtarzania, to dla mnie strasznie rzuca się to w oczy. Zawsze chciałam tego unikać i bardzo się za to na siebie wkurzam ; ]

      Kurczę, Eileen, jaką Ty masz niesamowitą pamięć! Ja już zapomniałam co widniało kiedyś na Zaczarowanych, a Ty pamiętasz to bezbłędnie :) Swoją drogą dziękuję za to przypomnienie, przyda się :)

      Haha i widzę, że kolejna osoba woli Freda od Georga :D To niesamowite, jak on na nas działa :D

      Szablon 127 nie był na głównym Zaczarowanych, natomiast pokazywałam Ci go na gadu, więc mogło Ci się pomylić ; )

      Próbowałam kiedyś robić szablony zimowe, ale coś mi nie wychodziły. To chyba nie moja tematyka ; )
      I jeżeli Ty jesteś idiotką, to wszyscy jesteśmy :D
      Błędów żadnych nie widziałam, także spokojna twoja poczochrana.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Hahah, jak ja sobie przypomnę z jakim zapałem była organizowana ta sonda to aż mnie policzki bolą XDDD
      Uwierz mi, ja też nie pamiętam co robiłam minutę temu, ale jakoś się żyje:P Ale napis zapamiętałam, bo to było przecież święto narodowe, otwarcie Zsz!
      Naprawdę??? O widzisz, i kto tu ma słabą pamięć? *Idiota to ja! - skok do nieba-*
      Chyba przedawkowałaś czekoladowe żaby Jill, bo majaczysz. A kto wlazł na stół i śpiewał? MŁA!
      O to całe szczęście, bo bym się zabiła gdybym chociaż źle napisała "spojrzał". -_-

      Usuń
    3. Pomysł był świetny, wyszło jak zawsze ; )
      Wychodzi na to, że obie mamy jakieś luki w pamięci - bardzo niepokojący fakt, powiem Ci :D Ale co się dziwić, w twoim i moim wieku to normalka... ; )
      A chętnie bym zobaczyła, jak weszłaś na ten stół :D Chociaż bez trudu mogę sobie to wyobrazić, to jednak zobaczyć to na żywo - bezcenne! :D
      I nie wiem, czemu się przejmujesz błędami. Robię ich tysiąc razy więcej niż Ty i się nie przejmuję ; )

      Usuń
    4. Haha, Za moich czasów... to jak misiek się organizował, to wszystko było, ale oczywiście te nowoczesne czasy, najchętniej wróciłabym się do czasów wczoraj.
      Chyba czas wymienić mój mózg, co nie? Haha, lepiej jakbyś tego nie widziała, popłakałabyś się ze śmiechu, podobnie jak moja klasa i nauczycielki... Fajnie było, brakuje tylko, żebym przebrała się za zakonnicę i okradała małe dzieci w stylu "O dziecko przysłał mnie Pan Bóg i musisz mnie wpuścić do domu" :P
      Ha, ale ja nie mogę ich robić, bo wiocha jak była tak jest:P [Tak wiem, sama nie wiem o co mi chodzi:*]

      Usuń
  16. Dawno mnie tu nie było.. :C

    Jill, robisz boskie szablony. Są cudowne! Naprawdę! Nie mam w zwyczaju sadzić długich komentarzy, więc krótko powiem Ci, że zakochałam się w 122 i 123. Są boooskie<3 Szczególnie 122 i Slash! Jejku, jak ja kocham tego boga gitary w długich, ciemnych loczkach. Oprócz tej zacnej postaci podoba mi się też tam kolorystyka i sposób w jaki połączyłaś ze sobą zdjęcia. A 123... O MATKO. Lucuś, oddychaj. Ciemny, a jasny. Mroczny, a przyjazny. Kocham takie szablony. Jill, wielbię Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, dziękuję, aż nie wiem, co powiedzieć :)
      Długich komentarzy nie musisz pisać, wystarczy, że ktoś napiszę choćby jedno zdanie, a ja już jestem w siódmym niebie :)
      Ślicznie dziękuję za opinię i zapraszam ponownie ; )
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Wiesz co Ci powiem? Piękne, piękne, piękne, GENIALNE!!!!! :D
    Są cudowne, tak świetne, że aż rozbrajające, aż oddychać nie mogę. :P
    Zaniemawiam (dobra, nie wiem, jaki jest czas teraźniejszy liczby pojedynczej od zaniemówić... :o, zróbcie mi coś!!!)... To... to jest tak prześwietne, że aż słów mi brak... (choć to może dlatego, że Eileen już wszystko powiedziała, a ja nie chcę po niej powtarzać. :P). Naprawdę, naprawdę mega-super-hiper-piękno-świetnie-cudowno-wspaniałe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaniemawiam :D Kurczę, kocham Cię Mossi : D Musisz częściej tworzyć takie fajne słowa jak zaniemawiam :D Totalnie mnie tym rozbroiłaś ; )
      Ślicznie dziękuję za komentarz, mam nadzieję, że miałaś świetny weekend ; *
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Mossi... Ta, teraz już na stówę wiem, że jesteś moją siostrą! Znalazłam Cię! Teraz obie przebierzemy się za zakonnice i będziemy okradać małe dzieci! Jupiii!

      Usuń
    3. Ej, Eileen, ale ja wolę się przebrać za czarownice i gonić za nimi z miotłami. Przynajmniej nie musiabym tyle myśleć nad strojem. :P Ale w sumie kraść im cukierki to też dobry pomysł. :) Tylko nie Sławkowi, bo to dziecko ma zbyt dużą tendrncję do darcia się o byle co i byłoby darcie na całe osiedle. xD
      Jill, nie śmiej się ze mnie, w słowniku nie mogłam znaleźć. :D Ale spoko, jak coś jeszcze wynajdę, dam Ci znać. ^^
      Nie ma za co, przepraszam, że taki krótki, ale jakoś nie mogę się jeszcze zebrać na dłuższy, muszę się na taki jeszcze nastawić psychicznie. ;)
      A co do weekendu, to byłoby świetnie, gdyby był chociaż jeden dzień, w którym nie byłabym nigdzie "umówiona" i mogłabym po prostu posiedzieć w domu i nic nie robić, ale najwyraźniej się nie da, a skoro się nie da, nie będę nalegać. :P W sumie nie było tragicznie, nawet ujdzie, dziękuję za troskę. ^^ A jak u Ciebie? Odpoczęłaś dobrze? Mam rozumieć, że odnowiona i wypoczęta wracasz do dalszego tworzenia tych przecudownych dzieł sztuki? :D
      Pozdrawiam Was gorąco i ściskam najmocniej jak umiem. :)

      Usuń
    4. Rany, jak można tak głupio powtórzyć "darcie"? Przepraszam...
      No i tak na marginesie genialny szablon na głównej. Magiczny, przecudowny, przepiękny, prześliczny i w ogóle prze. :D

      Usuń
    5. Nie, za zakonnicę, ale nie bo... pingwiny nie mają kciuka przeciwstawnego, pokapują się, że to włamywać. :P

      Usuń
  18. Najbardziej podobają mi się szablony 125 oraz 130.
    Pierwszy, ponieważ ma świetną kolorystykę i idealnie dobrane i wkomponowane zdjęcia. Cytat też pasuje niezmiernie. Nie wspomnę, że kocham wszystko, co jest chociaż trochę powiązane z światem HP :D
    W 130 to co ty nazwałaś niepraktycznym, mnie właśnie najbardziej się spodobało. Rzadko widuje się szablony z tak długim tłem i to już działa na jego plus. Oczywiście zdjęcie anielicy jest świetnie skomponowane z tekstem i właściwie żadnych uszczerbków nie widzę.
    Najmniej natomiast podobają mi się szablony 131, 127 i 123, ale ten ostatni jedynie przez dobrane do niego zdjęcia. One nie przypadły mi do gustu i przez to cały szablon, choć jego wykonanie jest bezbłędne. W 127 tak jak ciebie ta koloryzacja po chwili zaczęła irytować. Z resztą wydaje mi się, że czarno-biała wersja jest bardziej wyostrzona. 131 teoretycznie nie jest zły, ale gdy widzę twoje inne szablony: 125, 130 czy resztę niewymienionych w tym komentarzu, to ten wypada po prostu blado. Ale czytając powyższe komentarze, to chyba tylko w moich oczach :D Ile ludzi tyle gustów :D
    Także dużo weny i czasu do tworzenia szablonów (:
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak rozbudowany komentarz :) Większość twoich opinii jest zbliżona do moich, więc nie ma sensu wszystkiego po kolei komentować. Bronić będę jedynie ostatniego szablonu, bo jest on jednym z moich ulubionych. Lubię taką prostotę ; )Zgadzam się jednak, że jest wiele gustów i każdy lubi coś innego :)
      Jeszcze raz bardzo dziękuję za komentarz :)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. kto wie, może mnie do takiej prostoty przekonasz :D

      Usuń
  19. Szablony jak zwykle śliczne, a 127 najbardziej. :) Bardzo długo czekam na swój szablon i chyba prosiłabym o usunięcie mojego zamówienia... Przepraszam, czekam strasznie długo. Jednak jeśli autorka już go zrobiła, to chętnie bym go jeszcze przyjęła, ale jeśli nie to raczej zrezygnuję. Potrzebuję grafiki na swój blog, a na razie robi mi za nią zwykła tapeta na komputer w mniejszym formacie. Przepraszam za wszelkie utrudnienia, ale zostałam do tego zmuszona... Jeszcze raz przepraszam. Zamówiłam szablon u Avii Tinar. Pozdrawiam! :) PS Co do mojego zamówienia na Eagle Effect - nadal nie mogę go ustawić... Skontaktuję się z Tobą przez e-mail lub jakoś inaczej i wyjaśnię Ci o co chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, zrobione : )
      Dziękuję za komentarz : )

      Usuń
  20. Dżizys kuffa japieprze. ; oo te szablony są wyśmienite! Naprawdę! Ta 'dostawa' przerosła moje oczekiwania. Moim faworytem jest #127 ! czyli w zielonej wersji. Ale dziewczyna z #124 jest bardzo ładna xd bardzo fajny, ciepły nastrój w #125 jakoś #126 nie przekonuje mnie przez wilczki, ale jak już czytałam, niektórych one wprost urzekają ;P Pięknością jest również #130 !

    Naprawdę Droga Jill, nadając nazwę temu blogowi nie pomyliłaś się - te szablony są po prostu zaczarowane. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jesteś zbyt miłą ; * Dziękuję ślicznie za komentarz! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Hej. Szablony są świetne, oczarował mnie szablon 130, pomimo tego że jest długi, ale moim zdaniem dlatego jest tak genialny i jeszcze te anioły, chylę czoła talentowi! Cała reszta również wyszła Ci cudownie, widać, że potrafisz tworzyć naprawdę szablony na wysokim poziomie, co się bardzo ceni. Jeśli chodzi o wygląd strony głównej szabloniarni, jestem oczarowana! Wow! Ciesze się, że los dał bloggerom takich szabloniarzy, jak Ty i osoby tutaj pracujące :*
    Nie znam się na grafice komputerowej, ale po co... skoro są takie miejsca jak zaczarowane-szablony ^.^
    Przepraszam, że ostatnio mnie tu nie było, ale mam tak dużo nauki, że nie mam czasu na bloggowanie, oglądanie TV, czy nawet bezczynne siedzenie w pokoju [co czasami jest przydatne, hehe]. Zmieniłam pseudonim z potterówny na Loreen, gdyż ten nick kojarzony był tylko z jedną tematyką, a obecny jest neutralny.
    Pozdrawiam i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, ostatnio braknie mi czasu na wszystko : ) Na szczęście do wakacji już tylko kilka miesięcy! ; )
      Dziękuję slicznie za komentarz i pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  22. Szczerze? 130 jest z nich najlepszy. I 125 . :D rozpisałam się parę naście zdań i to usunęłam . Teraz nie chce mi się tego pisać. Ale w skasowanym tekscie jest mniej więcej o tym że wcale mnie nie dziwi że 130 tak się wszystkim podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kilka zdań tez jest bardzo cennych dla mnie, dlatego ślicznie dziękuję :)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń