g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.12.2012

[176-180] Stay alone

Trzy rzeczy: 
1. Pamiętajcie o propozycjach! (dziewczyny, które pisały w znajdź szablon o Linkin Park możecie tam napisać - chyba nawet wiem skąd jesteście - ja chętnie zrobię takie szablony i jak mogłam jeszcze takich nie zrobić).
2.Pamiętacie, że zmieniamy system zamawiania? Jak nie to przypominam! Już niedługo będziemy wybredne!
3. Doszła do nas smutna wiadomość, niestety szabloniarka z Land of Grafic nie żyje. Cóż mogę zrobić czy choćby powiedzieć, nie znałam jej. Mam nadzieje tylko, że tam gdzie teraz jest czuje się o wiele lepiej. (Nie, nie zapale wirtualnego znicza, nie uznaje czegoś takiego).

Poprawione zamówienie dla Lily Dorea Potter

 Zamówienie dla Hogwart Memories

 Zamówienie dla My Frajerzy


Szablony wolne:


Cześć...
PS. Nowy szablon to dzieło wspaniałej i utalentowanej Ombre!
EDIT: Regulamin dla zamawiających jest już gotowy.

10 komentarzy:

  1. Boże, tak mi przykro... ta informacja mnie zszokowała... Tyle słyszy się o śmierci, ale jednak kiedy dotyczy ona osoby z nieco bliższego środowiska niż w mediach... ciężko cokolwiek wykrztusić. Jestem pewna, że po drugiej stronie jest jej lepiej. Niech spoczywa w pokoju.
    No ale teraz szablony. czy ja już gdzieś nie widziałam szablonu numer 176? ta dziewczyna wydaje mi się znajoma, zdjęcie Pottera w sumie też... ale może jest podobny albo to moje urojenia, nie wiem xd Ależ cudowny jest nr 177! Jestem nim zachwycona, kolorystyka jest doskonała, cały szablon jest taki klimatyczny, niemalże ponury, można by rzec C: 178 - te oczy hipnotyzują. No i czerń w połączeniu z tą twarzą... kurcze. Nie mam dziś weny do komentarzy, może przez te notkę, albo przez to, ze to ogólnie słaby dzień... tak czy siak ten szablon jest piękny, Myślę że to idealnie dobrane słowo. 179 - Janiołki zawsze spoko xd Choć ten ze zdjęcia mym skromnym zdaniem najurodziwszy nie jest. Ale raca - Anioły to mendy xd Moja chora wyobraźnia tak mówi i książki, które uwielbiam tak mówią i mój najukochańszy serial też mi taką wiedzę przekazuje xd Fane są te barwy, które ze sobą kontrastują: dodaje to dynamiki całemu szablonowi. 180... Choć to nie jest zdecydowanie klimat, który lubię, to jednak robota jest wykonana naprawdę dobrze. I tyle. Ombre stworzyła ten szablon?!!? No ja ją kocham p prostu! <3 Oj, jest doskonała, nie ma co! :D Mówiłam już, to chyba najlepszy szablon, jaki tu widniał, choć w sumie... ciężko wybrać, ale w sumie ja już się na ten temat wypowiedziałam pod ostatnią notką.
    No nic, nagadałam się jak zawsze, czekam na Wasze kolejne prace i pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniały szablon. Chcę też pogratulować cierpliwości wobec moich zachcianek oraz dziękuję za przemiłą współpracę. Szablon zdecydowanie przypadł mi do gustu. :)
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym. Podobno popełniła samobójstwo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat się tak smutno złożyło,że idę jutro na pogrzeb brata mojej koleżanki:( Wiadomość o dwóch śmierciach jednego dnia:(
    A teraz szablony!
    Szablon 179 jest boski! Podoba mi się sposób w jaki połączyłaś obrazki:) Dobranie takiej kolorystyki sprawia,że wpadam w zachwyt, a moja mina wygląda mniej więcej tak: :O A ten cytat świetnie pasuje oddając atmosferę szablonu(jeśli można tak powiedzieć o szablonie:) )
    W szablonie 180 podobają mi się bardzo te oczy i kobieta w obcasach leżąca. Cytat jest świetny, ale ja zrobiłabym go inną czcionką. Nie pasuje mi natomiast, ta kobieta stojąca. ( chodzi mi o to,że ta konkretna mi się nie podoba, ale inna moim zdaniem by pasowała) To by chyba było na tyle:) Przepraszam,że nie skomentuję wszystkich szablonów, ale mam taką dziwną zasadę, że zamówień zazwyczaj nie komentuję ( chyba, że chodzi o zamówienia wykonane na moje blogi :) )
    Pozdrawiam gorąco, Demon :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się szablon numer 177 ouo'
    Na pierwszym widzę Zoey z serialu, który parę lat temu namiętnie oglądałam. Widziałam kilka razy szablony z nią w Hogwarcie. Właściwie nie wiem, skąd taka moda. Ona jakoś nigdy mi tam nie pasowała... No, ale to zamówienie, rozumiem.
    W 178 trochę za duża ta twarz, jak dla mnie... Czuję się aż zbyt obserwowana. Niemniej jednak, to kolejny szablon, który bardzo mi się podoba. Ma fajny klimat :D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój faworyt to szablon numer 179. Constantine to mój ulubieniec i aż chyba sobie znów obejrzę! Prześwietny szablon, świetnie skomponowany. Dobrze zestawione kolory. Normalnie, aż szkoda, żeby się tak bez bloga marnował. Chyba coś tworzyć nowego zacznę i go pobiorę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję niezmiernie za szablon, bardzo mi się podoba :) Co prawda miałabym kilka drobnych zastrzeżeń, ale o tym napiszę maila, jednak dopiero w okolicach czwartku-piątku, gdy przewali mi się kolokwium z matematyki.

    Co do informacji z początku, sądzę, że to "miło" z Twojej strony, że o tym wspomniałaś. Jeśli rzeczywiście istnieje jakieś życie po śmierci, myślę, że byłoby nam lepiej ze świadomością, że toś tutaj wciąż o nas pamięta. Niemniej jednak to strasznie smutne, że ludzie decydują się na takie rozwiązania.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no Avia, widzę, że wena dopisuje! Tyle wspaniałych szablonów w jednej notce - tylko pozazdrościć :)
    Uwielbiam szablon 179 - ta groza, ogólnie cały ten klimat - cudo! Co chwile go sobie włączam i dostrzegam nowe, niesamowite szczegóły :)
    Drugim w kolejce do tytuły najlepszego szablonu z tej notki jest numer 180 - nosz kurcze, kobieto, szalejesz! Bardzo ciekawa koncepcja, idealnie wcielona w życie i dobrze wykończona - nie ma nawet jednego, małego szczególiku, do którego mogłabym się doczepić. Muszę zacząć brać od Ciebie korepetycje :)
    Trzecie, ostatnie miejsce na podium zdobywa szablon pierwszy. Ostatnio bardzo polubiłaś niebieski, prawda? :) I słusznie, bo to fajny odcień i szablony dobrze w nim wyglądają :D W każdym razie szablon baaaardzo mi się podoba, chociaż uważam, że Harry nigdy nie umówiłby się z blondyną :D
    Pozdrawiam ciepło i życzę mnóstwa weny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adres bloga:
    http://wspomnienia-lily-evans.blogspot.com/

    Koncepcja:
    jak zwykle jej brak :) zawsze zaczyna się od tego, że nie mamy wymagań, a następnie macie nas dość bo jest ich... za dużo! xD no cóż, nie wiem jak mam Ci to wytłumaczyć więc może lepiej będzie jak Ci pokaże o co mi chodzi.

    http://wiecej-niz-slowa.blogspot.com/

    podałam adres do bloga, na którym coś ala nagłówek "stoi w miejsu" macie identycznie na swoim blogu, więc myślę iż nie będzie problemu z tym elementem. Niemniej jednak na owym blogu jest coś co mnie urzekło! Te takie "mini rozdziały". Każda notka jest ala miniaturką. To wiele ułatwia! Autor piszę coś od siebie a następnie zaprasza do "czytaj dalej" i masz już tylko rozdział. Byłybyśmy zainteresowane czymś takim :)

    Ewentualne zdjęcia:
    zdjęcia... najgorsze co może być xD nie mam pojęcia! o ile poprzednim razem była koncepcja - teraz jej nie mam. Liczę na Twoją kreatywność, a jeżeli mi się coś znajdzie - to oczywiście podeślę :)Prosiłabym jednak, aby szablon był w żywych kolorkach - wracamy po dosc długim zawieszeniu i chciałybyśmy ożywić jakoś ową historię :)

    Ewentualny cytat:
    cytat... pozostawiam Ci wolną rękę - może się okazać, że Twoja wizja nie znajdzie dla niego miejsca, prawda? :)

    Inne uwagi:
    chyba jedyna to taka, że zablokowałyśmy na moment dostęp do bloga. Jeżeli natomiast potrzebujesz go widzieć - dodamy Cię do listy czytelników i umożliwimy "oglądanie" :)

    Kontakt:
    38174458
    wspomnienia_lily_evans@onet.pl

    Liczymy na możliwie szybką realizację,
    Pozdrawiamy serdecznie!
    Avis i Lumos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hasło : Latające, zgniłe ciała! :D

      Usuń