g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.12.2012

[186-189] Love = problems

Jako, że to mój pierwszy post na tym blogu, wypadałoby się zapewne przywitać - a więc witam. =) Jak gdzieś tam w kolumnie po prawej jest zapisane, dołączyłam do Zaczarowanych na okres próbny. W sieci legitymuję się pseudonimem Sandra Werner, takim imieniem też można się do mnie zwracać. Po ponad roku nieobecności, grafika na nowo pojawiła się w moim życiu i mimo, że czasu wolnego mam niewiele - a na pewno mniej niż bym chciała - mam nadzieję, że będę pojawiać się tu w miarę systematycznie.
Ale... żeby więcej nie przedłużać, przejdę od razu do szablonów, jakie dzisiaj przygotowałam. Skromnie, bo tylko trzy, ale mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.







Przy okazji napomknę, że na rozruch mogę wziąć jedno zamówienie. =) Trzymajcie się cieplutko i wesołych świąt!


Edit [27.12.2012 r.; 02:37]
Dorzucam zamówienie dla northfromtheheart, złożone pod powyższym postem. Informuję jednocześnie, że w razie gdyby znalazł się jakiś chętny, mogę wykonać jeszcze jedno zamówienie. =)


40 komentarzy:

  1. Skorzystałabym z zamówienie, ale nie mam pomysłu, a moje blogi stoją nieużywane ._.
    Powiem tylko, że ten drugi szablon jest przecudowny.
    Życzę Ci długiego stażu tutaj, na szabloniarni :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również mam nadzieję że zagoszczę tu na dłużej. A zamówienie - może innym razem. =)

      Usuń
  2. ładne są ;) Bardzo mi się podobają, a szczególnie pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ja bym się skusiła... O ile aktualne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widzę, to aktualne, więc zapraszam :)

      Usuń
    2. 1. Hasło: Wkraczam na ciemną stronę mocy.
      2. Adres bloga:http://northfromtheheart.blogspot.com
      3. Koncepcja: Chciałabym, aby, jeśli to możliwe, w miejscu tytułowym był obrazek z postacią dziewczyny o brązowych włosach, ewentualnie czarnych. Nie może być ona jasnowłosa. Przewiduję jeszcze dwóch chłopaków. Blondyna i bruneta. Super by było, gdyby byli po obu stronach dziewczyny, przy czym ten blondyn ma wyglądać (w przenośni) jak aniołek, a brunet jak jakaś istota mroku. Takie przeciwieństwa:D Poza tym szablon chciałabym w ciemnych kolorach, coś w klimacie tego, który mam aktualnie z zaczarowanych szablonów... Nawet i postacie mogą też być takie tajemnicze i ledwo widoczne.
      4. Ewentualne zdjęcia: brak
      5. Ewentualny cytat: Tytuł bloga tak, żeby był czytelny i widoczny: "Na północ od serca..." i gdzieś możesz też wrzucić cytat z niego: "Widać, że płynie w tobie dobra krew, krew bogów, krew wspaniałej jakości."
      6. Inne uwagi: Używana przez Ciebie czcionka niech ma polskie znaki. Irytuje mnie, gdy tak nie jest, mimo że literki są ekstra:D Taka mała uwaga.
      7. Kontakt: 11589805 lub diamentowanowa@gmail.com (napisz, że jesteś od szablonu:D)

      Usuń
    3. I wspomnę jeszcze, że kocham granatowy:P

      Usuń
    4. Proszę jeszcze raz przeczytać regulamin.

      Sama go układałam, więc widzę, że nie przeczytałaś go dokładnie.

      Usuń
    5. Ach przepraszam... Czytałam regulamin kilka dni temu.
      Hasło: Latające, zgniłe ciała.

      Usuń
  4. Serdecznie witam w załodze :) Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie udana :)
    Moim ulubieńcem jest szablon drugi, doskonała robota. Widać, że szukasz nowych rozwiązań i patentów na szablony :) Praca kusi gdybym miała gdzie, to od razu bym ją pobrała! :)
    Pierwszy szablon już widziałam. Wprowadziłaś małe poprawki hmm nie potrafię powiedzieć, która wersja podobała mi się bardziej - obie są urocze :) Miałam wcześnie o tym wspomnieć, ale zupełnie zapomniałam - te czarne paseczki po bokach są zamierzone? Jeśli nie, to łatwo można ich się pozbyć zmieniając jedną wartość w html. Jeśli chcesz, to mogę pomóc :)
    Poza tym widzę, że użyłaś w tym szablonie jednej z moich ulubionych tekstur - wszędzie je rozpoznam :D Sama wciskam je co do trzeciej pracy ; )
    Trzecia grafika, chociaż nie lubię TVD, to jednak muszę przyznać, że również mi się podoba :) Denerwuje mnie tylko, że nagłówek (i ogólnie całe tło) nie ma jasno wyznaczonych granic w postaci jakiegoś cienkiego obramowania. Jednakże jest to tylko moje małe zboczenie graficzne, wszędzie muszę mieć kreski, więc się nie przejmuj :)
    Ogólnie wrażenie jest bardzo dobre, mam nadzieję, że zostaniesz z nami na stałe :) Pozdrawiam ciepło i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pierwszy szablon, zmieniałam go chyba z 10 razy i szczerze, sama już nie wiem która wersja poszła - a wydawało mi się, że w ostatniej paseczki po bokach wywaliłam. Jutro przejrzę na spokojnie. =) Co do trzeciej - też zawsze byłam fanką obramowań! Choćby 1px, ale musiało być! Ale tutaj... wyjątkowo spodobało mi się tak, jak jest. Może gust mi się zmienia? Dwójeczkę bardzo lubię, może dlatego, że Kirsten chodziła za mną już od jakiegoś czasu, a zwyczajnie nie miałam jej gdzie wcisnąć. ^^

      Usuń
  5. Awrrr... już patrzę, że można złożyć zamówienie, ale jedna osoba mnie ubiegła. No trudno się mówi. Poczekam najwyżej :D
    Witamy na Zaczarowanych, droga Sandro! ;** Życzę miłej i udanej pracy :)
    Szablony są śliczne, zwłaszcza ten pierwszy i ostatni. <3
    Weny mnóstwo życzę! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Edit [27.12.2012 r.; 02:37]
      (...) w razie gdyby znalazł się jakiś chętny, mogę wykonać jeszcze jedno zamówienie. =)"

      Także... droga wolna. =)

      Usuń
    2. Ja pierniczu! Wiesz, ślepa jestem xD Tak więc...
      Wkraczam na ciemną stronę mocy
      Szablon na bloga http://zaklinacze-dusz.blogspot.com/
      Chciałabym, aby szablon był mroczny, ciemny. Nie mam pojęcia czy robisz też szablony z nieruchomym tłem, ale jeśli tak, to właśnie zrób taki. Jeśli nie robisz, spoko, rozumiem :D Na szablonie ma być Daniel Radcliffe, hmm... może nieco taki mroczny. Mój blog jest o duchach, więc dałoby się wcisnąć jakąś zjawę czy ducha? Szablon może być dwukolumnowy. I proszę o dodanie do szablonu tytuł bloga "Zaklinacze Dusz", ale nie musi on być jeśli nie pasuje. Cytat: Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może ludzi uczynić gorszymi.
      Kontakt: kizia_mizia1998@onet.eu albo gg: 42834583
      Widzę, że robisz piękne szablony, tak więc z pewnością wykonasz moje zamówienie ślicznie. Weny mnóstwo życzę! ;** I dzięki strasznie :D
      Chyba wszystko napisałam, nie? xD

      Usuń
    3. Przeczytaj jeszcze raz regulamin uważnie, hasło które podałaś obowiązuje przy pobieraniu szablonów wolnych, a nie zamówieniach.

      Usuń
    4. Choroba, wiedziałam, że coś poryję -.-
      Latające, zgniłe ciała
      Szablon na bloga http://zaklinacze-dusz.blogspot.com/
      Chciałabym, aby szablon był mroczny, ciemny. Nie mam pojęcia czy robisz też szablony z nieruchomym tłem, ale jeśli tak, to właśnie zrób taki. Jeśli nie robisz, spoko, rozumiem :D Na szablonie ma być Daniel Radcliffe, hmm... może nieco taki mroczny. Mój blog jest o duchach, więc dałoby się wcisnąć jakąś zjawę czy ducha? Szablon może być dwukolumnowy. I proszę o dodanie do szablonu tytuł bloga "Zaklinacze Dusz", ale nie musi on być jeśli nie pasuje. Cytat: Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może ludzi uczynić gorszymi.
      Kontakt: kizia_mizia1998@onet.eu albo gg: 42834583
      Tak na wszelki wypadek wkleiłam jeszcze raz... Przepraszam ;/

      Usuń
  6. Hej można jeszcze składać zamówienie czy już za późno .? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co limit wykorzystany - ale jeśli uwinę się szybko z zamówieniem, które już mam, to możliwe że będzie jeszcze taka możliwość (o ile władze nie zabiją mnie za te ciągłe edity ^^). Informacji o tym można się spodziewać ok. 20. =)

      Usuń
    2. Zabiją :D
      Żartuje...
      Ale Sandra, napiszesz do mnie na gg, o ile masz i o ile chcesz go nam udostępniać...

      Usuń
    3. Oj mogą zabić, mogą. Nowa, pierwszy post, a już nadgorliwa i go edytuje po trzy razy. Jeśli będzie możliwość złożenia kolejnego zamówienia, pojawi się o tym informacja w poście - wtedy gadu mile widziane w zgłoszeniu. =)

      Usuń
    4. Heh... Eh... ja jestem z ekipy... moje gg jest w kolumnie bocznej, mogłabyś napisać?
      Spokojnie Jill się na pewno ucieszy, że tyle szablonów i tak szybko tworzysz :D

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Oooj, Aviaa.. *____* Wzięła Cię stażystka(napisałam stażystka, bo nie wiem jak nazwać "Nową", nie zamieniłam z nią ani słowa xD, kultura :O) za zamawiającą ^^ :D
      I to zdziwienie "jak można nie rozpoznać Avii?!" ;O xD

      Usuń
    7. :( Przekonałam się, że nie każdy mnie zna... Duuużo razy...
      Czasami się to przydaje...
      Ale myślałam, że tutaj mniej więcej mnie kojarzą :(

      Usuń
    8. Och, Kochanie moje najdroższe, najwspanialsze! Znają Cię i kochają! Bardzobardzobardzo mocno ♥! Widocznie niektórzy nie wiedzą z kim mają do czynienia. :D

      Aviaa, wiemy jak to w dzisiejszych czasach jest, nie czytają bocznych kolumn, aż przykre. ;(

      Usuń
    9. Oj, przepraszam! Wróciłam do blogowania po roku kompletnej nieobecności i zerowym (a może minusowym?) zaangażowaniu w jakąkolwiek sferę blogosfery, więc proszę uprzejmie o zwalenie tego faux pas na to. No i na zabieganie w pracy, siedząc w biurze zerkam dosłownie na minutę, bo co chwilę coś się dzieje - zobaczyłam odpowiedź pod komentarzem i nawet nie spojrzałam na nick.

      Usuń
  7. A ja z taką przyjemnością złożyłbym zamówienie...
    Cóż mam rzec? Jak trzeba to poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiec witamy Cię, Sandro Werner, w szeregach Zaczarowanych i od razu życzymy owocnej pracy! :D Bardzo dobrze, że wróciłaś do tworzenia szablonów, bo i widać, że pokłady talentu w tobie spore! Ale własnie, szablony, szabloniki, a przecież to im poświęcony jest ten cały szum i zamęt! Ogólnie wpadłam tu już dnia dzisiejszego, jednak tylko na chwilę. Zdążyłam przejrzeć szablony, lecz nie miałam czasu przeczytać notki ani tym bardziej skomentować. Niemniej od razu muszę ci powiedzieć, że dość ciężko opisać twoją robotę. Tak jak powiedzmy inna nowa krew: Rewa Halveth ukazała, że wyraźnie lgnie do tematyki fantasy, tak ty... ciekawam, w jakiej ty tematyce czujesz się najlepiej, a te szablony AŻ tak dużo nam nie zdradziły. Ale po kolei: 186. Bardzo fajnie to wygląda: ciemne barwy, które ubóstwiam, zegar, który od razu rzucił mi się w oczy (xD), brązowe oczko, ładny napis na niemal migoczącym barwami (jak by się mogło zdawać) tle... no i kobieta. Nigdy nie byłam fanką szablonów, na którym jedyną postacią jest jakaś kobieta, acz absolutnie to w niczym nie przeszkadza, jeśli robota jest naprawdę dobrze wykonana! c: 187 jest niesamowity: ponury, ale radosny. Przynajmniej ja mam takie odczucie, kiedy patrzę na te barwy. Żółty niby powszechnie kojarzy się z radością, ale w tym przypadku kojarzy mi się on z światłami w tunelu,a to zawsze dobry symbol. A gdzieś tam jakieś cegiełki widać, więc... no tunel no :D Kobieta po lewo skojarzyła mi się początkowo z Tarją, ciekawe... xd Fajny konik :D Generalnie wszystko jest tak pogmatwane, ale ułożone. A ten, który panuje nad chaosem, panuje jeszcze potężniej nad porządkiem.
    No i masz babo placek, 188. Czyżby Pamiętniki Wampirów? ach, jakże często się na ich tu napotykam. Ale to przez zamówienia. Nie jestem przekonana do tego serialu, choć podobnie było z 'Władcą Pierścieni', a teraz za tym szaleję, no ale to nie temat odpowiedni. Szablon bardzo ładny, ale jako że to nie moja tematyka, za wiele nie powiem... Zresztą jak zawsze: ja się nigdy nie wypowiadam konkretnie na temat szablonów, a tylko zanudzam,. Ale ponoć każdy komentarz cieszy xd Bardzo mi się podoba szablon zamówiony, choć ten białowłosy chłopak natychmiast rzuca się w oczy. Nie wiem, czy tak do końca tu pasuje... To znaczy pasować pasuje, ale... no nie wiem, jak to nawet wyrazić. No nie wiem xd Tak czy siak bardzo mi się podoba tło, zwłaszcza prawa strona ;3 Na pewno genialnie wyszła twarz po lewo, że tak powiem ta 'główna'.
    Ok, zanudziłam, czekam na kolejne porcje Waszych prac i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czego lgnę? Sama nie wiem. Zwykle tworzyłam pod siebie i znajomych, głównie na blogi z opowiadaniami, a że najwięcej czasu spędziłam przy Evansównie i FFTH, to te dwie kwestie były mi najbliższe. W drugim przypadku był to więc wielki misz masz zdjęć, które pasowały do głównej bohaterkę i miały ją prezentować. Jak będzie teraz? Nie wiem. Gusta się zmieniają, tworzę z tego co mi wpadnie w łapy =)

      A tak w kwestii szablonu numer 186 - nie zorientowałaś się przypadkiem, czyje oczko tam widnieje? Powinnaś!

      Usuń
    2. FFTH? :O Wow, to ciekawe! :D A oczko zdradź, bo nie wiem ;c xd

      Usuń
    3. Hahaha, komentowałaś wczoraj moje opowiadanie FFTH, a nie skojarzyłaś nicków? A oczko - czyjeż może być to czekoladowe oczko, co? Podpowiem, że imię trzyliterowe, pierwsza T, ostatnia M ^^

      Usuń
  9. siemano :) mam takie małe pytanko, jak zrobiłyście że w całej prawej kolumnie tekst nie nachodzi na końce ramek a tutaj nachodzi -> http://i45.tinypic.com/23u4v4i.png
    Jak to zrobić, aby był taki efekt jak u was? (jeśli wiecie o co mi chodzi xD)
    Jeśli mogę, odpowiedź prosiłbym dać tutaj, bo u mnie wyłączone komentarze. Mam nadzieję, że się nie narzucam :) pozdrawiam.
    [spraaax.oq.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienie szerokości całego bloga i ramek. C:

      Usuń
  10. Podobają mi się szablony o numerach trzy i cztery (mimo że trzeci to jest taka onetówka, że po prostu...). Możliwe, że zamówienie podoba mi się tylko dlatego, że jest to szablon ciemny, ale shhh, go to sleep. W czwórce, ten chłoptaś trzymający się za głowę, ma widoczne krawędzie (jak mniemam, w gumkowanie). Nie łatwiej byłoby ci zaznaczać lassem? :) I troszeczkę za mocno ustawiona przeźroczystość, chyba że miałaś taki zamiar - zwracam honor. Teraz przechodzę do trójki (piękna kolejność, nie powiem). Nie lepiej byłoby ustawić na główne tło bloga kolor bordowy, który jest po prawej stronie, tam gdzie znajdują się gadżety bloga? Jak dla mnie, wyglądałoby to bardziej płynnie. A tak by the way, ja jeszcze wyśrodkowałabym datę jak i post oraz zmieniała kolor kolor tekstu głównego, bo od tego białego oczy bolą. :)

    /rozgrzesz-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie trzy pierwsze można by podpiąć pod stary Onet generalnie, czy trzeci przypomina to najbardziej? Możliwe. Tak czy inaczej do onetówek mam wielki sentyment, spędziłam tam kawał swojego życia.

      Co do krawędzi chłoptasia przeczesującego włosy, chodzi ci o szary cień znajdujący się pod jego prawą ręką (naszą lewą stroną)? Lassa nie lubię, wolę gumkę - być może dlatego że bez myszki jest łatwiej i szybciej.

      Co do trójki - w wersji pierwotnej tak właśnie było, ale uznałam, że za bardzo się tak zlewa i to odcięcie bardziej mi się spodobało. To jest już rzecz gustu. Czcionka nie jest biała - za wyjątkiem tytułów - tylko (o ile dobrze pamiętam) bladoróżowa, być może na pomniejszeniu tego nie widać. =)

      Usuń
  11. Witam :) Tego bloga odwiedziłam pierwszy raz i bardzo mnie zaskoczył. Cudowny szablon, lubię te kolorki. Witam nową autorkę :) Pewnie kiedyś zamówię tutaj jakieś cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szablon główny jest prześliczny - ciemny, a jednak ciepły.

      Usuń
  12. Ohayo ;)
    Przyznam, że najbardziej spodobał mi się szablon nr 186. Myślę, że odnajdziesz się w szeregach Zaczarowanych ;)

    OdpowiedzUsuń