g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.12.2012

[166-175] Pierwsze prace w AP

    Cześć kochani,
    z przyjemnością informuję, że dzięki Wam Zaczarowane Szablony zajęły pierwsze miejsce w rankingu na szabloniarnie listopada! Wynik zostały ogłoszone w tej notce na Katalogu Graficznym. Sama nie wiem, jak Wam dziękować za te wyróżnienie. Pozostaje mi mieć jedynie nadzieję, że Was nie zawiedziemy i dalej będziecie odwiedzać nasz blog. Jeszcze raz - wielkie dzięki za wszystkie głosy! :)
     Mam nowinę odnośnie zamawiania. Wykonamy te szablony, które mamy w kolejce, po czym całkowicie zmienimy system. Nie będzie już długich kolejek i czekania na szablon niewiadomo ile - teraz zamówienia będziemy przyjmować od najnowsza notką. Będą podawane limity, dzięki czemu  waszą szatę graficzną dostaniecie już w następnej notce danej osoby :) Co o tym sądzicie? Osobiście jestem zdania, że to ułatwi życie zarówno nam, szabloniarkom, jak i Wam, naszym drogim czytelnikom. 

     To tyle z informacji ogólnych. 9 z 10 dodanych dziś szablonów zostało wykonanych w Photoshopie. Miałam ten program na dysku od wielu tygodni, ale broniłam się przed nim zawzięcie. Dopiero kilka dni temu postanowiłam jednak z niego skorzystać i... totalnie wpadłam! Ap jest cudowny! : ) O wiele szybciej i wygodniej robi się szablony. Co do jakości, to chyba jest na podobnym poziomie, jak moje poprzednie szablony, ale w sumie nie mi to oceniać : ) 
     Szablony są strasznie pomieszane, wybaczcie, nie mam siły układać tego jakoś mniej chaotycznie.

Zamówienie dla Szept Demona

Mój ulubieniec z dzisiejszej notki : )

Zamówienie dla Empire Bysen 

Poprawka dla Kin z Otogakure
Poprawiony nagłówek wyślę Ci jutro meilem.


Szablon wolny

 Szablon wolny

I... znowu zamówienia, tym razem dla Zoe 


i... znów szablon wolny
Może niektórzy pamiętają - ten szablon był wcześniej na stronie głównej. 

     Znowu miałam problemy z trzymaniem się kolejki. Planowałam zrobić więcej szablonów, ale chociaż chęci mam, i to duże, to jednak czasu mi brak. Nie mogę doczekać się świąt, w końcu będę mogła trochę więcej popracować nad grafiką : )
     Przypominam o zakładce "Propozycje". Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to wybierzemy i zrobimy 40 szablonów z tych komentarzy. Także jeżeli potrzebujecie jakieś szaty graficznej to zapraszam do zajrzenia na tę stronę :)
     I na koniec mam jeszcze jedno pytanie - znacie jakieś dobre romanse z dramatem w tle? Szukam książki, gdzie nie ma magii. Najchętniej przeczytałabym coś w stylu "Veronic'y Mars". Jak nie znajdę czegoś ciekawego, to chyba oszaleję ; )

35 komentarzy:

  1. Jill ja nie chce cię pośpieszać ale kiedy mogę się spodziewać mojego szablonu ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś się o to ostatnim razem, od tego czasu się nic nie zmieniło. Nie wiem, kiedy będzie twój szablon, nie jestem wróżką. Wiem tyle, że nie nastąpi to szybko, bo jesteś ostatnia w kolejce.

      Usuń
    2. Przepraszam że cię wkurzam tym pisaniem ale ja jestem osoba strasznie niecierpliwą i to dlatego
      Wybacz :)

      Usuń
    3. Nie wkurzyłaś, nie ma powodu, żeby przepraszać ; ]

      Usuń
  2. Gratuluję w pełni zasłużonego miejsca w rankingu :)
    Dziękuję ślicznie za mój szablon. Jest cudowny! Składając zamówienie miałam jakiś ogólny pogląd na to, jak chciałabym, żeby wyglądał. Muszę przyznać, że Twoja praca przeszła moje najśmielsze oczekiwania utwierdzając mnie tym samym w przekonaniu, że jesteś świetna w tym co robisz. Oby tak dalej! Niech niezmiennie sprzyja Ci Wielki Wen.
    Szablon 167, będący Twoim faworytem w tym poście, również bardzo przypadł mi do gustu. Fantastyczne zestawienie kolorów. Podobają mi się te ptaszyska na dole.
    Chciałabym dodać coś jeszcze... Coś, co wyraziłoby, jak bardzo się cieszę szablonem, jednak nie potrafię. Zatem po prostu dziękuję i biegnę ustawiać go na swoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że twoje zamówienie Ci się podoba. Oby szablon Ci dobrze służył :) Dziękuję za komentarz i polecam nas na przyszłość :)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Jestem Ci Jill naprawdę wdzięczna za te szablony! Akurat poprawiam rozdziały na tego bloga, wchodzę na Zaczarowane Szablony i widzę,że dodałaś notkę. Już na GG pisałam,że mi się podobają, ale trochę mi się zdanie zmieniło. Moje zamówienie jest B O S K I E! W końcu nie wiem, na który szablon się zdecydować:) W pierwszej opcji najbardziej podoba mi się kolorystyka i ta dziewczyna z "urwanymi skrzydłami :) W drugiej opcji natomiast najbardziej podoba mi się także kolor oraz kruki:) Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję i pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zamówienia, jak twoje, bardzo lubię robić, więc to ja dziękuję, że zgłosiłaś się z nim właśnie do mnie :)
      Pozdrawiam ciepło i życzę duuużo weny w pisaniu opowiadania :)

      Usuń
  4. Ohayo ;)

    Szablony są cudne, włącznie z tym moim *.* Bardzo ci za niego dziękuję. Aczkolwiek najbardziej spodobał mi się 166 - dlaczego? Nie wiem, po prostu mnie urzekł ;)

    Mam przykład filmu - jest genialny - Trzy metry nad niebem.
    Jeśli chodzi o książkę, to lubuję się raczej w fantastyce, ale nawetjeżeli szukasz czegoś typu dramat, kryminał, thriller, to uderzaj do mnie ;)

    Jodi Picoult - Bez mojej zgody - to najbardziej trafna propozycja z mojej strony, jeśli chodzi o twoje kryteria.

    Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłam ;)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajajaj, ciągle mam Ci wysłać ten nagłówek i wciąż brak mi czasu. Zrobię to dzisiaj :)

      "Trzy metry nad niebem" oglądałam kilka dni temu i między innymi to on narobił mi smaku na takie właśnie pozycje : ) Bardzo podobała mi się zarówno książka, jak i film :)

      "Bez mojej zgody" natomiast nie czytałam. Przejrzałam opis, ale jakoś mnie nie zachwycił. Hmmm.

      Ślicznie dziękuję za pomoc i komentarz, jesteś kochana :) Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  5. O, widzę, że zaczęłaś robić tak, jak ja - dawać szablony główne, jako wolne :D Szablon 173 jest najpiękniejszy <3 Swoją drogą, ten obrazek z wiedźmą mam na oku od dłuższego czasu, znalazłam go jako zdjęcie postaci na tym blogu: http://basnie-valnverdu.blogspot.com i mam pomysł, jak go wykorzystać w jednym z szablonów. Będzie zielono ouo'
    Wena Ci dopisuje, to widać!

    Pozdrawiam ciepło c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak robiłam (o ile nie zapominałam) :D w sumie szkoda, żeby poprzednie główne kurzyły się na dysku :)
      Mam u siebie kilka wersji tego obrazka z wiedźmą, więc jak będziesz chciała, to mogę Ci przesłać :)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz ; *

      Usuń
  6. Tak jak nie lubię Severusa, tak szablon z nim wyjątkowo mi się podoba. Również 174 jest niesamowity ;)

    Już widzę to polowanie na komentarze ;) Myślę że trzebaby ustalić dość jasne zasady, żeby się tu nie pozabijali ;)

    "P.S. Kocham cię" - niby jest film na jej podstawie, ale bardziej nazwałabym go luźną adaptacją. Zarówno książkę, jak i film, zdecydowanie polecam :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin jest w trakcie tworzenia, więc wszystko będzie jasno opisane :)

      Co do filmu, to nie do końca tego szukam. Może jednak skuszę się na książkę :)

      Dziękuję ślicznie za komentarz i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Rzeczywiście, z tymi komentarzami mogłoby zapanować prawo dżungli xD
    Za szablon ślicznie dziękuję :* Bardzo mi się podoba, przeszedł on moje najśmielsze oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablon Ci sie podoba. Polecamy się na przyszłość :)

      Usuń
    2. Już dwukrotnie zgłaszałam się do Was, wcześniej z blogiem w stylu sci-fi, na którym Twój szablon gości do dziś :D Wtedy także byłam bardzo zadowolona, więc choćby się waliło i paliło, to ZS jest dla mnie szabloniarnią nr jeden :)
      Nie wiem, czy w tym roku jeszcze będę miała szansę, by to zrobić, zatem już teraz życzę pogodnych oraz Wesołych Świąt, spędzonych w przyjemnej atmosferze i gronie najbliższych, a także szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  8. Zawsze robisz świetne szablony. Każdy jest tak piękny, że aż słów brak. Kocham Cię za szablon ostatni, chyba już to nawet kiedyś mówiłam^^ Przez 173 dostałam palpitacji, spadłam z krzesła i do tej pory się nie podniosłam. resztą co ja się będę tutaj rozdrabniać. Wszystkie (dobrze widać?) WSZYSTKIE szablony są boskie:D
    Co do książki to chyba nic mi do głowy nie przychodzi. Ostatnio czytam tylko dzieła z magią w tle, ale jak mi się coś przypomni to chętnie się podzielę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie zasługuję na takie słowa :( Jednak jest mi jednak niesamowicie miło, że tak mówisz :) Szablon 173 powstał chyba najszybciej z tych wszystkich prac. Efekt topaz w photoshopie załatwił wszystko :)

      Pozdrawiam ciepło i ślicznie dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  9. "czarownica" Philippy Gregory XD
    Chociaż tam chyba jest cos w rodzaju magii... nie wiem, czy Ci się spodoba, ale szczerze polecam książki Philippy <3
    Co do szablonów - uwielbiam je wszystkie. Nigdy nie mogę się zdecydowac, który podoba mi się najbardziej. Nie znam się zbytnio na grafice, więc niech fachowo oceniają ci, którzy się w niej orientują. Ja tylko powiem, że Cię podziwiam, podziwiam Was wszystkie i jestem zachwycona każdym szablonem! *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jaka fajna książka! Co prawda nie tego szukałam, ale opis wskazuje, że jest świetna :D Znalazłam już ebooka, więc jak tylko załatwię wszystkie sprawy związane z blogiem, to zabieram się do czytania :)

      To super, że szablony Ci się podobają. Pozostaje mi mieć nadzieje, że przyszłe prace również Cię nie zawiodą :)

      Pozdrawiam ciepło i baaardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  10. Ja niestety nie czytam czegoś takiego, wiec ci nie pomogę ;c Dramatyczne historię lubię jedynie pisać. Mogę ci polecić znakomity film z dramatem i MIŁOŚCI w tle, ale nie romansem, bo idzie o miłość ojca do córki xd Idzie o polski film 'Tato' - pierwszy, przy którym ryczałam. Pierwszy film ever. A mnie cięzko doprowadzić do łez (a przynajmniej ciężko BYŁO, bo po tym filmie chyba coś pękło xd) Achhh, święta... <3 Ja też się ich strasznie nie mogę doczekać. Ale z innych powodów, niż ty: jesteś naprawdę straasznie ambitna, skoro jarasz się wolnym czasem spędzonym na robienie szablonów xd No i jak tu nie kochać Ciebie i twoich prac? ;) No i Photoshop": wow. Nowy poziom xd Ja, jak tylko miałam styczność z tym programem, to mnie szlag trafiał. Ale jak ja z programów graficznych rzadko korzystam, to co się dziwić xd Mi w zupełności wystarczy Photoscape xd Ale do rzeczy. NO PO PROTU JARAM SIĘ SZABLONEM 166!!! Jest idealny: mroczny, tajemniczy, zmuszający do rozkminy (przynajmniej mnie, bo ja się lubię drugiego, trzeciego, entego dna xd) Ta zieleń zmieszana z czernią jest doskonała, to sa kolory niezwykle do siebie pasujące. W sumie do czerni ponoć pasuje do wszystkiego, ale żeby stworzyć odpowiedni klimat, należy bardzo... umiejętnie dobrać odpowiednie barwy. Czerwień i czerń, zieleń i czerń i biel i czerń to dla mnie najlepsze mieszanki. Chyba jeszcze o czymś zapomniałam, ale kit. Ojeeei *__* Nie dziwie ci się, że 167 to twój ulubieniec, choć moim i tak jest 166 xd Mrok, smutek, żal, samotność, ochhh, umrzyjmy wszyscy! W końcu dziś 12.12.12, no naprawdę, to dziś powinien nastąpić koniec świata, nie 21 - po kiego Majom ta dwudziestka jedynka pośród tych dwunastek? -.- 0 logiki, no poważnie xd (Boż, o czym ja pisze? Pewnie nienawidzisz moich komentarzy za te głupoty ;c). Dalej. Raaany, jak ty mnie dziewczyno zadziwiasz! Z przykrością lub nie, informuję, iż jak dla mnie 168 przebija 167. Ale nie 166 xd Jak patrze na ten zameczek po prawej, to mnie ogarnia... co mnie ogarnia? poczucie, że magia jednak istnieje <3 Bardzo przyjemne uczucie, polecam xd Choć na początku skojarzyło m się z Hogwartem xd No i te ludziki, noo i te płomienne barwy, no i to wszystko no i ten szablon *__* Czy manga to ostatnio obowiązek każdej notki? xd Coś ostatnio często na nią natrafiam tutaj. Ale oczywiście nie narzekam, wręcz przeciwnie xd Ciekawy element wilka, nie powiem, że nie! Fajny jest układ bloga, czy jak to się zwie - chodzi mi o posta, podstrony i te inne dziwactwa, fajnie ułożone C: No! Harry Potter musi być, jeszcze częściej jest niż manga xd Ale szablon przepiękny! Świetnie ustawione postacie, bardzo przyjemnie się na to patrzy. No oczywiście pomijam fakt, ze to Sneeejpuuuś :D Tak, 170 jest zdecydowanie genialnym szablonem. 171 jak dla mnie zbyt jasny, zbt... słońce i kwiaty. nie lubię słońca i kwiatów ;c Ale szablon bardzo ładny, to tylko moje osobiste urazy ;) Ten domek nad wodą jest bardzo pozytywnym akcentem c; Nie mam pojęcia, co to są za sceny w 172, więc się nie wypowiadam xd Fajny jest ten cały układ przeze mnie już nieudolnie wspomniany - chyba wiesz, o co mi chodzi xd 173 jest doskonały! Gotyk, las, las, ciemnowłosa kobieta w pięknej sukni, las, fajny motyw listu no i las :D Świetna jest też ta kopułka - tak czy owak to wszystko tak świetnie się zlewa, ze ja ten szablon po prostu kocham <3 166 ma konkurencję ^^ 174 z kolei kojarzy mi się z jakąś mroczna grą. Też bardzo fajny, choć nie podoba mi się ten odcień zieleni. Może trochę jaśniejszy powinien być, albo trochę bardziej przypominający tę mgiełkę, czy ki czort to jest xd 175 - no pewnie, że pamiętam! <3 Kiedyś? Przecież on całkiem niedawno był, chyba że coś popierdzieliłam, ale nie wiem xd Strasznie mi się podoba, typowa fantasy <3 Chociaż zawsze miałam zal do tej dziewczyny, że ma krótkie włosiska xd Ok, jak już Was zanudziłam na śmierć, to ja pragnę przekazać tylko, że czekam z niecierpliwością na kolejne wasze jakże cudowne twory i pozdrawiam każda osobno i wszystkie razem C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I kocham Wasz obecny szablon <3 Jest chyba najlepszy z dotychczasowych <3 Te domki ze spiczastymi dachami kojarzą mi się z tymi w Chinach, a to automatycznie baardzo pozytywne skojarzenie. No i ta kobieta... wygląda jak jakaś wojowniczka, Matko! Jak ja kocham takie klimaty! <33 Tak więc no... kawał wyśmienitej roboty, prawdziwy szacun i żywię nadzieję, iż szablon ten pozostanie tu z nami jak najdłużej :D Chyba że macie w planach coś jeszcze lepszego, po was można się spodziewać naprawdę wszystkiego :D

      Usuń
    2. Co do tego filmu, to chyba jeszcze nie jestem gotowa na tego typu historie :D Może za jakiś czas ; )
      Zaczarowane są moim ukochanym dzieckiem. W żaden inny blog nie włożył tyle pracy, co w ten. Czasem sobie mówię: "Milena, dziś nigdzie nie wychodzisz, masz zrobić te szablony!". I olewam znajomych, a zamiast tego siedzę nad grafiką :D Bardzo mi zależy na tej szabloniarnii :)
      Nie mogę się doczekać tego końca świata. Chociaż my to chyba jesteśmy nieśmiertelni - tyle było tych końców świata i jeszcze żaden nie dał nam rady! :D
      Manga jest, bo takie zamówienia się trafiła. Osobiście jednak nie mam nic przeciwko, bo jak dla mnie to bardzo przyjemna tematyka :D
      Jejeje, tak dokładnie skomentowałaś wszystkie szablony, że sama nie wiem, co powiedzieć :D Pozostaje mi odziękować, bo nic nie działa tak motywująco, jak takie opinie, jak twoja :D
      Szablon główny wykonała Ombre i to jej należą się ukłon. Mi również bardzo się podoba, jest taki.. dziki! :D
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za tak rozbudowany komentarz!

      Usuń
  11. Super jest wasz obecny szablon. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieło Ombre, mi również niesamowicie się podoba :)

      Usuń
  12. Szczerze? Wolę czekać milion lat na szablon, niż patrzeć na ten wyścig szczurów, jaki teraz będziecie mieć pod notkami. Takie moje zdanie. nie lubię tego sposobu i już. Ale to ty tu rządzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo denerwuje obecny sposób zamawiania. Czekanie milion lat na szablon nie jest dobre.

      Usuń
    2. Oj Jill mnie także! Dobrze, że zmieniamy sposób zamawiania. :3

      Usuń
  13. Wow, wow, wow. Podziwiam Cię, dziewczyno. Jak Ty to robisz, że Twoje prace są takie, takie, takie... aż trudno to określić,atakie są świetne. Normalnie nie z tego świata. ;)
    1, 3 i 173 są magiczne, piękne, cudowne, nadnaturalne (?), wyjątkowe, fantastyczne, wyjątkowo fantastyczne, świetne, genialne i , i, i... no po prostu brak. mi słów. Pozostałe również świetne. Mistrzostwo i perfekcja w każdym calu. Gratuluję i biję pokłony. Naprawdę. Chylę czoła i zazdroszczę talentu. ;*
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko w tą zimną, zimową nockę. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zapomniałam dodać, że szablon główny jest urzekający. Piękny. Naprawdę bardzo dobry. Sklerotyk ze mnie. ;)

      Usuń
    2. Oo Mossi, jak żyjesz? :) Jak zawsze jesteś zbyt łaskawa dla mnie :) Wiem, że się powtarzam, Ale, kurczę, jak czyta się twoje komentarze, to człowiek robi się niesamowicie szczęśliwy. Jak Ty na mnie działasz Mossi! :D
      Pozdrawiam ciepło ;*

      Usuń
  14. mam nadzieję, że udzielisz odpowiedzi na moje pytanie. jakoś nigdy nie korzystałam z szabloniarni, chyba tylko raz pobrałam szablon, ale mniejsza o to. sama staram się robić (przeważnie są to nagłówki - małe) i tu moje pytanie: jak łączysz zdjęcia/postaci? wycinasz je jakoś? używam PhotoFiltre Studio X i używam tryb łączenia - niestety, nie zawsze jest dobrze ;/ staram się też używać kolor przezroczystości (czy coś takiego) ale w większości przypadków od razu to anuluje. mogłabyś mi napisać jak to robisz? np tak, jak w pierwszym szablonie tej notki. z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z racji tego, że prowadzimy współpracę z Waszym blogiem czuję się zobowiązana powiedzieć, że jedna z naszych szabloniarek nie żyje. Chciałam zaprosić na naszą stronę, gdzie widnieje notka poświęcona Maji. Land-of-grafic jest w żałobie i chciałam, abyście wsparli nas w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń