g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.12.2012

[181-185] Beautiful day

Cześć!
Rewa jestem i zacznę może od tego, że powitania nie są moją mocną stroną, zwłaszcza kiedy trema zżera mnie niesamowicie - w końcu to mój pierwszy post tutaj, na Zaczarowanych. Z jednej strony cieszę się ogromnie, że Jill dała mi szansę, z drugiej - równie ogromnie się boję, czy to moje grafikowanie się Wam spodoba. Na dobry początek, cobyśmy się lepiej poznali, oddaję w Wasze ręce pięć wolnych szablonów - starałam się bardzo, by były jak najlepsze i mam nadzieję, że przydadzą się Wam i przypadną do gustu.




Ten szablon pierwotnie planowałam przeznaczyć na własne opowiadanie, ale minie jeszcze mnóstwo czasu, zanim zdecyduję się je opublikować, toteż proszę - jeśli komuś się przyda, do szkoda, by kurzył się na dysku. Swoją drogą, dopiero kiedy skończyłam robić ten szablon, zorientowałam się, że miecz w kamieniu i starzec w kosturem przywodzą na myśl legendę o królu Arturze. ^^

A z okazji dzisiejszego odwołanego końca świata - szablon, który z jakiegoś powodu przywodzi mi na myśl klimaty apokaliptyczne. W sumie nawet tego nie planowałam, samo tak jakoś wyszło. ;-)


I na koniec - odrobinę nocny szablon.

I to w zasadzie tyle ode mnie na dziś. Co się zaś tyczy zamówień - na razie ich nie przyjmuję, zacznę chyba przy okazji następnej notki; wpierw chcę się wdrożyć w pracę na szabloniarni, poza tym wypadałoby, żebyście wiedzieli, w co się pakujecie zanim się zgłosicie. :-) Tak czy inaczej - czekam na Wasze opinie, życzę przyjemnego weekendu i radosnych świąt, które już stoją za rogiem!

40 komentarzy:

  1. Rewa, twoje szablony są cudowne! WRESZCIE znalazłam szabloniarkę, która tworzy w moim guście. Bardzo mi się podoba prostota tych szablonów - nie ma niepotrzebnego przepychu i nie starasz się upchać w nich jak najwięcej. Czekam aż zaczniesz przyjmować zgłoszenia :D
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się bardzo! Zawsze się martwię, czy ludziom się spodoba to co robię, więc naprawdę strasznie mi miło. :-) Jeśli chodzi o zamówienia, to postaram się dodać notkę i otworzyć kolejkę jeszcze w tym roku (jakkolwiek to brzmi, haha). Dziękuję ślicznie za miłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Em..mam nowego bloga chciałam złożyć zamówienie,a jest napisane "komentarze niedozwolone". Co mam zrobić chyba kolejka Rewy jest otwarta nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, szamponiarka nie określiła limitu. Należy zapoznać się z regulaminem.

      Usuń
    2. a po za tym mam racje i tak nikt nie czyta naszych notek...
      "Co się zaś tyczy zamówień - na razie ich nie przyjmuję, zacznę chyba przy okazji następnej notki"

      Usuń
    3. Spieszę się szczerze mówiąc, a czekał mnie jeszcze regulamin, zamówienie i dodanie buttona więc wiesz..nie to, że nie czytam po prostu nie mam czasu.

      Usuń
    4. Ok. Rozumiem :)
      Dzisiaj mam wkurzający dzień, wszystko mnie wkurza...
      (Taaaaaa to te dni... Wr... Avu gryzie!)

      Usuń
  3. Cześć i czołem :D
    Szablony są świetne - typowo trafione pod względem wykonania, zarówno jak z tematyką, toż to Zaczarowane Szablony! Najbardziej podoba mi się drugi, więc ustawiam go na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I powiem Ci w sekrecie, że drugi szablon jest właśnie moim ulubionym z tej notki, więc tym bardziej mi miło, że tak Ci się spodobał. :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe szablony, najbardziej podoba mi się trzeci, przypomina mi trochę Oko Saurona. Ten ostatni również jest genialny, wydaje mi się taki subtelny, delikatny i magiczny. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, trzeci faktycznie przypomina Oko Saurona, nie wiem czemu wcześniej na to nie wpadłam. ^^ I chciałam, żeby ten ostatni był właśnie taki, więc bardzo się cieszę, że tak go odbierasz. :-)

      Usuń
  5. Ten drugi jest po prostu genialny *.* bardzo też podoba mi się czwarty i piąty, ale drugi zdecydowanie przebija je wszystkie. Potrafisz uchwycić w nich to coś, co mnie nigdy się nie udaje - są nienachalne, wyważone, nieprzesadzone i oszczędne, a równocześnie tak dobrze dobrane, że wszystko do siebie idealnie pasuje i niczego w nich nie brakuje. I... no, i nie wiem, czy coś jeszcze. Troszkę mnie zatkało xD

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! W życiu bym się nie spodziewała tylu miłych słów, zawsze mi się wydaje, że czegoś tym szablonom brakuje, więc tym bardziej mi miło. :-)
      Całuję również!

      Usuń
  6. Pytanie do Rewy: czy istnieje możliwość usunięcia napisu z szablonu 183? Bo mam ochotę go pobrać, ale treść tego cytatu niezbyt mi pasuje
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Wrzuciłam ją na dA (tutaj!), mam nadzieję, że w ferworze walki nie pomyliłam plików. ^^ W razie czego - krzycz, poprawię. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję! Nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji - bardzo profesjonalnie podchodzisz do faktu bycia szabloniarką (co zresztą tyczy się całej ekipy Zaczarowanych). A z szablonem jest wszstko w porządku - już biegnę się wpisać do księgi pobrań :)

      Usuń
    3. Oj tam, w końcu nie robię tego dla siebie, a dla innych. Bycie w ekipie Zaczarowanych zobowiązuje. :-) Swoją drogą, jak tak teraz patrzę, to ten szablon może nawet lepiej wygląda bez napisu. ^^

      Usuń
  7. 183 - zakochałam się <3
    i i i jeszcze bardzo podoba mi się ne 182 :3
    Jak dla mnie spisałaś się perfekcyjnie i zasługujesz na miejsce w Zaczarowanych ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Nie sądziłam, że numer 183 tak bardzo się spodoba, więc tym bardziej się cieszę. :-)

      Usuń
  8. Jejku, naprawdę są piękne. Moje uszanowanie ^^Wszystkie są śliczne. Niczego nie brakuje w nich oraz zawarta jest magia i tajemnica. Na pewno będzie na nie popyt. Szalejesz i oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardzo mnie bardzo motywuje, kiedy ludzie chcą korzystać z mojej pracy, więc mam nadzieję, że nie zawiodę zaufania. :-)

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się drugi szablon i czwarty. Sama też robię szablony i widzę, że prace na Zaczarowanych zawsze są na wysokim poziomie :D Najmniej podoba mi się chyba ostatni szablon. Ta dziewczyna nie przypadła mi do gustu, choć gwiazdy są piękne. Uwielbiam gwiazdy.
    Potrafisz robić bardzo dobre napisy, chodzi o wykonanie. To się ceni. Również estetyka i przejrzystość są Twoimi dobrymi stronami. Dbasz o to, żeby tekst był widoczny.
    No no, zapowiada się naprawdę świetnie! c:

    Pozdrawiam!
    [skrzydlami-alatum]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam gwiazdy i w ogóle nocne niebo, mogłabym się w nie wpatrywać godzinami. I chociaż mi ten szablon nie wyszedł mi tak, jak chciałam, to jednak naprawdę bardzo mi się podobają zdjęcia tej dziewczyny - no, proszę, jak to wiele zależy od gustu. ^^ A drugi szablon jest chyba moim ulubionym szablonem z tej notki, więc tym bardziej się cieszę, że się podoba. Dziękuję za opinię i również pozdrawiam! :-)

      Usuń
  10. Witaj Rewo!
    Uroczyście (ha! Jako pierwsza mam ten zaszczyt) witam Cię w zespole, no niby musisz przejść staż, ale jeżeli Ci się nie znudzi to jestem dobrej myśli.
    Nawet nie wiesz jak mi Jill poprawiła humor w niedzielny poranek wysyłając mi twoje prace! (To były te dwie pierwsze) Dosłownie się w nich zakochałam, a kolejne... Oh! Są równie cudowne!

    Pierwszy [181] kojarzy mi się z elfami, nimfami wodnymi. Taki typowo fantastyczny! UWIELBIAM! W ogóle technika jest na prawdę genialnie zrobiony. Genialne jest to drzewo... No nic dodać, nic ująć!

    Następny [182] na początku skojarzył mi się z Gandalfem, tak jakoś za dużo o tym hobbicie ostatnio, dopiero później zauważyłam ten miecz w skale i pomysł: średniowiecze, a następnie 'Idiotko! Król Artur.' Tak jak w powyższym! Nic dodać nic ująć, jest taki magiczny, subtelny, taki minimalistyczny,a tyle w nim treści. Zupełnie jak Pawlikowska-Jasnożewska. (Tak, Avu porównujesz graficzkę do poetki... Bardzo mądrze.)

    [183] Sauron! No jasne! Tak, tak Avu za dużo literatury Tolkiena... Tylko oka m brakuje. Ale tak, pasuje do takiej apokalipsy... (Avu dziękuje końcowi świata, bo dzięki niemu nie miała połowy polskiego) Te kosy są idealnie wpasowane, tak na uboczu niby nikt nie widzi :D

    A w tym [184] się już zakochałam tak na amen! Ta przepiękna dziewoja ma trochę dziwny wzrok. I się za bardzo we mnie wpatruje... To nie dobrze mam ochotę ją zabić. Ale w kolejnej sekundzie ją uwielbiam – nie, nie wiem za co... Zamek również urodziwy! Chociaż nie wiem czy zamek może być urodziwy...

    GENIUSZ!! Przecież on jest... idealny! Ta kobieta kojarzy mi się z takimi nocnymi marzeniami. Cudownym snem rozgrywającym się w świecie idealnym dla śniącego. Skąd u mnie takie wywody? Przepraszam. Lecz niestety mam jedną uwagę co do szablony, może istnieć również taka opcja, że tekst będzie się trochę źle czytał na tym tle, wydaje mi się, ze ciut za bardzo prześwituje.

    Oj, Avia się rozpisała, mam tylko nadzieje, że się nie przerazisz oraz ależ oczywiście, że: Nie! Nie musisz tego czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu miałabym się przerazić? Ja lubię długie komentarze! I bardzo też lubię fantastykę, więc bardzo się cieszę, że udało mi się uchwycić taki trochę elfi klimat w pierwszym szablonie. Jeśli zaś chodzi o drugi i trzeci szablon, to nie planowałam nawet, żeby się kojarzyły odpowiednio z królem Arturem, albo z Tolkienem - to tak wyszło w sumie przez przypadek. Widocznie czytam za dużo fantastyki i tak jakoś podświadomie mi się różne motywy mieszają. :-)
      I też nie wiem, czy zamek może być urodziwy, ale na pewno może się podobać, więc bardzo się cieszę, że się podoba. :-) Właściwie nie sądziłam, że zdjęcie tej dziewczyny z czwartego szablonu może budzić takie trochę skrajne emocje, ale to chyba dobrze? :-)
      I za żadne wywody nie przepraszaj! To bardzo fajne, że masz takie różne skojarzenia z szablonami, powiem Ci, że to całkiem inspirujące jest, przynajmniej dla mnie. :-)
      Och, a co się tyczy przezroczystego tła - dużo pewnie zależy od monitora. Zdarza mi się korzystać z trzech różnych komputerów i czasem różnica w kolorystyce szablonu jest dość duża, nie mam pojęcia, od czego to może zależeć. Od jasności monitora, od kalibracji? Ech... Ale dziękuję za zwrócenie uwagi, postaram się o tym pamiętać przy robieniu następnych szablonów, w końcu chodzi o to, żeby były jak najlepsze. :-)

      Usuń
  11. Kolejna szabloniarka i kolejna porcja świetnych szablonów. Uwielbiam cię na wstępie za te prace^^ Najbardziej podoba mi się szablon ostatni i przedostatni:D Moje klimaty. Jej, więcej chyba nic nie napiszę, bo mi dech zaparło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablony przypadły Ci do gustu. Aż się człowiekowi chce pracować, kiedy czyta takie pozytywne komentarze. :-)

      Usuń
  12. Witamy witamy w szeregach Zaczarowanych! Niesamowicie się ciesze, że mamy kolejną szabloniarkę. Rozumiem twoją tremę, ja sama też boję się ocen moich prac, ale nie masz się co martwić, to ty wyświadczać nam przysługę, tworząc te szablony, wiec my ci tylko dziękować mamy :D No to teraz szabloniki: W 181 pierwsze, co przykuło moja uwagę, to ta kobieta. namalowana farbkami, czy inną cholerą. Zaraz potem, zauważyłam, ze to jest bardzo fajny klimat fantasy, a wiedz, że wprost uwielbiam takie <3 No i ten Pan obok, hahaha... <33 Tylko trochę... to jest tak, że to są dwa różne style: ta kobieta i ten facet, wiec nieco dziwnie na początku to wyglądało, ale oko się przyzwyczaja :D Poza tym kolorystyka jest bardzo trafiona :d Generalnie szablon bardzo ładny :D
    Jej, 182 jest cudowny! Twój blog? A pochwalisz się kiedyś adresem? *___* Bo zapewne też jakieś fantasy, co? A ja takie wprost kocham,a le o tym już wspominałam xd Jak dla mnie nic dodać, ni ująć, czyta doskonałość! Ej, faktycznie apokalipsa! :O To znaczy w 183 :D Strzeżcie się, bo Czarny Władca wyruszy ze swego zamku, w ślad za nim pomkną czerwone jak krew chmury, które koniec ostateczny będą wieszczyć... dobre! :D I ta twarz na środku - geniusz! Ja najlepsza: tak patrzę, myślę: o! twarz przypomina! Przybliżam: o, twarz! xd
    AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! KOCHAM 184!!!!!!!!!!!!!!Matko jedyna, szablon piękny, cudowny, wspaniały, arcydzieło, toć to istne arcydzieło!! <333 Jaram się, ja to chcę, ja to chcę! Nie wiem, do czego, ale kit xd Fantasy, ho hooo ho! :D Po lewo kobieta. Może czarodziejka? Yennefer mi się przypomina xd Gdzieś może jakieś góry, wzgórza czy inna cholera, a po prawo te zabudowania... rany. I ta szarość! Generalnie przychodzą mi na myśl różne gry, albo książki o 'klasycznej' tematyce: własny świat niebezpieczeństwo, grupa ludzi, którzy być może znają sposób na powstrzymanie zła. Także ten, cud miód orzeszki <3 *___*
    Jej, jak przepięknie wyszedł ci szablon ostatni.... :O Ta Pani wygląda tutaj naprawdę cudownie no i to niebo gwieździste i ten kolor... kosmos! dosłownie i w przenośni xd
    Podsumowując: jesteś naprawdę uzdolniona i ani trochę nie odstępujesz od koleżanek ze stronki! :D Więc żywię nadzieję, że twój staż zakończy się pomyślnie, to jest pewnym wstąpieniem do składu Zaczarowanych Szablonów. Ostatecznie również życzę wesołych świąt, jeszcze więcej cudownych szablonów (to dla nas xd), radości, szczęścia i ciepła. Czekam na kolejne szablony od Was wszystkich i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie. Przepraszam za długość, ale ja zawsze takie piszę ;c xd

      Usuń
    2. O tak, lubimy klimaty fantasy. <3 No i fakt, te obrazki w pierwszym szablonie są w różnym stylu i cały czas mam co do nich wątpliwości, bo w sumie niekoniecznie do siebie pasują, no ale... Jest jak jest. ^^
      Tak, tak, moje opowiadanie to będzie taka typowa fantastyka, ale na razie jest jeszcze, że tak powiem, w powijakach, dlatego wolałam się tym szablonem podzielić, zamiast go niepotrzebnie chomikować. A jak już się zdecyduję na publikację opowiadania, to pewnie gdzieś o tym nieśmiało wspomnę. :-)
      I w sumie nie wiem, skąd mi się wziął pomysł na tę twarz na środku szablonu 183, ale cieszę się, że się spodobała!
      Dziewczyny ze 184 nie skojarzyłam z Yennefer, choć w sumie może nawet by do niej pasowała. :-) No i rozbawiłaś mnie tą wzmianką o grupie ludzi ratujących świat - właśnie sobie gram w Icewind Dale'a, więc tym zdaniem trafiłaś w klimat gry idealnie. :-)
      Dziękuję bardzo, bardzo gorąco za tyle miłych słów i również pozdrawiam!

      Usuń
  13. O Boże, Boże, Bożenko! (Zabiję swoją przyjaciółkę, przez którą powtarzam to durne zdanie -.-).
    Jakie cudowne prace! Trafiłaś w mój gust! Wyglądają jak okładki książek, idealne do opowiadań. Widać, że włożyłaś w nie dużo pracy, ale przy tym urzekają prostotą: nie ma niepotrzebnych obrazków, wszystko jest przejrzyste. Mnie irytuje, gdy np. szabloniarze wpychają wszędzie zegary i róże. Tzn. tutaj tego nie ma, ale na Onecie to na co drugim był jakiś zegar i róża, aż mi się rzygać chciało. Takie zapychacze niepotrzebne...

    Mój faworyt to 182 i 183. Kojarzą mi się z Władcą Pierścieni i klimatem mocno fantastycznym. Ach... Cudownie, rozpływam się. Bardziej podoba mi się kolorystyka 182, jest bardzo magiczny... Och, aż żałuje, że nie potrafię pisać fantastyki takiego rodzaju, bo bym zaraz zaczęła publikować! Tylko po to, aby ustawić ten właśnie szablon! :) Już drugi raz tak mam! Muszę przestać przeglądać szablony, bo zaraz będę miała sto blogów z tandetnymi opowiadaniami, ale świetną szatą graficzną...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablony trafiły w Twój gust. Będę się starać, żeby moje szablony nie były wtórne i nudne, mam nadzieję, że mi się uda. :-)
      Wiesz, inspiracją do pisania może być wszystko, nawet szablon, więc może kiedyś zdecydujesz się, żeby jednak coś takiego pisać. Nawet, jeśli nie potrafisz - w końcu ćwiczenie czyni mistrza. :-)
      Tak czy inaczej, dziękuję serdecznie za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  14. Zakochałam się w ostatnim! :)

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że szablony są magiczne! Korci mnie, żeby któryś sobie capnąć na bloga, ale póki co (!) nie pasują do tematyki. Aczkolwiek postanawiam się czaić na twoje prace, moja droga, gdyż są n i e s a m o w i t e! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A jeśli masz jakieś propozycji co do tematyki, to pisz śmiało, może będę w stanie zrobić coś odpowiedniego. Niby najbardziej mi po drodze z fantastyką, ale jeśli człowiek nie próbuje nowych rzeczy, to stoi w miejscu, a tego nie chcemy. :-)

      Usuń
    2. Tzn. moje obecne opowiadanie, to czysty absurd i szablon, który posiadam... pasuje już do niego :) Kolejne w planach również ma szablon, a będzie to raczej kryminał. Jednak uwielbiam fantastykę/fantasy i dlatego tak spodobały mi się twoje szablony! I cóż... nie sądzę, żebym długo utrzymała wyobraźnię w ryzach i pewnie niebawem powstanie coś nowego! Także mam zamiar uważnie śledzić twoje prace, bo są naprawdę dobre. Dopieszczone!

      Usuń
  16. Nosz kurde, no. Nie było mnie troszkę, bo mały zapierdziel miałam w domu z powodu świąt. Wiecie, jak to bywa. A teraz wchodzę, paczę... I jakie cuda tu się pojawiły! Rewo moja, jakże ja rada jestem, że się tu pojawiłaś! :D Ubóstwiam cię i padam nisko do stópek za te szablony. To jest to, o czym ciągle wałkowałam w każdym komentarzu - fantastyka. Nawet nie wiem, który jest moim ulubieńcem, bo każdy ma w sobie to "coś". Coś co przykuwa uwagę i zastanawia. Aż mnie natchnęło i zaczęłam pisać w swoim zeszycie, może moje opowiadanie w końcu ujrzy światło dzienne, ha. ^^
    Dobrze, popaplałam sobie, mam nadzieję, że nie zanudziłam cię na śmierć. ^^ Dlatego króciutko: serdecznie witam cię w szeregach Zaczarowanym i mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej. Boś utalentowana dziewoja, a twe prace wiele zacne są. :D
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego, co widziałam po innych komentarzach, to nie miałaś żadnych powodów do obaw. Dołączam do grona twoich fanów - wprost zakochałam się w twoich szablonach. Jeden nawet śnił mi się dzisiaj :D
    Tak zastanawiam się, który szablon jest najlepszy i nie potrafię się zdecydować. Jak na mój gust, to pierwsze trzy prace zajmują razem pierwsze miejsce. Absolutnie niesamowite, magiczne i oryginalne prace! Dech mi zapiera, jak na nie patrzę :) Chciałabym kiedyś potrafić robić coś tak... zaczarowanego :)
    Szablon czwarty również jest piękny, nie tylko od strony graficznej, ale również wykończenie w kodach mnie zachwyciło. Każdy, nawet najdrobniejszy szczegół jest przemyślany. Łał, perfekcjonistka z Ciebie :)
    Mam nadzieję, że będę miała okazje zobaczyć jeszcze wiele tak wspaniałych szablonów twojego autorstwa. Pozdrawiam ciepło i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń