g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.01.2013

[243-252] PÓŁ ROKU ZACZAROWANYCH: Hell

 Zaświaty, dzień drugi.

Kontynuując imprezę chcę podziękować wszystkim za przybycie, a szczególne brawa i podziękowania należą się naszym stałym czytelnikom.Nie widzę sensu dalej przeciągać, Jill, napisała wszystko...
Nie, jeszcze jedno: zamówienia dodam w kolejnej notce. Po tych półrocznych notkach.

Nie zapomnijcie wpaść na Zaczarowane Instrukcje naszej kochanej Fin!














Niestety nie przyjmę żadnych zamówień. Uporam się z tymi co mam.

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

12 komentarzy:

  1. Jejku!
    Dziewczyno szalejesz!!
    Wszystkie szablony są cudne! Po prostu nic dodać, nic ująć.
    Gratuluję Święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szablony!! Aż się czasem zastanawiam ile czasu i wysiłku trzeba włożyć by takie cuda powstały. Ale według mnie najlepszy jest 243-ci. Może dlatego, że jestem pokręcona i takie widoki mnie jarają. :D
    Ale naprawdę, przecudownie Ci one wyszły, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww<3 Świetne no i Chester, Linkin Park- to, co lubię :) Te wszystkie szablony są po prostu zajebiste ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie zeszłam na zawał! Szablony genialne, zwłaszcza z Linkin Park i Chesterem, kocham ich normalnie ;D
    Weny życzę i pozdrawiam córkę szatana xD

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Szablony genialne, niemniej jednak zastanawiam się ile czasu im poświęciłaś? Mnie wykonanie jednego zajmuje cały weekend, co dopiero dziesięciu!

    Życzę wytrwałości, weny a przede wszystkim chęci do wykonywania nowych szablonów.
    Pozdrawiam, rzeka-szablonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile? Hm... Tak przeciętnie ze 2 godziny.
      Chociaż raczej mniej...

      Usuń
  6. YAY! Szablon z Nirvaną ♥ Moja prośba spełniona ♥
    Pozdrawiam cała szabloniarnię i córkę szatana :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak. Kliknęłam "podgląd" przy pierwszym szablonie i już wiedziałam, że to błąd. Niestety... takie rzeczy nie na moje nerwy. :< Nie pasuje mi w tym szablonie tylko ta twarz w prawym dolnym rogu i te "oczy" (kojarzące mi się, nie wiem czemu, z Hellsingiem). Szablony, które zdecydowanie są moimi faworytami, to: 244, 246, 247 i 248. Reszta szablonów jest ładna, naprawdę, aczkolwiek ja wolę zupełnie inną tematykę (np. taką jak w moich faworytach). Bardzo podoba mi się też szablon z Chesterem. Ostatni, ten z batmanem, jakoś mi nie pasuje... ale to tylko moje zdanie, ogólnie rzecz biorąc jest bardzo ładnie i oby tak dalej! I oczywiście gratulacje, pozdrowienia. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze względów oczywistych, numer 244 to mój faworyt. Umarłam , jak go zobaczyłam. Wykorzystałaś idealny cytat. Jest szczegółowo dopracowany i choć nie przepadam, gdy na szablonie "dużo się dzieje", bo zazwyczaj wychodzi jeden wielki bałagan, to twój szablon jest idealny.
    Szczerze powiem, że świetnie pasowałby do mojego opowiadania, które kiełkuje sobie jeszcze w mojej wyobraźni. Im dłużej mu się przyglądam, tym bardziej jestem przekonana, co do tego, że muszę je spisać, opublikować i odziać w twój szablon.
    Reszta również mi się podoba, na drugim miejscu jest 247, a trzecim 245.

    OdpowiedzUsuń
  9. A! Będę krzyczeć, ale ze szczęścia. :D Są Linkini, jest Chester, jest Nirvana, a do tego szablon 246 powalił mnie na kolana. Życie jest piękne! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zaświaty, dzień drugi" - jakie fajne! :D Matko, inspiracje są wszędzie, naprawdę... <3 A jako że ja wszędzie dopatruję się metafor, zapewne użyję tego w opowiadaniach xd O ile się za nie w ogóle zabiorę... A o instrukcjach u Fin na pewno nie zapomnę, uwielbiam jej robotę, poza tym to ciekawy pomysł z tym rozsuwanym menu ^^
    243 jest niesamowity! A ja psychiczny człowiek, więc ten... "człowiek" po prawo jest genialny! :D Wszędzie jakieś oczka, a w nich odbicie szaleństwa... no i kolorystyka fajnie dobrana, taka ciemna zieleń zawsze kojarzyła mi się z zamczyskami, w sumie szaro-zieleń... ale wiadomo, o co chodzi. Tak czy siak szablon wspaniały!
    Kocham ten cytat z szablonu 244,a le... zabij mnie! Bo nie wiem, skąd go znam ;c przecież to jest takie oczywiste, a przypomnieć sobie nie mogę -.- Aaaa! Demon! No więc już zaspokoiłam swoją ciekawość i się nie dziwię, że kocham ten cytat. A obrazu bardzo fajnie do tego pasują. Nawet jakaś królowa się przewinęła... ale urocza jest ta twarz po prawej ^^ I... demon po lewej. Demon, nie? :D
    W 245 w sumie szkoda, że jest tam ta ramka oliwkowa. Ale tematyką mnie zupełnie zaskoczyłaś! Zupełnie nie wiem, co powiedzieć. I może ten cytat lepiej by wyglądał bez kropki na końcu. Tak czy siak szablon naprawdę ciekawy, nie ma co!
    ACH! KOCHAM 246! Jest doskonałe, nic dodać, nic ująć! Demony, znowu! *___* I to już takie porządne, kojarzące mi się z grą Heroes III, a co! xD Piekło, ogień, zło i ofiary xD Jestem absolutnie zakochana! Mam faworyta.
    I znowu mamy ogień! Tym razem w trochę innej postaci, nadal zło, ale inne. Bardziej... przyziemne. Moja interpretacja, ta... Tak czy siak podoba mi się, że "bawisz się ogniem", bo naprawdę świetnie to wygląda!
    o! Kolejne zaskoczenie! Szablon 248 jest naprawdę... przyszło mi na myśl słowo 'czarujący' O.o Ciekawe xD No ale jakby nie było, coś w tym jest, bo w sumie nie wiem nawet, ja go opisać! Powiem tak - więcej takich szablonów! Niesamowitych, zaskakujących, pasujących do 352434 tematów a jednocześnie do żadnego... (tak, moja logika!) Brawo!
    Bardzo ładny jest szablon z LP - 249. ostatnio na tej stronce widziałam szablon z tym zespołem, pod spodem jest kolejny... no o, ciekawie! :D Fani będą bardzo zadowoleni, zarówno z 249 jak i 250!
    Nirvana!! *__* Konkrety, moja Panno, jak widzę ^^ I to się chwali. No naprawdę, fani rocka mają jak na razie u Ciebie raj! :D
    O! I film jak widzę też się tu przewinął, i to jaki! A raczej jaki bohater! Strasznie podoba mi się ten szablon, jeden z najlepszych w tej notce moim skromnym zdaniem.
    No, nagadałam się, jak zwykle zresztą, czekam na kolejną porcję szablonów i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaram się szablonem z Chesterem <3
    I jaram się szablonami jarającymi się... kocham mroczne klimaty, a ten ogień wszechobecny... ach! Szablon 247 najbardziej mnie urzekł, bardzo pasuje do głównej bohaterki mojego opowiadania :D
    Nie mogę się doczekać zamówienia :D
    Pozdrawiam, jesteś boska :D

    OdpowiedzUsuń