g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.12.2012

[163-165] Czegoś mi brak...

Cześć, czołem... dobrej niedzieli. 
Jestem okropna, nie dodawałam szablonów, przepraszam. Przychodzę z trzema szablonami, ponieważ robię sobie na przód. Heh, seryjnie mam zrobione 20 szablonów, ale nie wkładam ich dzisiaj. Cóż, nie wiem co sobie o mnie pomyślicie, ale... no. Szablony nie są najcudowniejsze, ale jednak je wsadzam. Obiecuję, że ]następne będą lepsze. Niestety podglądu nie ma z Da, ale ifotos.pl jest Bogiem i działa, bo mój internet rządzi się swoimi prawami i nie chce dodać na DA, więc... bywa? Mam tylko jedno zamówienie, gdyż z resztą miałam problemy. 


Szablon nie jest jakiś wybitnie genialny.
Nic tu chyba do siebie nie pasuje, ale nie mnie oceniać.

Zamówienie dla Marii N. Joy
Hm, Maria dostała już wczoraj swój szablon iii spodobał jej się. 
Mnie też generalnie, ale jedynie co mi nie pasuje to moje maźnięcia gumką.

Mój pierwszy szablon tego typu iii spodobało mi się. Mam ich więcej, ale na razie nie wsadzam, wybaczcie! 
Kolorystyka najlepsza moim zdaniem. <3

Koniec postu, wybaczcie, że tak mało. Obiecuję, że następna notka będzie miała  6-7 szablonów albo więcej! Trzymajcie kciuki. Wiecie co? W tym miesiącu mam zamiar dodać jeszcze dwie notki, o ile będę miała jak. Jeszcze przede mną Jill, Avia i Zoe! No chyba, że będą wolały dodać później notki. ;)
ZAMÓWIENIA; prosiłabym zachować spokój, huh, już wyjaśniam o co chodzi - nie przyjmuję od nieznajomych zamówień na gadu-gadu czy innym komunikatorze. Wybaczcie, ale mam straaszny tłok na GG, choć w razie problemów i kryzysowych sytuacjach zapraszam. 

Witam serdecznie Zoe w załodze! 
Mam nadzieję, że będzie nam się miło pracowało. 
Kochanieeeeeeeeee! :3

Nie przedłużam, cya xoxo. <3
P.S. Zapraszam na mojego bloga: Zagubiona Dusza.

7 komentarzy:

  1. pierwszy szablon jest po prostu piękny ;) Bardzo mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee tam, wybaczamy ci :D Twój komp rządzi się własnymi prawami? Ech, skąd ja to znam -.- Ważne, że cokolwiek dodałaś, także nie jest źle C: Pierwszy, to znaczy 163, wyszedł ci naprawdę fenomenalnie, bardzo mi się podoba :D Drugi skojarzył mi się z pewnym filmem, ale nie podam tytułu, bo nie jestem pewna, czy to nawet to, wiec się nie będę kompromitować jak coś xd Tak czy siak bardzo fajny efekt stworzyłaś na tym szablonie i nie dziwie się, że "właścicielce" się podoba :D No ale 165 wygrywa :D masz rację kolorystyka jest świetna, ogólnie szablon jest wspaniaaały! rysunkowy, ponury, w sumie pasujący do wielu tematyk, tak na upartego myśląc. No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są naprawdę cuuudne!
    ale ostatni najbardziej, a to tylko dlatego że kocham niebieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, Ombre, nie "spodobał jej się", tylko "jest zachwycona"! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi tam się ten pierwszy bardzo, bardzo podoba. Chyba nawet najbardziej. Co oczywiście nie zmienia faktu, że wszystkie są bardzo ładne. :) Trzeci też mi się podoba. Już nie mogę się doczekać następnych szablonów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, to najlepszy jest ten pierwszy, zdecydowanie :P

    OdpowiedzUsuń