g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.01.2013

[216-219] Just a woman

Mówią, że starosta nie może być chory. Nie jestem - a powtarzając sobie to uparcie, nie wyściubiam nosa spod kołdry na dłużej niż to konieczne i zamiast powtarzać materiał na jedno z kilkunastu zaliczeń, robię szablony - czyli w sumie nic specjalnie dziwnego. Jest skromnie, bo zaledwie trzy szablony plus zamówienie, ale kaszel i gorączka są na tyle wredne, że nie zawsze dają mi pracować w spokoju. Niemniej jednak mam nadzieję, że te prace poniżej Wam się spodobają.


Na pierwszy ogień leci zamówienie dla zaklinacze-dusz, który wprawdzie wisi u niej już od jakiegoś czasu, ale nie było sposobności dodać go tutaj.


Przy szablonach wolnych w ruch poszły Aguilera, Michelle Trachtenberg i Natalie Portman - ta ostatnia w bardzo, ale to bardzo minimalistycznej i delikatnej wersji, która niespodziewanie mi się spodobała.





PS. Miałam wspomnieć, że witam w Nowym Roku i życzę, by był lepszy od poprzedniego, ale tam na górze mi umknęło, więc... oby był lepszy! =)

11 komentarzy:

  1. Dziękowałam już wcześniej, ale wypadałoby dać komentarz i tu :)
    Szablon bardzo mi się podoba, jest taki, jaki chciałam. Padam na kolana i oddaję pokłony :)
    Inne szablony też są śliczne, mają to coś w sobie :D
    Także życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Dzięki jeszcze raz i weny życzę na dalsze szablony ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, gorączka, powiadasz? Współczuję okropnie. Ja też jestem chora - nie poszłam przez to na sylwestra, no ale ze mną nie jest aż tak źle, mam zatkany nos i uszy, boli mnie gardło i czasem głowa,a le w sumie tyle. Co do szablonów: aż mnie zaskoczyłaś szablonem 216, jak mam być szczera :D Pozytywnie oczywiście,a le taki Daniel w roli głównej to nic często spotykanego xd 217 taki strasznie delikatny, wiele się na nim nie dzieje, ale może właśnie dlatego miłe to dla oka :) Ten szablon kojarzy mi się z ... hm, marzeniami. Snuciem marzeń, ucieczką w swój własny świat. Ciekawe o.o xd Nie znam człowieka z szablonu 218, a i nazwisko nic mi nie mówi xd Mam się wstydzić? Ten też raczej skromniutki, ale chyba nawet jeszcze milszy dla oka :Dm Podoba mi się to, że są podstrony, potem dopiero zdjęcie i miejsce na tekst - fajnie to wygląda C: W 219 jest w sumie samo zdjęcie,a le mimo to i tak mi się podoba. Więc brawo: szablony śliczne c: Czekam na kolejne Wasze prace i pozdrawiam, a Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, jak grypa się dobierze w parę z zapaleniem oskrzeli. ^^ Ale dobrze że jest weekend, mogę posiedzieć te dwa dni w domu.

      Michelle Trachtenberg - aktorka, ostatnimi czasu myślę że stała się bardziej rozpoznawalna przez serial Gossip Girl. Tak to można ją od czasu do czasu zobaczyć w jakiś filmach.

      Usuń
  3. Ten 217 jest cuuudny <3 Reszta jakoś tak śrenio mi przypadła do gustu, lecz każdy z tych szablonów coś w sobie ma.
    219 - jakoś tak średnio. Może dlatego, że wolę Natalie Portman w długich włosach?
    218 - hmmm. Najmniej z tych wszystkich mnie zainteresował. Tak, jakby czegoś w nim brakowało. Niestety nie umiem określić czego.
    Zamówienie - też ładne. W ciemnych kolorach (lubię takie ;)

    Szybkiego powrotu do zdrowia i też szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 218 też wydawał mi się nieco pusty, bo niby nagłówek robi swoje, ale później mamy już samą pustą przestrzeń. Uznałam jednak, że lepiej, żeby było tak, bo jest delikatnie, niż przekombinować i nawalić tam nie wiadomo czego, żeby zrobił się syf.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypadałoby najpierw przeczytać DO KOŃCA regulamin dla zamawiających. Na samym końcu widnieje następujące zdanie: "Zamówienia składamy pod postem szabloniarki mieszcząc się w podanym przez nią limicie", a w ramce po lewej płynie sobie "Jeżeli szabloniarka nie podała limitu zamówień oznacza to, że nie przyjmuje ich wcale". I to byłoby chyba w tym temacie z mojej strony. =)

      Usuń
  5. Łaaał, śliczne szablony! I do tego bardzo oryginalne, bo mało kto teraz sięga po minimalizm :)
    217 bardzo, bardzo mi się podoba! Po pierwsze, jest bardzo dobrze zrobiony - wszystko do siebie pasuje, nie ma żadnych zgrzytów, cudo poprostu : ) Na głównym planie mamy zadowoloną, bawiącą się kobietę. Gdzieś w tle są światełka, przyjazna kolorystyka... a jednak zarys twarzy, która pojawia się za pierwszą, bardziej zarysowaną głową, jest niepokojącą. Tak jakby ta laska miała dwa oblicza! : ) Bosko, bosko!
    218 jest przyjemny dla oka. Jak pierwszy raz go zobaczyłam, to miałam co do niego drobne wątpliwości, ale teraz one zniknęły. Zastanawiam się tylko, jak wstawiłaś nagłówek. Ten ciemniejszy pasek nie zniknie, jeśli ktoś np będzie miał szerszy ekran niż Ty? : )
    219 również jest fajnie zrobiony. W szczególnie podobają mi się takie małe szczegóły jak te kreseczki nad i pod nagłówkiem. Wprowadzają fajny klimat : ) Od razu widać, ze szabloniarka przemyślała dokładnie całą pracę : )
    A tak, jeszcze zamówienia. Strasznie podoba mi się zdjęcia Harrego z lewej strony - wyszedł mega przystojnie ; D Mogłabyś mi je przesłać? Planuję załozyć bloga z alternatywą HP i ta fota bardzo by mi się przydała :)
    Mam nadzieję, że wyzdrowiejesz niedługo : ) Pozdrawiam i życzę kolejnych tak udanych szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm - cóż, jestem jego fanką ^^

      Ciemnozielony pasek jest ustawiony jako powtarzane w poziomie tło, więc nie, nie zniknie =)

      Co do Daniela - też strasznie mi się to zdjęcie spodobało! Zaraz Ci je podeślę.

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się 217. :) Minimalistyczne, jakie lubię. :) Em... można zamówić szablon? :P

    effekta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń