g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.10.2012

[85-92] Noc nie daje nam snu

     Przepraszam, przepraszam, jestem złą kobietą. Ponownie przychodzę do Was jedynie z czterema zamówieniami. Jestem totalnym leniem i nic więcej nie chciało mi się robić. Jest tyle seriali do obejrzenia! Wszędzie wchodzą nowe serie, nowe intrygi, jak tu skupić się na szablonach? ;)
     Zapraszam wszystkich do sprawdzenia nowej instrukcji Finranthil o znikającym pasku nawigacyjnym. Ha, pierwszy raz słyszę o czymś takim. Nasza Fin szaleje! ; )
     Niestety możliwość zamawiania zostaje całkowicie wyłączona. Chociaż strasznie nie lubię takiej sytuacji, to nie mam innego wyjścia. Wszystkie kolejki są zapchane. Jednocześnie chciałabym powiedzieć, że nabór trwa nadal, więc zapraszam wszystkich chętnych.

     Jak Wam się podoba nowy szablon? Zostawiamy czy zmieniamy dalej? Nie potrafię się zdecydować.

Zamówienia dla Inglesa Dos
     Sama nie wiem, co o nim myśleć. Jeżeli z jakiegoś powodu Ci nie odpowiada, to pisz, wymyślę coś innego.

Zamówienie dla Nocne Przebłyski
     Strasznie się stresowałam tym zamówieniem. Poprzednia wersja wyszła mi dość dziwnie, więc bałam się, że i ta mi nie wyjdzie. Efekt jednak mi się podoba :)

Zamówienie dla Dark side of Lisbree
    Zrobiłam go w ekspresowym tempie i bardzo mi się podoba. Napisu nie dodałam, bo po prostu nie było na niego miejsca. Mam nadzieję, ze mimo to zamówienie Ci się spodoba. 

Zamówienie dla Rolka Pergaminu
     Zamówienie zrobione bez kolejki, w ramach małego rozszerzenia naszej współpracy.

Wolne szablony




     Nie bijcie, chyba nie wyszły mi te szablony wolne. Ostatni był robiony dawno temu - zdaje sobie sprawę ze wszystkich jego wad. Jednakże staram się pozbyć z dysku wszystkich starych szablonów, dlatego w każdej notce pojawią się jakieś moje stare prace.
     Na koniec chcę jeszcze wspomnieć, że wróciłam na moje stare opowiadanie. Wszystkich chętnych zapraszam tutaj.

20 komentarzy:

  1. Nie mogę uwierzyć, że masz jakiekolwiek obiekcje do obecnego szablonu. Jest niesamowity! Aż nie mogę się napatrzeć. Nic więc dziwnego, że z dzisiejszej notki najbardziej podoba mi się szablon 86 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Ostatnio spodobały mi się szablony w takim stylu, więc prawdopodobnie w następnej notce będzie ich trochę więcej :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Nie wiem jak mam Ci dziękować! Szablon, który wykonałaś dla mnie jest po prostu nieziemski! Nie mam słów. Zresztą, mówiłam już, że nie mogę się w dalszym ciągu na niego napatrzeć *.*

    Co do reszty szablonów, to całkowicie nie zgadzam się, że nie wyszły. Pierwszy szablon wolny najbardziej mi się podoba (oczywiście, oprócz mojego ;3) kolorystyka jest przyjemna dla oczu. No i ta subtelność.

    Seriale? Kochana, ja dzisiaj cały dzień przesiedziałam na laptopie, no i po części na telewizorze. To będzie serialowa jesień.

    No cóż! Oby tak dalej, Jill! Jesteś naprawdę dobra w tym co robisz - zresztą wy wszystkie!

    Pozdrawiam i dużo weny na kolejne szablony życzę!

    P.S. Może seriale Cię natchną? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu :)

      Dokładnie! Seriale wymiatają ; ) Filmów nie oglądam prawie nigdy, za to seriale... jak tu bez nich żyć? ; )

      Dziękuję ślicznie za wszystkie pochwały. Polecamy się na przyszłość ; )

      PS nie lubię robić szablonów z postaciami z seriali, sama nie wiem, czemu :(

      Usuń
  3. 87, 88, 89, 91 i przede wszystkim 92: uwielbiam te szablony! Z tych numerów wymienionych przeze mnie pierwszy i ostatni najbardziej mi się podoba :) Ach, a ja miałam taką nadzieję, że czekania na mój szablon koniec, a tu taka niespodzianka... No nic, czekam dalej, ale tak bardzo się nie mogę doczekać... <3 A z serialami mam to samo: ciągle jakieś w kolejce i zamiast ich ubywać, to przybywają, zawsze coś tam się znajdzie, wymyśli xd Naprawdę nie powinnaś mieć zastrzeżeń do swoich szablonów, chyba ze twierdzisz, iż potrafisz zrobić to jeszcze lepiej, no to ja jestem pełna jeszcze większego podziwu niż zwykle, gdy oglądam wasze prace C: No nic, pozostaje mi czekać na kolejne notki, a zwłaszcza na Twoją z oczywistego powodu, i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę podoba Ci się 92? Myślałam, że ten szablon nikomu się nie spodoba i będziecie mnie "hejtować" za niego :D

      Miałam robić twój szablon, ale leń ze mnie straszny, więc mi się nie udało. W następnej notce jednak będzie już na stówę :)

      Ślicznie dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Hej. WOW! Jestem pod mega wielkim wrażeniem! Nowy szablon świetny. Jeśli chodzi o jego zmianę to z jednej strony lubię podziwiać nowy wygląd szabloniarni, ale z drugiej strony nowy wystrój jest taki... boski?
    Szablony wyszył Ci cudnie. 88, 92, 87, 91, 89 wyszły ci idealnie, podobnie, jak cała reszta. Normalnie mogłabym całymi godzinami na nie patrzeć. Strasznie zazdroszczę Ci tego talentu do tworzenia takich cud i tym bardziej się cieszę, że mogę jej podziwiac ^.^
    Jeśli chodzi o oglądanie seriali to ja preferuję "Supernatural" [pl. "Nie z tego świata" kocham ten serial!
    Pozdrawiam...
    ... i jeszcze raz gratuluje cudownej notki, jednocześnie czekam na kolejną :-)
    ... i życzę weny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, strasznie dziękuję :D Zrobiło mi się niesamowicie miło. Bardzo się cieszę, że moje prace Ci się podobają :)

      Supernatural znam i bardzo cenie, chociaż ostatnie serie trochę mnie rozczarowały. Miałam obejrzeć najnowszy odcinek, ale słyszałam wiele opinii, że nie warto. A jak Ty myślisz? Oglądać czy nie? :)

      Bardzo, bardzo dziękuję za tak miły komentarz :) Wena od razu wróciła z podwójną mocą ; )
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. 85, 87, 91, 92 – szablony zdecydowanie najlepsze szablony w tym poście. Chociaż w szablonie numer 91 te krawędzie kartki, trochę rażą w oczka. Osiemdziesiąty piąty najbardziej chyba przypadł mi do gustu, a raczej ta osoba, która się na nim znajduje. Zainspirowałaś mnie tymi szablonami i już… chyba zacznę tworzyć, zaraz, natychmiast! Bajecznie. ;) Nie wiem co Ci tutaj napisać droga Jill! Gratuluję, aww! <3
    Zastanowię się nad Twoją propozycją co do TEGO, chyba dobrze wiesz o co mi chodzi. Nowy szablon? Jest… dobry, tak to chyba najlepsze słowo jakie mi teraz przychodzi do głowy, acz nie podoba mi się w nim ten Anioł(?), który został strzałami prosto w pierś i udo? ;D Chyba wiesz, o którym mówię.
    Genialne i weny życzę! Pozdrawiam! ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, twórz, twórz, bo tworzysz śliczne szablony :D Chyba nie mogłam usłyszeć milszej rzeczy niż to, że moje szablon popchnęły troszeczkę twoją wenę do przodu :D

      Bardzo dobrze wiem, o co chodzi, i mam nadzieję, że się jednak zdecydujesz ; )

      Wiem, wiem, o co chodzi, ale potrzebowałam czegoś latającego i tylko on mi pasował :D

      Ślicznie dziękuję za opinię :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  6. dziewczyno jesteś rewelacyjna. Nie spodziewałam się az takiego efektu! Wielkie dzięki! wiedziałam, że poradzisz sobie. dobranie postaci rewelacyjne. wszystko idealnie do siebie pasuje, szkoda tylko, że w szarości ale to nawet dodaje szablonowy mroczne oblicze a to wręcz pasuje do bloga. :D Jeszcze raz bardzo dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :D Jak czytałam drugi raz zamówienie, to zauważyłam, że sporo rzeczy pominęłam, za co przepraszam.

      Cieszę się, że zamówienie Ci się podoba. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Ja nie mogę! Ależ to śliczne prace, aż się zastanawiam czy nie pobrać na ocenialnię szablonu 89 albo szblonu 90 *_*/ szczera-krytyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)
      To, że zastanawiasz się nad pobraniem, jest dla mnie dużym zaszczytem :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Ale nie mogłam się doczekać na swój szablon ;-) Jest po prostu niesamowity ^^.

    Wielkie ,wielkie dzięki !! ; *
    Naprawdę Jill, robisz nieziemskie szablony.


    Dziękuję jeszcze raz (:

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Miłego blogowania, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Świetne, świetne, świetne! :D

    85 - jest po prostu przeuroczy. Bardzo podobają mi się szablony o takich odcieniach.
    88 - świetna kolorystyka, po prostu cudny! :)
    91 - również bardzo ładny, jednak ocena poleciała w dół za obróbkę pergaminu....
    89 - Przecudny!
    90 - czyżby były szablon zaczarowanych? Już widniejąc jako szablon strony głównej przypadł mi do gustu, więc teraz, jak najbardziej podoba mi się. =)

    I to w sumie wszystkie, które podobają mi się najbardziej.

    NIE NARZEKAJ, JESTEŚ NIESAMOWITA! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, czy to nie moja cudowna beta? Czuję się zaszczycona! :D

      90 rzeczywiście była wcześniej na głównym. Nie lubię, kiedy szablon się marnuję, więc dodałam go teraz jako wolny :)

      W 91 zdaję sobie sprawę, że pergamin został źle wycięty, jednak mnie osobiście bardziej wkurza suwak i trochę się dziwię, że tylko mnie to denerwuje :D

      Zarumieniłam się, takie pochwały, jam nie godna! Obiecuję, że już nie będę narzekać (chociaż to będzie trudne, bo bardzo lubię to robić ; ) )

      ślicznie dziękuję za komentarz, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Jak to już Ci na GG wspomniałam: Omniomniom...GENIUSZ!!!
    Śpiewać mi się chce, ale lepiej będzie dla wszystkich jak sobie odpuszczę:* [No dobra, pełen ogar] Tak więc, szablony bardzo mi się podobają... Nie, no nie mogę. One nie dość, że mi się podobają. Są zajebiste. Z-a-j-e-b-i-s-t-e! Chyba nie muszę już dzielić na sylaby? Proszę nie każ mi dzielić na sylaby. Nienawidzę sylab:(
    Ale pomijając moje dziwne urojenia... To tak jak już powiedziałam szablony są dla mnie niezwykłe, przepiękne i cudowne. Normalnie nowy raj dla moich oczu.
    No, ale zapewne zasnęłaś w trakcie, więc bez dalszego ględzenia przejdę do osobnej oceny szablonów:

    85- Nie wiem co ty chcesz od tego szablonu. Mi się on bardzo podoba. I wątpię, aby zamawiający miał do niego jakiekolwiek zastrzeżenia. Cud, miód i orzeszki!
    86- Mossi... Co ja tu widzę... Twój nowy, piękny szablon wykonany przez Jill, byłoby naprawdę szkoda, gdyby, ktoś ci go podebrał:D Nie no żartuję, nigdy bym nie zrobiła tego bliźniaczce, którą mi zabrali jeszcze w szpitalu. Mossi wróć do siostrzyczki *mina niewiniątka*.
    87- Och, ach, jakie to cudo! No po prostu ten dla kogo jest zrobiony musi być w siódmym niebie:* Ja też jestem:D
    88- Ojojo... O_O Szablon jest boski, nie no kto jak kto, ale wasza szabloaernia powinna być wybrana miss 2013!
    89- A ten... Zawrócił mi w głowie. No po prostu mi się w głowie nie mieści, że można robić tak piękne prace. Zaraz umrę.
    90- A tego skądś znam. Czy on nie był na stronie głównej niedawno? O... Haha, wiedziałam:D Jest bardzo fajny, jednak ten co jest teraz bardziej mi się podoba:P
    91- OMG. OMG. OMG Przepraszam, ale musze iść się wypiszczeć, bo nie wytrzymam. Omniomniom.... Zgłodniałam. ???
    92- lubisz tę postać? Bo dużo szablonów właśnie tworzysz z nią. Ale mi to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie, kocham.... Bardzo ten szablon;* Jak będe miała se zrobić stronkę na ocenialni to sobie pobiorę, jeśli mi wolno:P

    No to już koniec moje smęcenia. Jednak bardzo przyjemnie mi się oglądało niebiańskie prace. I wiesz co przeczytalam tą książkę, co mi kiedyś mówiłas. Hppt:/1939... coś takiego. Ale czytałam i bardzo fajna, a jedynie szkoda, że fikcyjna. Ale dajemy łupnia w dupę Niecmom i to juz jest wielki plus:*

    Całuję kochana:*
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, to raczej ja jestem złą kobietą. Żeby tak późno komentować... Teraz powinnam się rozpisać co najmniej jak Eileen, ale, wybacz, nie mam niestety aż tyle czasu. Jutro sprawdzian z historii, a ja jeszcze nic nie umiem. I w dodatku tyyle zadania. :( Jak wyrobię przed północą to będzie cud. Niemniej jednak baaardzo serdecznie dziękuję Ci za przepiękny szablon, który wstawię w weekend jeżeli czas na to pozwoli. Jest naprawdę cudowny, tak jak zresztą wszystkie szablony tej notki i ogólnie wszystkie Twoje i innych Szabloniarek Zaczarowanych. :)
    W całości zgadzam się z moją najdroższą siostrzyczką, Eileen we wszystkim, co napisała. A opisała szablony pięknie, nic dodać, nic ująć. Od siebie jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za magiczny szablon i chyba się zaraz wyściskam na śmierć, bo prosiłam, żebyś się nie stresowała tym zamówieniem!
    Pozdrawiam Was gorąco. :**
    Mossi
    P.S.: Jak wypisałam jakieś bzdury, weź mnie Siostrzyczko (tak, Eileen, do Ciebie mówię :)) popraw, ja już nie mam na nic siły. :/

    OdpowiedzUsuń