g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.12.2012

[154-157] Powrót pani Weny

    Kolejny raz dodaję nieplanowaną notkę. Po prostu nie chciałam, by była taka pustka na stronie. Jeden szablon zrobiłam wcześniej, resztę dzisiaj. Wena wróciła do mnie, więc myślę, że powoli będę wychodziła z tej fazy nic nierobienia : ) Najwyższy czas, prawda?
     Powstała nowa zakładka - Propozycję. zapraszam do zapoznania się z nią w wolnej chwili. 
     Jedno zamówienie ominęłam, poprostu nie wychodziło mi nic ładnego. Obiecuję, że w następnej notce dodam to zamówienie. 

Zamówienie dla Kin z Otogakure 
Tutaj będzie poprawka, ale mimo wszystko postanowiłam dodać szablon.

Mam nadzieję, że teraz jest lepiej niż ostatnio :)

Zamówienie dla Huncwockie tajemnice

Tutaj jest dwa razy ten sam szablon, tyle że w dwóch kolorystykach. Nie mogłam się zdecydować, który dodać : )

Zamówienie dla Takie tam Alusi i Lenusi

     Przypominam, że możecie pobierać szablony robione również na zamówienie (Oprócz tych od Ombre). Jeśli np podoba się Wam jakiś szablon, ale napis jest zły, to piszcie. Osobiście większość prac mam również w wersji bez napisów, więc bez problemu mogę dokonać małej zmiany. 
     Wiecie, że mam nowy blog? O, tutaj : )

EDIT!
Mamy nową stażystkę! Przywitajcie cierpło Zoe! Jupi jeeeej :)

31 komentarzy:

  1. Odwiedziłam Twój blog, w ogóle ostatnio sporo sie Toba interesowałam, ale nie bój się, zazwyczaj nie jestem groźna, a jakby co rodzice mnie szczepili, więc ryzyko poważnego uszczerbku na zdrowiu jest raczej znikome...

    Przeglądałam na deviancie all Twoje szablony, nie mogąc się zdecydować który lepszy od którego ;) W końcu zabrałam dwa (oczywiście zamieściłam w pobraniach adnotację), ale dybię (jak już jestem taka szczera) na to jak otworzysz kolejkę, żeby poprosić mimo wszystko o kolejny. Troszku nas w szkole ciśli z photoshopa itd, ale nie ogarniam, w pozytywnym bardzo wymiarze, jak to wszystko powstaje... Jestem pod max wrazeniem.

    Ale! Odnośnie "Kolejnego kroku(...)", bo chyba o tym chciałam. Kuuurka, inspirujące. Nie zdziwię Cię pewnie w ogóle, jeśli wspomnę, że też pisuje, jakieś tam swoje, hm, historie powiedzmy. I Twój tekst był dla mnie bardzo obrazowy. Nie wiem w zasadzie jaki ma to związek z tym, ze piszę, ale wielkie filozofii nie stworzę, jeśli się uprę, że pismacy mają wyobraźnię bardziej wymagającą (żywię ogromne nadzieję, że nikt się takim śmiałym stwierdzenie nie czuje dyskryminowany). Nie łatwo jest mi się zachwycić czyimś tekstem i to nie dlatego, że uważam swoje rzeczy za jedyna prawdę czy jakoś, bynajmniej! Jestem takim gadem co mu ciężko trud i pracę innych czasem dostrzec i uznać za niebywałą. A niespodziewanie znalazłam coś, czego nie wiedziałam, ze szukam, jeśli jeszcze mnie ogarniasz. No, będę śledzić dalej po prostu, to chciałam...

    Jedno mam tylko malutkie malucienkie 'ała'. Bo szablon jest świetny, świetny, świetny, ale troszkę mnie te ptaszki w przesuwającej się notce dekoncentrowały ;( Starałam się nie przewijać za dużo i czytać jakby w dolnej partii, bo nie wiedzieć czemu czasem gubiłam się w tekście... Ale nie było to coś, co by mnie zniechęciło! ;) No i do tego mam zaległą wizyte u okulisty, więc nie brałabym siebie zbyt na serio w tej kwestii :D

    czuję się jakbym napisała list, a nie komentarz. :P Słowotok mnie dopadł, zaraz się pójdę wyżyć gdzie indziej... Weny dalszej życzę i plus jednego fana macie więcej :))) Mega, mega... dobra robota, prawdziwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...w ogóle ostatnio sporo się Tobą interesowałam" - zabawnie za zabrzmiało, wiesz? :D Ale jestem dzielną dziewczyną, niczego się nie boję ; )

      Widziałam, które szablony pobrałaś i są jedne z moich ulubionych, więc wychodzi na to, że mamy podobne gusta : ) Photoshopem się nie przejmuj, próbowałam kiedyś na nim coś tworzyć, ale to mnie przerosło ; ) Gimp rządzi!

      Ojej, ojej, tak czytam twoją opinię o moim opowiadaniu i chyba jest pozytywna, więc bardzo dziękuję. Widzę, że na jednym blogu masz notkę, więc zaraz przeczytam i skomentuję : )

      Co do tych ptaszków, to masz rację, ktoś już wspominał o tym, że utrudniają czytanie. Teraz już nie chcę mi się tego zmieniać, jak będę robiła nowy szablon, to postaram się, by był bardziej czytelny :)

      Ślicznie dziękuję za tak dłuuugi komentarz : ) Pozdrawiam ciepło! ; *

      PS Kurczę, spojrzałam na godzinę, o której komentowałaś. Idz spać, kochana! ; )

      Usuń
    2. Hyhy, jakoś ostatnio mi się dzień z nocą zamienil troche, zombie rulez :p

      Łoooooo, na oczywiście, ze pozytywny! No ja to czasem tak przejade jakas swoja wypowiedź, ze niedługo bede potrzebowac tłumacza chyba. :) zakręcilam, bo jakbym napisała tylko "zajebiste" to nijak by sie to miało jakby do tego jak to odebrałam, bez wydźwięku, a ja to naprawdę,naprawdę pochłonęłam z lubieznym apetytem. No. "Psychopatctwo" tez rulez.

      A tak, poprzesuwalo mi się cosik, jak wbije na komp spróbuję powalczyc, w nocy tylko kleilam szybko link, zeby nie wylądować na black list ^^

      Usuń
  2. 155 jest bardzo klimatyczny, całkiem zgrabny i przyjemny dla oka. Natomiast huncwoci? No cóż huncwoci jak zwykle są cudni. I też nie umiem się zdecydować który lepszy ;)

    Pierwsza rocznica? Tak już?
    Mam wrażenie jakbym była z wami d początku, ale żeby to już cały rok?

    Ja nie wiem Jill, jak ty znajdujesz na wszystko czas... Znowu nowy blog? ;) Pozostaje mi tylko zazdrościć i podziwiać ;)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie pół rocznica, ale i tak świętujemy ; ) I masz rację, byłaś z nami od samego początku. Chciałabym Ci to jakoś wynagrodzić, ale jeszcze nie wiem jak : (

      łopot w tym, ze nie znajduję czasu. Zakładam blog, a potem go usuwam ; )

      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  3. Przepraszam tu właścicielka bloga Hasu O Nagareru. Dlaczego mój szablon nie został wykonany? Myślałam, że już jest ok. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z notki: "Jedno zamówienie ominęłam, poprostu nie wychodziło mi nic ładnego. Obiecuję, że w następnej notce dodam to zamówienie. "
      pamiętam o Tobie, ale narazie za każdym razem, jak robiłam twój szablon, to wychodziło mi coś... dziwnego. Ale spokojnie, będę starać się do skutku aż zrobię coś, czego nie będę musiała się wstydzić :)
      Przepraszam za opóźnienia :)

      Usuń
  4. Aaach. Spoko już rozumiem poczekam jeszcze notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak z innej beczki. Fajnie, że macie kogoś nowego od szablonów. Ciekawe, ciekawe jak ona je wykonywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co wiem, to pod koniec tygodnia będziesz mogła się o tym przekonać, bo właśnie wtedy najprawdopodobniej Zoe doda swoją notkę :)

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  6. wybacz. zapomniałam napisac gdzie. Na agents jest w spamie a na drugim w zakładce czas pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohayo ;)
    Dzięki za uwzględnienie moich uwag, normalnie to nikt się nimi nie przejmuje ;)
    Najbardziej spodobał mi się szablon nr 155. No genialny jest *.*
    Huncwoci - oby dwa są fajne, lecz jak dla mnie ten ciemniejszy jest lepszy ^^
    Dobra robota. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klient, nasz pan ; )
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam ciepło ;*

      Usuń
  8. Dziękuję ci bardzo za szablon dla mnie! Obydwa są cudowne, ale bardziej mi się podoba ta ciemniejsza wersja :)
    Wszystkie twoje szablony są świetne. Dobrze, że wróciła ci wena

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam, mam nadzieję, że szablon będzie dobrze służył : )

      Usuń
  9. Zoe? No i pięknie, jedna odeszła, druga przyszła, mam wielką nadzieję, że pozostanie tutaj jak najdłużej i szybko pochwali się swoimi dziełami :D Jak mnie cieszy, że już po kryzysie, a skoro dodajesz nieplanowaną notkę, to jednak coś o tym świadczy i nie chodzi już nawet o to, że było pusto na stronie (przynajmniej moim zdaniem xd). Także dobrze jest! I widać to naturalnie w szablonach. Osobiście zachwyciłaś mnie szablonami z Huncwotami i ja również nie mam pojęcia, która kolorystyka jest lepsza: myślę, że to tutaj nie ma już nawet aż tak dużego znaczenia, sam szablon jest znakomity, a to wystarczy! Także to o szablonach 156. Dużo tu ogólnie mangi, zauważyłam ;) 154: nigdy nie oglądałam tej bajki, ale manga to manga i to mi wystarczy. Ale fiolet? Tego się nie spodziewałam, jak dla mnie to dość dziwne połączenie, ale to nie równa się złe, a wręcz przeciwnie: bardzo ciekawie to wygląda c: 155: fajny klimat, od razu wyczuwalny. I choć szablon jest bardzo ładny, tematyka mi się jakoś nie podoba: nie lubię tego miasta, pogody tam panującej, imprez wiecznych i tego wszystkiego... xd dlatego moje skojarzeia niszczą mi... co mi niszczą? nooo pozytywne postrzeganie tego szablonu xd Wybacz ;c Tylko w sumie po co ja to pisze? O.o xd 157 jest świetny, haha :D Nie wiem, to jest dla mnie taakie pozytywne! Ta szarość po bokach jest doskonała!Wygląda to jak zupełnie coś innego oddzielonego od szablonu, ale cholernie mi się to podoba <3 No nic, nagadałam się, czekam na kolejne notki od Was i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :D Zoe robi świetną grafikę - napatrzeć się nie mogę! Zresztą sama zobaczysz, zapraszam w piątek na Zaczarowane :D

      Ostatnio wkręcam się w te obrazkowe szablony - są jakieś takie... przyjemniejsze - i w robieniu i w odbiorze. W tym szablonie z huncwotami dotarłam do boskich artów, więc w gruncie rzeczy wystarczyło ich tylko nie zepsuć ;)

      Dziękuję za komentarz. Chyba miałam napisac coś jeszcze, ale już mi mózg nie działa :D Pozdrawiam ciepło ; *




      Usuń
  10. Znów jaram się tymi szablonami jak szczerbaty na widok suchara! (Nie bierz tych porównań, które się tu pojawią na serio^^ Wiem, jestem spaczona.) Podobają mi się bardzo i czuję się jak Kubuś Puchatek w krainie miodem płynącej! Kocham.
    Najbardziej podoba mi się ostatni, bo jak już widzę jest tam niebieski! Niebieski kocham jak dzięcioł korniki^^ Później wielbię cię za szablon pierwszy i z Huncwotami!
    Brawo dla Jill! Fanfary i tacę ciasteczek w nagrodę.
    Witamy stażystę gorąco! Tak gorąco jak w piecu hutniczym (tam jest gorąco?)! Oby ci się dobrze szablony tworzyło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaram się twoim komentarzem jak Hogwart podczas bitwy :D
      Ahaham, strasznie mnie rozbawiłaś swoimi porównaniami, humor od razy gwałtownie skoczył :D
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za opinię :D

      Usuń
  11. Kiedy będzie wykonany dla mnie szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jesteś na końcu kolejki, więc niestety nie nastąpi to szybko :(

      Usuń
    2. będę czekać z utęsknieniem nam nadzieje że się doczekam szybko :( :(

      Usuń
    3. Wykonam najszybciej, jak będę mogła :)

      Usuń
    4. Jak p. wykona prosze o kontakt na poczte elakud@wp.pl

      Usuń
  12. Wiem, jestem zUa, zUym dzieckiem jestem i będę. Ostatnio nie miałam czasu na nic, ale ten nadal mnie goni jak nieubłagany. Wiem, że to nie jest żadne wytłumaczenie, ale może to zrozumiecie, a jeśli nie, to trudno, gilotyna stoi przed domem. No, ale pomijając moje ględzenie, którego i tak pewnie nie słuchacie, to zacznę mówić z sensem:
    BARDZO, ALE TO BARDZO SIĘ CIESZĘ, że wróciła ci wena Jill. Mam nadzieję, że Zaczarowane znów staną u szczytu potęgi. [Boże jak to brzmi]
    154- Lubię fiolet, ale nienawidzę, gdy ktoś nieumiejętnie łączy go z innymi kolorami. Na szczęście ty zrobiłaś to lepiej niż mógłby wyrazić przymiotnik "niebiańsko".
    155- Bardzo mi się podoba. Kolorystyka jest miła dla oka, nie jest tkz. "oczojebna". Super, jednym słowem.
    156 A i B- Obydwa bardzo mi się podobają. Fajna kolorystyka, obrazy perfekcyjne połączone. Czego chcieć więcej?
    157- Ten tak średnio mi się podoba. Nie mam pojęcia dlaczego. Nienawidzę mangi.
    No nic, moze moje zdanie się już tu nie liczy, ale miło mi wiedzieć, że chociaż ten jeden post mogę odpłacić. To ja lecę zobaczyć co to za nowy blog założyłaś. Jestem pewna, że to kolejne cudo.

    Całuję,
    Eileen:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ej, ej, Eileen nie tłumacz się, bo nie masz powodu :) To, że w ogóle komentujesz jest tylko twoją dobrą wolą i gdybyśmy mieli o coś pretensje do Ciebie, to naprawdę byłoby z nami coś nie tak :)
      Zaczarowane dążą do opanowania świata! (szaleńczy śmiech) : D
      W każdym razie - ślicznie dziękuję za twój komentarz. Zawsze jestem bardzo ciekawa twojej opinii :) Pozdrawiam ciepło! ;*

      Usuń
  13. Hej, tu Seszen. Przepraszam, że zawracam ci głowę moim szablonem bo postanawiam zamknąć blgoa z przyczyn osobistych i wiem, że może miałaś już plan czy coś. :C
    Przepraszam, przepraszam, przepraszam za kłopot :(
    Chciałabym tez przeprosić za koleżankę, która chciałaby odwołać zamówienie ponieważ ktoś włamał się na jej bloga zniszczył wszystkie zakładki, a potem go usunął. Mam na myśli Watahę Srebrnego Księżyca gdzie Inferno00 zgłosiła się do Ombre. :C

    ~Seszen~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, rozumiem, że może zdarzyć się coś nieoczekiwane : ( Mam nadzieję, że to nic złego i wszystko jest okey : )
      A w drugiej sytuacji bardzo współczuję. Nie rozumiem zachowania takich ludzi, zwykła podłość.

      Usuń
    2. Ludzie są okrutni. :(

      Usuń
  14. Pisałam do Ciebie maila, ale nie odpisałaś, a mi cholernie zależy na szybkości. Pobrałam szablon 156A i niby wszystko cacy, super i wgl., ale pojawił się problem z pierwszym komentarzem. Nie widać go, bo kolor czcionki jest tego samego koloru co tło. Nie wiem co robić... Jestem tu dość nowa i nie ogarniam dużo rzeczy. Czy mogłabyś mi wytłumaczyć instrukcją dla typowej blondynki? (nikogo nie obrażam, tak tylko się mówi xd) Za cholerę nie wiem jak to zrobić :P
    Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc :)
    Panna Zgredkowa

    OdpowiedzUsuń