g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.01.2013

[253-257] PÓŁ ROKU ZACZAROWANYCH: Heaven

Nie przedłużając... pozostałe szablony dodam w nocy, niestety mój jakże 'kochany' internet nie pozwala mi na to. ;* przepraszam, za marną jakość tych szablonów i ich aktualnych wyglądów na blogach :c
ZOE, dziękuję za pomoc, ammm - kocham Cię <3
JILL, dziękuję, że jeszcze jest tu dla mnie miejsce - choć tyle razy Cię zawiodłam, obiecuję, że się nie powtórzy to nigdy więcej <3.






*tutaj wystąpiły błędy przy wkładaniu, więc trzeba nacisnąć 'pobierz plik', 
pseplasam?


*pozwoliłam sobie dodać ten szablon, w nieco innej wersji niż był.


To nie koniec szablonów - dojdą jeszcze po aktualizacji. ;)









22 komentarze:

  1. Przepiękne te szablony! Moim faworytem jest szczególnie 255:)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę Twoje szablony są doskonałe *_* ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Również podoba mi się 255, ale na pewno nie dlatego, że są tu moje tekstury <3 bardzo bym prosiła, aby dawać pod pracami (w których są one użyte) kredyt do mojego bloga albo prościej - zrobić zakładkę kredyty (taka strona z kredytami zbiorczymi;p) w Menu (np. w Więcej), gdzie dacie linki do stron, z których pobieracie materiały... Wiecie, tak, jak na innych szabloniarniach;p

    Mam nadzieję, że to nie będzie problem i nie zrozumiecie mnie źle:) Po prostu każdy, tak jak i Wy, ma swój regulamin i jeśli ja swojego nie będę przestrzegać to mogę zapomnieć o tym, by przestrzegali go inni:p Pozdrawiam serdecznie i gratuluję sukcesów, o których Jill pisała ostatnio:) Naprawdę możecie być z siebie dumne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Najlepszy, według mnie, 256 - subtelny, delikatny, tajemniczy... Ale dlaczego nie można go pobrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba - hm... widocznie coś musiało się stać, zalinkuję jak tylko będę mogła. ;))

      Usuń
  6. Heaven - Niebo ♥ Niebiańskie te twoje szablony :) Wpadł mi w oko szablon 256 oraz 257 taki nietypowy układ. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bredzisz, Panie. Jeśli one są średniej jakości, to powiem ci, że pozbyłaś się własnie resztek skromności: skro TE szablony są średnie, mimo że są naprawdę wspaniałe, to wyobraź sobie, co by było, gdyby one twoim zdaniem były doskonałe! Tak więc...siłą rzeczy oraz twojego słowa inne szabloniarnie niech schowają się pod ziemię :D
    253 jest taki delikatny, subtelny. Zachwyci bloggera skłonnego do refleksji, tak myślę. Żadnego przepychu, brąz doskonale dopasowany... co tu więcej dodawać! :D Świetna robota.
    Kocham 254! Ravenclaw, mój dom *___* No i to zdjęcie luny jest doskonałe, skąd je wzięłaś? <3 (Albo to nie luna tylko ktoś do niej podobnym... o.o) tak czy siak jestem tym szablonem wprost zachwycona, jakże bym chała mieć go dla siebie, gdybym tylko go potrzebowała:D Piękne kolory, ten niebieski połączony z bielą i... szarością, komponuje się doskonale! No i te obrazy, tak rozstawione... i klimat... i... no matko święta, słów mi brak... <3 Kocham, kocham, kochaam!
    No woooow, tyle pomyślałam przy 255. Nieźle się postarałaś :O Nie lubię różu, ale tutaj mi to nie przeszkadza, co tylko bardzo dobrze świadczy o dziele. Myślę, że ten szablon pasuje dosłownie do wszystkiego, wiec na bank będziesz miała na niego mnóstwo nabywców!
    256... tak sobie teraz myślę, jak sobie o nim myślę... magia. Hm.... jezioro. Góry, chmury. Letnie popołudnie, sad... co ja bredzę, nie? :d Skojarzenia. Najwspanialsze, moje. Ten szablon jest tak wspaniały... matko kochana... ok, to faworyci to 254, 255 i 256,,, Pewnie, najlepiej niech to będzie cała notka xD
    Heh, kocham 257 ^^ Ale o tym już pisałam. Nieco inna wersja...? Rozwiniesz? :D
    No nic, nabredziłam, czekam na kolejne notki z szablonami pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tutaj Jill miała inne ustawienie tamtego szablonu i dlatego napisałam, że nieco inna wersja :D

      Usuń
    2. A i to jest Luna! ;) A zdjęcie normalnie z galerii jej fansite :D, więc zbytnio wymysłu tutaj nie ma ;o. xD

      A tu proszę zdjęcie dla Ciebie Pomylunci: http://s6.ifotos.pl/img/1603jpg_xsprpre.jpg

      Usuń
  8. Ajj, dzięki! :D Jest przepiękne, rany... kocham zimę, uwielbiam ją... no połączenie idealne! W życiu bym nie pomyślała,ze gdzieś jest tak przepiękne zdjęcie! :O
    Się zachwyciłam. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm... W sumie to jestem tu "nowa". :P Ale muszę przyznać, że twoje szablony mnie zachwyciły, naprawdę, a szczególnie szablon 255. :) Dlatego też chciałabym się spytać, czy można u ciebie składać zamówienia? No niby czytałam w twoim opisie, że przyjmujesz, ale jakoś tutaj nie widzę żadnych, więc średnio wiem. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. jasne, że przyjmuję! :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dobra, usunęłam tamte komentarze, żeby nie było. ;)
      Cóż, to w takim razie ja składam. :3
      Hasło: Latające, zgniłe ciała.

      Adres bloga: http://oficjalna-strona-trylogii.blogspot.com/

      Koncepcja: Cóż, prosiłabym o białe tło i żeby wokół zdjęć (podam je za chwilę) była taka mgła, nie wiem jak to do końca wyrazić. I aby dziewczyna stała tak po lewo, a biały wilk gdzieś obok niej. A czarny wilk, najlepiej gdyby gdzieś z boku, ale nie za daleko. Kruk znowuż myślałam, aby był gdzieś na górze, nie wiem gdzie dokładnie, to już tobie dam do wymyślenia. ;)Nic więcej raczej nie oczekuję, oczywiście jeśli chcesz to możesz dodać też coś od siebie. ;)

      Ewentualne zdjęcia:
      http://m.ocdn.eu/_m/810bc671546e125469331decd53d420b,62,37.jpg

      http://www.tapeta-bialy-wilk-1.na-pulpit.com/zdjecia/bialy-wilk-1.jpeg

      http://us.123rf.com/400wm/400/400/lhfgraphics/lhfgraphics0904/lhfgraphics090400073/4695210-vector-ilustracji-z-sylwetka-kruka-w-stylu-grunge.jpg

      A tu podam linki do dwóch czarnych wilków, bo nie wiem który lepszy... nie wiem, weź jak ci będzie łatwiej, albo który ci się bardziej spodoba. ;)

      http://images.wikia.com/camphalfbloodroleplay/images/d/da/Black_Wolf_by_XxJared_Leto_.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/-hwmkxPrKz90/Tah06F-DEzI/AAAAAAAAB_Q/51AXxOeh0SA/s320/Brian+Wallace+at+Juneau.jpg

      Ewentualne cytaty: Mogłabyś dodać taki napis. :)
      Zwiastun Śmierci
      Przeznaczenie
      Ukojenie Dusz

      Kontakt: paulina.insane@gmai.com; gg mam, ale na laptopie, którego rodzice zabrali na wyjazd, na kilka dni, więc ewentualnie mogę dodać numer po ich powrocie jeśli chcesz. :)

      A teraz powiedz mi tak szczerze - nie za dużo tego? Nie chcę cię zbytnio obciążać i w ogóle, a jak coś ci nie pasuje, to mów, dostosuje się. :)
      Z góry dziękuję. :)
      Pozdrawiam. :3


      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. boooskie *-* nie mam ulubionego bo wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń