g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.11.2012

[152-153] Kryzys

     Jak widać żyję i mam się w miarę dobrze. Przez ostatnie dwa tygodnie miałam straszne problemy z weną, co zaowocowało pięknym 0 w ilości zrobionych szablonów. Dopiero dzisiaj zmusiłam się, by otworzyć programy graficzne i spróbować coś zrobić.
     Swoją drogą chciałam przeprosić wszystkich, dla których byłam niemiła w ostatnich dniach, ale jak tylko słyszałam "szablon", "grafika" czy coś w tym guście, to dostawałam szału. Sama jestem zdziwiona, że tkwi we mnie taka zołza. Jeszcze raz - bardzo, bardzo przepraszam.
     Głosowanie na szabloniarnie i blog graficzny listopada już dobiega końca, dlatego jeśli ktoś lubi Zaczarowane, a jeszcze nie oddał głosu, to zapraszam. Za każdy głos wielkie dzięki!
     Tak się zastanawiam - jest wśród Was ktoś, kto lubi bawić się grafiką? Nabór wciąż trwa. My nie gryziemy, naprawdę ; )


Poprawka dla Life is broken

Szablon wolny

     Zanim pierwszy doszedł dobrej formy, to robiłam go trzy razy. Bylibyście przerażeni, gdybyście widzieli te poprzednie ; d Drugi szablon jest natomiast zainspirowany zakładką "znajdź szablon". Ktoś szukał  szablonów fantasy, co uświadomiło mi, że nie mamy prawie żadnych prac z tej tematyki. Coś słabo z tą naszą magią, co? ; )
     Nie wiem, kiedy kolejna notka, bo ostatnio mam duże problemy z robieniem szablonów. Niczego nie obiecuję, bo nie chcę potem kogoś zawieść. Mam nadzieję, że wybaczycie mi zwłokę i tak małą liczbę szablonów.

22 komentarze:

  1. Pamiętniki Wampirów, co? ;) Uwielbiam ten serial, jak i opowieści z nią związane, a analogiczne jest, że szablony też.
    Wielki plus, że to Damon jest z przodu *.* to daje bardzo dużo.
    *Ten układ bardzo mi się podoba.

    Drugi spodobał mi się chyba nawet bardziej. Jest mieszanką kilku moich ulubionych książek, z czego wyszła ci cudowna mieszanka - genialna.

    Nikt nie ma dużo czasu, a weny od tak się nie wyczaruje. Do tego robicie te wspaniałe szablony za darmo, więc nie możemy narzekać. Warto czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie przepadam za Pamiętnikami, ale to głównie wina książek, które straaasznie mi się nie podobały : )

      Dziękuję za opinię i wyrozumiałość. Baaardzo podniosłaś mnie na duchu :)

      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  2. Ojej, nic się nie stało kochana. Każdy ma zły dzień. Każdy jest człowiekiem.

    Pierwszy jak i drugi jest piękny, choć najbardziej podoba mi się ten drugi. ^^
    Właśnie zgadzam się tu z Sheeiren Imai. Robicie naprawdę piękne szablony, aż łezka mi się kręci w oku. Też tak bym chciała robić.
    Pozdrawiam całą ekipę i życzę Im weny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej, bo się zaczerwienię! W imieniu całej ekipy ślicznie dziękuję za te słowa, jesteś kochana : )

      Mi również bardziej podoba się drugi szablon, fantastyka rządzi ; )

      Dziękuję za komentarz ; * Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Jiiiiil! C: Chciałam tylko zakomunikować, iż wielbię cię za drugi szablon, który jest przepiękny i który sobie ukradnę, jak tylko ogarnę fabułę na moje opowiadanie. :D Więcej takich proszę, proszę, prooszę! Wiem, że jestem męcząca, bo co rusz truję o tym w moich komentarzach, ale, no kurczę, bardzo ładnie proszę. ^^
    Co do pierwszego, to także jest boski, jednakże nie lubię "Pamiętników Wampirów", więc podoba mi się mniej. :)

    Weną się nie przejmuj, prędzej czy później wróci. Zawsze tak jest. ^^ Osobiście też mam z nią problem, lecz pomału wszystko wraca do normy. Nie miałam jej przez rok, więc wyobraź sobie moje szczęście, heh. ^^

    Pozdrawiam i życzę duuuużo cudownych pomysłów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo się cieszę, że przygarniesz ten drugi szablon. Na pewno będzie więcej takich prac, może nawet uda mi się zrobić notkę z samymi szablonami fantasy ; ) Marzy mi się taki post, ale czy to wyjdzie, to nie wiem : (

      O kurczę, nie wyobrażam sobie całego roku bez weny. Lepiej trzymaj ją teraz i nie pozwól odejść ; )

      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło! ; *

      Usuń
  4. Prócz liczby i tej notki kryzysu weny nie dostrzegam. Kochana. Każdy ma dobry i zły dzień, to jasne jak słońce, którego swoją drogą nienawidzę. Niemniej szabloniarka też człowiek, nie? :D Trzymam kciuki za odzyskanie... witalności, humoru, bo tego chyba trochę mało i energii. A, własnie! Zołza? Kiedy ty byłaś dla kogoś niemiła? O.o coś chyba przeoczyłam. Może komentarzy nie czytałam? uch, aż przejrzę, hłehłhłe xd Teraz to ja jestem wredna ;c No ale nic. Szablony! Naprawdę nie oglądam Pamiętników Wampirów, obejrzałam jeden odcinek i na dłuższą metę mogłoby być to nawet fajne, ale grafiki z tym związane są ładne, szczególnie jak wyczuwa się w nich klim,at. Tak jest w twoim przypadku i całe szczęście <3 Co do drugiego, w sumie fakt... mało fantastyki. A ja tak ją kocham! I nawet tego nie zauważyłam, choć codziennie tu włażę. Że tez dopiero ty mi ten brak uświadomiłaś, a to ci dopiero... może to przez wasz szablon, aż tak się nie skupiałam na zamówieniach fantasy xd Niemniej on jest genialny <333
    Ejejej, ja w sumie już nic nie zamawiam, choć może kiedyś czegoś będę potrzebowała, ale rzecz w tym, ze tez mogę pisać w wyszukiwarce szablonów swoje widzi-mi-się? Więc skomentowałabym nie po to, by coś znaleźć, a raczej podsuwać wam to, czego tu może brakować, bo jak wiadomo, wszystkim nie dogodzisz, każde swoje wymagania dziwne ma. I jakby mi coś przyszło do głowy, to bym pisała. Tylko to w sumie od celu trochę odbiega... No a ja się znowu rozpisałam! No ale ten, może być? xd
    No i standardowo: czekam na kolejną notkę od Was i gorąco pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwiłam się, że spotkam się z samymi złymi opiniami, a tu niespodzianka ; o Bardzo za to dziękuję : ) wena już zaczęła wracać, więc jest okey : )

      Na blogu się powstrzymywałam, ale jak ktoś pisał do mnie na gg, to nie było miło ; ]

      PW też jakoś szczególnie nie lubię, Elena strasznie mnie denerwuję. Ale zdjęcia, rzeczywiście, mają ładne, więc robienie szablonów jest dość przyjemne : )

      Nie wiem, czy zrozumiułam ostatni akapit, ale może to być wina późnej godziny :D W "Znajdz szablon" piszesz czego szukasz, a my piszemy, czy mamy coś takiego. Czasem robi mi się przykro, jak kolejny raz musze pisać, że nic nie mamy, więc staram się zrobić szablon w danej tematyce w następnej notce ; )

      Dziękuję za szablon i pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  5. Hej, tu Himitsu z nocne-szepty.
    Byłabym wdzięczna za poprawioną wersję szablonu :)
    Mój mail: himitsu@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, witam, witam się z Tobą! Nadganiam wszystkie komentarze, szablony, posty i w ogóle wiele zamieszania z tym, ale w końcu muszę, a co mi tam. Niech się dzieje co chce. Z szablonami jestem aktualnie na bieżąco – bynajmniej teraz.
    Czuję się nie najgorzej, ale jednak też nie najlepiej, ale żyję! To najważniejsze, hęhę, wyszłam z wprawy ostatnio, z resztą w pisaniu komentarzy nigdy nie byłam najlepsza, więc siedzę cichooo! :D
    Och, Skarbie nikogo nie przepraszaj, lecieli też do mnie. Wiele osób pytało mi się o wszystko, a ja wymęczona byłam, hmmm… denerwowałam się, ale… jest dobrze! :D Nikogo chyba nie potraktowałam chamsko… chyba.
    Zagłosowałam, yeeey, mam nadzieję, że wygramy – nie! Ja to wiem na pewno, hm…
    Szablony:

    152 – Jill… kocham Cię, wiesz? Uwielbiam Iana, Ninę i Paula. :D Zwłaszcza Iana, hm, muszę się przez Ciebie głęboko zastanowić nad tematyką TVD, Joseph Morgan *oczka–serduszka* :D. Generalnie sądzę, że szablon jeden z najlepszych, ale mam swoje faworyty spośród Twoich prac! ;)
    A kolorysyka… genialna!
    153 – rewelacyjny ten szablon, choć ja jestem inna i się doczepię, że nie lubię Anime i innych tych takich. Szablon wyjątkowo mi się podoba, heh. ;) Ale szablon miły dla oka, naprawdę z dłonią na sercu. ;D

    Robię się chyba zaraz za robienie szablonów, heh, mam nadzieję, że jakkolwiek mi wyjdą. Ach, Jill patrz co stworzyłam ostatnio:
    http://s4.ifotos.pl/img/z-napisem_xnqsnxx.png
    I podam Ci podgląd: http://uczucie-zla.blogspot.com/ . Jill, patrz jak chamsko mi się urwał napis, no ;c I wszystko się powiększyło, co zrobić? Mam z tym straszny problem :C

    Całuję i tulę cieplutko!
    Wasza Ombre. ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te szablony, a zwłaszcza ten drugi - piękne arty do niego znalazłaś. Z pewnością bym pokradła, gdybym tylko miała bloga o fantastyce... Albo cokolwiek, co by pasowało ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie mi miło! Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie : )

      Usuń
  8. Dopiero teraz udało mi się znaleźć chwilkę by skomentować.. Długo tu nie komentowałam. xD Oba szablony bardzo mi się podobają, ale moim najukochańszym faworytem jest drugi szablon... Ma coś takiego w sobie, co mnie do niego przyciąga.. ^^ Jest idealny na bloga o fantastyce, a ciężko takie znaleźć i w sumie, to nawet zrobić... Sama mam ostatnio problemy z weną, więc cię doskonale rozumiem... jakaś masakra.
    Pozdrawiam i życzę więcej weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy wolą drugi szablon, w tym i ja! Fantastyka zdecydowanie rządzi : )

      Mam nadzieję, że wena, tak jak do mnie, wróci do Ciebie : )Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  9. Hej, mogłybyście wyrazić swoje zdanie na temat nowego konkursu na http://graphic-awards.blogspot.com/ , byłabym niezmiernie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Hej, hej, hej! Nie wiem, czy do mnie pisałaś na gg, ale nie mam dostępu do laptopa. Przeprowadziłam się i przez pracę nie mam czasu pójść do Plusa po internet - dlatego jak na razie trudno się ze mną skontaktować. Szablon jest genialny, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Wstawię, gdy tylko znajdę wolną chwilkę! Jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam : ) Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      Pozdrawiam ciepło! : )

      Usuń
  12. Mogę zapytać o linki zdjęć w szablonie drugim? Chodzi mi głównie o to miasteczko, wioskę i tych zacnych panów na koniach :D

    Swoją drogą, drugi szablon świetny <3

    OdpowiedzUsuń