g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.01.2013

[228-242] PÓŁ ROKU ZACZAROWANYCH: Magia

Witam serdecznie,
dokładnie dziś mija 6 miesięcy od założenia Zaczarowanych. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że dotrzemy do tej daty i zdobędziemy aż tylu stałych bywalców. Z dumą mogę powiedzieć, że to był dla nas bardzo dobry czas :) Odwiedziło 93 780 osób, natomiast skomentowało 2150. Szczególnie dziękuję za to drugie, gdyż każdy pozostawiany po sobie ślad, choćby ten najmniejszy, bardzo wiele dla nas znaczy i motywuje do dalszej pracy :) Możenie spojrzeć, jak zmieniała się sytuacja w poszczególnych miesiącach (wejścia - ilość szablonów) :
Lipiec - 4 951 - 8
Sierpień - 12 327 - 33
Wrzesień - 13 553 - 40
Październik - 15 169 - 55
Listopad - 15 514 - 21
Grudzień - 21 695 - 52
Styczeń - 10 397 - 38
Jak widać z każdym miesiącem jest coraz lepiej. Niewątpliwie, dużą zasługę w zwiększaniu naszej popularności ma Katalog Graficzny, który zrzesza takie blogi jak nasz. Dzięki Wam zdobyliśmy tam tytuł Szabloniarnii Października (co prawda wyniki nigdy nie zostały opublikowane, ale w sondzie mieliśmy pierwsze miejsce) i Szabloniarnii Listopada, drugie miejsce w sondzie na Szabloniarnie Grudnia, a ja zdobyłam drugie miejsce w sondzie na najlepszą szabloniarkę jesieni. Dziękujemy za tak wiele i prosimy o jeszcze! Tutaj można głosować na najlepszą szabloniarnie stycznia. Za wszystkie głosy, które oddaliście i te, które być może kiedyś oddacie bardzo, bardzo dziękujemy! 
Co do ilości szablonów, to przeważają szablony wykonywane na zamówienia. Łącznie z tymi, które dzisiaj dodam, jest ich 243, co daje ok. 1.3 szablonu na dzień ; ) Jak na mój gust, to całkiem niezły wynik. Statystyki przedstawiają się następująco:
Jill - 137 szablony
Avia - 55 szablony
Ombre - 19 szablony
Asumay - 13 szablony
Zoe - 5
Rewa - 8 szablony
Sandra - 7 szablony
Jak widać, nie mam życia i ciągle robię szablony ;D 
To tyle odnośnie statystyk. W liczeniu bardzo pomogły mi Wiedźma i Ombre. Gdyby nie one, opóźnienie byłyby jeszcze większe ; )
Chciałabym podziękować jeszcze raz wszystkim, którzy byli z nami, zarówno tym, którzy nigdy nie komentowali, jak i tym, którzy byli z nami zawsze. W tym przypadku nie mogę nie wspomnieć pewnej osoby - Ma.Th.i. Wszystkie jesteśmy Ci bardzo, bardzo wdzięczne. Mamy nadzieję, że możliwość zamawiania u kogo chcesz i kiedy chcesz bez jakichkolwiek kolejek chociaż w małym stopniu w pokaże Ci, jak bardzo Cię doceniamy. Dziękujemy kochana!

Nie do końca podoba mi się układ, bo poszłam na łatwiznę, ale za to plamy czerwieni bardzo przypadły mi do gustu. Napis wstawiłam w osobnym obrazku, więc przesuwa się wraz z blogiem i nie przeszkadza w czytaniu. 

Kilka osób chciało fotografie, więc w ostatniej chwili zrobiłam ten szablon. Średnio mi się podoba.

Jak zaraz zobaczycie, właśnie od tej pracy zaczęła się moja mania na pioruny na szablonach ; ) Nie jestem pewna, czy dobrze je ustawiłam na oku tej czarnowłosej dziewczyny. Wcześniej wydawało mi się to dobrym posunięcie, ale teraz już nie jestem pewna.


Miały być elfy, więc są. Wersja A podoba mi się o wiele bardziej niż B.

A tutaj jest szablon z mojego innego bloga. Miałam dodać jeszcze dwa poprzednie, ale już nie miałam kiedy :)

Obecny szablon na Zaczarowanych. Niedługo zmienimy szatę graficzną, więc uznałam, że mogę go dodać. 

Kolejny szablon, który na początku wydawał się dobry, potem zaledwie średni. Ale to nic, ważne, że są pioruny!

Emma jest śliczna, prawda?

Aha, nie zgadniecie, co to miało być... książka! Nie udało się, ale pomysł był fajny ; )

Pioruny, pioruny, wszędzie pioruny ; )

Jak dla mnie najgorszy z dzisiejszej notki.

A ten z kolei bardzo mi się podoba. Zainspirował mnie ten kawałek. 

Lubię to :)

Prosty, przyjemny, taki zwykły :)

Podgląd z da jest rozmazany, dlatego lepiej zerknąć na bloga ; )

Mam nadzieję, ze następne pół roku będzie jeszcze lepsze! Jutro notkę doda Avia, potem Ombre, Rewa i Sandra. Zoe nie doda szablonów, gdyż jest na urlopie. W niedziele ukaże się instrukcja Fin na rozwijane menu, takie jak u nas.
Instrukcji nie mam, ale jeśli jakiś początkowy grafik chce, to mogę pomóc poprzez skypa. Nie wiem, czy będzie ktoś chętny, ale ewentualnie mogę skontaktować się z dwoma, trzema osobami  i poprzez rozmowę i współdzielenie ekranu pokazać co i jak. Czyli takie prywatne korepetycje ; )
Z okazji naszej rocznicy możecie zamawiać do woli. Przyjmę wszystkie zamówienia, które zostaną złożone do czasu, aż kolejna osoba doda notkę  :) Oczywiście, jeśli regulamin nie zostanie wypełniony, to szablonu nie będzie ; )

58 komentarzy:

  1. Oczywiście notka wspaniała! Cudownie, że jesteście z nami już pół roku. :3 Cieszę się, że mogłam Ci pomóc :d i w statykach tylko ja Ci pomogłam małpo :D

    JESTEŚCIE WIELKIE ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że kultura wymaga w wypowiadaniu się elokwencji i nie dopuszcza wulgaryzmów, to nie będę umacniać swojej wypowiedzi reakcją na szablony i tylko uśmiechnę się ładnie, poszczerzę ząbki, pozazdroszczę i grzecznie pomilczę, wyrażając tym samym szacunek do ogromu Waszej pracy :)

    Mam tylko małą prośbę: czy istnieje możliwość podania linku do obrazka pani z runami na szablonie 228? Bo pasowałaby mi jak ulał do karty postaci na jednym z blogów. :)
    (I dodam, że zastanawiam się nad pobraniem owego szablonu... Ale pomyślę rano, jak bardziej trzeźwa będę, bo teraz, to czuję się jak [no dobra, użyję kolokwializmu] zalana w trupa szablonami :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do pani masz tutaj
      Cieszę się, ze Ci się podoba ; ) Bardzo mi zależy na twojej opinie w stosunku do szablonów fantasy.
      A tak swoją drogą bardzo ładnie wybrnęłaś z wulgaryzmów. Zdolności pisarskie pierwsza klasa! :)

      Usuń
  3. Cudowne szablony, pewnie kosztowały mnóstwo pracy :) Widać, że spędziłaś nad nimi sporo czasu
    Ukochałam sobie 240 - jest nieziemski!
    228 i 233 :) jak tak dalej pójdzie przeniosę się na blogspota ;)
    Pozdrawiam i świętuję razem z wami, ahoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam w tym 228 na twarzy mężczyzny po prawej stronie, tym niżej ;) - pewien niepasujący element, jakby odcisk narzędzia nie wiem jak to nazwać :P

      Usuń
    2. Screen bloga był robiony i to narzędzie z możliwości edytowania ;>
      W samym szablonie go nie ma ;)

      Usuń
    3. Widzę, że najbardziej podobają Ci się szablony fantasy - słusznie, też są moimi ulubionymi : )
      Chyba to już mówiłam, ale powtórzę jeszcze raz - zapraszamy na blogspot! Moim zdaniem to najlepszy serwis :)
      PS Mag ma rację - te narzędzia widzi tylko administrator, dla innych są one niewidzialne ; )

      Usuń
    4. A to przepraszam w takim razie ;)

      Usuń
  4. Szablony naprawdę świetnie. Tylko wy potraficie robić szablony w takich klimatach :) Najchętniej bym sobie zamówiła, ale nie mam nic jeszcze na blogu, a pewnie minie trochę zanim w pełni się zabiorę za pisanie, więc to odpada.

    Dam jednak małe propozycje. Szablon z wilkami i dziewczyną lub szablon z Kol'em Mikealsonem :)

    No i oczywiście: GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję : ) Zamówić będziesz mogła zawsze, bo mam nadzieję, że pociągniemy następne pół roku, potem kolejny rok i tak dalej ; )
      Szablony z wilkami mamy chyba ze dwa czy trzy. Nie wiem, czy je widziałaś? ; )
      Dziękuję za opinię, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Ojejku. Tak sobie patrzę na te szablony i nagle - banan na twarzy. O taki, od ucha do ucha. Wspaniałe prace, to trzeba przyznać. Oczywiście ja jestem fanką niemal wszystkiego co fantastyczne, a zatem najbardziej podobają mi się te szablony, które posiadają klimat fantastyczny. Bardzo podoba mi się szablon 139, śliczny jest też 228 - jest jednak problem z jakością na deviantarcie, więc to troszkę psuje jego urok. Moimi faworytami są: 235 - ma w sobie coś takiego magicznego, jest mroczny i intrygujący; 232 - lubię takie klimaty, kojarzą mi się goci, a jednocześnie analizując te obrazki dostaję dreszcza, jedyne, co mi nie pasuje, to obramowanie menu na górze; 231A/B - osobiście bardziej podoba mi się wersja zielona, bardziej kojarzy mi się z elfami, aczkolwiek niebieska też jest bardzo ładna i chyba sprawia wrażenie trochę bardziej "Zaczarowanej". :3
    To tyle. Cieszę się, że pierwsza i jedyna blogspotowa szabloniarnia, którą poznałam, tak świetnie się rozwija. Gratuluję. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak miłe słowa :)
      Co do 231, to również podoba mi się wersja A. Wersja B powstała jednak wcześniej i nie potrafiłam z niej zrezygnować :)
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Wspaniałe szablony i jak dużo! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Twoje szablony są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latające zgniłe ciała.
    Chciałam zamówić szablon na bloga www.cwiercwieczeposkromienia.blogspot.com
    Chcę aby była na nim postać (ta ruda dziewczyna) z szablonu 4 i 92. Szablon ma być dwukolumnowy, kolorowy.
    Cytat: Byłam zwykłą dziewczyną, Jestem mordercą
    Z resztą zdaję się na ciebie :)

    Kontakt: dusia6967@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę skomentować i ocenić twoje prace :D
      228-bardzo mi się podoba, jest tak cudowny, że aż brak mi słów! I co z tego, że w układzie poszłaś na łatwiznę, jak sam szablon jest piękny. Te plamy czerwieni też mi się strasznie podobają
      229-ładny, taki... prosty. Nie ma na nim przepychu, wszystko się ładnie komponuje. Nie mam nic do zarzucenia :)
      230-aaaaaaaaaaaaaaaa! Pioruny, jak ja kocham pioruny! Teraz muszę się uspokoić hehhe
      231A i B-ten rysunek elfki na pierwszym planie jest piękny. Mi osobiście bardziej się podoba wersja zielona, ale obie są cudowne.
      232-już ten szablon na twoim blogu widziałam i się nim zachwycałam. I powiem tak: strsznie mi się podoba, jest intrygujący
      233-wiesz, że kiedy tylko zobaczyłam ten szablon na zaczarowanych, to się w nim zakochałam? Jest cudowny
      234-masz rację. Emma jest śliczna! Szablon też :D I jest w tematyce Fermione, a takich istnieje mało. Bardzo mi się podoba, jest taki radosny
      235-i co ci się tu nie podoba? Przecież to jest... piękne! To taki szablon jak z horroru. No i są pioruny!
      236-To miała być książka? No widzę, grzbiet jest, okładki są. Pomysł bardzo fajny, ale jak sama napisałaś, nie wyszedł. Ogólnie szablon bardzo ładny.
      237-jakie to śliczne! Są pioruny, jst sowa, jest ładna czarownica. Dla mnie bomba.
      238-SMOOOOOK!!!!!!!!!! Ja chcę ich więcej! Kocham smoki.
      239-widzę Dracona Malfoya, widzę rozwalający się Hogwatr, widzę płonącą chatkę Hagrida i widzę jakąś dziewczynę z różdżką i mrocznym znakiem, a nie wiem kim ona jest!
      240-jeden z moich faworytów! Uwielbiam ludzi na koniach, tak samo jak uwielbiam ogień.
      241-jakie to jest piękne! Proste, ale piękne. Takie szablony strasznie mi się podobają.
      242-..... to jest.... cudowne! Jak ty to robisz, Jill? Ja też chcę tak potrafić robić szablony!

      Podsumowując. Moimi faworytami tej notki są szablony z numerami:
      228, 233, 240, 241. 237 i 239 są zaraz po nich :D

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. O matko umarłam i jestem w niebie! *.* Szablony są naprawdę wspaniałe mają w sobie tyle hmm.. magii? I widać, że naprawdę się do nich przyłożyłaś. Najbardziej mi się podobają:
      230 - PIORUNY ! ;3
      231A - Kurcze, genialny!
      234 - Śliczny. Aż sam się prosi żebym wstawiła go na swojego bloga xd
      237 - Ten również mi się bardzo spodobał. Jest sówka i czarownica + te pioruny = świetny efekt!
      239 - Na Merlina, bombowy. A te jej oczy i płonący Hogwart ... Me Gusta ^^ .
      No więc cóż, nie zostaje mi nic innego jak tylko pozazdrościć takiego talentu do robienia szablonów. ;D
      Pozdrawiam ; *

      Usuń
    3. Ołł je, cieszę się, że nie tylko mi spodobały się pioruny ;D Złapałam na nie poważną fazę i nie mogłam się ich pozbyć. Wszędzie mi pasowały, musiałam walczyć ze sobą, żeby w każdym szablonie ich nie umieszczać ; D
      Dziękuję Wam obu za takie pozytywne reakcje, dajecie mi porządnego kopa do dalszej pracy :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. przepraszam, a czy zamówienia pod ostatnią notką to są aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pytasz o moją notkę, to te, które były złożone zgodnie z regulaminem i mieściły się w limicie zostały przyjęte :)

      Usuń
  9. Chciałam jedynie poinfoormować, iż pozwoliłam sobie nominowac panie Jill oraz Avię Tinar do Liebster Awards: http://hogwart-memories.blogspot.com/2013/01/liebster-award-oraz-maa-niespodzianka.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz znalazłam chwilę aby przejrzeć wszystkie te szablony. Wszystkie są cudne, jednak moim faworytem jest 237 ;)

      Z niecierpliwością oczekuję na moją propozycję ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię, pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jesteś Mistrzem! ;3 Milczenie oznacza zgodzę, ale w moim przypadku oznaczać będzie zachwyt. *milczy* Nie będę komentować każdego szablonu z osobna, bo obejrzałam wszystkie i jestem oczarowana. Dzięki twoim szablonom do głowy przychodzi tysiące pomysłów na blogi i opowiadania, a to już jakiś znak.
    Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bardzo dziękuję, choć osobiście sądzę, że przede mną jeszcze bardzo długa droga : ) Chyba szbloniarz nie może usłyszeć nic milszego niż to, że jego prace inspirują innych. Ślicznie dziękuję! :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Wow! Już pół roku Zaczarowanych! Ciągle śledzę wasze notki. JESTEŚCIE WSPANIAŁE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu całej załogi ślicznie dziękuję! :)

      Usuń
  12. Ojej, pamiętam pierwsze notki Zaczarowanych, kiedy to szablony wyglądały zupełnie inaczej, choć i tak były czarujące. :")
    Jak to szybko czas leci. Czyż nie? :)
    Notka nieziemska, ale to żadna nowość.
    Jak miło, że w tej notce jest tak wiele szablonów, będę miała co oceniać i może w końcu wyjdzie mi tasiemiec.
    228 - Widać wkład pracy, baardzo profesjonalne łączenie obrazków. Nie wiem czemu, ale średnio przepadam za tego typu pracę, więc skoro tym jestem zachwycona wiedz, że wykonałaś kupę dobrej roboty. Jedynym, moim zdaniem minusem są czcionki, jakoś nie przypadły mi do gustu, sama nie wiem czemu. Daję 9,5/10.
    229 - Aż zastanawiam się czy nie wstawić na foto-poziomkę. :) "Więcej niż pasja Fotografia", cytat zauroczył mnie. Ogółem - miły, przystępny dla oka, nic nie stoi na przeszkodzie, by dać 10/10.
    230 - Chyba najmniej podoba mi się z całej dzisiejszej notki. Jest w porządku, ale nie lubię łączenia obrazków ze zdjęciami. Dobrze, że dodałaś piorun, bo dopełnia grafikę. Kolorystyka taka jaką ostatnio lubię, co dziwne. Cytat świetnie dobrany. 7/10, a podobno jest najgorszy z postu, coś za bardzo Ci słodzę.
    231 B i A - B jak dla mnie bardziej zaczarowane, to pewnie przez moją manię niebieskiego. :) Oczywiście - ładnie połączone obrazki. Jak dla mnie lekkim minusem jest angielski cytat, nie za bardzo przepadam za angielskimi cytatami, bo zwykle mało co rozumiem, jedyne zastrzeżenie. Jest dobrze - 9/10.
    232 - Coś wydaję mi się, że gdzieś go widziałam... Eghh... Nie mogę sobie przypomnieć. Wielki plus za "mroczne" kolorki. Ogółem - podoba mi się. 9,5/10.
    233 - Za każdym razem jak wchodzę na zaczarowane nie mogę się napatrzeć na ten szablon, jest PRZECUDOWNY! Będziesz musiała się bardzo starać, aby stworzyć coś lepszego. 11/10!
    235 - palce mi już odpadają, ale dalej brnę dalej pisząc komentarz. :> Strasznie mi się podoba, mroczne (♥), cytat polski, czcionka w porządku. Co ty masz z tymi piorunami? :D 10/10.

    Pozwolisz, że komentarz dokończę niebawem. :)
    P.S. Jill = Milena?! O jeju, to takie... dziwne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie pamiętasz? Kurczę, chyba muszę sobie przejrzeć komentarze do początkowych notek ;)
      Co do 229 to bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Z tego co pamiętam, to mam twoje zamówienie w mojej kolejce. Mam nadzieję, że ona równiez przypadnie Ci do gustu :)
      232 mogłaś widziec na moim blogu, gdzie nadal wisi ; ) Uznałam jednak, że szkoda, aby się tak kurzył i dodałam tutaj :)
      A pioruny bardzo mi się podobały. Na (nie)szczęście już mi przeszło i teraz mam fazę na coś innego ; D
      Ślicznie dziękuję za taki wyczerpujący komentarz, wszystkie zastrzeżenia wezmę sobie do serca :)
      Pozdrawiam ciepło!
      PS Skąd wiesz, jak mam na imię? ; D

      Usuń
  13. Jej już pół roku minęło? Strasznie szybko, ale szablony są zajefajne. Najbardziej podobają mi się te magiczne, bo taki fanatyk fantastyki ze mnie:D
    231 A i B są powalające choć bardziej skłaniałabym się ku tej zielonej wersji. Wszystko trzyma się kupy i ten niepowtarzalny klimat. Strzał w dziesiątkę.
    Następnym moim faworytem jest szablon 240. Te postacie na koniach i wszechobecny ogień tworzą całość. Jednym słowem: świetne!
    W 238 podoba mi się smok i kolorystyka. Lubię niebieski. I wcale nie uważam, że jest najgorszy. Wszystkie szablony są świetne. Jill masz ogromny talent.
    232 jest przecudowny. Taki mroczny i czuje się klimat. Ta kobieta w kapturze i czaszka to coś pięknego. Jestem zauroczona.
    234 Jest delikatny, w pastelowych barwach. Nie moje klimaty, ale jest bardzo piękny.
    I 237 gdzie uraczyłaś nas widokiem czarodziejki i sowy lub puchacza (Nie rozpoznaję xd). I mamy pioruny. Jej! Pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś.
    Siedzę i jestem oniemiała obejrzawszy te wszystkie szablony. Robisz je naprawdę piękne. Życzę weny. Mam nadzieję, że dotrwacie do kolejnej rocznicy. Powodzenia!
    Pozdrawiam oniemiała i oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas strasznie szybko leci, sama się zdziwiłam, jak zdałam sobie sprawę, że już pół roku minęło ; D
      238 wydaje mi się trochę za pusty i prosty. Zawsze mam problem z moimi szablonami tego typu ; )
      Baaaardzo mnie cieszy, że prace Ci się podobały. Oby kolejne pół roku Cie nie zawiodło ; )
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  14. Jill, robisz piorunujące wrażenie. :D
    Podejrzewam, że nic bardziej konstruktywnego nie powiem, bo w głowie mam ciągle słówka na jutrzejsze kolokwium, ale i tak: szablony są przecudowne. Najbardziej ze wszystkich podobają mi się chyba 228, obie wersje 231 (OBIE! Serio, serio, serio, nie wiem, która jest ładniejsza, obie są prześliczne, i niebieską uwielbiam, i zieloną też, ja w ogóle strasznie lubię zielony...!), 235 i 236 - ten jest naprawdę taki trochę jakby nowatorski, że tak to ujmę, nieczęsto takie szablony widuję, i jeszcze ta baśniowa kolorystyka, coś pięknego! <3
    Swoją drogą - to dopiero pół roku? Wydaje się, jakby Zaczarowane były tu od zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuła, miło słyszeć takie słowa szczególnie od takiej mistrzyni szablonów fantasy, jak Ty : )A co tych "nowatorskich" szablonów, to wciąż szukam jakiegoś swojego stylu, więc czasem wychodzą mi take potworki ; D
      Mam nadzieję, że kolokwium poszło śpiewająco :)
      I tak, z jednej strony to dopiero pół roku, a z drugiej aż ; D Sama nie wiem ; )

      Usuń
  15. Ok, po kolei. Trzeba to jakoś ogarnąć, dużo tego jest.
    No wiec tak: pół roku! Niesamowite, co? Z jednej strony to tak dużo. Przewijałam się przez wiele szabloniarni, które po prostu nie przetrwały próby czasu. Nie wiem, co było przyczyną: słomiany zapał, brak ambicji albo pasji... nie wiem, ale Wam tego nie życzę, Boże broń!
    Ach, pewnie żadna z Was, zwłaszcza ty, Jill, nie zakładała, że dotrwacie do czegoś takiego! :D Nie marzyła, a tu coś takiego! Pamiętam Waszą radość z pierwszej setki szablonów! zaraz potem, przeleciała jak burza druga, a już się do trzeciej zbliżamy. Uwierzcie, że wkrótce nawet nie będziecie zwracać na to uwagi: za szybko to będzie leciało xD
    Ale z drugiej strony... to mało. To tylko pół roku, na razie. Chodzi o to, że osiągnęłyście przecież tak wiele! Udowodniłyście to w tej notce, choć w sumie Wy to udowadniacie przy każdej jednej przez Was dodanej. Coś takiego to nie byle co, tego się nie pomija i nie zapomina o Tym. tak więc moim zdaniem taka szabloniarnia jak Wasza powinna przetrwać o wiele dłużej, zdecydowanie na to zasługuje. Czyli już wkrótce powinniśmy świętować pełny rok, potem drugi i następne, już bez połówek! I tego właśnie wam wszystkim życzę z okazji półrocza: byście się nie poddawały: najwyraźniej to kochacie i wykonujecie swoją robotę naprawdę wspaniale! I niech to zostanie tak jak jest teraz.
    No to teraz kolejna część... :O Rany... nie wiem, co powiedzieć... dziękuję! Tak bardzo dziękuję... nie spodziewałam się takiego... przywileju! :D Choć w sumie nie wiem, czy jest on potrzebny. Bo to było tak: już od długiego czasu zastanawiałam się nad nowym szablonem, najlepiej właśnie zamówionym. No ale zawsze coś było nie tak: albo mi się szablony nie podobały, albo ogólnie nie miałam zaufania do szabloniarni, albo nie ogarniałam... więc wolałam je omijać i dalej marzyć o nowym, szablonie. Aż w końcu koleżanka ukazała nam nowy szablon na swoim blogu. No i się zakochałam: był przepiękny! Od razu wiec zapytałam, skąd ona go ma. No to podała adres, wyjaśniła to i owo, poleciła. No to zamówiłam: poszło niespodziewanie gładko, łatwo i przyjemnie, a jako że kocham ten mój szablon, to od tamtej pory mam sentyment do tej szabloniarni :3 Poza tym jak ja pierwszy raz zobaczyłam, była zachwycona: od razu wyczułam tematykę fantasy, choć nie tylko na tych przecież skupia się szabloniarnia. A ja tę tematykę uwielbiam, Rewa Halveth coś o tym wie :D Tak czy siak wciąż jestem ciekawa Waszych nowych prac i po prostu nie sposób tego nie skomentować! także komentowałam, komentuje i komentować będę, nie ma bata! :D Jeszcze raz bardzo dziękuję!
    No dobra, czas na tę właściwą część: szablony!
    228 - co ty się układu czepiasz! Raz, że absolutnie nie ma o co, dwa, że nawet jakby ten zawinił, to szablon i tak jest wspaniały! masz rację, te plamy są wspaniałe, genialnie ci to wyszło! Poza tym to w końcu fantasy... <33 Więc sądzę że dalsza część komentarza na ten temat jest zbędna :D
    229 jest bardzo prosty, ale nie pusty, a to różnica, której wielu mimo wszystko nie dostrzega. Nie oznacza to też, że jest zły: bzdura! Żadnego przepychu, dodawania elementów na siłę, spokojny, schludny wręcz tak powiem szablonik. Z całą pewnością spodobałby się mojej koleżance, która jest spokojną osóbką i kocha fotografię. Także jakby kiedyś zechciała stworzyć bloga ze swoją twórczością, to z całą pewnością jej go pokażę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 230 - i dobry piorun faktycznie nie jest zły! Bardzo podoba mi się kolorystyka, ogólnie ta szarość, jeszcze ten piorun, kojarzy mi się ze złą, ponurą pogodą, a tra z kolei przywołuje mi bardzo przyjemnie wspomnienia, także... ;) Świetny cytat, pewnie da mi do myślenia ^^
      231 B - ojej, ojej, ojej, ojej!!! ELFY! *___* Matko święta, kocham en szablon! No nic dodać, nic ująć! Nie da się! I ten niebieski kolor bardzo fajnie pasuje... ach, co ja się będę rozpisywać, kocham ten szablon!
      231 A jest o wiele bardziej mroczny: o ile w poprzednim Elfka przedstawiona na pierwszym planie wydawała się być niewinna dobrą istotką, tak tutaj już mam mieszane uczucia co do jej roli ^^ Jej, chyba mi też jednak podoba się ta wersja, jest mroczniejsza, ciemniejsza, straszniejsza.... ach! <33
      W 232 podoba mi się, że to menu jest na górze: fajnie to wygląda! No i skoro to miało iść do ciebie na bloga to widzę, że ty też gustujesz czasem w mroczniejszych sceneriach ^^ Chwali się to, chwali :D Czyli generalnie mrok, noc, samotność, czaszka, znowu samotność... :D
      Uch, to ja już się cholernie nie mogę doczekać, jakim szablonem zaskoczycie nas tym razem! W sumie już się na temat szablonu 233 wypowiadałam: od razu, jak go zobaczyłam xD i za każdym razem, kiedy na niego patrze, kojarzy mi się z Underworld. Wyjaśni mi to ktoś? O.o xD
      haha, ważne, że są pioruny, powiadasz? :D Świetna jest ta twarzyczka z zasłoniętymi ustami po prawej! Ogólnie znowu mrok, matko, jak ja Was kocham! <333 A ten piorunek to z jakiejś wieży wypada, czy to latarnia jest, czy to inna cholera... jakich ja odkryć tu dokonuję, dumna z siebie jestem xd
      234 - oczywiście, że Emma jest śliczna! Fred również 8) szkoda, że nie żyje i szkoda, że oni nie mogli być razem... Hermiona tak czy siak byłaby z jakimś Weasleyem :D Ale na tym zdjęciu, gdzie się tak delikatnie uśmiecha, to wygląda prawie jak nie ona! :O Jak się tak przyjrzałam dokładniej, to niemal ciężej było mi ją rozpoznać xd
      236 - widziałam kiedyś szablon, gdzie właśnie było takie 'okienko' na posty i cholernie mi się to podobało! I tutaj wygląda to znakomicie, ja jestem zachwycona! Czuć magię: z jednej strony biblioteczka wieczorkiem, a z drugiej... książka xD Czyli co: Elfy i książka, mam dwóch faworytów ^^ To szukamy dalej :D
      Faktycznie, ty kochasz te pioruny :D Wiedźma! Niby tyle tu fantasy, ale wiele wiedź tu chyba nie było, co? xD a i cytat skądś znam, albo nieco inny, ale baardzo podobny. Ale wiedźmy to mi się ze złem kojarzą, a ta tu jakaś taka wyjątkowo spokojna i milutka jest xD Albo to tylko pozory i ona zaraz ją zje? Oby.
      A 238 TO JEST NAJGORSZY, PONIEWAŻ? Jeeei, Niekończąca się Opowieść, Eragon, matko, teraz mi się wszystko w głowie przewija. Małe maleństwa gdzieś zagubione, a jednak trzymające się razem, choć w obliczu niebezpieczeństwa czyhającego za ich plecami, m.in. w postaci smoka, ale nie teraz, to tak ogólnie, smok to tylko symbol... i widzisz/ ja się wszędzie czegoś dopatrzę, nawet jeśli sam twórca nie wie, o czym, ja bredzę :D
      239 - Rany..,. ten utwór był przepiękny... i klip do niego również... a i szablon wspaniały tak samo jak jego inspiracja. Choć szkoda, ze nie ma tu większej ilości postaci: klip był bardzo różnorodny i to było świetne. Ale szablon naprawdę wspaniały.
      Wow! 240 - to jest dopiero ognisty szablon! Kojarzy mi się z grą Heroes, jak dla mnie to bardzo pozytywne skojarzenie :D Po lewo czyżbym widziała kobietę paloną na stosie? Utwierdzają mnie w tym przekonaniu widły xD Konie, miecze, wojna, śmierć i zniszczenia. Kojarzy mi się z filmem Attyla: uwielbiam historię Hunów, ale to już jest odbieganie od tematu poziom 9999999999.
      Co do 241 masz rację: prosty, zwyczajny, bardzo przyjemny. Opuszczona panna młoda? a może rudowłosy duch? I... pajęczyna? ^^ Oj, uwielbiam ten cytat! Naprawdę, szablon prześliczny!

      Usuń
    2. O rany, 243 jest wspaniały! No jej, tu wszystkie są wspaniałe, a szczególnie jak dla mnie te o tematyce fantasy, wiec co ja mam tu powiedzieć? Znowu się powtarzać? xD Potężna wojna się nam tu maluje: dla niezwykle dynamicznego w wydarzeniach opowiadania fantasy ten szablon będzie jak znalazł!
      Woh, zaszalałaś z tym przyjmowaniem szablonów, chwali się to, chwali :D No tak, trzeba jakoś świętować xD Uwielbiam instrukcje Fin, a ten pomysł rozwijanym menu genialny (dopiero teraz to u was zauważyłam O.o)
      No nic, także byle do rocznicy roku istnienia szabloniarni, a ta nadejdzie prędzej, niż się Wam wydaje :D Siły, energii, inspiracji, wiary w siebie, masy pomysłów, świadomości, ze jesteście genialne w tym, co robicie życzy Ma.TH.i i czeka na kolejne posty! :D
      PS. No, teraz to przegięłam. No ale w końcu to wyjątkowa okoliczność, także... wybaczcie ;c xD

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, kłaniając się nisko i podziwiając kunszt szabloniarzy. Piękna grafika :) Przyznam jednak od razu, że sprowadza mnie tutaj dość nietypowa sprawa. Robicie tak piękne szablony, w bardzo fachowy sposób, a ja poszukuję kogoś kto podjąłby się wyzwania zrobienia grafiki w html, ale na forum RPG, nie bloga. Przyznam szczerze, że jestem trochę zdespresowana, bo niestety na forach nie ma takiego pięknego zwyczaju tworzenia szabloniarni, gdzie można znaleźć tak wiele uzdolnionych ludzi. Może któryś z tutejszych szabloniarzy byłby w stanie mi pomóc? Nie piszę tego w zamówieniach, bo nie wiem, czy ktoś jest w stanie i chce to zrobić. Jeśli w jakiś sposób mój komentarz łamie postanowienia tego bloga to serdecznie przepraszam, ale szukam jedynie pomocy...
    Gdyby ktoś był w stanie mi pomóc, bardzo prosiłabym o kontakt na meila (vold@onet.eu)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Leila

    OdpowiedzUsuń
  18. Hasło: Latające Zgniłe Ciała.
    Adres bloga: http://jeminane.blogspot.com/
    Koncepcja: Bardzo bym prosiła, aby szablon został wykonany mniej więcej w takim układzie, jaki jest teraz. Może być ewentualnie szerszy. Czyli po lewej stronie kolumna, po prawej stronie podwójna kolumna, na górze menu, na środku posty. Kolorystyka jest obojętna. Najlepiej, aby nie była zbyt rażąca ani ciemna.
    Ewentualne zdjęcia: Jeżeli chodzi o zdjęcia, bardzo bym prosiła, aby na nagłówku, jeżeli będziesz miała ochotę wstawić zdjęcie, pojawiła się jakaś gwiazda k-popu albo zespół. Przykładowe: 2ne1, BIGBANG, SHINee. Wystarczy jednak, że wpiszesz k-pop w Tumblr i wyskoczy mnóstwo zdjęć różnych zespołów. Wolałabym chyba jednak, aby centrum nagłówka był napis: Jeminane, a nie obrazek. Chociaż ładnie wtopione twarzyczki w niczym by nie przeszkodziły. :)
    Ewentualny cytat: Jeminane, jak wspomniałam wyżej.
    Inne uwagi: Jak wejdziesz na bloga, zobaczysz, że są porobione nagłówki do odpowiednich ramek. Bardzo bym prosiła o wykonanie ich. Poza tym: tak zwanej Favikony oraz buttonów o różnych rozmiarach i kolorach. :)
    Kontakt: grzelak.mil@gmail.com, 37986666.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak obiecałam zabieram się za skomentowanie szablonów. Minęło szablonowe upojenie, minął szablon-kac, na świat przyszła powaga...

    Uwielbiam awangardę, ciekawe aranżacje i innowacyjne pomysły. Kocham się w projektach, które działają pobudzająco na moją rozleniwioną naturę i stawiają do pionu, każąc coś ze sobą zrobić. Coś zacząć pisać.
    Numer 228 urzekł mnie od pierwszego momentu, a te „plamy” czerwieni zdecydowanie dodają szablonowi tajemniczego nastroju. Czuje się walkę, czuje się strach, desperacko podejmowane decyzje. Zdecydowanie jest moc!

    Szablon oznaczony numerem 229 jest jednym z tych, które określa się jako proste, ale zdecydowanie nie pozbawione uroku. Zimno niebieskiego koloru ocieplone barwą, którą nieprofesjonalnie nazwę sepią – bo kojarzy się z fotografią.

    Widzę Terminatora, damską wersję Jokera, wymiotującą do toalety nastolatkę (albo psychiatryk) i piorun Zeusa, który rozdziera na kilka części realizm od horroru, świat od magii i mnie od normalności. Szablon 230 nadaje się do blogów o różnej tematyce, ale zahaczającej o horror lub dramat. Czaszki nie lubią być samotne.

    Co do 231 mam małe zastrzeżenia. Fantastyka nigdy, ale to przenigdy nie kojarzy mi się z niebieskim kolorem, a z zielenią i choć połączenie obrazków jest świetne i nie można się do niego przyczepić, tak kolor zdecydowanie mi nie odpowiada (mam nadzieję, że zaznaczyłam gdzieś, że moja opinia jest całkowicie subiektywna...)
    Druga sprawa to rozłożenie kolumn. W pierwszym momencie myślałam, że jaśniejsza ramka jest miejscem na post i dopiero po chwili zauważyłam swoją pomyłkę. Nie pasuje mi to. Właściwie, to układ jest be. Nie mówiąc już o tym, że nie wyjustowałaś tekstu – jak się czepiać, to wszystkiego :D

    Przeskakuję na kolejne okienko... Znowu czaszka, ale tym razem całowana przez niewiastę. Przyszli mi do głowy Sataniści. Przyszli, zapukali do drzwiczek i wprosili się na herbatkę....
    Niżej widzę zwiniętą w kłębek dziewczynkę i mury jakiegoś zamku, albo budowli sprzed kilku wieków. Złączyłam wszystko w jedną całość i wyszła mi taka oto historyjka: dziewczyna była satanistką, więc zamknęli ją w psychiatryku, a ona z kolei zamknęła się w sobie... Odbiegłam od tematu, ale... Ojeju! Tam na górze są linki! 232 jest odpowiedni dla kogoś z mroczną (lub mhroczną) naturą. Mnie nie zachwyca, bo nie ma w nim krzty fantastyki, ale innym z pewnością może się podobać.

    O 233 już się kiedyś wypowiadałam, jak był wstawiony na świeżo, więc nie będę dublować swojej wypowiedzi przepełnionej zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze tylko osiem szablonów...

    Czy to Emma Watson i jeden z rudzielców? Prosto, potterowsko, skromnie i przyjemnie. Koniec, 234 może odejść.

    W 235 widzę blog z opowiadaniami w stylu Potwory i Spółka w wersji nie dla dzieci. Horror, krew ściekająca po ścianach i potwory wychodzące spod łóżek. Pomimo że nie najlepiej czuję się w takich klimatach, to szablon przypadł mi do gustu. Na siłę można by go wcisnąć w mroczny Supernatural. Z horroru i potworów wytrąca mnie trochę obrazek ze schodami. Albo został wciśnięty na siłę, albo miał przywodzić na myśl psychiatryk. O! I znowu pioruny!

    KSIĄŻKI! REGAŁY! Ta wąska kolumna oddzielająca nagłówek od postu jest świetnym rozwiązaniem. Gwiazdy, Jaś i Małgosia, księgi i kryjąca się w nich tajemna magia. Mówiłam już, że jest moc? Jeśli tak, jeśli nie, jakkolwiek, powtórzę - JEST MOC!.
    To był numer 236

    Znowu pioruny (chyba masz jakąś fazę...), czarodzieje, sowa, księga (tak!) i pełen zachwyt. Nie będę się rozpływać, bo jeśli zacznę to nie skończę. 237 jest równie dobry co pozostałe.. Cieplutki i milutki.

    He, he, he. Smaug! *cieszy japkę* Dzieci nie wiedzą co je czeka. 238 jest w nielubionym przeze mnie kolorze niebieskim (widzę to prędzej w głębokich czerwieniach lub mieszaninach czerwieni z niebieskim), ale kojarzy mi sięz baśniami i tymi okresami młodości, gdy idąc do lasu z kijem pod ręką bawiło się we własną Narnię i Śródziemie.
    Znów jestem zakochana.

    239 jest taki jakiś rozmazany... Na tematyce potterowskiej się nie znam, więc nie wypowiem zbyt rozlegle. Połączenie obrazków i kolorystyka dobre, pewnie jakiś romans. Najbardziej podoba mi się dziewczyna, której usta zakrywa dym. To zdecydowanie jest w tym szablonie najlepsze, bo budzi różne działania, od zamyślenia, bo kombinatorykę. Dodało to magii, choć nie wiem czy był to zamierzony cel.

    Zapłonęli ogniem piekielnym, co? 240 to połączenie czerwieni z miodowym kolorem, ucieczki z bólem, strachu z odwagą. To połączenie świetnego kunsztu z fantazją.

    O panna młoda! Królewskie życie, ciężkie życie. Szukam odpowiednich słów, które zamiast skojarzeń i epitetów zachwytu wyrażały by racjonalne uwagi na temat szablonu, ale chyba jestem w tym kiepska. Przejdę więc dalej, uśmiechając się radośnie i z nadzieją, że kobieta pozostanie silną i niezależną przy swoim mężu (a średniowiecze ciężki czas) i przeskakuję z 241 na kolejny...

    Na temat 242 wypowiadałam się już na shoutboxie. Nagłówek świetny, ale to tło na posty... Może gdybyś chociaż oddzieliła na dwie kolumny, to by tak nie denerwowało zachwyconego oka. Pomimo tej „wpadki”, to szablon jest świetny, nagłówek nadrabia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie krótko, ale wiedz, że bardzo mi się podoba :D Masz talent, Jill. Urzekły mnie 238 231A - kocham niebieski, według mnie to najbardziej magiczny kolor z wszystkich kolorów. Do tego ten smok w 238 <3
    Od jakiegoś czasu pojawia się tu coraz więcej szablonów fantasy, z czego ogromnie się cieszę i czekam na kolejne!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli już nie można składać zamówienia, tak ? (upewniam się)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia można składać, aż ktoś inny doda notkę, czyli na obecną chwilę można : )

      Usuń
  23. 1.Latające, zgniłe ciała.
    2. http://logicoftheheartisabsurd.blogspot.com/
    3. Chciałabym, żeby to wyglądało mniej więcej tak: (taka sama kolorystyka) http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon172-342017177?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=37 Chociaż tło po prawej i lewej stronie mogło by być "jednością", że tak powiem z tłem na górze ;d Tak jak tu: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon34-322088933?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=145 No i o to chodzi, żeby zdjęcie dziewczyny i chłopaka było tak samo po prawej stronie, a panorama miasta to Nowy Jork.
    4. dziewczyna : http://3.bp.blogspot.com/-jGzFTXaMVkU/UHRRg_zMX_I/AAAAAAAAAG8/Ur-8yiMS5so/s1600/Jessica+Cole.jpeg

    chłopak : http://2.bp.blogspot.com/-3iynmYYfXy8/UHRR8qqmPpI/AAAAAAAAAHU/sAvfVIoJ9rs/s1600/Jared+Carver.jpeg

    5."Trzeba być podobnym, aby się zrozumieć i innym, aby się pokochać. "
    6.No chyba już wszystko napisałam ;p
    7. e-mail: angelikag64@gmail.com
    gg: 2170480
    wolę kontakt przez maila, bo aktualnie mam nieczynne gadu.
    ale się rozpisałam, mam nadzieję, że zrozumiale :) z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zapytać na kiedy ewentualnie szablon byłby gotowy, bo razem z nim chcę od razu dodać nowy rozdział :)

      Usuń
  24. Cudne, co sie będę bardziej rozpisywać? ;>
    Gratuluję tak dużej ilości wykonanych szablonów i tak dobrych statystyk oraz półrocznej działalności.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elfy <3
    Piękne, oby dwa, na pewno ktorys z nich pobiore (pewno oba!) :D
    Raaanny, no zakochałam się, zwłaszcza w tych dwóch, ale obejrzałam wszystkie (ja tu na bieżąco wszystko oglądam! ^^) i nie znalazł się taki, co mi nie trafił w moj gust! Powaga, jak elfy kocham.

    Jestem baaaardzo wdzięczna, bardzo! Aż wstane od kompa i pojde na spacer z psem poskakac z radosci :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A byłaby taka opcja, żeby zmienić napis na nagłówku? (plizzzz^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, zaraz Ci na maila odpiszę :)

      Usuń
  27. Latające, zgniłe ciała.
    Adres: http://boku-nanka-gashaberi-kaketara.blogspot.com/
    Koncepcja: Chodziłoby mi o szablon SasuSaku z anime Naruto. Mniej więcej chodzi mi o smutek, gorycz, śmierć, która przeradza się w radość. Resztę zostawiam Tobie, masz duże pole do manewru i popisu.
    Cytat: Barwa nicości przysłoniła smutkiem obraz wiecznej miłości.
    Kontakt: karsam6@wp.pl
    GG: 15502197

    Pozdrawiam gorąco! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia przyjmowałam do momentu, aż ktoś inny doda notkę, czyli teraz już nie można zamawiać ; ]

      Usuń
  28. Latające, zgniłe ciała.
    Adres: http://wampirek-kyuketsuki.blogspot.com
    Koncepcja: Blog poświęcony jest wampirom. Chciałabym żebyś przedstawiła dziewczynkę o długich, czarnych włosach, piwnych oczach i bladej cerze. Resztę zostawiam w Twoich rękach.
    Cytat: "Szukając światła w mroku, u bram nadziei okalających ciemność świata, znalazłam jasność poranka. "
    Kontakt: Darula98@wp.pl
    GG: 34457866

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia przyjmowałam do momentu, aż ktoś inny doda notkę, czyli teraz już nie można zamawiać ; ]

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ja właśnie pracuje nad nowym szablonem głównym, więc niedługo się zmieni :)

      Usuń