g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.10.2012

[93-96] Przeprowadzka nadal trwa

    Nie mam dziś zamówień z jednego, prostego powodu - ta notka nie była planowana. Dodaję ją, bo od ostatniego posta minęło kilka dni i, niestety, przez ten czas nic się nie pojawiło. Następna notka (Ombre) będzie w piątek.
    Co do tytuły, to jest on taki, a nie inny, bo 3 z 4 dzisiejszych szablonów robiłam jeszcze na mojej szabloniarnii na onecie. Mam sporo takich szablonów, ale jakoś nigdy nie mam czasu, by je wszystkie przenieść. Choć może to i lepiej? Dzięki temu zawsze będę miała jakieś szablony wolne w rękawie ; )
     A tak z ważniejszych informacji - dołączyła do nas nowa szabloniarka -  już wspomniana Ombre! Strasznie się z tego cieszę! Miałam okazje zerknąć na szablony, które doda w swojej notce i powiem Wam szczerze, że warto na nie czekać, są naprawdę dobre. Aż mnie zazdrość bierze ; )







     Bez zbędnej gadaniny, uciekam spać. Nie mam na nic siły.

9 komentarzy:

  1. Ojej, szablony-jill na onecie, pamiętam. <3 te dwa środkowe szablony znam, ale dwa pozostałe widzę pierwszy raz na oczy, jak to możliwe? o.O

    93 jest po prostu nieziemski. Nic dodać, nic ująć. Świetny. Taki mroczny, ale jednocześnie nie za ciemny. Jej, jak na niego patrzę... W sumie, to sama nie wiem, co myslę i czuję, wiem tylko, że ten szablon jest cudowny.

    94 już znałam. Chyba. Czy on wyglądał wcześniej dokładnie tak samo? Bo już w sumie sama nie jestem pewna czy widziałam go wcześniej, czy nie. :P "Skleroza nie boli..." :D Niemniej jednak szablon jest świetny. Krwawy, trzymający w napięciu, odrobinę może nawet przerażający (no nie wiem, jak wy, ale nie chciałabym spotkać obrazu podobnego do niego podczas nocnej wędrówki przez dom. :P). Genialny.

    Do 95 brak mi słów. Skąd wiedziałaś, że uwielbiam ten szablon? Pokochałam go, odkąd zobaczyłam go po raz pierwszy. Jest perfekcyjny. Kocham go. Kocham, kocham, kocham. <3

    96. Szczerze mówiąc, miałam nadzieję, że to moja ukochana maska. ^^ Jednak pomimo tego, że to jednak nie ona, nie jestem ani trochę rozczarowana. Kawał dobrej roboty, Moja Droga, kawał dobrej roboty. Jest magiczny. Przecudowny. Oszałamiający. Naprawdę szczerze żałuję, że nie mam na co go pobrać. :(

    Podsumowując, notka jak zawsze świetna a ja wreszcie napisałam przyzwoitej długości komentarz. Siostrzyczko, jesteś ze mnie dumna? :D

    Pozdrawiam Was gorąco. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mossi, Mossi, przepraszam, że ostatnio byłam niemiła :( Chyba wymienię sobie mózg, bo zaczyna szwankować.

      Pierwszy szablon był kiedyś tam na moim własnym blogu, dlatego nie dodawałam go na szablony-Jill. Co do dwóch pozostałych, to jestem pod wrażeniem, że je pamiętasz! Doskonała pamięć, doskonały umysł :)

      Maskę dodam w następnym poście, skoro jesteś taką jej zwolenniczką ; ) Chociaż, szczerze mówiąc, nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za tym szablonem. Jak to jest, że ludziom zawsze podobają się inne rzeczy, niż mi? :)

      Jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie. Mam nadzieję, że w weekend uda Ci się troszkę odpocząć.

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Nie przepraszaj, bo nie masz za co. Każdy ma prawo być zmęczony i zdenerwowany. A ja też Ci narobiłam problemu niepotrzebnego i nie zaprzeczaj, bo tak było.

      Chcę maskę, bo to był chyba szablon, po którym się już na dobre zakochałam w Twoich dziełach. ^^ Jak ona mogła Ci się nie podobać? o.O Wszystko, co robisz jest piękne. :D
      Ani pamięć, ani umysł. To miłość do Twoich szablonów. ^^

      Perspektywa odpoczynku jest naprawdę kusząca, ale znając życie nierealna. Czeka na mnie jeszcze "Pan Wołodyjowski", Balladyna" i rozprawka. Nie mniej jednak, dziękuję, że o tym pomyślałaś. :)

      Pozdrawiam. :**

      P.S.: Czy ktoś wie, gdzie wcięło moją Siostrę? o.O

      Usuń
  2. Wooow! moje klimaty, takie lubię, ale 96 jest przecudowny! Po prostu go uwielbiam, zakochałam się! *__* No własnie ja tak zaglądam tu, zaglądam, a tu żadnej notki! Ale jestem ciekawa szablonów Ombre, skoro je tak zachwalasz! Są już cztery szabloniarki, także stronka nieźle się rozpędza! I bardzo dobrze <3 No nic, czekam na nexta i pozdrawiam! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwalam, bo jest co! Mówię Ci, szablony ma śliczne :D Jak dla mnie cztery szabloniarkii to wciąż za mało, więc muszę się rozejrzeć, kogo tu zmusić do dołączenia na Zaczarowane :D

      96 jest jedynym szablonem z tej notki, który robiłam ostatnio, więc bardzo sie cieszę, że Ci się spodobał :)

      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Jil oczywiście przesadzasz, nie są takie świetne jak mówisz, zwykłe szablony, w których starałam się coś dopasować. Jutro robię resztę, ale ććśśśi! ;) Podobają mi się te szablony, które zrobiłaś, acz 96 zdecydowanie najlepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, skromność to podstawa :D Bardzo ładne masz te szablony, jutro wszyscy to zobaczą! :)

      96, jak wspomniałam w komentarzu wyżej, jest najnowsza, reszta ma tak pół roku, może rok? Sama nie pamiętam :D

      W każdym razie nie mogę doczekać się twojej notki, trzymaj się ciepło :)

      Usuń
  4. Jak to możliwe, że kojarzę tylko te dwa środkowe...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy był na moim innym blogu, a ostatni wykonałam niedawno ; )

      Usuń