g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.10.2012

[97-99] Skomplikowane początki.


Cześć Waam! <3 
Skomplikowane początki, czyli mój początek na Zaczarowanych - mimo, że jestem na stażu ^^. Może i nie dorównuję Dziewczynom w robieniu szablonów, ale starałam się. Miały być dwa szablony więcej, ale jakoś popsuły mi się, nie wiem czemu, nie pytajcie. W ogóle nie da się ich ustawić na blogspocie, więc załamałam się, tak bardzo, że prawie się popłakałam. Cóż, życie jest brutalne, nie zawsze dostajemy to czego chcemy, prawda? :3 Możecie zobaczyć moje starsze prace na Abstrakcyjnych.
Jill dziękuję za przyjęcie mnie tutaj (pomijając fakt, że sama mnie do tego namawiałaś, ale ćśś to się wytnie), chcę też podziękować, że mi pomogłaś, za te dni, w których sobie nie radziłam. Po prostu za wsparcie. Asumay za to, że tak miło mnie przyjęła i pomaga w doborze napisów. ;) 
Dziękuję, dziękuję, dziękuję. ;* Ostrzegam, że Jill przesadziła z tym, że robię dobre szablony, ale miło mi się to czytało. ;)
Dzisiaj nie ma zamówień w następnej notce prawdopodobnie wszystkie zamówienia się pojawią, no chyba, że coś się stanie i nie zrobię, ale cóż, nie przedłużając, oto szablony:

Mój pierwszy szablon robiony w Gimpie, proszę o wyrozumiałość. xD

Mój chyba drugi najlepszy szablon, chociaż chyba trochę przesadziłam z Topazem. ;)

Zdecydowanie mój faworyt! Uwielbiam go.
Jill, zegarek! [Moje przyzwyczajenie dawania go].

Wybaczcie, że tak mało ich dzisiaj, ale niestety nie miałam ani weny by je robić, ani czasu - choroba mnie wzięła. Smuteczek. Mam nadzieję, że się podobają. ;) Miłego wieczoru. 





15 komentarzy:

  1. Robisz naprawdę ładne szablony, Jill miała rację ;) Nawet jeżeli zdarzają się małe potknięcia, to przecież praktyka czyni mistrza, prawda? ;D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej pracy na szabloniarni ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, oficjalnie witamy :D Bardzo się cieszę, że udało mi się Ciebie ukraść i dzięki temu dołączyłaś do naszej załogi :D Muszę wytropić i zaczaić się na jeszcze jedną, może dwie osoby i będziemy w komplecie ;D

    Nie uważam, że przesadziłam z wychwalaniem, co zresztą potwierdziła moja przedmówczyni :D

    Za szablon 97 należy Ci się duży szacun - zrobić coś w takiej kolorysty i sprawić, że całość wygląda dobrze, to naprawdę coś :D Tak patrzę teraz i mam wrażenie, że tekst jest trochę niewidoczny. Gdybym nie znała tego cytaty, to nie wiem, czy umiałabym się doczytać, co tam jest napisane. Poza tym przejście między zdjęciami i tłem mogłoby byś troszkę delikatniejsze, ale ogólnie jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry szablon, zwłaszcza że pierwszy raz posłużyłaś się gimpem! :)

    98 jest niezwykle hipnotajzink :D Doskonale to wszystko skomponowałaś, aż nie mogę oderwać wzroku od tej dziewczyny na nagłówku! Szablon totalnie wymiata!

    99 to zdecydowanie mój faworyt. Uwielbiam taką kolorystykę i tematykę prac! Jedyne co mi przeszkadzało, to ta maska z boku - chwile mi zajęło, zanim odgadłam, co to jest :D Strasznie mi się podoba napis. Przed chwilą męczyłam się z jednym na moim zamówieniu, wchodzę na twój szablon i tu taaaaki piękny napis. Zakochałam się :D A zegarkiem się nie przejmuj - każdy ma swoje ulubione stocki, które najchętniej umieściłby na każdym szablonie :D

    Patrzę, patrzę i nie mogę się dopatrzeć szablonu z Draco, a był naprawdę ładny! Szkoda :) Dobra, w każdym razie - prace świetne i niesamowicie się cieszę, że jesteś na Zaczarowanych : )

    Tak zupełnie z innej beczki - za chwilę skoczy nam 100 szablonów! Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem niesamowicie z Nas dumna :) Brawo dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram koleżankę wyżej - robisz naprawdę ładne szablony. :) Najbardziej podobał mi się drugi, a najmniej - pierwszy (trochę za pomarańczowy jak dla mnie).
    Pozdrawia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy, witamy! Genialnie, że ta stronka ma nową szabloniarke i powiem Ci, że Jill absolutnie nie przesadzała z tym, że tworzysz szablony naprawdę świetnie, bo tak w istocie jest! Cholernie mi się podoba 98 - takie już moje klimaty, od razu mnie urzekł C: Ale każdy z nich jest wspaniały i widzę, że na tej stronce nie ma lepszych i gorszych, co jest po prostu cudowne! :D Więc tym bardziej jestem ciekawa zamówień wykonanych przez Ciebie C: Także pozdrawiam, otuchy dodaję do dalszych działań oraz oczywiście czekam na kolejne notki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej! bardzo mi się podoba ten ostatni! zakochałam się! :D jest genialny! :D
    a ten drugi też bardzo ładny:) jednak pierwszy nie przypadł mi do gustu.

    No cóż, witamy Ombre na Zaczarowanych! Życzę Ci powodzenia przy tworzeniu szablonów i 'dorównania' znakomitej obsadzie Zaczarowanych. :)

    Cieplutko pozdrawiam, Wiedźma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chciałam poinformować, że zostałyście nominowane do głosowania na www.graphic-awards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni najlepszy, bo jest najlepiej wtopiony w tło, szkoda tylko, że w napisie brakuje polskich liter, bo w końcu sporo jest czcionek w internecie, które je posiadają. Środkowy też jest ładny, choć dziewczyna w nagłówku trochę mnie przeraziła, w pierwszym natomiast, jak dla mnie, nagłówek za bardzo odstaje od tła zewnętrznego, a dziewczyna jest za bardzo rozmazana. Ciekawy początek, życzę więc owocnej współpracy na Zaczarowanych, wielu udanych szablonów i przede wszystkim powrotu do zdrowia!

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że tak nie w temacie, ale nie wiedziałam, gdzie najlepiej odpisać. ;)

    Jill:
    Powiem Ci szczerze, że w takim razie ja wymiękam, bo tego zdjęcia nigdzie indziej nie ma. Może uda Ci się coś innego wymyślić? Albo w ogóle samą tą dziewczynę, już sama nie wiem... Naprawdę nie ufam swojemu zmysłowi, jeśli chodzi o tworzenie szablonu, więc najwyraźniej ten brak zdjęcia musiał być znakiem od losu. ;)

    Zdjęcie dziewczyny może być inne, oczywiście, nie przeszkadza mi to.

    Przepraszam za te problemy, choć one nie wynikają z mojej winy. :>

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, chyba najbardziej pasowałby zamek, jednakże każdy motyw natury - czy to las, czy góry (ale rymuję :D) też by się nadawał. Ale generalnie jakiś pałacyk. ;)

      Usuń
  9. Racja. Myślałam, że wpisałam się w zakładce pobrań, ale widocznie ze zmęczenia musiałam coś źle w cisnąć. Przepraszam za kłopot, oczywiście nie planowałam być bezczelna czy sprawić komukolwiek przykrość :) I nawet nie chce się usprawiedliwiać, po prostu moje życie stało się zakręcone i wiecznie o czymś zapominam. Jeszcze raz przepraszam. Nie będę się sprzeczała, bo masz rację Jill, mój błąd. Nie upieram się też, możesz odrzucić moje zamówienie. A co do samego szablonu, co to mam z nim począć? Usunąć? Nie jestem pewna, ale też nie chcę sprawiać sobie wrogów, bo naprawdę podziwiam Was wszystkich ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. No witam, witam! Dużo dobrego słyszałam o Tobie, od Jill w gwoli ścisłości, i teraz potwierdziły się wszystkie słowa jakie o tobie powiedziała. Te szablony są cudowne! Naprawdę, aż dech w piersi zapierają. No no, i bardzo dobrze, że Jill ukradła cię z Abstrakcyjne, bo nareszcie i my dostąpimy łaski,a nie tylko tamci:D Wiem samolubna jestem, ale kocham Zaczarowana Szablony i bardzo chcę aby bez przeszkód mogły się rozwijać:* a Ty na pewno świetnie urozmaicisz tutejszą szablonarnię, która jest przecież najlepsza w całej blogosferze. I niech mi tylko ktoś zaprzeczy.
    No, ale wrócę do twoich szablonów. Są nieziemskie. Gdzieś ty się podziewała kobieto? Czemu Cię tu wcześniej nie było? W każdym razie cieszę się, że Jill ukradła Cię:P

    97- OMG. OMG. OMG. On jest piękny. Zdjęcia są świetnie połączone, a kolorystyka umiejętnie dobrana. No cud miód i orzeszki!

    98- O rany... Czy... czy ja, dobitna wieśniaczka mogłabym to bóstwo sobie pobrać? Oczywiście jakbym miała na co:d Ale aż mi się chce utworzyć opowiadanie pasujące do tego szablonu. Wcale nie przesadziłaś. Ja jestem takim geniuszem, że nawet nie wiem co to jest topaz... No przecież żartuję, taka głupia nie jestem... Chyba:DDD

    99- O matko, ojcze, wujku, ciociu! Nie mogę usiedzieć na miejscu jak patrzę na ten szablon. Muszę dać upóst emocjom. *Mdleje:*

    No no, widzę, że niedługo stuknie Wam 100 szablonów! Gratuluję:* Mam nadzieję, że na tym nie spoczniecie:D

    Całuję:*
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeee... Nie powinnam wam zaśmiecać komentarzy, ale moja nie sprawdzająca błędów klawiatura zrobiła mi psikus i oczywiście popełniłam błąd okropny, który aż mnie pali w oko.
    więc poprawiam:

    upóst- upust

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam poinformować, że szablon nr 98 tak mnie urzekł, że aż pobrałam na mojego bloga. Link do szabloniarni jest w ,,Linkach".
    Hasło: Czary Mary
    Link do bloga: http://sekret-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz przepraszam za kłopoty, już sie wpisuje : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jill faktycznie nie przesadzała, szablony są genialne. ;) Mi osobiście najbardziej podoba się ta druga pozycja, ale to chyba kwestia gustu. ;)
    Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam, że tak krótko i późno komentuję, ale "Pan Wołodyjowski", szkoła... wiesz jak to jest. Masakra.
    W każdym bądź razie szablony bardzo, bardzo, bardzo mi się podobają. Są niesamowite i pomysłowe. Świetna jesteś. ;)
    Pozdrawiam gorąco. :**

    OdpowiedzUsuń