g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.01.2013

[206-215] Bóg nie lubi fastfoodów


Było: bez rewelacji, inaczej miałam dać tytuł dziwnie, później niekompatybilnie, a sekundę przed napisaniem tego zadnia wpadłam na pomysł "Bóg nie lubi fastfoodów". Jak? Niektórzy na pewno wiedzą skąd ten pomysł i tego cytatu będzie dotyczył konkurs, ale o tym później.
Teraz pragnę przypomnieć, że to już ostatni dzwonek, aby umieścić jakiś pomysł w propozycjach!
Widzicie to krzaczaste menu wyżej? (Jill mówi, że jest ono drzewkowe... Czy coś takiego...) To sprawka naszej kochanej Fin z jej zaczarowanymi zdolnościami!


Zamówienie dla Andre siden

Zamówienie dla Drake story


Zamówienie dla Zostań przy mnie 1D

Zamówienie dla Lucy Potter


Szablony wolne:





Zamówienie dla Wspomnienia Lily Evans


To teraz ten mój mini konkurs:
Odpowiedz na pytanie: W jakim serialu, którym odcinku, kto i w jakiej sytuacji wypowiedział te słowa:
"Bóg nie lubi fastfoodów"?
Miło by było gdybyś podał(a) zdanie wypowiedziane przed tym.

Osoba, które odpowie poprawnie na pytanie i w całości dostaje kredyt na trzy zamówienia kiedy tylko sobie zażyczy, bez kolejki (oczywiście u mnie!). Zamówienie musi być zgodne z regulaminem oraz jeżeli podajesz obrazki to żadna z krawędzi nie może mieć mniej niż 300px, jeżeli te warunki nie zostaną spełnione zamówienie jest automatycznie odrzucane, a odpowiedź nieliczona.

Po za tym limit na trzy zamówienia o tematyce mrocznej lub odnoszącej się do zespołu Linkin Park, oczywiście zgodne z regulaminem oraz jeżeli podajesz obrazki to żadna z krawędzi nie może mieć mniej niż 300px.

 Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

30 komentarzy:

  1. 214; 213; 212; 211; 209 - są cudne, Każdy z osobna ma w sobie coś interesującego. Dobra robota ;)

    Tekst pochodzi z "Nie z tego świata" albo "Supernatural" jakoś piąty sezon podajże. Więcej infomacji nie potrafię udzielić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podobają.
      Według mnie tylko jeden mi nie wyszedł tak jakbym chciała.

      Przepraszam, ale za mało informacji :( Nie uznaje odpowiedzi.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs:
      Zdanie wypowiedziane:

      D: Bóg?
      C: Tak. Jeśli nie ma go w niebie musi być gdzie indziej.
      D: Poszukaj w Nowym Meksyku, słyszałem, że chodzi tam na tortille.
      C: Nie, Bóg nie lubi fast-foodów.

      Serial: Nie z tego świata

      Chyba, ale nie jestem pewna. Coś takiego było^^

      Szablony:

      Nie wiem co powiedzieć. Szablony jak zwykle pięknie zrobione najbardziej podobają mi się:

      210- ta kolorystyka... uhu, aż ciarki mnie przechodzą.
      212- Bo to Piraci z Karaibów, a ja uwielbiam Johnn'ego Deep'a.

      Pozostałe również są magicznie piękne^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. W jakim serialu - jest!
      którym odcinku - jest!
      kto - Wiesz C. dużo nie mówi...
      i w jakiej sytuacji - nie ma...
      Przykro mi nie uznaje odpowiedzi, ale i tak odpowiedziałaś 2 minuty po "Dyrekcji", która umieściła prawidłowa odpowiedź...

      Co do 210, mi bardziej podoba się wersja 213, długa historia z nimi.
      212 było zamówieniem, ale zamawiająca powiedziała mi po wykonaniu, ze go nie potrzebuje, a może się na coś przydać. :D

      Usuń
    3. a sorki poprawka nie ma w którym odcinku....

      Usuń
    4. eeee, tam nie przejmuję się tym. Napisałam tylko tak z czystej ciekawości ^^
      Może następnym razem się powiedzie ^^
      Hehe. Prawda?

      Usuń
  3. A więc tak. Widziałam, że dwie osoby już wpisywały odpowiedzi, ale wydaje mi się, że nie zawierały wszystkiego, tak więc nie szkodzi spróbować :)
    Słowa te pochodzą z serialu Supernatural (piąty sezon, odcinek drugi) i wypowiedziane zostały przez Castiela podczas rozmowy z Deanem.
    To jej fragment:
    - Zamierzam znaleźć Boga
    - Boga?
    - Tak. Skoro nie ma go w niebie, musi być gdzie indziej.
    - Poszukaj w Nowym Meksyku, słyszałem że chodzi tam na tortillę.
    - Nie, Bóg nie lubi fastfoodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim serialu - JEST!
      którym odcinku - JEST!
      kto - JEST!
      i w jakiej sytuacji - JEST!
      Wisze Ci 3 szablony, możesz zamawiać je kiedy chcesz, oczywiście zgodnie z regulaminem panującym w chwili zamawiania oraz z tym co napisałam w notce :D

      Usuń
  4. Cóż... Trochę się na ten szablon naczekałam. Powiem szczerze: ładny to on nie jest.









    ON PO PROSTU D*PĘ URYWA U NASADY RAZEM Z RAMIONAMI! Słowo "ładny" jest zbyt płaskie i lamerskie, by w ogóle zestawić je z tym szablonem. Zwalił mnie z nóg, zresztą nie tylko mnie. Zapewniam, że posłuży na długo. Rany, gdybym wiedziała, że tu taka fachowa obsługa, to bym od razu zamówiła szablon i na drugi... Ale to inną razą.
    Wyobrażałam go sobie inaczej, ale wersja przedstawiona przez Avię jest rewelacyjna. W dodatku z autorkami (a przynajmniej z Avią) jest świetny kontakt, pogrymasiłam przy czcionce, to mi jeszcze zmieniła, kochane stworzenie.
    Więcej takich utalentowanych człowieków poproszę.
    Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA przez Ciebie zawału dostanę kobieto! Nawet nie wiesz jak się przeraziłam, gdy przeczytałam to pierwsze zdanie (a pisała, że w porządku). Później mój wzrok dojrzał "D*PE" to sobie dośpiewałam "w D*PĘ wsadzić...". Później przeczytałam resztę :D
      I bardzo dziękuje za komplementy... Jest mi niezmiernie miło.
      Nawet nie wiedziałam, że jest ze mną świetny kontakt...

      Usuń
    2. Hahaha, straszą ludzi niepotrzebnie. ^^ To było mega!

      Usuń
  5. Niestety późna pora nie pozwala mi skupić się na tyle, by móc wykrzesać choć odrobinę energii i weny na napisanie sensownego komentarza, ale chciałabym powiedzieć, że tak jak wszystkie szablony mi się podobają (mimo, iż jak na mój gust nieco zbyt dużo się dzieje w 212), tak faworytem pozostaje 215.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 212 duuuużo się dzieje, ale miał być on na blog grupowy o Piratach, ale gdy go zrobiłam dowiedziałam się, że zamawiająca już go nie chce. Po co się miał marnować. Dzieję się na nim dużo, bo chciałam mniej więcej umieścić na nim wszystko to, co działo się przez te cztery części.
      215 :) Robiony na ostatnią chwile... Ale Ciiiii nie mów nic Lumos ;)

      Usuń
  6. JEJ! Wszystkie te szablony są bardzo ładne. Napiszęcoś ssensownego za chwilę, bo boję się, że mnie wyprzedzą, bo chciałabym zamówić szablon, ale żadnej sensownej notki na blogu jeszcze nie ma, ale się aktualnie tworzy.
    http://between-hell-and-heaven.blogspot.com/
    Aktualny szablon też jest od Was. Właśnie; latające, zgniłe ciała!

    Właściwie daję wolną rękę w związku z tym jak ma wyglądać. Najlepiej, żeby trzymał się mrocznego klimatu co zresztą sama zaznaczyłaś. Blog to grupowiec rpg w realiach urban fantasy. Coś w guście Świata Mroku; wampiry, czarownice, demony i inne cuda. XXI wiek, dzieje sie w jakiejś metropolii. Jakbyś mogła dopasować coś w tym guście.

    Na szablonie raczej nie będzie żadnego napisu, przynajmniej aktualnie nie mam pomysłu. Możesz dać "Pomiędzy Piekłem a Niebem" albo angielską wersję z adresu. Albo nic. Na razie nie mam żadnych pomysłów.

    Kontakt: 19846502 - GG

    Mam nadzieję, że zgodzisz sie zrobić ten szablon, mimo, że nie ma jeszcze pierwszej notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią przyjmę takie zamówienie. ;)
      Ej! Ale przecież notka jest! To co, że pisze tam: próbny czy coś w tym stylu. Notka jest? Jest! Szablon robimy!

      Usuń
    2. Właśnie! Przypomniało mi się, że szablon najlepiej, żeby miał jedną kolumnę boczną i pasek zakładek. Tak mi się przypomniało XD

      Usuń
    3. Tak, jestem cholernie mędząca i męcząca...
      Ale znalazłam piękny cytat. Wiem, że jest długi, więc dwie ostatnie linijki możesz użyć, albo wcale go nie dawać, ale fajnie by było, gdyby gdzieś się zmieścił

      "Każdego ranka, każdej nocy
      Dla męki ktoś na świat przychodzi.
      Jedni się rodzą dla radości,
      Inni dla nocy i ciemności."
      William Blake

      Usuń
  7. A teraz jakoś skomentuję szablony. O dziwo, chociaż klimat mi nie odpowiada, najbardziej podobają mi się 209 i 214. Są naprawdę dobrze zrobione, a obrazki są w bardzo miły dla oka sposób dopasowane. Zresztą, wszystkie mi się bardzo podobają.

    Co do szablonu, to kolorystyka mogłaby oscylować pomiędzy brązem, czerwienią, czernią, albo być nieco psychodeliczna i mieć więcej, bardziej szalonych barw. Na obrazkach mogą znaleźć się widoki na jakieś miasto, może ludzi, byle nie w stylu anime etc.

    I jeszcze raz przepraszam za brak tej notki. W sumie można potraktować regulamin jako notkę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 214 jestem ogromnie zadowolona. Chyba mój faworyt z tej notki.
      Tryskam radością gdy czytam takie komentarze. Naprawdę, każdy miły komentarz jest jak zastrzyk nieba. :)
      A co do szablonu to się postaram. Mam nadzieje, że Cię nie zawiodę.

      Usuń
  8. Pierwsze zamówienie jest prześwietne. Bardzo mi się podoba. Poza tym podoba mi się szablon 211 - lubię takie kolorki, poza tym podoba mi się połączenie zdjęć. 212 też jest bardzo ładny, w końcu - Piraci z Karaibów! Natomiast 213 nie bardzo przypadł mi do gustu. Ten obrazek... jakoś mnie nie przekonuje.
    No, to w sumie tyle. :3 Ogólnie jest świetnie - jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham was za to, ze komentujecie! Naprawdę, jeżeli piszecie blogi to doskonale wiecie co oznacza taki komentarz. Jest jak zastrzyk nieba, jaki pisałam wyżej, albo może niebiańskiej energii - chyba lepiej brzmi.
      Co do 213, to ja osobiście uwielbiam ten obrazek, tyle, że tutaj jest przerobiony. Ale każdy ma inny gust i nie każdemu musi się podobać - szanuje to :D

      Usuń
  9. O rany, jakoś nie mam dzisiaj na nic energii: chyba wyssali mi razem ze światłem, którego dziś nie było cztery godziny, choć kolesie z elektrowni przysięgali tylko dwie ;/ xd A więc szablony: pewnie gdybym przeczytała zamówienie na 206, to bym lepiej zrozumiała, a tak to nie mam pojęcia, jaka jest jego tematyka xD ale ogólnie szablon bardzo ładny, tylko taki... pusty, delikatny. Taki chyba był zamiar, nie? c:
    O rany, 207 strasznie mi się podoba, jak ty fajnie to wszystko połączyłaś! Ja się na tworzeniu szablonów ani trochę nie znam, to co ja więcej mogę powiedzieć? :D
    Szablon 208 skojarzył mi sie z serialem 'Ostry Dyżur O.o To przez tę dziewczynę, która przypomina mi pewną bohaterkę xd Ciekawe połączenie stanowi ta para, nie ma co ;)
    209 straaasznie mi się podoba, choć ni cholera nie kojarzę osoby na zdjęciu. Ale no jak tylko go zobaczyłam,zachwyciłam się. Jak na razie jest to dla mnie szablon numer 1!
    Hah, kocham zdjęcie z szablonu 210, nim też jestem zachwycna. To znaczy szablonem: bardzo mi się podpba, jak te kolory przechodzą w kompletną czerń po prawej. Cholernie zazdroszczę zamawiającej, nie ma co!
    Chyba zaprzestanę dalszego komentowania, bo się powtarzam: szablon 211 jest naprawdę śliczny! Co prawda preferuję te o mrocznejk stylistyce, ale to nie ma znaczenia, kiedy szablon zrobiony jest naprawdę dobrze! To chyba przez niebo, a konkretnie jakieś tam chmury, które się na nim kłębią (albo moja wyobraźnia sobie je dorobiła), ale obrazy z tego szablonu nasuwają mi do głowy miłe wspomnienia, chyba z lata... jakie refleksje :o
    O RANY RANY RANY!!! 212 jest doskonały! gdybym tylko pisała jakieś opowiadania o tej tematyce, natychmiast bym ściągnęła ten szablon, nie byłoby nawet mowy o innych! Rany, jestem nim urzeczona....! *___*
    213 to jakaś... kontynuacja, inna wersja szablonu 210 czy co? xD Niemniej bardzo ładny, chociaż nie wiem, czy ładniejszy, no nie mam pojecia xd
    214 - jeszcze chyba nie widziałam tu szablonu o LP, bardzo miła odmiana C: A jest naprawdę świetny, podopbają mi się te... zdjęcia po lewej :D A w 215 wyczuwam Lily i Jamesa, no cóż, ich niestety nie sposób wyjąć z głowy Rowling, to jest ich wyglądu, więć się knuje domysły, inaczej się nie da. I o ile Lily bym od razu poznała, tak Jamesa ni w ząb xd I nie wiem, czemu, ale kolorystyka w 215 mnie przeraża... nie dlatego, że jest zła, tylko... no przeraża mnie xD Dziwne, styrasznie dziwne, ale ja już tak mam. Ktoś musi.
    Nawet nie zamierzalam startować w konkursie, bo i tak bym sobie nie przypomniałam, ale ku mmopjemu zdumieniu byłam pewna, że skądś znam ten cytaty. Potem doszłam dow niosku, że to musi być z Supernatural,. bo tylko tam mają taki humor xD Moje przypuszxzenia się potwierdziły po przeczytaniu komentarzy. Rany, uwielbiam ten serial <3 I rozpacz mnie ogarnia na wieść, że jeszcze tyle muszę czekac na odcinki 8 sezonu. No tak, Cas i dean i ich rozmoy, no po prostu bezcenna rzecz <3 pamiętam to, z jaką rzeczowością Castiel stwierdzil, że Bóg nie lubi fastfoodów xD No nic, czekam na kolejne szablony od Was i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała
    2. Adres bloga: http://smiechlosu.blogspot.com/
    3. Koncepcja: ciemno mrocznie, park, on i ona... prosto przede szystkim prosto. Deszczem nie pogardzę, dużo go w opowiadaniu. Ale pozostawiam to do twojej inwencji... tylko na pewno proszę czerń, biel, granat i szarość
    4. Ewentualne zdjęcia: http://s4.mogujie.cn/b7/pic/120408/1lpfo_kqyvowteozbfivsugfjeg5sckzsew_500x335.jpg lu to: http://s1.favim.com/orig/16/bun-girl-lights-wall-Favim.com-189718.jpg
    Ale nie muszą być

    5. Ewentualny cytat: " Skrajne uczucia są tym co trzyma nas przy życiu jednocześnie powolnie zabijając..."

    6. Inne uwagi: Tylko cytat musi być z tego co poprosiłam. Resztę pozostawiam Tobie.

    7. Kontakt: the.beatles.smurf@gmail.com
    gg : 22053529


    Z góry dziękuję jeśli będziesz chciała przyjąć moje zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała

    2. Adres bloga: http://warui-unmei.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Hmmm, jest to tematyka Naruto, a konkretniej Akatsuki, więc kolory mogą być z grupy ciemniejszych, ale też bez szału

    4. Ewentualne zdjęcia: http://i1250.photobucket.com/albums/hh526/Michu_Puni/Samui36988777_zps9c017660.png
    http://i1250.photobucket.com/albums/hh526/Michu_Puni/1c226899_zps390922ed.png
    http://i1250.photobucket.com/albums/hh526/Michu_Puni/Naruto_Shippuuden_206-097_zps70430126.jpg
    http://i1250.photobucket.com/albums/hh526/Michu_Puni/nori2_zps1ab479a0.jpg
    http://s1250.beta.photobucket.com/user/Michu_Puni/media/nori_zpsf2f4a18e.jpg.html?sort=3&o=5
    Przykładowe zdjęcia, użyj których chcesz :P

    5. Ewentualny cytat: "Żyłam bez celu, a więc tak, jakby mnie nie było..."

    6. Inne uwagi: Da się zauważyć że główną bohaterką jest ta blondynka :P Nie musisz używać wszystkim + niektóre są formatu .png. Ten pierwszy obrazek może być ewentualnie, bardziej mi zależy na tamtych innych.

    7. Kontakt: sylwka113@op.pl
    gg : 33171686. Ostatnio rzadko wchodzę, więc bardziej proponuję email.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała

    2. Adres bloga: historia-midgardu.blogspot.com

    3. Koncepcja:
    Witaj, ogromnie podobają mi się Twoje szablony (szczególnie ten z Sharon den Adel, kocham WT!), stąd moja prośba, abyś wykonała szablon na mojego bloga. Kiedyś zajmowałam się grafiką, ale to było za czasów onetu... blogspotu w ogóle nie ogarniam! Mój blog jest o tematyce fantastycznej, w sumie jest to opowiadanie o dwóch boginiach wzorowane na mitologii nordyckiej. Chciałabym, aby klimat szablonu był mroczny, z wyraźnie zaznaczoną na nim wojną między dobrem a złem. W tle koniecznie współczesne kontrastujące z jakimiś wspaniałymi budowlami typu Panteon :) Prosiłabym też o umieszczenie elementów ognia i lodu, oraz postaci Lucyferka, Diabła czy innego demonicznego potwora <3. Poniżej przesyłam linki do zdjęć, które chciałabym, aby się znalazły w szablonie. Resztę pozostawiam Twojej woli :)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/333/b/3/into_the_fire_by_acquireddistaste-d4hprdb.jpg
    b) http://browse.deviantart.com/?q=ice&offset=720#/dwidwp

    5. Ewentualny cytat: Tytuł bloga: Skrzydła Bogów; cytat obok/pod tytułem: "When you read the runes again, Walhalla and Asgard are reborn" ; cytat nad kolumną tekstu głównego: "Let the fire burn the ice"

    6. Inne uwagi:
    Co do układu: z jedną kolumną boczną, obojętnie po której stronie :) Dobrze byłoby, aby tło przewijało się razem ze stroną, żeby szablon był widoczny przez cały czas, ale to nie jest konieczne :)

    7. Kontakt: jillianmoore@onet.pl lub GG: 34435555

    Kocham Cię za szablony, które robisz, są za...iste.

    OdpowiedzUsuń
  13. 211 i 212 są przeboskie <3 Fakt, na tym drugim dzieje się sporo, ale i tak bardzo mi się podoba. No a 211... brak słów, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję! Wyszedł Ci genialnie!! (208) Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie Ci dziękuję. Nagłówek jest piękny i będzie mi idealnie pasował na bloga. Bardzo podoba mi się zdjęcie Alexa. Po prostu wykonałaś kawał dobrej roboty. Bardzo dziękuję!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała.
    2. Adres bloga: http://keronia.blogspot.com
    3. Koncepcja: oczekuję szablonu w klimacie fantasy, nie narzucam barw ani konkretnych obrazków, zależy mi jednak, by grafika miała w sobie "to coś" - aurę niesamowitości, posmak tajemnicy...
    4. Ewentualne zdjęcia:----
    5. Cytat: Królestwo Keronii
    Są duże i małe wojny. Te duże zmieniają świat, te małe człowieka.

    6. Inne uwagi:pod nagłówkiem zostanie umieszczone menu, dlatego proszę o uwzględnienie tego w szablonie. Układ bloga - dwie kolumny po prawej stronie.

    7. Kontakt: mailowy: morrigan@onet.pl. Z gg mam ostatnio jakieś problemy, więc nie podaję. Za ta maila sprawdzam codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń