g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.11.2012

[132-136] Czarna istota!

Trochę się spóźniłam z tą notką, ale to znowu w głównej mierze wina tepsy... Nie mogę nic zrobić jeżeli to coś zabiera mi internet by kolejno oddać i znów zabrać! Bo przecież do tworzenia szablonów potrzebna mi grafika, której zazwyczaj nie mam na kompie i trzeba ją ściągnąć. A niestety to coś co zapewnia mi swobodny przepływ internetu twierdzi, że w pięć sekund się wyrobie! Ha! No nic, notka miała być wczoraj, ale z przyczyn wyżej wymienionych oraz strasznym planem lekcji na wczoraj się nie wyrobiłam!
Jill! Nasze modły zostały wysłuchane! Nie zapytała mnie z przedsiębiorczości. Tak w sumie to z niczego mnie nie zapytano.
Dzięki Bogu! Może nawet zacznę w niego wierzyć.


To tak, na początek oczywiście początkiem on nie jest chyba, że pominiemy mój powyższy wstęp. Ale mniejsza z tym, zaczął się nowy miesiąc (tydzień temu... ale ciii) i rozpoczęły się nowe sondy:
To na początek przypomnę o Graphic Awards, gdzie rozpoczął się III, ostatni etap głosowania:


Kolejno pojawiło się kilka sond na Katalogu Graficznym, czyli:

I jeszcze jedno na katalogu, to dotyczy szabloniarki. Ja osobiście uważam, że należy tu głosować jak najbardziej na Jill, nie kłammy ja całkowicie na nic nie zasługuje, a Jill... Cóż Jill się to po prostu należy! Także ja was zachęcam do głosowania na Jill. ;)
Wybierz najlepszego szabloniarza

Serdecznie zapraszam do głosowania na nas i Jill :D Oraz szczerze dziękuje za wszystkie głosy!


A teraz szablony:
Zamówienie dla  Weasley Twins wersja II
Cóż, jestem na pewno z niego o wiele bardziej dumna niż z poprzedniego... Może ten Ci się lepiej spodoba?

Zamówienie dla Aliis Lovegood

Zamówienie dla Granger land 

Zamówienie dla Paczanga

Zamówienie dla Fremione My Story
Tutaj kolor jest inny niż miał być. Oczywiście możliwość poprawy istnieje. Po prostu jakoś już nie miałam czasu się z tobą skontaktować...
  
UWAGA! Chcąc pobrać szablon klikamy na „pobierz”, następnie na Download file po prawej stronie, później zapisz plik. A gdy otworzymy folder z naszym plikiem. Należy go rozpakować, a więc prawym przyciskiem myszki na niego i „Wypakuj...” lub coś w tym stylu. (Pierwsze co otwieramy to plik „Przeczytaj!”) 
Jeżeli coś nie pasuje! Oczywiście piszcie :) Postaram się sprostać wymaganiom
Pojawią się też dwie odmowy, spowodowane nieistnieniem blogów. Oczywiście jest to równoznaczne z odmową. Te blogi to: This is my pain of love, My wonderful lifee.

Jestem zadowolona z wszystkich szablonów w tej notce. Niestety jest ich tylko pięć, nad czym ubolewam, bo chciałam oddać je wszystkie już, ale z wiadomych przyczyn nie mogłam nawet nic zrobić... Oraz są to tylko zamówienia! W następnej notce mam zamiar dodać szablon albo szablony z Megan Fox, ktoś kiedyś wspomniał o niej w komentarzu. Macie jeszcze jakieś propozycje?
Coś bym zapomniała! A! No tak: Obiecałam w zakładce pytania kobitce o nicku Mirales, że podejmę się wykonywania szablonu o tematyce anime, napisałam, też że niedługo otworzę kolejkę, niestety na razie chce wykonać zamówienia do końca, więc tego nie uczynię, ale daje Ci Mirales pozwolenie na zamówienie tego szablonu teraz.


Oraz codzienny poranek Avii, przedstawiony w formie graficznej, w nie wiem czyim wykonaniu (ktoś wie?), w każdym bądź razie kogoś, kto chyba siedzi w mojej głowie:
To tyle. Pa! I czekam na propozycje!

5 komentarzy:

  1. Macie świetny szablon główny! Niesamowicie mi się podoba :)

    Szkoda tylko, że wszystkie kolejki są pozamakane... :( No nic, pozostaje mi jedynie czekać...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się uzależniłam od Waszego bloga. ^_^
    Po pierwsze, macie świetny szablon główny, podziwiam. ;)
    A co do szablonów z notki, ykhym...
    132 - świetny! O wiele lepszy od poprzedniego. Baaardzooo mi się podoba. Bliźniaki ♥
    133 - ładny. Podoba mi się kolorystyka. :)
    134 - podoba mi się. Estetyczny, ładny. Tylko jedno do mnie nie trafia, Hermiona w tej okropnej sukience...
    135 - Szablon jest niesamowity, jednak ja wręcz nie cierpię One Direction, więc nie będę się na jego temat wypowiadała...
    136 - Świetny, śliczny, ubóstwiam! ;)

    Pozdrawiam i standardowo życzę weny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablonem 133 i 136 mnie urzekłaś *__* No po prostu uwielbiam je wszystkie,a le te zwłaszcza! Masz całkowita rację, że jesteś z nich wszystkich zadowolona, bo to naturalnie kawał dobrej, solidnej roboty! Czas, jak to czas, jeszcze zostało go całe mnóstwo, także nie przepraszaj, to ci, którzy zamawiali, mają czekać, a ty, tak jak i oni, też człowiek i każdy zrozumieć to musi. W sumie coś podobnego pisałam chyba Ombre, boi też przepraszała i przepraszała za czas xd Ale mniejsza. Kawa, kawusia... ach, chyba się zaraz cappuccino napiję, smaka mi narobiłaś ^^ Hym hym, to chyba tyle z mojej strony, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomno, co zza wspaniała notka! Podobnie jak Tobie, podobają mi się wszystkie szablony z tego postu. Niezłe cuda nam zaprezentowałaś : }

    132 jest zachwycająca! Nie ma żadnego, nawet najmniejszego szczególiku, do którego mogłabym się doczepić. Gdybym prowadziła bloga o takiej tematyce, to na pewno bym pobrała ten szablon do siebie :) Zakochałam się w nim!

    133 jest... magiczny! Chociaż to nie do końca mój odcień niebieskiego, to jednak praca bardzo mi się podoba. Wybrałaś śliczną dziewczynę i aż chce się westchnąć z zachwytu :)

    134 to mój drugi faworyt. świetnie wygląda, choć myślę, że Hogwart mogłaś dać wyżej, bo prawie całkowicie znika pod notką. Swoją drogą Hermiona jest tu taka... waleczna i pewna siebie! Bardzo, bardzo mi się podoba : )

    135 widziałam już wcześniej i wiesz, że przypadł mi do gustu :) Chociaż nie podoba mi się uroda tych chłopców, mogli by zmienić styl ; D

    Szablon 136 jest taki... waleczny! Poważnie, te zdjęcia plus tekstury i kolorystyka nadają mu taką fajna atmosferę : )Jedynym zastrzeżeniem jest to, że mogłabyś GD trochę wyostrzyć, bo sa prawie niewidoczni ;)

    Kurcze, te obrazek pasuje doskonale i do mnie :D życie bez kawy było by beznadziejne ; )

    No nic, weny życzę kochana : ) Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, przychodzę, aby nadrobić zaległości C:

    Pierwsze zamówienie wciąż mnie nie przekonuje. Może to przez te zdjęcia... To jedno (główne) nie wydaje mi się zbyt prezentacyjne.
    Drugi jest taki trochę zwyczajny i zbyt niebieskie dałaś tło. Może by zrobić je bardziej przezroczyste? Dałaś fajną teksturę na Hogwart c:
    Trzeci też mnie nie zachwyca, proponowałabym inny dobór zdjęć. No, ale to już kwestia gustu zamawiającej.
    Od czwartego odstraszają mnie znajdujący się na nim ludzie. Zwyczajnie ich nie trawię o_o'
    Może Cię zaskoczę, ale ostatni szablon podoba mi się najbardziej. Jest jakiś taki... naturalny, po prostu. I ma dobre tekstury, pogratulować.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń