g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.11.2012

[137-146] Ostatnie zamówienia

     Uff, zrobiłam prawie wszystko, co chciałam. Jeśli zapomnimy o poprawkach, które muszę jeszcze zrobić, to można powiedzieć, że wyszłam na czysto. Dlatego też z dniem dzisiejszym otwieram swoją kolejkę : ) Co do zamówień, które złożyliście, kiedy opcja zamawiania była wyłączona - nie musicie pisać drugiego komentarz. Wystarczy, że w odpowiedzi do swojego zam. umieścicie informacje, iż ponawiacie zam. teraz, kiedy można zamawiać (Matko boska, ile powtórzeń! Niestety nie da się tego inaczej powiedzieć.). W tym przypadku pod uwagę będzie brana data drugiego komentarza :)

     Minął już niemal miesiąc od czasu, gdy dołączyła do nas Ombre. Z wielką przyjemnością oświadczam, że ta wspaniała szabloniarka wpisała się w załogę Zaczarowanych już na stałe. Hip hip hura! Strasznie mnie to cieszy! Może wśród Was są osoby, które również chciały by spróbować u nas swoich sił? Serdecznie zapraszam!
     Żeby nie było niejasności - można bez przeszkód pobierać zamówienia moje i Avii Tinar, natomiast jeśli chodzi o Ombre, to trzeba się jej spytać, chociaż z tego, co się orientuję, to nie wyraża zgody.
     I taka mała prośba - nie zwracajcie uwagi, że na niektórych podglądach grafika jest trochę rozmazana. W "realu" wygląda to lepiej : )

Zamówienie dla By Miysatosh

Zamówienie dla  Rei i Luna

 Zamówienie dla Unforgettable work
Mój ulubiony dzisiaj : )

 Zamówienie dla Los angeles high school

 Zamówienie dla Clove Hunger Games

 Zamówienie dla Ostatnia Szansa Severusa
Obiecuję, ze następny będzie lepszy, kochana Eillen ; *


 Zamówienie dla Life is broken

 Zamówienie dla Empire of warhammer


Szablony wolne
Takie o, robione na szybko. Miało być wampirzo, ale nie wyszło ; ]


     Nie miałam czasu ze wszystkimi porozumieć się przed dodaniem szablonów, dlatego śmiało piszcie, jeśli chcecie coś zmienić. Z połowy szablonów nie jestem w ogóle zadowolona, ale nie będę ględzić, bo jeszcze powiedzie, że znowu narzekam ; ]
     Bla bla bla ankiety bla bla bla ; ) Po prawej stronie bloga są sondy - jak zawsze zresztą. Bardzo, bardzo zachęcam do głosowania. Dla Was to tylko kilku sekund, a dla nas to olbrzymia radość. Może nawet zorganizujemy jakąś niespodziankę jeśli uda nam się zająć jakieś fajne miejsce, kto wie ; )
     Trochę się wtryniłam z moją notkę. Kto jeszcze nie widział, to kilka dni temu Avia dodała świetny post. Aż nie mogę się napatrzeć na jej szablony! :)
     Kończę z tasiemcowymi postami. teraz będę dodawać dwa, trzy szablony w notkach, ale za to częściej. Tak będzie lepiej, prawda?
     Dobra, tyle gadałam, ze już chyba nikt tego nie czyta. Lepiej pójdę się uczyć, bo jeszcze znów coś obleję. 

16 komentarzy:

  1. Jest po prostu BOSKI :* Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo ;)
    Mi się bardzo podoba 137 ;) Wszyscy wszytsko czytają, nie martw się :P Częściej, oo tak. Czekam z niecierpliwością :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! To jedyne co mogłam powiedzieć jak to zobaczyłam!
    Moje ulubione to 137 i 146. Normalnie są takie, takie... aż słów mi bak! Ja nie wiem dziewczyno jak ty to robisz, ale nie mogę się na nie normalnie napatrzeć! Ta magia i ogólnie wrażenie jakie robią.
    Cud, miód i orzeszki!
    Pozdrawiam i idę przeżywać w samotności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytamy, czytamy! Codziennie tu zaglądam, ale zwykle nie piszę komentarza. Zaskakuje mnie naprawdę wasz talent do robienia szablonów. Gdybym ja umiała robić takie cuda to bym chciała za to brać kasę, a zwy takie dobre duszyczki. Bardzo mi przykro z powodu, że nie mogę złożyć zamówienie ponownie, ale skoro takie zasady. Moim ulubieńcem z tej notki są:
    Szablon 137, 138 i 139. (:
    Swoją drogą ten ze smokiem też śliczny

    ~Sesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Jill. Po raz pierwszy postanowiłam ocenić twoje szablony moim fachowo niefachowym okiem.

    137 -obrazki ładne, kolorystyka dobrze dobrana, mi się podoba, wszystko tworzy harmonijną całość

    138 -dziewczyna ładna, a wilk (czy co to jest) cudowny, zakochałam się w tym szablonie, jest taki mroczny (las i dom w tle)

    139 -ładny, ale kolorystyka nie dla mnie, wszystko wygląda pięknie, ale nie przepadam za tak jaskrawymi kolorami, jednak jest to kwestia gustu

    140 -łądny budynek, aż mogłabym się tam uczyć, kolor szablonu od razu kojarzy mi się z książkami :)

    141 -chciałam ci za ten szablon podziękować, jest piękny, mroczny jak osobowość Clove, idealnie wpasowuje się w klimat Głodowych Igrzysk, kocham cię za ten szablon

    142 -najbardziej podoba mi się tu postać Voldemorta, którego kocham, tak jak wiele czarnych charakterów, czerwień bardzo tu pasuje, piękny

    143 -pamiętniki wampirów -kocham ten serial, szablon boski, zdjęcia piękne, brak mi słów

    144 -Aaaaaaaaaa!!! Jak narazie mój faworyt, ten smok jest piękny, reszta również, kolory świetne, podziwiam cię Jill

    145 -ale mrok, śmierć, czaszki, deszcz, lubię taką tematykę :)

    146 -szablon ładny, taki łagodny, smok w tle książki, dziewczyna, wszystko piękne, ale ten cytat "Kto czyta książki, żyje podwójnie" kojarzy mi się z rozprawką z tym właśnie cytatem jako stwierdzeniem, ponieważ dostałam z niej 4 nie są to dobre skojarzenia

    Jak widzisz Jill moja ocena jest bardzo surowa i negatywna :P Jeszcze raz dziękuję za szablon.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, nie bóóój się, ja na przykład czytam notki od początku do końca i nie ma mowy o zasypianiu :D Chociaż nie ma co, dwa razy musiała przeczytać to na początku o ponawianiu zamówień, bo za pierwszym razem nie skumałam nawet, o co chodzi xd Ale to już ze mną jest coś nie tak, nie z tobą, nie martw się :D No no no, nieźle się wzięłaś za te szablony, to się nazywa mobilizacja! Powiadasz, że z połowy w ogóle nie jesteś zadowolona? To pewnie już wiesz, co za chwile przeczytasz: w ogóle nie widzę powodów, dla których miałabyś być niezadowolona! Ale cóż, ja mam tak samo ze swoimi notkami na blogu: 43457264556 osób może mi mówić, że wypadło dobrze, ale ja i tak swoje, że mogło być lepiej, że jeszcze polepszę (a że w efekcie wychodzi często odwrotnie, to już inna sprawa xd) Ale ja jako 'widz' powiadam ci: te szablony są piękne! No a tak konkretniej, to tak: 137 jest taaakie... urocze! No pierwsze słowo, które mi się na gębę nacisnęło, gdy zastanawiałam się, jak ten szablon opisać :D Bardzo lubię mangę, a w twoim wykonaniu w sensie na szablonie :D) wyszło to naprawdę świetnie. 138 i 139 ma w sobie po po prostu magię, patrzysz na te szablony i patrzysz, wzroku oderwać nie możesz, zwłaszcza własnie od twojego ulubieńca (zdecydowanie rozumiem, czemu ci się tak podoba!) Ale 140 to ja po prostu uwielbiam! <3333 Niby nic, niby jest sobie piękny budynek i w sumie tyle... ale to już jest Jill. To je Jill, tego nie wyjaśnisz :D 141 doskonale oddaje klimat, naprawdę zazdroszczę osobom, które będą czytać tego bloga, bo to jest idealna zachęta i wprowadzenie w tamten świat. No i Sneeeeeejpuuuś!!!! 142 jest jednym z moich ulubieńców i mym zdaniem skromnym za cholerę nie powinno się nic tam zmieniać! Świetne jest 'przejście', połączenie, czy ki czort, z koloru czerwonego do czarnego, no mieszanka tych dwóch moich ulubionych barw świetnie wyszła. No i sam fakt - Snape xd Jestem też zachwycona 143, szczególnie kolorystyką i rozmieszczeniem postaci. Choć osobiście za tym serialem nie przepadam, to szablon jest... wow! :O :D 144 i 145 - !!!! <33333333 144: fantastyka. jak ja uwielbiam fantastykę, poza tym tak ślicznie ci to wyszło, że masakra! No i w końcu 145 <3 Miało być po wampirzemu i ci nie wyszło? Że co proszę?! Uwielbiam takie ponure klimaty a ten szablon doskonale to wszystko oddaje! Więc powiadam, że wyszło, jak najbardziej wyszło! :D 146 - podoba mi się układ tego wszystkiego. Niby taki zwykły, ale jakby ta część z tekstem, obrazkiem i kolumną tak fajnie, estetycznie oddzielona. Miło się na to patrzy C:
    Ło żesz. Nie no, ja osobiście lubię czytać długie komentarze, ale to już chyba przesada, co? :O Teraz to pewnie ty zasypiasz ;c No ale co ja poradzę: w swym zwyczaju opisuje tylko moje ulubione, no ale tu się inaczej nie dało, a jako że ich tyle tu jest, no to... notka taka a nie inna, a zamieścić wszelkie swe przemyślenia musiałam, chyba na tym to polega, no nie? :D
    No nic, kończę to wreszcie ku uldze waszej, czekam na kolejne notki i pozdrawiam gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za szablon na naszego bloga, jest przepiękny, idealnie oddaje klimat i właśnie o coś takiego mi chodziło! :D Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, Jill, tak szybko dodałaś notkę, że nie zdążyłam zostawić komentarza pod postem Avii. ^^ Ale szablony są oczywiście cudowne. Szczególnie ten ostatni przypadł mi do gustu. Avio, masz talent! :D
    Teraz przejdę do twoich szablonów. :3 Nie znam się, ale skomentuję. A co.
    137 - Manga! Kiedyś lubiłam, ale teraz jakoś mniej. :] W twoim wykonaniu szablon wyszedł znakomicie. Kocham niebieski! :D
    138 - Nie wiem, czy wspominałam, że lubię ciemne kolory? Jeśli nie, to teraz wspominam. ^^ No i jest wilk - ostatnio bardzo je polubiłam. :p Podoba mi się też zdjęcie domu po prawej stronie, dodaje klimatu.
    139 - Ten szablon jest taki... słodki i uroczy. Gdy go zobaczyłam od razu nasunęły mi się na usta te dwa słowa. :D Mistrzowski!
    140 - Ma w sobie coś magicznego. ;) Niby prosty, ale jednak bardzo ładny i mnie osobiście zachęcił to głębszego zwiedzenia bloga. ^^
    141 - Ohohohoho! To jest ta dziewczyna z "Igrzysk Śmierci"! Wiem, błyszczę inteligencją i spostrzegawczością, nie ma co. XD Po prostu nie zwracaj na mnie uwagi. Wypiłam za dużo herbaty i mi odwala. ^^ Wracając do szablonu, to z pewnością oddałaś dobry klimat względem opowiadania. Nie mam żadnych zastrzeżeń. :D
    142 - Snape! :3 Snape'a lubię, więc oczywiście szablon też piękny, acz nieco mroczy. To, co lubię najbardziej. Świetna robota. :)
    143 - TVD. :< Nie znoszę go. Bogowie, co ludzie widzą w tych Stefanach, Demonach czy jak oni tam mają. Grr. Preferuję PRAWDZIWE wampiry, a nie to... coś. Tak, już skończyłam moje wywody i przechodzę do szablonu, który sam w sobie mi się podoba. No i jest niebieski. ^^
    144 - Aaaa! Jill, to jest piękne, wiesz?! :D Jest smok i jest tak... magicznie. *__* Proszę, proszę, proszę, proooszę rób takich więcej. Już pisałam wcześniej, że bardzo chętnie zobaczyłabym magów, elfów i inne postaci fantastyczne. :D Byłoby genialnie. :3
    145 - Jakże nie wyszło, jak wyszło. Co ty tu w ogóle piszesz, kobieto. :D Jest mrocznie, a ta dziewczyna idealnie wpasowuje się w szablon. ;)
    146 - Obrazek mnie urzekł. Jestem zachwycona. ^^ Szablon oczywiście też cudowny. Ciekawy układ i wszystko ze sobą dobrze współgra. ^^
    Jeśli zrozumiałaś coś z tego bełkotu, to jesteś boska. < 3 :D Lubię czasem walnąć długie komentarze, więc mam nadzieję, że gdzieś po drodze nie zasnęłaś. ^^
    Pozdrawiam i życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam, czekałam i się doczekałam! Szablon jest przepiękny! Bardzo dziękuję za wykonanie! Właśnie o coś takiego mi chodziło. Moje wymagania zgodne w stu procentach! Jill, jesteś mistrzynią! Jeszcze raz dziękuję. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z Twoich usług! Pozdrawiam serdecznie Miy Satoshi. ^.^

    P.S. Zmieniłam adres bloga, zatem umieszczony link do szablonu w notce jest błędny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Informuje iż szablon jest przecudowny, lecz z powodów osobistych muszę usunąć bloga. Jeśli chcesz możesz go ustawić jako wolny. Przepraszam za problem.

    ~Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, dawno nie wpadałam, bo postanowiłam zrobić sobie lekki odwyk od internetu na kilka dni, przepraszam :/ Teraz wracam i nadrabiam.
    Pierwszy szablon jest niesamowityyyyy .o. Piękny, delikatny i dynamiczny zarazem, ma głębię. Ucz mnie *^*'
    Drugi również jest śliczny, chociaż przyciąga mnie trochę mniej niż pierwszy. Robisz świetne napisy.
    Trzeci mi się, niestety, nie podoba. Nie moje kolory i styl. I wpatruje się we mnie stanowczo za duża liczba oczu o-o'
    Czwarty jest trochę za prosty, jeżeli chodzi o tło. Niemniej jednak fajnie przerobiony obrazek. Użyłam go w jednym z zamówień.
    W piątym nie podoba mi się, że najniższa z postaci... nie ma głowy. Chociaż może to i lepiej, nie przepadam za twarzą tej dziewczyny. Wygląda, jak mała dziewczynka, w dodatku chochlik xox
    W szóstej pracy dobrze wcieliłaś czerwień, wygląda to niesamowicie. Będę się jednak czepiać tła, które, jak dla mnie, w ogóle tutaj nie pasuje. Chodzi mi o to pod postami.
    W siódmym najlepszy jest klimat, da się go wyczuć. Jest taki zimny i mroczny. To "zimno" jest najbardziej pociągające.
    Ósmy nie przypadł mi do gustu. Nie wiem właściwie, dlaczego, bo szaleję za Fantasy, ale... nie urzekł mnie, po prostu. Wydaje mi się zwyczajny.
    Dziewiąty to już zupełnie co innego. Jest tak świetny, że najprawdopodobniej kiedyś go pobiorę na jedno z moich opowiadań. Nie jest wampirzo, to prawda, ale dla mnie tym lepiej. Wampiry już mi się przejadły. Czy też może "przepiły" ;)
    Ostatni, dziesiąty, prosty i delikatny. Subtelny. Dobrze, że zaokrągliłaś rogi. Odebrałaś mu w ten sposób ostrości i tak właśnie powinno być.

    Robisz naprawdę niesamowite prace, jesteś moim miszczem normalnie <D

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Jill
    Nie wiem gdzie to napisać, więc napiszę to tutaj.
    Tak, jeśli możesz przenieś mnie do kolejki Avii. Będę bardzo wdzięczna. Póki co nie narzekam, mogę poczekać jeszcze dłużej, byle praca była satysfakcjonująca dla mnie jak i dla wykonawczyni szablonu. Pozdrawiam.
    [myfrajerzy.blogspot.com]
    Ps. Taki efekt obniżonych postów jest zamierzony. Może nie chodziło mi o dokładnie o takie obniżenie, ale mi to pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli nikogo nie urażę tym komentarzem - czy Avia Tinar w ogóle będzie jakoś uskuteczniać działalność...? Bo tak jakby troszeczkę już czekam na szablon. :(
    Ale co mi tam, poczekać mogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie uraziłaś.
      Uskuteczniać działalność mówisz? Notkę z ostatnimi zamówieniami mam zamiar wstawić najpóźniej jutro.
      Ale w tych zamówieniach nie ma Ciebie... Chyba, że zmieniłaś nick O.o...

      Usuń
    2. A więc jak zmieniłaś nick, to którą zamawiającą jesteś?

      Usuń
    3. Aaa, przepraszam, mój błąd, pomyliłam nicki. Szabloniarką, do której zgłosiłam się, jest Asumay.
      (Ale i tak chciałabym zadać to samo pytanie - Asumay będzie objawiać znaki życia? :D)

      Usuń