g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.11.2012

[147-151] I have only my dreams

Dobra, dzisiaj oddaje moje ostatnie zamówienie, nie licząc jednego przeniesionego niedawno...
Więc jestem zadowolona. Prócz tych trzech zamówień oddaje wam także do dyspozycji dwa szablony wolne. I będzie małe pytanko do was.

Nim zaprezentuje wam moje prace, to muszę oznajmić wam złą nowinę. Tak, niestety złą... :(
A jest nią informacja, którą ostatnio otrzymałam od Jill, (ale przeciągam...) zapewne zamawiające się zdenerwują, ale mam dla nich pewną alternatywę. Zbudowałam już napięcie? (nie jestem w tym dobra). A złą wieść, którą mam wam przekazać jest informacja mówiąca, że Asumay odchodzi... Niestety. Smutno mi i jestem trochę zła, chociaż nie znam powodów, ale zostawiła dużo niewykonanych zamówień. Do osób, które znajdują się w kolejce Asu, miała napisać Jill, jeżeli kogoś ominęła, to chciałabym oznajmić, że możecie się przepisać do mnie, jedna osoba już tak zrobiła. Reszta trafi do wolnej kolejki i może stamtąd ktoś ich przygarnie... Także, jakby co to ja zapraszam do mnie ;)

A teraz może w końcu szablony:
Zamówienie dla Itsu made mo
Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, że podmieniłam obrazek, ale na prawdę z tamtym nic kompletnie mi nie wychodziło. Cały czas szablon był rozpikselowany, a ten jest identyczny :D

Zamówienie dla Życie Syriusza Blacka
 Lubie go. A Gary Oldman hm... przyjemnie mi się robiło ten szablon. (Akurat wole inne filmy z jego udziałem)

Zamówienie dla  Lily Dorea Potter
Może być ten cytat? A karty i buttony wyśle Ci w weekend, ok?

Szablony wolne

Ale się namęczyłam nad tym szablonem! Bawiłam się godzinami w kodem HTML by w końcu wsadzić posty i gadżety w ten suwak udało się !

Z tym szablonem mam dla was pewną zagadkę :D
A poza tym Chriiiiiiiiiis!

 UWAGA! Chcąc pobrać szablon klikamy na „pobierz”, następnie na Download file po prawej stronie, później zapisz plik. A gdy otworzymy folder z naszym plikiem. Należy go rozpakować, a więc prawym przyciskiem myszki na niego i „Wypakuj...” lub coś w tym stylu. (Pierwsze co otwieramy to plik „Przeczytaj!”) 
 
Jeżeli coś nie pasuje! Oczywiście piszcie :) Postaram się sprostać wymaganiom.
Dobra to na początek ta zagadka, co? Jeżeli ktoś mi powie z którego filmu pochodzi cytat z szablony 151, to dostanie ode szablon poza kolejką ;). Cytat pochodzi z filmu, w którym zagrał Chris oraz jest to cytat wiersza. 
Czekam również na propozycje na szablony wolne oraz otwieram swoją kolejkę ;)

24 komentarze:

  1. A ja wiem! A ja wiem! :D Znaczy, jeśli chodzi o tą zagadkę, znam tytuł. ^^ Szkoda, że nie prowadzę bloga, bo bym sobie zamówiła, heh. ^^
    Co do notki, to podoba mi się 148, ponieważ jest tam Syriusz (:D) i bardzo ładnie wszystko się komponuję. No i jest niebieski. :3
    150 - klimatyczny i mroczny. Oj, aż zazdroszczę zamawiającej. Jest naprawdę dobry! Technicznie chyba najbardziej mi się podoba. :D
    151 - bo Chris i więcej wyjaśniać nie trzeba. xD A tak na poważnie, to uważam, że ma w sobie to "coś". :D I kolorki są cudne.
    Natomiast 147 według mnie jest za jasny (ale to ja, a ja się nie znam, więc może mi się wydaję ^^). Jest jeszcze 149, który jest ładny, owszem, ale jakoś mnie nie urzekł. Co nie zmienia faktu, że jest bardzo w porządku. :)
    Jeśli chodzi o propozycje, to ciągle będę wam truć o jakiś fantastycznych postaciach. :D Magowie, elfy, smoki i te sprawy. :D
    Przepraszam, że tak króciutko, ale jest późno i mój mózg się totalnie wyłączył. ^^ Mam nadzieję, że komentarz nie wyszedł strasznie chaotycznie. ^^
    Pozdrawiam i życzę dużo weny! ;)

    PS Szkoda, że Asumay odchodzi. :( Nawet się ostatnio zastanawiałam, kiedy doda notkę... Naprawdę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, co do 150, to jest on wolny. :D
      147 może być za jasny, ale już tyle razy robiłam ten szablon, tyle poprawek do niego wnosiłam, ze miałam go naprawdę dość i dostawałam oczopląsu...

      Chrisss i to wszystko wyjaśnia! Genialne.

      Spoko, spoko, ważne, że jest ;) Bardzo się ciesze na każdy komentarz. !
      No i niestety, szkoda, wielka szkoda, ze Asu odeszła. :(

      Usuń
  2. Haha, Equilibrium!
    Ostatni szablon zdecydowanie najbardziej mi się podoba :) I zgadzam się z przedmówczynią, ten pierwszy jest chyba trochę za jasny...

    No szkoda, szkoda... Ale wierzę, że i we trzy doskonale dacie sobie radę ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Jeśli moja odpowiedź się liczy, to możesz podkraść zamówienie z kolejki Jill, jeśli nie, poczekam. Pozdrawiam :)]

      Usuń
    2. A ja myślałam, że zadałam jakąś trudną zagadkę. hm... następnym razem wymyśle coś trudniejszego. :D

      Właśnie miałam się pytać jaki szablon mam wykonać.
      Czyli mam podkraść go z kolejki Jill? Ok. Ok. Zaraz się za niego zabiorę, ale to po zrobieniu sałatki i posprzątaniu domu, jacyś ludzie do mnie przyłażą dzisiaj...

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, nie ma pośpiechu ;) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ech, szkoda.;( Mogę przenieść swoje zamówienie do Ciebie? Mistery, blog http://supernatural-nie-z-tego-swiataa.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje ! :D Szablon który wykonałaś na mój blog http://zycie-syriusza-blacka.blogspot.com/ jest wspaniały i nawet lepszy niż taki o którym sobie marzyłam ! Jest wszystko w nim tak jak chciałam aż po prostu brak mi słów :,D ! Jesteś wspaniała i jak mi sie uda wrzucę go jak najszybciej na swój blog wielkie dzięki ! I pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... cholerna szkoda, że Asumay odchodzi... ale w sumie jeśli miałaby zaniedbywać swoje 'obowiązki', a tym samym nie wykonywać zamówień albo po prostu oddawać je z ogromnymi opóźnieniami, to czy to ma sens? Niestety nie, więc jeśli nie ma czasu, należy ją zrozumieć. Ja sama wielokrotnie wam powtarzałam, że jestem w szoku, że wy to wgl ogarniacie: znajdujecie na to wszystko czas i na dodatek wykonujecie swoje szablony z taką... precyzją, dokładnością... ach, och i uch :D Ale zapomnijmy na razie o Asumay i zajmijmy się tobą i twoimi szablonami :D W 147 jest to wszystko tak faajnie dopasowane: te kolumny i inne cholery. to tak ślicznie wygląda! Jeszcze dodać do tego ten łagodny klimat, to już w ogóle... magia sama w sobie, nie patrząc nawet jeszcze a opowiadanie ;) 148: Syyyriusz *______* Powiadasz, ze wolisz go w innych rolach? Ale to własnie jest piękne w Oldmanie, że on mjoze grać po prost wszystkich: od terrorysty, przez romantycznego wampira (Drakuuuulaaaa <333333333 Ach, ten młody Drakula jest cudowny <3) po kochanego wujaszka chrzestnego xd Więc nie dziwie się, ze przyjemnie ci się go tworzyło: patrzenie na to dzieło również wiąże się z wielką przyjemnością :D 149 i dalej Potteroowskie tematy, które z resztą bardzo lubię. Jest naprawdę świetny, podoba mi się kolorystyka i... foto xd Nie no, szablon naprawdę cudowny c: Jednak moim zdecydowanym faworytem jest 150 MATKO BOSKA HALLELUJAH AMEN!!! Nie wiem,. jak ty to zrobiłaś, ale on jest tak... genialny? Nie chcę go obrazić, ale nie mogę znaleźć słowa, by to wyrazić :D Boż, jak go zobaczyłam, to się zakochałam! Jestem na tyle psychiczna, że kocham takie klimaty, a ja tu czuję strach, obłąkanie... No ja cię kręcę, jaram się! *____* 151 też jest cudowny. przyznam się szczerze, że aż tak dobrze się na tym aktorze nie znam wiec nawet nie przystępuję do rozwiązania zagadki, poza tym i tak jest już rozwiązana xd No po prostu nic dodać, nic ująć, bardzo fajnie dopasowałaś fotę i w doskonałym miejscu ją umiejscowiłaś.
    No, nagadałam się tyle ile miałam, także czekam na wasze kolejne, równie genialne notki i pozdrawiam gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A, no i otrzymałam odpowiedź. ^.^ Trudno. Pozdrówcie tam Asumay i niech się trzyma cieplutko jak gejzer w Islandii.
    Jeżeli zatem nie będzie z tym problemu, chciałabym się przepisać do kolejki Avii Tinar. Nie wiem, czy macie tam te zamówienia gdzieś, jakby co, to mogę zamówienie powtórzyć (aczkolwiek byłby troszkę kłopot, bo nie mam już linków tych grafik, co to je wysyłałam.) :(
    Ale mogę znaleźć.
    W razie potrzeby moje GG: 714620
    I oficjalnie chciałabym poprosić o przeniesienie do kolejki Avii (nie wiem, czy mogę zrobić to tu, czy w jakimś innym miejscu?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zamówienie powinno być jeszcze na podstronie Zamówienia. Kasujemy je dopiero po wykonaniu i to parę dni po.
      Nie musisz pisać tego nigdzie indziej. Już przenoszę ;)

      Usuń
  7. Hasło: Wkraczam na ciemną stronę mocy
    Szablonierka: Avia
    Blog: http://deserlandia.blogspot.com/
    Kolorystyka: pódrowy róż
    Szablon dwukolumnowy z prawą
    Dość duże kolumny szczególnie na posty a ta boczna na 300x250
    Blog jest dość kulinarny i chciałabym abyś użyła te zdjęcia do nagłówków i napisałam Deserlandia na tym nagłówku
    o to zdjęcia http://www.images.net.pl/?di=8GUG i niech ono będzie duże z lewej strony


    z prawej to: http://www.images.net.pl/?di=EUCF


    Na środku ładny napis

    Prosze o zrobie podstrony DESERY KOKTAJLE DRINKI KONTAKT
    Z góry dziękuje
    Zostawiam swoje gg: 37429077

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za szablon. Jest cudowny *,*
    W sumie, to się cieszę, że zmieniłaś obrazek xd Sama próbowałam poszukać jakiegoś większego, ale nie mogłam =3=
    W każdym razie, bardzo mi się podoba.
    Jeszcze raz dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasełko: Wkraczam na ciemną stronę mocy
    Szabloniarka: Avia Tinar
    Blog: http://anieliscie.blogspot.com/ (jeszcze nie ruszył, jest w trakcie tworzenia)

    Zamiast aktualnego tytułu, chciałabym tekst "Przeciwieństwa się przyciągają", a w tytule ten obrazek http://img43.imageshack.us/img43/9418/dcdesktopwallpaper1920x.jpg

    Jeśli jakieś są potrzebne informacje, to pisz: diamentowanowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Szablon mi się bardzo podoba, warto było na niego czekać, ale jest jeden problem. Ja nie chcę szablonu z nieruchomym tłem [nie wiem jak to wytłumaczyć :-(], chciałabym aby tło, nagłówek i cała reszta były ruchome. Byłoby cudownie jak dało by się to zmienić :D Cała reszta jest CUDOWNA ^.^
    Bardzo dziękuję za wykonanie tego szablonu, była bym wdzięczna za odpowiedz. Będę tu często zaglądać.
    http://lily-dorea-potter.blogspot.co.uk/
    Potterówna

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam pytanie: kiedy Ombre upora się z szablonami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to Ombre już zrobiła zamówienia. Kilka dni temu miała jednak wypadek i jest teraz w szpitalu. Na szczęście to nie było nic poważnego i w ten weekend Ombre miała wrócić do domu. Jak nabierze sił, to doda notkę, jednak jestem zdania, że w tej sytuacji nie należy jej popędzać.
      Pozdrawiam ciepło : )

      Usuń
    2. ojej! oczywiście, że nie należy, nie miałam pojęcia. dobrze, że to nic poważnego, życzę powrotu do zdrowia w takim razie!

      Usuń
  12. Jako stała bywalczyni tego bloga, tradycyjnie wyrażę swoją opinię co do szablonów. :) Jeszcze nigdy nie udało mi się stworzyć tasiemca, może teraz mi się uda. ^.^
    147 - niezbyt mi się podoba. Główny obrazek jest bardzo jasny, przez co szablo jest mdły. Gdyby było odrobinkę ciemniej, byłoby naprawdę przeuroczo. :) 5/10
    148 - chyba mój faworyt. Jest wręcz przecudowny, kocham, kocham, kocham! Nie wspominając o tym, że uwielbiam Black'a i podobają mi się praktycznie wszystkie szablony z jego udziałem, a zwłaszcza, taki ładny. Dodatkowo wielki plus za kolorystyka! *_* 10/10
    149 - No i znowu plus za kolorystykę. :) Szablon sam w sobie jest przepiękny, ładne wykonanie, ciekawy i magiczny. Jedynym minusem jest dla mnie dziewczyna, której zdjęcie użyłaś do stworzenia pracy, jak dla mnie, nie jest zbyt ładna, co odrobinkę psuje grafikę, aczkolwiek jestem Ci to wstanie wybaczyć. :P Piękny cytat "Każdy upada, lecz tylko nieliczni potrafią, jak feniks powstać z popiołów klęski". Super! 9/10
    150 - no i zmieniłam zdanie, jednak ten jest najlepszy! Bezkonkurencyjny. :) Świetny, mroczny..! 10/10
    151 - podoba mi się. Ma tylko jeden minus, tekst w pewnym momencie wchodzi na kolumnę boczną (a może odwrotnie? :D), jednak rozumiem, że temu nie da się zapobiec.

    I jak, wyszedł tasiemiec? ;D
    Pozdrawiam i życzę weny. :)
    ~Cyzia [cissy-graphics]

    OdpowiedzUsuń
  13. No dobra, tasiemca może nie ma, ale wielkimi krokami się do niego zbliżam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, jak zwykle komentuję ostatnia ; < Kiedyś los mnie za to ukarze ; )
    Podziwiam Cię z pracę, którą włożyłaś w 147. Ja na twoim miejscu już dawno dostałabym szału i zrezygnowała :D Ty jednak doprowadziłaś sprawę do końca i dokonałaś niemożliwego - zrobiłaś coś z niczego! Od dziś jesteś moją idolką :)
    Szablon z Syriuszem jest bardzo ładny. Nie dość, że praca jest z jednym z moich ulubionych bohaterów, to jeszcze została wykonana w odcieniach niebieskiego! Ty wiesz, jak uczynić mój dzień lepszym ; )
    147 również jest fajny! Nie przyczepię się do wykonania, tylko do dziewczyny z prawej - Harry nie mógłby byś z taką słodką dziewczyną! Wszyscy wiemy, że Potterowie mają jakieś dziwne upodobanie do rudzielców ; )
    No, nadszedł czas na mojego faworyta! Szablon 150 jest po prostu GENIALNY! Jest perfekcyjny i do tego pobudza wyobraźnie! Nie wiem, jak Ty, ale ja mam tysiące pomysłów na opowiadania, gdy na niego patrzę : )
    151 skradł moje serce :) Jest bardzo dobrze wykonany i cóż, nie mam słów :) Podoba mi się, jest mega :)
    Weny, kochana, mnóstwa weny życzę :))

    OdpowiedzUsuń