g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.12.2012

[190-202] Bez rewelacji

     Witam, witam, jak witać Zaczarowane kwitną. Mamy dwie nowe szabloniarki, coraz więcej czytelników - żyć, nie umierać :) Przydałoby się tylko trochę więcej czasu, aby móc robić szybciej i lepiej wasze zamówienia. Może ktoś mi wytłumaczy, czemu doba ma tylko 24 godziny?
     Swoją drogą zauważyłam, że pobrań na da jest zawsze więcej niż na blogu. Kochani, nie wstydzimy się, powiadamiamy o pobraniu! Już nie będę straszyć czarną lista, bo szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek się tym przejmował. Wydaje mi się jednak, iż chociażby kultura wymaga, aby uszanować czyjąś prace i napisać te kilka słów w księdze. 
     Ah, zanim zapomnę - nasza niezastąpiona Avia wyczarowała nam galerie! Wszystko pięknie ułożone, posegregowane - pełen szacuneczek płynie z mojej strony :)
     Dzisiejsza notka nie jest ani szczególnie dobra, ani szczególnie słaba - najbliżej jej do przeciętności. Jest kilka szablonów, z których jestem wybitnie niezadowolona i kilka, które mi się podobają. Trochę próbowałam kombinować z układami, żeby choć niektóre prace ocierały się o oryginalności, ale efekty, ponownie, są różne. Zresztą, sami zobaczcie. 

Zamówienie dla PL Monster High
Okey, proszę, nie komentujcie. To zamówienie mnie całkowicie przerosło. Nie miałam żadnego pomysłu, więc skończyło się na kopiuj, wklej - jak za dawnych lat. Zdecydowanie to nie moja kategoria szablonów. 

Zamówienie dla Stripped of the honor
Oho, właśnie doczytałam, że chciałam jeszcze button. Pokombinuje i wyślę Ci coś późnym wieczorem lub jutro.

Zamówienie dla Amore immortale

Dobra, niby zamówienie proste, ale ponownie - coś poszło źle. Daję dwie wersje, po cichu licząc, że może jedna z nich przypadnie Ci choć trochę do gustu. Jeśli nie, to jestem gotowa zrobić poprawkę - wystarczy, że poprosisz.  

Zamówienie dla Victoryfighter
Tu już wszystko ustaliłyśmy na gg, więc w sumie nie mam co komentować. Mam nadzieję, że szablon będzie Ci dobrze służył :)

Zamówienie dla Różne, a jednak podobne
Ehem, po prostu nie wiem. Patrzę na to i patrzę, i dochodzę do wniosku, ze chyba jest coś nie tak z kolorystyką. Jeśli szablon Ci się nie podoba, to mów, zrobię poprawkę.

Zamówienie dla Czas Hogwartu
Ja się wciąż zastanawiam, gdzie jest mój list z Hogwartu.

Szablon wolny
I tutaj, moi drodzy, mamy efekt nadużycia Topaz'u. Szablon zupełnie mi się nie podoba.

Szablon wolny
W tym przypadku koncepcja była taka - lekki, jasny szablon Dramione. Najpierw zrobiłam błąd przy wycieraniu, potem zastosowałam złą koloryzacje i zostałam zmuszona do zrobienia tych ramek wokół. No, nie ważne. Grunt, że Tom jest przystojny jak zawsze :)

Szablon wolny
To miało być zamówienie, ale szablon odbiega tak bardzo od tego, co chciała ta dziewczyna, że nawet ja nie miałam sumienia jej tego "wcisnąć".  Jednak ogólny efekt mi się podoba.

Szablon wolny
Yeah, 200 szablonów stuknęło. Hip hip, hura :)   

Zamówienie dla School of Agents
Mam nadzieję, że bardziej przyciemniać nie trzeba :)

Zamówienie dla  Martwa dusza
Miało być szaro i ponura - mam nadzieję, że może być. Jeśli nie, to wiesz, co trzeba zrobić :) Słowo i robię poprawkę.

     Życzeń na gwiazdkę Wam nie składałam. bo osobiście nie lubię tego święta, ale Sylwester to zupełnie inna sprawa. Mam nadzieję, że będziecie się wspaniale bawić i doczekacie świtu bez większych braków w ubraniach ; ) Oby 2013 był sto razy lepszy od poprzedniego.
     Zamówień nie przyjmuję, bo mam jeszcze kilka złożonych starym sposobem. W ogóle mam wrażenie, ze robię te szablony, a kolejka wcale się nie zmniejsza. Okropieństwo ; )

29 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za wykonanie szablonu. Raz jeszcze powtarzam to co piałam, gdy przysłałaś mi to jak wygląda na gg: Jest przepiękny. Czekam z niecierpliwością, aż będzie można składać u Ciebie kolejne zamówienia.
    Dziękuję i pozdrawiam Dev. [victoryfighter]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Szablon jest absolutnie wspaniały, ale to już przecież mówiłam. Tak więc w ramach podziękowania za tak piękne dzieło już nadrabiamy zaległości od Albusa Dumbledore'a leci list z Hogwartu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ślicznie dziękuję, ale się na niego naczekałam! Pakuję kufer i lecę do Hogwartu :))

      Usuń
  3. dziekuje za wykonanie szablonu.
    amore-immortale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co do mojego zamowienia to czy moglabys szablon numer 192 lekko poprawic? chodzi m glownie o usuniecie obramowania tego miejsca na tekst

      Usuń
    2. tylko nie zmieniaj na nic kwadratowego (blagam), chodzi mi tylko o usunecie tych kreseczek w obramowaniu

      Usuń
    3. ostatni komentarz juz ode mnie, daje moj email gdybys chciala sie skontaktowac red_tulip@aol.com

      Usuń
    4. Oh na drugiej wersji właśnie te ostre krawędzie prostokątów są najlepsze! Ta dziewczyna od razu lepiej wygląda, cały szablon podkreśla że ma mocny charakter. Ten pierwszy w porównaniu z drugim wydaje się jakiś taki senny.

      Usuń
    5. Tyle ze na tym drugim szablonie jest odwrocony znaczek mustanga (co dla mnie fanki motoryzacji jest niedopuszczalne). Po za tym ten pierwszy ma taki uklad jaki zamawialam.

      Usuń
    6. Jasne, nie ma najmniejszego problemu, obramowanie można usunąć lub zmienić na jakieś inne, jak wolisz ; ]

      Usuń
    7. wolalabym zeby bylo usuniete :D z gory dziekuje.

      Usuń
  4. Dziękuję za zrobienie mi szablonu (nr 195). Nie wiedziałam, czego się spodziewać, nie potrafiłam sobie nawet wyobrazić, jak mój blog ma wyglądać, ale ten szablon idealnie pasuje i wprowadza odpowiedni nastrój. Jeszcze raz: wielkie dzięki!

    Ach, życzę Ci szalonego Sylwestra i Nowego Roku bez kaca (jeśli to w ogóle możliwe...) ;)
    Pozdrawiam,
    Pollala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się uda, choć raz :)
      Życzę miłego blogowania, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No tak, stronka rozkwita, to widać i to się właśnie chwali! a do galerii zajrzę natychmiast po skomentowaniu!
    Haha, rozumiem twój ból co do szablonu 190, ale nie chodzi o złe wykonanie: mi by siły wyssało samo Monster High xd Tylko czy w tle musiał być niebieski? ;c xd Rany boskie, 191 jest przepiękny! Ten Pan tam skaczący od razu mi coś przypomniał i to się bardzo dobrze składa! Wspaniałe klimaty i te barwy... ach! Zobaczymy, czy czymś to przebijesz!
    192 - ładnie odwalona robota, choć klimat nie mój c: W sumie chyba 193 lepsze, ale pewna nie jestem, ciężko wybrać c:
    194 bardzo mi się podoba, acz nie przebija mojego faworyta. Choć nie za bardzo lubię motyw nastolatek w szablonach, jak dla mnie jest to... no nie wiem, jakie xd Ale szablon bardzo miły dla oka c:
    196 - ja też się ciągle nad tym zastanawiam!! ;c Ale szablon jest po prostu doskonały! Raaany! :O Ok, dwa pierwsze miejsca, bo ie jestem w stanie stwierdzić, który bardziej mi się podoba! <3 Zima, zima, zima zła, zima zima... nie, coś tu nie gra... xd
    Czego ty chcesz od 197. Mi się szablon baardzo podoba. Rozumiem 'zażalenia' do danego efektu, ale moim zdaniem nie jest to potrzebne, bo szablon jest... z balem mi się kojarzy :d to jest noc, tajemnica, urok... dobrze jest 8)
    Noa le 189 wyszedł ci fenomenalnie! faworyt to to nie jest, acz na drugim miejscu go postawię, czemu nie :D Jej, przy czymś takim to widać - jesteś doskonała! Rany! Szczerze gratuluję, naprawdę!
    199 czym tak odbiegł od 'normy'? ;) Bo jest naprawdę świetny, aż się uśmiechnęłam do samej siebie na sam widok :D No nie wiem, zobaczyłam Snape'a i zachciało mi się śmiać :D
    Taak, 200 - magiczna liczba! ;) O RANY! SZABLON ZDECYDOWANIE GODNY TAK WIELKIEJ LICZBY! Coś ty w nim odwaliła?! :O Nowy faworyt, tak, tak, taaak! <3333 A cytat jest boski, nigdy nie patrzyłam na to w taaaki sposób... bardzo ciekawe c: Poza tym fajna notka, dopiero teraz ją zauważyłam xd
    201 - dobra energia, nie ma co :D
    202 jest mroczny i ponury, nie masz się o co martwić! Mi bardzo się podoba c;
    O tak, ja się na Sylwku będę bawiła świetnie - chora jestem <3 Ale Tobie życzę wystrzałowej zabawy na Sylwku i obiecującego Nowego Roku. W ogóle każdej z was tego życzę. czekam na kolejne prace i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 190 musiał być niebiesko różowy, bo zamawiająca tak chciała. Osobiście, jak zobaczyłam obrazki, to się przeraziłam, bo zupełnie nie wiedziałam, co ja mogę z tym zrobić. Brr :D
      199 jest zupełnie inny, niż chciała autorka - tylko tematyka się zgadza, wszystko inne poszło się j... no, wyszło inne zupełnie :D Huhu, Snape powoduje u Ciebie śmiech? Tego się nie spodziewałam :D
      A co 200, to też go lubię :D Zawsze najlepiej wychodzą mi szablony wolne. Robię je zupełnie bez stresu, co pasuje, to daje, co nie, to nie i jestem szczęśliwa :D
      No patrz, mnie też coś dopadło. Wczoraj myślałam, że zejdę. Słabo widzę ten Sylwester ; )
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  6. jeśli mam być szczera, to nie tak sobie go wyobrażałam. haha i teraz pewnie myślisz: o matko, nie podoba jej się ;o ale jesteś w błędzie, szablon jest świetny i wpasowany akurat w tematykę, czyli znalazło się na nim wszystko o co prosiłam. dlatego: nie, nie jestem zawiedziona, chociaż moja wizja jego była inna. ale oczywiście: DZIĘKUJĘ za wspaniały szablon i powiem ci od serca, że twoje szablony powalają na kolana. są prześliczne i cudowne i normalnie jesteś moją idolką, haha : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ojej, ojej, strasznie się cieszę, że szablon Ci sie podoba :D Masz rację, czytając pierwsze zdania twojego komentarza, byłam pewna, że będę musiała robić poprawkę :D
      Pozdrawiam ciepło i życzę udanego Sylwestra :D

      Usuń
  7. 1. Hasło: Wkraczam na ciemną stronę mocy.

    2. Adres bloga: ironia-przeznaczenia.blogspot.com

    3. Koncepcja: Witam serdecznie. Moim marzeniem jest posiadanie szablonu wyglądem przypominający to cudo: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon170-342015592?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=18 i to: http://szablonyjill.deviantart.com/gallery/#/d5nmk4n Chciałabym, aby kolorystyka była taka jak na tym drugim, natomiast rozmieszczenie poszczególnych elementów, w tym postaci tak jak na pierwszym szablonie.
    Chciałabym aby nie przewijał się ze stroną. Może być bez napisu ;)
    Co do postaci, moje opowiadanie będzie dotyczyło mężczyzny i kobiety, a bardziej młodzieńców w wieku ok 20/21 lat. Historia dziać się będzie w Nowym Jorku, ale również potem w innych miastach świata. Dziewczyna najlepiej gdyby była szatynką/brunetką a jej włosy były falowane, co do chłopaka to najlepiej jakby była to postać Toma Struddige (jeśli to nie problem oczywiście, ale zależałoby mi na nim właśnie) Niech nie będą uśmiechnięci tylko raczej neutralni ;) Gdybyś mogła to ustaw ich tak jak na tym szablonie nr.1.
    To chyba wszystko. Z góry dziękuje za przeczytanie i być może za wykonanie ;)
    Pozdrawiam!
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://kayascodelario.net/photos/displayimage.php?pid=2364&fullsize=1
    Jeśli chodzi o Toma to będę zdana na Twój gust ;)
    5. Ewentualny cytat:
    -
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt:
    nattivennx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O men... Jill? przyjmujesz zamówienia?

      A nawet jeżeli to hasło jest złe...

      Usuń
    2. "Zamówień nie przyjmuję" - kłania się czytanie ze zrozumieniem =)

      Usuń
  8. Coś czuję, że to będzie dłuższy komentarz. No więc bez przedłużania, jedziemy od początku.

    #190 - nagłówek jest fajny, choć może wywaliłabym tarcze po bokach i zostawiła to nieco bardziej surowe, ale tło... ło matko. Nie razi cię po oczach? Jestem osobą, która wpatruje się w ekran przez sporą część dnia - prawie codziennie niestety - czy to w domu, pracy czy na uczelni, więc nauczyłam się już dbać o to, na co patrzę - i tak jaskrawe tło na pewno spowodowałoby, że od razu kursor wylądowałby na krzyżyku w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Ale... może komuś takie zestawienie się podoba, to też rzecz gustu =) Na koniec dorzucę tylko, że tło minimalnie nie zlewa się z nagłówkiem - 1px machnięcia. =)

    #191 - och, jest cudowny! Aż zaczęłam żałować że nie mam opowiadania o tematyce, którą bym sobie pod to podciągnęła, bo naprawdę Ci ten szablon wyszedł genialnie!

    #192/#193 - tak jak wersja pierwsza mi się nie podoba i nawet konkretnie nie potrafię stwierdzić dlaczego, tak druga jest wspaniała. Ostre krawędzie, fajna kolorystyka, cud, miód i orzeszki.

    #194/#202 - przyznam się, kocham ciemne szablony i po prostu niemożliwe jest, że gdy szablon jest ciemny, schludny i estetyczny, żeby mi się nie spodobał. I chyba nie muszę więc mówić, że te dwa mi się podobają - a podobają bardzo!

    #195 - cóż mam powiedzieć? Lubię ciemne szablony. A jak nie ciemne, to stonowane. I chociaż wykonany jest ładnie, to po prostu nie moje klimaty =)

    #201 - jest świetny. Nie jest ciemny, ale bardzo mi się podoba. Stonowany + żywy akcent. Może czcionka trochę razi i męczyłabym wzrok, ale ma swój genialny urok ^^

    #196-#200 - nie lubię Cię. No jak Boga kocham, nie lubię Cię, za to co mi zrobiłaś! Opieram się od miesiąca, żeby nie założyć nowego bloga z opowiadaniem, wmawiam sobie, że nie mam czasu na pisanie znów o Potterach czy innych powiązanych z nimi postaciami, a Ty co mi robisz? Wstawiasz TO?! I jak ja mam teraz niby nie założyć bloga i sobie nie pobrać któregoś z tych szablonów, co...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 190 musiał byś taki niebieski i musiał być różowy, więc w tej kwestii nie miałam za dużo do gadania. W ogóle może lepiej nie będę komentowała akurat tej pracy, bo czuję się wielką przegraną. Także cicho sza :D
      Widzę, że twoi faworycie to tez moi faworycie :) Jak miło, że mamy podobne gusta ; D A blogów nigdy za dużo (tak sobie powtarzam, zakładam bloga, dodaje prolog, po czym kasuje po 2 miesiącach) :D Tez tak masz? ;)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Nie no, u mnie to jest zwykle prolog, pierwszy odcinek, drugi, bardzo ewentualnie trzeci no a później... powolna śmierć naturalna. Czasami jeszcze trochę wiszą w sieci.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już pisałam na gg, szablon wyszedł Ci cudowny :) Idealnie oddałaś steampunkowy klimat, a przy tym zawarłaś wspaniałą magię, która obecna jest w każdej Twojej pracy. Nic, tylko chwalić i wielbić :D Dziękuję :*
    To tylko na button w takim razie czekam, możesz na gg przesłać, jeśli tak Ci wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze szablon Ci się podoba i polecam się na przyszłość :)
      Button już robię. Przepraszam, że nie wczoraj, ale czułam się okropnie i nie miałam siły, aby siedzieć przy komputerze.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Piękne szablony :) Chyba najlepsze z całej graficznej działki ;)
    Pozdrawiam i gratuluje talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. drugi szablon jest idealnie piękny chodz nie wiem kiedy go wstawie bo mi coś nie chce importowac...

    OdpowiedzUsuń