g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.10.2012

'[82-84]A change would do you good!' by Asumay

Siem!
Ostatnio się nie rozpisałam więc pewnie dziś się rozpiszę! XD Bo na biolę umiem (SUCCESS) to mogę pisać XD A więc na początku przepraszam za krótszą notkę w tamtym tygodniu, ale już zdychałam. W dniu dzisiejszym natomiast jest okej. A nawet więcej niż okej, bo wczorajsze kucie i ogarnianie pytań się opłaciło - mam 4+ z polaka XD Coś czuję, że za to mnie Jill zabije :* Jak nie teraz to jutro... *boi się* Na biolę się ucz a nie bloga paczysz! *patrzy jak Jill idzie uczyć się bio*
Na szczęście jak jutro mi pójdzie biola to raczej tydzień z górki :D Hihihih w końcu!
Ah, bym zapomniała! Chcę oficjalnie, notkowo, ogólnie tak 'PACZCIE WSZYSCY JA WIEM CO TU SIĘ DZIEJE' powitać Fin (mam nadzieję, że mogę się tak zwracać? :D *podaje łapkę* Jestę Asu!) w naszych skromnych progach. Wiem, mam ogar niczym Jill na dzisiejszej chemii no ale kto mi zabroni! No pomijając Jill właśnie...

Może przejdę do szablonów, co? XD Nie będę Was zanudzać. Tylko jedna kwestia a'propos szablonów - dwa są wolne. Chciałam przetestować jak mi wyjdą typowo gamerskie szablony, bo takich chyba jeszcze nie widziałam. Niby proste ale trawę w pierwszym i w ogóle sama rysowałam! XD *zostanie kiedyś malarką w paintcie* Dodatkowo jest jedno zaległe zamówienie - umordowałam się z kodem, bo z grafiką poszło w miarę! *wcale nie marudzi, że blogspot ma dziwny html pfpfpfpfppfpfpf asjfnsjkafn już nic*

LEJDIS ĘD DZENTELMENS (2Tb/Tc pozdrawia Dziubka :* *MISTRZOWIE TAJNIACTWA*):
(Upload Failed! Invalid code. Please try again. - pfpfpfpfpfpfp FOCH *odpala photobucketa*)

SZABLONY WOLNE NICZYM PTAK



SZABLON ZAMÓWIONY PRZEZ ROXYLOVESBIEBER


Tak, wiem - wszyscy kochacie moje długie, dziwne notki o niczym <3

luv.

14 komentarzy:

  1. Hej, te dwa pierwsze są śliczne! Cudne normalnie, kompletnie mnie rozwaliły;) aż się od razu automatycznie zaczęłam uśmiechać, jak tyko je zobaczyłam xD

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest wspaniały <3 Naprawdę cudowny ♥♥♥
    Dziękuje bardzo i obiecuje, że będę wracać na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są śliczne, szczególnie te dwa pierwsze. Są słodziutkie:*
    Trzeci, hmm... nie przepadam za nim, ale szablon jest piękny:*

    Oczywiście, że wszyscy kochamy twoje szablony o niczym. A raczej o wszystkim po trochu:*

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, nastąpił mój błąd:
      szablony - powinny tu być "notki".

      Usuń
  4. Powiem tak: nie wiem jak inni, ale ja tam bardzo lubię czytać te notki o niczym, które jednak zawsze okazują się o czymś. :D Czuję się dokształcana przez czytanie Twoich angielskich zwrotów. :P I fajnie jest czasami dowiedzieć się, jak tam życie płynie u kogoś, kogo się nigdy jeszcze na oczy nie widziało. :P

    Przejdźmy jednak do rzeczy najważniejszej, czyli szablonów, bo masz już na pewno dość tego mojego ględzenia. :D

    82- Jejku, jaki on kochany. <3 Świetny jest. Taki nietypowy, oryginalny, ale to wszystko jak najbardziej na plus! Jest optymistyczny i w mgnieniu oka poprawia nastrój. *bierze klawiature i, klepiąc nią Szabloniarkę po głowie, mianuje Asu na Mistrzynię Malrstwa w Paincie*

    83- No i co ja mam tu powiedzieć? Powinnam chyba powtórzyć wszystko, co napisałam wcześniej, ale to by było bez sensu, powiem więc tylko: CUDO! :P

    84- Pewnie nie zdziwisz się, gdy powiem Ci, że zdjęcia trochę nie w moim stylu, prawda? ;) Nie jest to jednak jakaś wielka tragedia, szczególnie, iż połączone one są, według mnie, bardzo dobrze i ogólnie szablon świetnie się prezentuje. *gwałtownie zamyka sobie buzie, żeby nie powiedzieć, że jest tu za słodko* (nie, nie słychaj, to tylko takie te moje... no co kto lubi...) Tfu, sorry, mówiłam coś? Nie, nie słuchaj mnie, plotę dziś bzdury. Zapamiętaj tylko, że szablon jest bardzo dobry. :)

    Tak więc, podsumowując, wszystko bardzo mi się podoba, choć ostatnie nie jest do końca w moim stylu. Ale jak to ktoś kiedyś...? Ach, tak: "O gustach się nie dyskutuje." :)

    Pozdrawiam gorąco,
    całuję. :*
    Mossi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki! :*
    Ach, i się pochwalę - dostałam 4+ z bioli! XDD A Jill nie było jak zwykle XDD

    luv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, nie zabiję Cię, bo dostałam 5 z polaka :D
      I nie prawda, że mnie nigdy nie ma. Przecież przychodzę na późniejsze lekcje! ; P Ja tu czuję, że mi dużo rzeczy wypominasz - tu się niby uczę (ja i nauka, serio? ; D ), że nie przychodzę, że nie ogarniam :D Trzeba żyć na luzie, Asu ;D
      Tak patrzę, patrzę i chyba tylko ja nie powitałam Fin w notce (a może to zrobiłam? Mam pamięć jak sito). Omnomnom, witamy, witamy, rodzinka się powiększa. Chociaż chciałabym jeszcze ze dwie osoby :D
      Ty mój miszczu painta, Ty, Ty :D Pewnie na informatyce się nauczyłaś, co? Szablony oczywiście są śliczne i takie oryginalne. Może wprowadzisz nową modę, Asu :D Co do zamówienia, to mam takie same odczucia, co reszta - jest uroczy, ale zupełnie nie trafia do mnie Biber. Fuj, po prostu.
      Trzymaj się ciepło ; *

      Usuń
    2. Zaprośmy Stonkleya, niech z nami robi! XD
      No na drugą przychodzisz czy tam na 3, ale dzisiaj to np już do pociągu nie trafiłaś xD więc wiesz...

      luv :*

      Usuń
  6. O.o 4+ z polaka? Ja na rozpoczęcie roku dostałam piękną 1. Gdyż albowiem dyslektyk ja być, ale panie z przychodni mówić inaczej i mi zaświadczenia nie wydać!
    Wredna baba... No nic...
    A więc... Biologi uczyć się trzeba, bo to bardzo ważny przedmiot być! (bio-chem-fiz)
    Mam taką babkę od biologi, która by humanistę zmusiła do uczenia się jej...

    Rozbawiły mnie te szablony wolne! Takie pocieszne są.
    Sensei! Mistrzu Painta!
    :D
    Są, a przynajmniej wyglądają na proste raczej. Jakoś mi się tak kojarzą z tą grą angry birds, ale są fajne :D

    A ten szablon z bimbrem jest ciekawie zrobiony! Taką ma ciekawą formę. Chociaż bimber troszkę odstrasza, to przyciąga genialne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie prześliczny szablon główny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zrezygnować z zamówienia dla bloga znajde-was.blogspot.com w kolejce Asumay.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohayo xd Nyah, dopiero teraz wbiłam na bloga, studia mnie zabijają, a dopiero się zaczęły xd

    OdpowiedzUsuń