g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.12.2012

[158-162] STAR!

Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło Was wszystkich przywitać. Jak widzicie jestem nową stażystką i nie mogę doczekać się współpracy z Dziewczynami. W ich pracę wpatruję się przez dobre godziny i zastanawiając się jakie jeszcze im pomysły wpadną do głowy. Wiem, że moje szablony są marne, nijakie (przynajmniej ja mam takie zdanie o nich). Chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować Jill za danie mi szansy! <3 Mam nadzieję, że jej, jak i Was nie zawiodę. A teraz do rzeczy, czas na szablony!





Wiecie, że tą notkę piszę od jakiejś godziny? Wariuje mi laptop i jak to się nie zmieni wyrzucę go przez okno (dosłownie!). Moja mina - bezcenna. :D Więc teraz, kiedy już ujawniłam światu moje prace, będę czekała na ich krytykowanie, przecież krytyki się nie boimy prawda?
A i odnośnie zamówień- póki co ich nie przyjmuję, ponieważ mam zbyt dużo pracy w szkole itd... Aczkolwiek notka powinna pojawić się za 2 tygodnie, lub tydzień. Nie wiem jeszcze. Być może przyjmę kilka zamówień, gdy otworzę kolejkę, póki co pozostaje ona zamknięta. :)



16 komentarzy:

  1. A mnie się te szablony strasznie podobają! *.* Jak na pierwszy raz moim zdaniem jest genialnie - i aż się boję, jakie cuda będziesz tworzyć w przyszłości. O.o Gratuluję bardzo dobrych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się tak miłych słów. Dziękuję:D Czy wiesz, że uczyniłaś mnie szczęśliwą? :3

      Usuń
  2. Witaj Zoe! Szablony nijakie? Nie sądzę. Robisz bardzo dobre szablony jak wszystkie dziewczyny. Najbardziej podoba mi się szablon ostatni i przedostatni:D Moje klimaty!
    W pierwszym szablonie bardzo podobają mi się kolory tak samo i w drugim. Trzeci też jest piękny, ale, ale! Dwa ostatnie wymiatają i kropka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Miło, że dołączyłaś do Zaczarowanych ;) Te szablony są bardzo dobre. Wszystko gra kolorystycznie, jest przejrzyście i każdy element do siebie pasuje. Składam wielkie gratulacje, za wykonanie tych cudeniek. Jestem pewna, że jeżeli tylko któryś z moich blogów pasowałby treścią do twoich szablonów, użyłabym ich napewno ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi faworytami są pierwszy i ostatni <3 Cudneee <3. A teraz wypowiem się na temat każdego (od razu mówię, że nie jestem mistrzem ani niczym, wypowiadam się jako potencjalny klient :)
    1. Wszystko mi się w nim podoba, serio. Gdybym nie miała już pasującego szablonu na blogu, to na pewno bym z niego skorzystała :).
    2. Nie ukrywam, że czegoś mi w nim brakuje. Nie wiem, czego. Niemniej bardzo ładnie połączone są zdjęcia, co się chwali :)
    3. Kolejne cudeńko <3 To chyba trzeci ulubiony :). Nawet jaskrawe kolory mi nie przeszkadzają :).
    4. szablon bardzo ładny, ale o ile mi się podoba, o tyle nie umieściłabym go raczej na swoim blogu. Dla mnie za szaro. To przytłacza. Ale to tylko moje zdanie.
    5. Nawet jeszcze mu się nie przyjrzałam i już wiedziałam, że to mój faworyt, bo zamieściłaś tu te wszystkie pierdółki, którymi ja nie umiem się posługiwać :). W sumie irytuje mnie tylko ta blondwłosa piękność, bo odpychają mnie takie kobitki >D. Ale jak się ma ona do całokształtu? Nijak. I z nią jest super, więc chyba kein Problem. Richtig?

    Pozdrawiam i życzę weny!
    Kyoyama

    OdpowiedzUsuń
  5. cholernie żałuję, że nie przyjmujesz zamówień, bo Twoje szablony są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie najlepsze jak dla mnie ;) Dobrze, że dołączyłaś do załogi ZS, napewno znacznie pomożesz pozostałym dziewczynom, bo zamówień macie co nie miara.

    A tak w ogóle zauważyłam, że na każdym (?) szablonie umieściłaś zdjęcie dziewczyny stojącej tyłem/bokiem, tak że widać jedynie włosy, a nie twarz ;P

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ostatni najlepszy. Wszystkie są ładne, ale... no właśnie, ja zawsze znajdę jakieś "ale", taka już wybredna jestem xD jak dla mnie w pierwszym nie bardzo pasuje napis i nie podoba mi się kolor tła stron, w drugim jest trochę pustawo (choć uwielbiam tę sesję Cintii), w trzecim nie bardzo podoba mi się kolorystyka, bo jest trochę (jak dla mnie przynajmniej) za jaskrawa, a w czwartym z kolei za szaro. Ogólnie jednak, żeby nie było, że tylko krytykuję, szablony bardzo mi się podobają (no i ten ostatni - GENIALNY :D), a poza tym myślę, że odrobina wprawy i będziesz coraz lepsza, czego z całego serca życzę;) A Zaczarowanym gratuluję takiej stażystki, to naprawdę dobry nabytek:)

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. o łaaaa. spojrzała na szablony i widziała, że były one dobre :D

    verrrry szkoda, że Cię czas napastuje i nie możesz speszjali dla nas cos zrobic! Ale inwencja twórcza dziala wyśmienicie, więc nie ma co narzekać!

    Piękne, ostatni i pierwszy mnie zdobył dokumentnie. Aż mi sie zal zrobilo, ze (chyba) nie pisze o zadnym rudzielcu! Szlag! Ide zweryfikowac swoja pisanine! ;))

    Pozdrawiam ciepło, bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby te szablony są nijakie? Są świetne, a dwa ostatnie dosłownie wymiatają! Jesteś genialna, GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatni szablon jest najlepszy, zdecydowanie najlepszy. Kocham tego typu szablony. Bardzo mi się też podoba ostatni.

    I ty twierdzisz, że szablony są nijakie? Zastanów się nad tym co mówisz! A raczej piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, szablony masz straszne, okropne i w ogóle nie rozumiem, czemu Jill cię tu przyjęła... xD Zrobiło się gorąco? Pewnie tak, ja podobnie przyjmuję krytykę. Ta oczywiście nie jest niczym uzasadniona i przede wszystkim NIEPRAWDZIWA, więc spokojnie :D Jestem okrutna, wiem ;c Tak czy siak do rzeczy i to tak na poważnie: widać,że potrafisz robić szablony, bo np. dla mnie jest to czarną magią, w ogóle nie wiem, jak i czym wy to robicie. No, o ile program to pikuś, tak użycie go i zrobienia z niego czegoś takiego, co tworzysz ty, jest niesamowite. Uwierz mi, że pasujesz do tej szabloniarni jak ulał, bo absolutnie niczym nie odstępujesz pozostałym szabloniarkom. A co do konkretnych szablonów, to moim faworytem utaj jest oczywiście numer 161. Pomijając fakt, że uwielbiam ciemne barwy, to kojarzy mi się ten szablon z... magią, fantastyką, światem marzeń... Zresztą sporo jest tu takich, np. 160 czy 162. W sumie twoje szablony nie są dostosowane do jednej konkretnej tematyki, tylko mogą się sprawdzić doskonale w wielu różnych, kompletnie od siebie odmiennych. A jest to niewątpliwie duży plus. Także niezwykle się cieszę, ze tu dołączyłaś, mam nadzieję, że zabawisz tu dłużej, trzymam za Ciebie kciuki! No i oczywiście czekam na notke od ciebie i reszty. Pozdrawiam gorąco! C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka :)
    Pierwszy szablon jest zdecydowanie moim faworytem. Naprawdę jest super i gdyby odpowiadał tematyce mojego bloga z chęcią bym go wstawiła :).
    Drugi jest fajny, ale moim zdaniem ta odwrócona dziewczyna trochę nie współgra z resztą szablonu (mogłaby być w innym miejscu, czy coś).
    Trzeci może i nie jest w moim stylu, ale jest świetny. Jedyne do czego można by się przyczepić, to że jest trochę za jasny, ale według mnie, dzięki temu tworzy się taka atmosfera, jak w takie gorące, wiosenne dni, gdy na niebie nie ma ani jednej chmurki, a słońce pali niemiłosiernie :P W każdym razie - mi się podoba.
    Czwarty jest niezły, ale coś mi w nim nie pasuje. Chyba poprostu za duży kontrast jest między obrazkiem (bardzo wiele rzeczy w jednym miejscu) a tłem (gładkie). Jak dla mnie to nie wygląda zbyt dobrze, ale jak kto lubi. Te same uwagi do piątego. Podkreślam tylko, że to jest moja indywidualna, nie obiektywna ocena i (co potwierdzają powyższe komentarze) innym mogą się właśnie te szablony najbardziej podobać :)
    Ogólnie szablony świetne, a na pierwszy dosłownie nie mogę przestać patrzeć ;) Dołączam się również do gratulacji składanych szabloniarkom ZC dotyczących dobrego wyboru stażystki :D.
    Trochę tak oficjalnie wyszło, ale trudno :P
    Jeszcze tylko dodam, że pomimo, iż w ogóle nie znam się na tworzeniu szablonów, to zdję sobie sprawę jak trudne i pracochłonne jest to zajęcie, i że nie zawsze wszystko się da wstawić tak, żeby odealnie ze sobą współgrało, więc moja prośba do Ciebie jest taka: Nie zniechęcaj się, choćby nie wiem co. Jesteś świetna w tym co robisz i z czasem będziesz jeszcze lepsza. Nie ważne jest to co mówią inni, ale to, że robisz to co sprawia Ci przyjemność.
    Trochę długie to wszystko wyszło :)
    Pozdro
    Jukola

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi tak się bardzo podoba. Nie wiem, jak możesz mówić, że są nijakie! Przecież to naprawdę kawał świetnej roboty. Aż Ci zazdroszczę talentu. Ktoś wyżej pisał, że boi się myśleć, co będzie później, skoro te pierwsze szablony są takie dobre. Podpisuję się pod tym obiema rękami. :)
    A co do krytyki, skoro tak bardzo chcesz, dostaniesz. Ale nie dużo, bo jeżeli chodzi o mnie, uważam, że oprócz tego, o czym za chwilkę napiszę wszystko jest jak najbardziej dobrze. Otórz, kochana Zoe, w 158 i 160 nie podobają mi się linki. Ale może to kwestia gustu. Po prostu wydaje mi się, że kolor jest nieco za mocny i są zbyt oddalone od pola, do wpisywania postu [nie mogę sobie przypomnieć, jak to się fachowo nazywa ;)].
    To by było na tyle ode mnie. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku <3 Wszystkie są śliczne, a moim faworytem jest szablon z Cintią Dicker którą uwielbiam! Wszystko jest piękne i cudowne,
    i życzę powodzenia w stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa, jakie śliczne szablony! Jestem mega zadowolona, cudną notkę dodałaś :D Dwa ostatnie szablony są moimi faworytami. 162 jest niesamowicie magiczny, od razu czuć, że ma to coś :) Tak patrzę i patrzę i dopiero teraz dojrzałam tytuł w 161 szablonie - "Dla Jill". Łał, łał, łał :D Poza tym uwielbiam zdjęcia, które tam użyłaś :) Szablon 160 również jest bardzo ładny, ale teraz do chodzę do wniosku, że czegoś mi brakuje. Sama nie wiem, w czym rzecz :( 158 i 159 są niesamowite i nie mam żadnych zastrzeżeń :D
    Mam nadzieję, że wena Cię nie opuści i dodasz więcej tak wspaniałych notek. Trzymaj się ; *

    OdpowiedzUsuń