g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.01.2013

[225-227] Every little thing

Zdravo, przyjaciele! Witam Was w tę niezwykle białą niedzielę. Dacie wiarę? Wczoraj było już u mnie czuć wiosną, a dziś od samego rana sypie śniegiem niemalże bez przerwy. Zmienność polskiej pogody nie przestaje mnie zaskakiwać. ^^
Obiecałam sobie w Nowym Roku, że nie będę się obijać i nie będę niczego odkładać na później, toteż każdego dnia staram się coś robić - podczytuję zaległe książki, powtarzam po kilka słówek na zajęcia, próbuję dopisać choćby jeden akapit do opowiadania czy zrobić chociażby ćwierć szablonu. W końcu zawsze lepszy mały postęp niż brak jakiegokolwiek. I naprawdę zaczyna mi brakować doby na robienie tego wszystkiego! Jeśli ktoś ma za dużo wolnego czasu i chciałby się nim podzielić, to byłabym wdzięczna! :-)
Tak czy inaczej, przybywam do Was dziś z szablonami - co prawda raczej skromnie, bo mam dla Was zaledwie trzy propozycje i to w dodatku takie, że nie wiem, czy w ogóle jestem z nich zadowolona, ale mam nadzieję, że mimo wszystko nie wyszło tak tragicznie. Planowałam dorzucić tu jeszcze jeden szablon z "Hobbita" (natchnęło mnie po wizycie w kinie, ten film jest przepiękny!), ale muszę nad nim jeszcze popracować i postanowiłam dołączyć go do zestawu urodzinowego od Zaczarowanych. Swoją drogą nie macie nawet pojęcia, jak bardzo się tego nie mogę doczekać! Sama jestem ciekawa, jakie tez cuda wykombinują nasze kochane czarodziejki z tej okazji. :-)



Drobna uwaga: "boczna" kolumna powinna być w tym szablonie znacznie krótsza od treści postu, inaczej tekst po lewej będzie nieczytelny.

Ten szablon z kolei nie ma napisu - zamiast tego posiada tytuł, który możecie sobie samodzielnie wpisać wedle uznania.


Szczerze mówiąc, sama nie wiem, co mam o tych szablonach myśleć. W jednej chwili mi się podobają, a w następnej zupełnie nie, więc może ocenę całości pozostawię Wam.
Co się zaś tyczy zamówień, bo pewnie kilka osób właśnie na to czeka - chętnie przyjmę dziś trzy zamówienia, najlepiej o tematyce stricte fantastycznej, bo w tym czuję się najpewniej, mile widziane obrazy w dobrej jakości. Trzeba się jednak liczyć z tym, że zamówienia oddam dopiero  po serii urodzinowych notek na Zaczarowanych, więc zmuszeni będziecie na nie troszkę poczekać.

48 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Latające, zgniłe ciała

    Adres: http://glimmer-hunger-games.blogspot.com/

    Jakieś ładne zdjęcia Glimmer przede wszystkim i Catona z Igrzysk Śmierci. Szablon wykonany w odcieniach szarości, najlepiej z nieruchomym tłem. Chciałabym, aby było zamieszczone tam to zdjęcie

    http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121229150740/thehungergames/images/4/48/Glimmer-training-center1.jpg

    Cytat: Shining like a star.
    In the dark.

    Kontakt: dusia6967@gmail.com

    Szablony piękne, najładniejszy 227

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy szablony bardzo mi się podobają, jednak najbardziej porywający jest ten ostatni. Uwielbiam takie mroczne klimaty, a jak patrzę na ten szablon, to aż mi ciarki po plecach łażą :)
    Jestem strasznie ciekawa, jak będzie wyglądał szablon zainspirowany "Hobbitem", bo tak jak ty, ja również byłam oczarowana filmem.

    Pozdrawiam i życzę weny
    Pollala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że akurat ten szablon Ci się najbardziej podoba, bo miałam co do niego chyba największe wątpliwości. ^^ A weny nigdy dość, więc dziękuję za życzenia! :)

      Usuń
  4. 1. Hasło:
    Latające, zgniłe ciała.
    2. Adres bloga:
    http://igrzyskasmiercii.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Jako takiej nie mam - liczę na pomysłowość i zdolności szabloniarki, których, jak widzę, jej nie brakuje :)
    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&hs=T0t&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1429&bih=644&tbm=isch&tbnid=QrorFVaP-jTEFM:&imgrefurl=http://www.myhungergames.com/catching-fire-character-profile-plutarch-heavensbee&docid=ECa_pqtrfnF7mM&imgurl=http://www.myhungergames.com/wp-content/uploads/2012/05/Plutarch-Heavensbee-catching-fire-by-concealthief.jpg&w=900&h=676&ei=bGnoUOcriI3gBKapgLAL&zoom=1&iact=hc&vpx=704&vpy=223&dur=1741&hovh=194&hovw=259&tx=108&ty=80&sig=103953054276084511893&page=1&tbnh=154&tbnw=189&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:23,s:0,i:162

    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&hs=T0t&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1429&bih=644&tbm=isch&tbnid=u4i_OLZZFLWnXM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/the-hunger-games/images/15111221/title&docid=OVkSLgC2hJSuVM&imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/15100000/Katniss-Catching-Fire-the-hunger-game-trilogy-15111221-2560-1839.jpg&w=2560&h=1839&ei=bGnoUOcriI3gBKapgLAL&zoom=1&iact=hc&vpx=4&vpy=115&dur=3384&hovh=190&hovw=265&tx=83&ty=88&sig=103953054276084511893&page=2&tbnh=150&tbnw=227&start=27&ndsp=32&ved=1t:429,r:51,s:0,i:246

    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1429&bih=644&tbm=isch&tbnid=ndZ0Y0MdIRmKsM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/the-hunger-games/images/32780418/title/catching-fire-fanart&docid=n_f02oby42sPtM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/Catching-Fire-the-hunger-games-32780418-500-600.gif&w=500&h=600&ei=J2voUIK4GeT74QSx0oDQDw&zoom=1&iact=hc&vpx=994&vpy=169&dur=967&hovh=246&hovw=205&tx=88&ty=87&sig=103953054276084511893&page=3&tbnh=139&tbnw=112&start=59&ndsp=32&ved=1t:429,r:89,s:0,i:360
    5. Ewentualny cytat:
    ,,Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor"
    6. Inne uwagi:
    Ciepła kolorystyka, główny motyw - ogień. Zastanawiam się nad układem trój-kolumnowym i myślę, że taki bym preferowała.
    7. Kontakt:
    e- mail: igrzyskasmierci2@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Latające, zgniłe ciała
    adres: http://american-school-of-magic.blogspot.com/

    Ciemne tło, kontrasty. Jakieś zdjęcie Niny Dobrev przerobionej na czarownicę. Zdjęcie zamku, jakiś wrót i wielkiej góry... Może być również dodany obrazek zakochanej pary.

    Cytay: Twoje życie to twój wybór (ang.)

    Kontakt: (gg) 8893268, ania.k.andrysiak@onet.eu

    Reszte zostawiam tobie. Lubie kiedy autorzy mnie zaskakują ^^

    A z tych szablonów najbardziej podoba mi się 226 ;)
    Ciekawa jestem jaki ma być ten szablon z Hobbita :P

    pozdrawiam, sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni zdecydowanie najlepszy! Uwielbiam takie szablony, a w Twoim wykonaniu są naprawdę nieziemskie! :) Może kiedyś się skuszę na opowiadanie o tematyce fantastycznej, a nawet już teraz wiem, do kogo zgłosiłabym się po szablon :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, skuś! Pisanie jest fajne, a warto próbować różnych rzeczy. Tak czy inaczej, służę uprzejmie w razie potrzeby. :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, że pisanie jest fajne, bo ostatnio postanowiłam skrobać coś nowego. :) Szkoda tylko, że do fantastyki nie mam talentu... :| Cóż, spróbować zawsze można, gorzej, co z tego wyniknie XD

      Usuń
    3. Początki bywają trudne, ale jak to mówią - ćwiczenie czyni mistrza! A jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz, przecież za to Cię nikt nie pogryzie. :) Fantastyka ma to do siebie, że daje ogromne pole do popisu w przeróżnych kwestiach, więc można najpierw spróbować czegoś drobnego i na tym się wyćwiczyć. W końcu nikt uczony z nieba nie spadł. :)

      Usuń
    4. Też prawda :) Dla mnie problemem w fantastyce jest to, że gdybym miała pisać opowiadanie w tym klimacie, wypadałoby stworzyć swój własny świat - bynajmniej w moim mniemaniu. Z fabułą, postaciami i tak dalej nie ma problemu, trudniej jest raczej z kreacją świata. :D
      No, ale może za rok XD

      Usuń
    5. Fakt, kreacja świata to jest naprawdę kupa roboty i to wcale nie takiej znowu łatwiej. Ale z drugiej strony zabawy przy tym też jest co niemiara. :) Trzeba ustalić geografię, historię, jakieś bóstwa może, legendy i wierzenia, walutę, strukturę władzy, sytuację polityczną i tak dalej, i tak dalej. Ale przecież nikt nie powiedział, że to wszystko musi powstać w ciągu jednego popołudnia. :)

      Usuń
    6. Ale gdyby ja nie była taka leniwa, to może, może. :D

      Usuń
  7. Czy tylko mnie nie przekonuje ostatni szablon? Jak dla mnie za dużo się dzieje :) Za to 226 jest cudny, taki prosty i magiczny - kojarzy mi się z niebem ze Skyrim. Bardzo mi się podoba :D A pierwszy ma ładną kolorystkę. Uwielbiam zielony i fajna jest ta czcionka napisu, ale bez dziewczyny chyba podobałby mi się bardziej. W każdym razie z chęcią zobaczę kolejne szablony twojego autorstwa, bo tworzysz tak inaczej niż inni. Większość szabloniarzy stara się zmieścić w jednym szablonie jak najwięcej możliwych efektów, kodów, brushy, zegarków i różnych bzdurek przez co jest to nieczytelne i odstraszające. Jak miło widzieć kogoś, kto nie ulega powszechnym trendom i co ważne tworzy szablony fantasy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ostatniego szablonu mam podobne wątpliwości, w sumie raz mi się podoba, ale potem sobie myślę, że jest jakiś taki... No, przesadzony może. Nie wiem już sama... ^^
      Powiem Ci w sekrecie (ha, ha!), że to w drugim szablonie to, cóż, to JEST niebo ze Skyrima. :) Nie mogłam się powstrzymać, widoku w tej grze są tak cudowne, że człowiek wysiada. :)

      Usuń
    2. Serio? Tak coś mi się właśnie wydawało, choć mi nigdy nie udało się zrobić AŻ TAK ładnych screenów :D Ostatnio w ogóle nie chce mi się grać w gry, a Skyrima włączam jedynie po to, żeby sobie pochodzić i popatrzeć <3 Ten szablon jest tak ładny, że go pobrałam i stworzyłam specjalnie dla niego bloga. Tzn. nie zamierzam na nim nic pisać oprócz Lorem Ipsum, ale co jakiś czas będę patrzeć i się zachwycać :D

      Usuń
    3. Znalazłam te screeny w jakimś artykule na temat modów do Skyrima - ja sama gram na Xboksie, więc niestety nie mam możliwości robienia screenów samodzielnie, nad czym ubolewam, bo widoki w tej grze zapierają dech w piersiach. :) Czasem człowiek zapomina w ogóle, że ma jakiegoś questa do zrobienia i tylko tak stoi i patrzy w to niebo jak oczarowany. :)
      Haha, naprawdę AŻ TAK Ci się spodobał? Rety, to tym bardziej się cieszę!

      Usuń
  8. Ostatni szablon jest fantastyczny. Dokładnie taki pragnęłam kiedyś ujrzeć, a znaleźć coś w tym stylu to cud. I właśnie się ten cud stał. Teraz żałuję, że nie mam żadnego bloga by taki szablon dopasować.
    I co jak co, masz talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że tak Ci się spodobał. Chyba powinnam się postarać i zrobić trochę więcej szablonów w podobnym stylu, o ile mi się w ogóle uda. :)

      Usuń
  9. JA CHCĘ COŚ Z HOBBITEM!

    P.S. Film był świetny! Bałam się, że go zepsują, ale dobrze się stało, że to Peter Jackson się za niego zabrał, bo przynajmniej mamy jedną wizję (po Władcy), a nie kilka wersji, jak w Harrym Potterze (tak, ja wielka przeciwniczka nadrobiłam zaległości w filmach.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z Hobbitem, będzie! Może nawet na jednym szablonie się nie skończy, nie wiem sama, po prostu jakoś fajnie mi się pracuje z fotosami z tego filmu. :)
      No i tak, jak najbardziej, Jackson trzyma poziom, czuć w tym filmie tę niesamowitą atmosferę, za którą pokochałam "Władcę pierścieni". Nie zawiodłam się, a wręcz przeciwnie - jestem niesamowicie zachwycona i już się nie mogę doczekać kolejnej części!

      Usuń
  10. Oj u mnie tak samo było : ) już myślałam, że wiosna nadchodzi i cieszyłam się ze słoneczka, a tu szok, że spadł śnieg. I to całkiem sporo. Co do Hobbita, to jestem mile zaskoczona, także byłam na filmie i choć nie znoszę Władcy Pierścieni, to muszę przyznać, że zaciekawiło mnie to. Specjalnie obejrzałam pierwszą część w telewizji dla odświeżenia. Najbardziej mi się podoba drugi szablon ^ ^ jest śliczny, taki spokojny i nie przesadny, naprawdę mój numer jeden dziś. Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK MOŻNA NIE LUBIĆ WŁADCY?!

      Usuń
    2. WŁAŚNIE, JAK?! ;)
      No, ale tak całkiem poważnie - ja to jestem ze Śródziemiem w ogóle emocjonalnie związana, więc ze mną lepiej się w rozmowy na ten temat nie wdawać, bo jak już zacznę tę swoją pełną zachwytów gadkę, to skończyć nie mogę. ^^
      No i ten, drugi szablon to chyba mój faworyt w tej notce, więc tym bardziej się cieszę, że przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń
    3. Oj, Rewa, z ust mi wyjęłaś tą uwagę. Śródziemie to również dla mnie delikatny temat, bo jak zacznę paplać, to przestać po prostu nie mogę. :D

      Usuń
    4. Bo Śródziemie to jest w ogóle temat-rzeka, kawał świetnej historii, mnóstwo postaci, których po prostu nie da się nie kochać, fascynujący i piękny świat... I z tego wszystkiego znowu nabrałam ochoty na przeczytanie "Władcy pierścieni" po raz nie wiem już który. :)

      Usuń
    5. Władcę Pierścieni przeczytałam raz i uważnie, ale więcej nie próbowałam. Do tego przewertowałam wszystkie możliwe dodatki, które mam razem z wydaniem trylogii. :) Za to Hobbita mogłabym czytać non stop :D

      Usuń
    6. A to ja mam odwrotnie - całego "Władce" od deski do deski przerobiłam chyba trzy albo cztery razy, a oprócz tego podczytuję sobie co jakiś czas te najbardziej ulubione fragmenty. Za to "Hobbita" czytałam tylko raz, ale film zrobił na mnie takie wrażenie, że bardzo chętnie przypomnę sobie książkę. :)

      Usuń
  11. Szablon drugi jest cudowny. Wszędzie szukałam czegoś takiego i oto - proszę bardzo - objawienie! Jest! Już zdążyłam go pobrać i śmiem stwierdzić, iż na moim blogu prezentuje się wprost przecudownie. Dziękuję Ci, Rewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo się cieszę i mam nadzieję, że szablon się będzie dobrze nosił (jeśli w ogóle można tak powiedzieć o szablonie, ech). Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Szablony są cudowne. Każdy inny, co mi się podoba. Życzę powodzenia, w tworzeniu dalszych szablonów, równie doskonałych, lub być może i lepszych.
    Pozdrawiam.
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i obiecuję, że będę się starać, by szablony były jak najlepsze!

      Usuń
  13. O mój Boże, ostatni jest NIESAMOWITY! *^*'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło! Ale przyznaję, że miałam co do niego największe wątpliwości. :)

      Usuń
  14. Fajny pomysł z tymi postanowieniami noworocznymi, chyba wezmę sobie od ciebie przykład: też by mi się coś takiego przydało. Niestety wolnego czasu również brak, to nie pomogę ;c Ach, jakże by się przydał... :(
    Hobbit! ach,. planuje to iść z grupa znajomych,a le jakoś terminy nie pasują. szkoda, bo ponoć świetny film a i cholernie zabawny, co zdecydowanie cieszy. dziś spotkałam kumpla, który już na tym był i chwalił, że mało jest różnić, co mnie cieszy jeszcze bardziej, bo filmami Władcy jestem troszku zawiedziona.
    225 jest przepiękny - uwielbiam te klimaty! Fantasy, zamki, wojowniczki, czy inne cholery, natura... ach! To niebo i ta... woda? Chyba... tak czy siak niezwykle piękny widok... no rany, urzekłaś mnie tym!! :O <3
    Szablon nr 226 jest bardzo prosty, ale w tym wypadku tu własnie leży piękno. Żadnego przepychu, nic na siłę, co daje bardzo ładny efekt. Szczególnie podoba mi się prawa strona szablonu ^^ te chmurki są doprawdy urocze xd
    No ale po 227 odpadłam. Raanyyyy... Jak ja kocham takie klimaty! Mrok, śmierć, strach, bezsilność, szarość, czerń, brak wszelkiej nadziei... No Matko Święta! Nic dodać, nic ująć! Ej... kocham Cię! :O :D Te szablony są naprawdę świetne! Jak mnie cieszy, że pewnie czujesz się w tematach fantasy! Z niecierpliwością oczekuję kolejnych szablonów w Twoim wykonaniu, jak i reszty załogi również. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, "Hobbit" jest nakręcony z rozmachem, w duchu powieści przygodowych, czyli tak, jak to sobie wyobrażałam. I jest naprawdę zabawny, śliczny i w ogóle cudo. Z początku miałam wątpliwości, czy rozbijanie tego na trzy filmy ma jakikolwiek sens, ale teraz myślę, że to była jednak dobra decyzja, takiej historii nie dałoby się upchnąć w jednym filmie w sposób zadowalający. Taki właśnie problem był chyba z "Władcą" - o ile film mi się strasznie podobał, to jednak mimo wszystko było go jak dla mnie trochę za mało, żeby pomieścić w nim wszystko to, co mi się w książce tak strasznie podobało. :)
      A mnie cieszy, że tak Ci się moja praca podoba! Fantastyka ma w moim życiu szczególne miejsce i naprawdę lubię robić szablony w takim stylu, więc to cieszy strasznie, kiedy ktoś to docenia, i to jeszcze tak entuzjastycznie. :)

      Usuń
  15. Każdy ciągle mówi o Hobbicie albo pisze o Hobbicie - dobija mnie to. Nie, nie chodzi o to, że go nie lubię, bo Władcę Pierścieni kocham nad życie, tylko jeszcze nie byłam w kinie i rozrywanie mnie wewnętrznie. >D Raaaany. Muszę czekać do wtorku. Umrę.
    Dobrze, dobrze. Przejdźmy do szablonów, bo w końcu po to tu piszę. Nie wiem czy wspominałam, że tworzysz niezwykłą grafikę? Jeśli nie, to teraz wspominam. Chyba jeszcze żadne prace mnie tak nie inspirowały jak twoje. Dziękuję ci za to, zacna dziewojo, gdyż cierpię na totalny brak weny. Chwała ci. ^^
    Najbardziej przypadł mi do gustu drugi (Skyrim!). Wiesz, jak sobie tak na niego patrzę, to uświadamiam sobie, że chyba częściej napawałam się widokami niż rzeczywiście grałam w grę. (choć jak nagle coś mi strzeliło do głowy, to potrafiłam zrobić 20 questów w godzinę... No, mniej więcej xD). Co do trzeciego - też go lubię. Coś się dzieje, coś przyciąga. I jest MAGIA! Czyli coś, co uwielbiam.
    Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do załogi i że właśnie we fantastycznych szablonach - popraw mnie, jeśli się mylę - dobrze się czujesz. Osobiście kocham fantastykę, wręcz nie mogę bez niej żyć, więc naprawdę, naprawdę dobrze, że jesteś, Rewo. ;) Z niecierpliwością będę czekać na twoje dalsze prace.
    Pozdrawiam i niech wena cię nie opuszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem frustrację, też by mi było niewesoło. :) Nie umrzesz, dasz radę i może jeszcze Ci się spodoba!
      Ano, Skyrim! Mam z tą grą dokładnie to samo - albo robię po kilkanaście questów naraz w tempie świetlnym, albo tylko sobie zwiedzam i podziwiam piękne widoki. Ech... <3 Swoją drogą, ta gra to naprawdę niezłe źródło inspiracji do robienia szablonów, tyle tam uroku, że człowiek wzroku oderwać nie może. A potem chce szablonów w takim stylu. ^^
      I nie mylisz się, fantastykę uwielbiam całym sercem i naprawdę lubię robić takie fantastyczne szablony. To po prostu mój klimat i cieszę się bardzo, że innym też się podoba. :)

      Usuń
  16. Ale szablony, wow! :) Piątka!

    Zapraszam:
    www.madeleineironique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, w tym ostatnim szablonie nie ma możliwości zmiany czcionki w gadżetach. Nie chodzi mi o tytuły, tylko o treść. Od tak małej czcionki bolą oczy. Nie dałoby się tego jakoś zmienić? Ustawiłam ten szablon na swojego bloga (http://zlodziejka-jazni.blogspot.com), ale nie odpowiada mi taka mała czcionka.

    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, przepraszam, że tak późno, studia mnie w tym tygodniu pokonały... -,-
      Zaglądnij do stylu CSS w projektancie szablonów i poszukaj dokładnie tego:

      aside .widget-content {font: 9px /14px arial;}

      Pierwsza wartość w pikselach to wielkość czcionki, druga to interlinia, a na końcu masz nazwę czcionki. Zwiększ sobie pierwszą wartość, ewentualnie drugą, jeśli odstępy między linijkami będą zbyt małe. Powinno pomóc. A gdyby nie dało rady, to pisz, spróbujemy inaczej. :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję C: I nic nie szkodzi, czekanie mnie nie przeraża ;) Rozumiem, że każdy ma swoje obowiązki i ograniczony czas. Ja także ostatnio cierpię na jego absolutny brak.
      Wszystko już jest jak należy. Wielkie dzięki za pomoc! :D

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała

    2. Adres bloga:http://gra-w-milosc.blogspot.com/

    3. Koncepcja: zdaje sie na was chodzi wolałam bym ciemne melancholijne kolory

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://24.media.tumblr.com/86abe6ac027443e3154e8e059eafa845/tumblr_mgbvagcupL1rutegbo1_500.jpg

    http://24.media.tumblr.com/7224f6655761890d9a227cdd89fad576/tumblr_mgbn7tAXFr1rutegbo1_500.gif

    5. Ewentualny cytat:Nikt nas nie uczył gry w miłość.
    Niech grzech ust twych na moich spoczywa

    6. Inne uwagi: brak

    7. Kontakt: adgh@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Hasło : Latające, zgniłe ciała
    Adres bloga : http://hogwart-1975.blogspot.com/
    Koncepcja : ogólnie to chodzi mi o to, aby szablon kojarzył się z Hogwartem. Sowy, List z Hogwartu, Różdżka lub zdjęcie samego zamku. Prosiłabym także aby nie było żadnych zdjęć postaci. Co do koloru, to zdaję się na Ciebie. :) Tylko, żeby nie było zbyt mrocznie. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale wytłumaczyłam.
    Ewentualne zdjęcia : takowych nie mam, zdaję się na ciebie, jednak jak już mówiłam, wolałabym aby nie było zdjęć postaci.
    Ewentualny cytat : "Nigdy nie ufaj nikomu i niczemu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg.". Dobrze by było, gdyby było to jakąś ładną, oficjalną czcionką, a nie taką zwykłą, komputerową.
    Inne uwagi : Blog dopiero co ruszył i chciałabym, aby szablon był dopasowany wymiarami, aby np. nie rozciągnął bloga itp. jesli to możliwe. :)
    Kontakt : madziagabi91@wp.pl , gg niestety nie mam.
    Oh i na kiedy mniej więcej by szablon był gotowy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podbieramy wam 226 ofc zaraz to wszystko kredytuję i wgl. Jest cudowny! W końcu jakiś bez twarzy i wgl :) Dzięki wielkie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w szablonie nr. 227, i właśnie lecę do Pobrań, w końcu znalazłam szablon pasujący do mojego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń