g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.01.2013

[258-264] PÓŁ ROKU ZACZAROWANYCH: Wind

Tak więc dziś moja kolej dorzucić do pieca z okazji naszego małego święta tutaj, na Zaczarowanych. Zabawa trwa dalej! Zamówienia złożone pod moim ostatnim postem oddam w następnej notce, już po zaczarowanej zabawie, a tymczasem bez zbędnego przedłużania: panie proszę panów do tańca!





Z tym szablonem dostępne są dwa pliki XML do wyboru - jeden z zaczepionym tłem, a drugi z tłem ruchomym. Co kto woli, co się komu podoba. :-)



31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy ostatnie. Dlaczego? Bo Hobbit. Mój wspaniały, przecudowny Hobbit, Bilbo, Gandalf, Thorin, Fili i jeszcze raz Bilbo <3
    A ostatni... MIŁOŚCI MOJA, WIEDŹMINKU <3 Ten, kto walnął taką propozycję, jest świetny. Nawet ja na to nie wpadłam, a, nie ukrywając, zawsze chciałam zobaczyć szablony z Geraltem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, Rewa, teraz wiem, co będę robiła przez resztę dnia (a właściwie to nocy, bo ciemno :<) - potworki same się nie zatłuką... :D

      Usuń
    2. W sumie sama nie wiem, czy mi się ten szablon z Wiedźminem podoba, bo jest taki trochę... duży. xd Ale za to na fotosach z Hobbita pracuje się wyśmienicie i pewnie znowu niedługo zrobię jakieś szablony z tej serii, jak tylko znajdę jakieś nowe zdjęcia. :)
      I ten... ZAZDROSZCZĘ! Też bym zatłukła parę potworków, ale sesja czyha i trzeba się wreszcie ogarnąć, ech... :)

      Usuń
    3. Rany, jak ja kocham gimbazę. Wbrew pozorom, ma swoje uroki, a trzecia klasa to już w ogóle, same powtórki na których i tak nikt nic nie wie, swoją drogą XD. W sumie, jak słyszę narzekanie brata i siostry na debilnych profesorów, to nawet odechciewa mi się iść kiedyś tam na studia... ;>

      A co do szablonów z Hobbitem, z chęcią obejrzałabym jakieś z Killim - fakt faktem, że krasnolud, ale Aidan Turner to akurat przystojny jest :D

      A jeśli można spytać, co studiujesz? :)

      Usuń
    4. E tam, są wredni profesorowie, tacy, co to by się ich najchętniej odstrzeliło, ale są i fajni, wyrozumiali i w ogóle przesympatyczni - zależy, jak trafisz. Z nauczycielami też w sumie jest podobnie, jednych się lubi, a innych nie znosi. ^^ A studiuję filologię słowiańską. :)

      Kili! <3 Naprawdę chciałam go tam gdzieś wstawić, ale nigdzie nie mogłam go dopasować... Nie odpuszczę sobie i w końcu jakiś szablon z nim zrobię, to na pewno. :)

      Usuń
    5. Filologia słowiańska? Przyznam, że obiło mi się kiedyś o uszy, ale nigdy aż tak się nie zagłębiałam w szczegóły tego kierunku. :)

      Ta, nauczycie są nauczycielami i nimi (niestety) pozostaną... Racja, niektórych da się polubić, paru się nie znosi, a jeszcze inni doprowadzają do śmiechu (no, ej, polonistka co R nie umie powiedzieć? XD).

      Szablon z Kilim... Może nawet kiedyś użyłabym go na jakimś blogu :)

      Usuń
    6. No, języki słowiańskie generalnie mówiąc. Ja się uczę chorwackiego, ale na mojej uczelni można też studiować rosyjski, słoweński i czeski. Świetna sprawa. :)

      O przestań, miałam kiedyś babeczkę od geografii, która myliła podstawowe fakty i często żeśmy ją musieli na lekcjach poprawiać. xd Nie, ja naprawdę nie rozumiem, po co niektórzy ludzie zostają nauczycielami. ^^

      Kili jest cholernie uroczy (zresztą, powiedzmy sobie szczerze: Aidan Turner to w ogóle takie ciacho, że hej!). :D

      Usuń
    7. O, to raczej nie dla mnie XD Zawsze chciałam się uczyć włoskiego, ale póki co jestem ograniczona do englisz perfekt, a po niemiecku umiem tylko się przedstawić i policzyć do stu.

      Ciacho? Mało powiedziane XD

      Usuń
  3. Będę mega zaszczycona, jeśli ktoś mi odpowie na mój komentarz <3 za Hobbitem nie przepadam, toteż i fanką szablonów nie zostanę, ale 263 jest naprawdę rewelacyjny, mimo tego Hobbita, naprawdę muszę przyznać, że mnie urzekł:) poza tym 259 i 260 <3 nie wiem, który z nich lepszy.

    Wcale nie podobają mi się dlatego, że są tam moje tekstury (na szablonach 259, 260, 264). Raczej chodzi o sposób łączenia zdjęć, o ramki szablonu i kolory przede wszystkim <3 Chciałam zapytać, co z tymi kredytami. Czy pojawią się w osobnej zakładce w menu, zbiorczo, czy pod każdą pracą będzie coś takiego zamieszczane. Pomijając fakt, że kredyt należy się też innym, np. autorom zdjęć, których używacie, ja chcę zadbać tylko o link do swojego bloga, a czy pojawi się wśród innych kredytów, czy pod tymi czterema pracami (te trzy + jeden szablon w poprzednim poście) - to już Wasz wybór:)

    Jestem pod wielkim wrażeniem tych szablonów. Gratuluję tak świetnych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki na stronie nie będzie, gdyż cierpimy na niedobór kart. Wszystkie 20 mamy zapełnione. Nie rozumiem. kto wymyślił taki głupi limit ; )

      Co do szablonu z poprzedniej notki, to Ombre już dodała kredyt na da. Co do tej, to jestem pewna, że Rewa podpisze wszystko na da, jak tylko przeczyta ten komentarz :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Zależałoby mi na tym, żeby było to gdzieś tutaj, gdyż mnóstwo blogowiczów nie posiada deviantart'a. Będę bardzo wdzięczna:)

      A z tymi kartami... Czytałam kiedyś o takim myku, że można to jakoś oszukać. Ale coś mi się zdaje, że Fin już pewnie do tego dotarła:) Też nie rozumiem tego limitu, dla mnie to jest tragedia, tym bardziej, że u mnie jest tyle rozmaitych rzeczy, plus te wszystkie regulaminy, itd...

      Szablony Rewy naprawdę mnie zafascynowały. Ona jest z Wami od niedawna chyba, co nie? Stażystką była niedawno, tak mi się wydaje, choć głowy nie dam, bo sesja ryje mi mój mózg :< Naprawdę fantastyczne prace!

      Usuń
    3. Teraz tak myślę, że możesz nie wiedzieć, o co chodzi z tym DA, bo tak to napisałam, jakby bez konta nie można było tam zajrzeć;] Otóż rozmawiałam ostatnio z kilkoma nowymi bloggerami (a ja często mam okazję prowadzić takie rozmowy, poza tym to przydatne - zbierać opinię innych), którzy nie mają konta na DA i zakładać nie chcą, że ciężko im się po tej stronie poruszać i ogólnie rzecz biorąc niechętnie tam zaglądają.

      Przypomniało mi się, że gdzieś czytałam dokładnie, że jest limit kart (ale zdawało mi się, że ten limit to było dokładnie 10 kart) i że da się to oszukać, coś tam chyba kopiując i wklejając czy coś. Ale to mogło być stare, bo Wy macie już 20 kart, więc może limit się zwiększył... Chyba, że już jakieś sztuczki zastosowałyście;p Ale jeśli nie... W każdym razie jest cień nadziei na to, że myk działa dalej. Miejmy nadzieję, że dalej jest jakaś możliwość oszukania systemu;p Wierzyć mi się nie chce, że jeszcze niczego najwybitniejsze umysły blogspotowe nie wymyśliły, by temu zaradzić;p

      A z tym kredytem zróbcie co chcecie;* Wiesz, muszę publicznie przed wszystkimi przestrzegać swojego regulaminu, tak dla zasady. Na pewno to znasz ;>

      Usuń
    4. Na pewno dodam dziś kredyty w opisie pod pracami i postaram się tego pilnować przy następnych szablonach. :) Wydaje mi się, że tak mimo wszystko będzie prościej, bo ciężko byłoby wrzucać ciągle nowe linki na jedną podstronę. Chociaż ja się tam nie znam, no. Nie wiedziałam nawet, że jest jakiś limit w ilości stron na blogu...? Dziwne. ^^
      No i cieszę się bardzo, że szablony Ci się podobały! Ja tam nigdy nie jestem do końca zadowolona ze swojej roboty, tak że tym bardziej: dziękuję! :)

      Usuń
  4. Po prostu genialne! Rzeczywiście - szablony z ,,Hobbita" są wspaniałe, a zdjęcia idealnie ze sobą współgrają *.* No i te piękne, ciepłe kolory! Bardziej od szablonu 260 podoba mi się 259, bo jest w nim więcej życia i w ogóle taki przyjemniejszy dla oka. No i 260 nie wygląda tak wspaniale, bo jednak jakiś przepych jest w 259, a w szarościach tego nie widać. Dlatego 259 zdecydowanie wygrywa w tym pojedynku :)
    Szablon z Wiedźmina też jest wspaniały - głównie dzięki tym kolorowym plamom <3 Naprawdę - jest niezwykle malowniczy!
    No i został 258 - szablon pasujący niemal do wszystkiego. Niby taki prosty, a jednak urzekający. Idealnie dobrałaś barwy i wtopiłaś zdjęcie w tło. Bardzo podoba mi się to, że napis nachodzi na obrazek - no i ta linia *.*
    Nie mam się do czego przyczepić! :D
    Powiem szczerze, że czekałam na Twoje szablony, bo kocham fantasy, a niemal każda Twoja praca się ociera o magię. Robisz szablony pełne tajemnicy i uroku. Jak dla mnie - jesteś mistrzynią i będę Cię podziwiać do końca świata i jeden dzień dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właściwie też mi się ta szara wersja bardziej podoba, jest jakaś taka stonowana bardziej. :)
      I dziękuję serdecznie, bardzo mi miło i już naprawdę nie wiem, co więcej powiedzieć. :)

      Usuń
  5. O, moja ulubiona szabloniarka wstawiła szablony! Powiem ci, że jestem fanką wszystkich prac, które stworzyłaś i kiedykolwiek stworzysz.
    Mam czas, więc skomentuję po kolei.
    258 - lubię takie uniwersalne szablony. Właściwie to nawet wolę mieć na blogu szablon z widoczkiem, czy budynkiem, bo nie trzeba tego dopasowywać do głównego bohatera. A co do tego szablonu... Jedna rzecz mnie wyjątkowo urzekła - mianowicie ten napis, który jest świetnie i uroczo wkomponowany w obrazek.
    259 - steampunk.... kocham takie klimaty, chętnie poczytałabym jakieś opowiadanie w tym stylu, ale jeszcze nie miałam okazji trafić na coś takiego. A szablon po prostu genialny, strasznie mi się podoba kolorystyka, fajnie wszystko ze sobą współgra, najlepsze są te fioletowe akcenty.
    260 - wg mnie w tej wersji szablon traci bardzo wiele ze swojego uroku, strasznie to wyblakłe, ten obrazek zasługuje na takie kolory jak w 259 :D
    261 - kojarzy mi się z... czymś - nie mogę sobie przypomnieć, z czym, ale jest to miłe skojarzenie :D Śliczny szablon, bardzo delikatny, a przy tym nie nudny. Również bardzo mi się podoba!
    Nie jestem mistrzem słowa, już po kilku linijkach skończyły mi się synonimy i określenia. A tu zostały jeszcze 3 szablony...
    Nie mogłam się doczekać twoich szablonów z "Hobbita". Wielbię ten film, a teraz wielbię twoje szablony, bo są tak cudne, że brak mi słów.
    262 - zielony! Musisz zrobić jeszcze jakiś szablon z "Hobbita", ale nastawiony na krajobrazy! Bo były przecudne i słusznie ktoś stwierdził, że "Hobbit" jest gigantyczną, wysokobudżetową reklamą Nowej Zelandii. Bo kto by nie chciał tam pojechać? Ale wróćmy do szablonu. Fajnie to wszystko skomponowałaś. Zwykle nie podobają mi się szablony, na których są więcej niż dwie osoby, ale tobie wyszło to świetnie. Szkoda tylko, że nigdy nie stworzę bloga, na który pasowałby taki szablon.
    263 - jak już mówiłam skończyły mi się synonimy... Ale ten szablon podoba mi się TAK BARDZO! W ogóle to gratuluję pomysłu. I fajne jest też to, że po zjechaniu w dół post jest pomiędzy dwoma Watsonami (zawsze mówię Watson - nie Bilbo, nie Freeman, tylko Watson, chyba już się tego nie oduczę, dla mnie to człowiek jednej roli, który postanowił zostać hobbitem i mu to świetnie wyszło).
    264 - też mi się podoba, choć nie jestem fanką "Wiedźmina" (przepraszam wszystkich fanów, ale przez książki nie zdołałam przebrnąć).
    Dobra, kończę już mój wywód, czekam na dalsze twoje prace i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też racja, kiedy czytam opowiadanie i w szablonie widnieje jakaś postać, to automatycznie zaczynam ją utożsamiać z którymś z bohaterów, nawet jeśli nie mają żadnych cech wspólnych.
      O, żebyś Ty wiedziała, jak ja uwielbiam steampunk! Taka steampunkowa stylistyka jest strasznie ładna i ciekawa, i w ogóle... Coraz więcej ludzi zaczyna się interesować steampunkiem, więc jest duża szansa na coraz więcej książek, filmów i opowiadań w takim stylu. :)
      Co do szablonu 261, to sama nie wiem, co to ma właściwie być. Początkowo miało być w stylu antycznej Grecji, a wyszło zupełnie coś innego. ^^
      Zielony to mój ulubiony kolor! A Nowa Zelandia jest priorytetem na mojej liście miejsc, w których chciałabym mieszkać. I masz rację, chętnie zrobię jakieś hobbitowskie szablony nastawione na krajobrazy, jak tylko się dorwę do odpowiednich zdjęć z filmu w dobrej jakości. :)
      I nikogo przecież przepraszać nie musisz, każdy lubi co innego i nikomu nic do tego (rety, za dużo się ostatnio uczę i mi takie drewniane rymy potem wychodzą...!). ^^

      Usuń
  6. Wiedźmin! Aaaa! *skacze z zacieszem na ryjku* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety, jak ja lubię, jak się ludzie cieszą! ♥

      Usuń
  7. Rewa, kocham cię za te szablony z Hobbitem i Wiedźminem! Są cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że przypadły do gustu. :)

      Usuń
  8. jakimś dziwnym trafem przegapiłam te notkę: jestem tym odkryciem przerażona! :O Zwłaszcza, że autorką jest geniusz fantasy (ach, ale się podlizuję 8)), to przeraża tym bardziej. Ale ok, szablony, szbaloniki, bo trochę ich tu jest,c o się naturalnie chwali.
    No i to, o czym mówiłam: fantasy <3 Od razu daje się wyczuć te klimaty w szablonie 258, a to niebo kojarzy mi się z latem: zachód słońca, który z wolna przysłaniają chmury nocy... I to wzgórze, które zdobi korona z budynków... budynków Elfów! te zabudowania wyglądają na takie subtelne, szlachetne... top pasuje do Elfów. Może to świątynia...? Tam czczą swą Boginię. Chciałabym tam mieszkać... tam, w tym twoim szablonie... :D Przygarniesz mnie? ;c Tak czy siak szablon jest przepiekany, idealny początek <3 Elfy, Elfy, Elfy...
    Widzę, że zrobiłaś dwie wersje tego samego szablonu: kolorową i czarno-białą. Nie wiem, która lepsza, ale chyba kolorowa: ta kobieta wydaje mi się... dość wesołą, może nie, nie wesołą,a le dynamiczną postacią. Wówczas jak najbardziej wskazane są żywe kolory, tak jak w przypadku numeru 259. 260 w niczym nie ustępuje poprzednikowi: jest tak samo atrakcyjny i spodobałby się takiemu odmieńcowi jak ja, który jasnych kolorów nie lubi i lubuje się w ciemnych barwach xD
    Szablon 261 i co widzę? Bardzo fajnie ci to wyszło: szablon jest niezwykle delikatny, ale z drugiej strony niezupełnie (ręce kobiety płoną, jeśli oczy mnie nie mylą ^^) a może to po prostu plama...? :D Tak czy siak bardzo ciekawie to wygląda,. bo ze non taki zupełnie spokojny nie jest, też rzec nie można, Niczego nie trzeba dodawać, bo po co? Tam więcej rzeczy nie jest potrzebnych, No i pięknie ^^
    Hobbit w 262! W piątek się na to wybieram i nie mogę się doczekać tej chwili ^^ W sumie szkoda, ze niczego nie ma po prawej stronie na dole, obok tekstu, ale nie ma co żałować, bo jest bardzo przyjemnie. Ale dobrze, że jest widok jeziora i wzgórza, bardzo przyjemne wypełnienie. A i postaci trafnie dobrane... Pięknie ^^
    I znowu Hobbit i sierota Bilbo. Bardzo fajnie dobrałaś zdjęcia: widzimy tę jedną duszę leniwca i żarłoka, a i drugą: poszukiwacza [przygód, często nawet wbrew jego woli, ale jednak :D Ejj, uroczy jest ten szablon! :D Ten brąz jest taki przyjemny, ciepły, a i jeszcze ta postać kochanego Bilbo... wspaniała robota!
    Widzę Wiedźmina! No ja naprawdę widzę Wieśka! Tego to bym się nie spodziewała! Że też mi to nie przyszło do głowy, by wam tu go zaproponować! Uwielbiam go! Jak to mój kumpel kiedyś powiedział, cytuję: "Polak bez Wiedźmina to jak dom bez ścian". xD Takie głupie, a ile w tym mądrości xD
    Ten szablon by się przydał w szarości, o taaak! Szkoda, że tutaj nie ma dwóch wersji! Ale jest cudownie, no w końcu to Wiesiek, nasza polska duma! A i ty możesz być z siebie dumna, oj możesz! Tak więc czekam na kolejne nowości z waszej strony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polak bez Wiedźmina to jak dom bez ścian. - gdzieś to zanotuję, bo fakt, trochę głupie, ale prawdziwe XD Ta, Wiesiek, polska duma, dosłownie! :D

      Usuń
    2. Ma.TH.i, Ty i te Twoje interpretacje szablonów są tak cholernie inspirujące, że człowiek by najchętniej z miejsca siadał do Photoshopa! <3 Normalnie nie wiem, co jeszcze powiedzieć, Ty się zawsze w szablonach dopatrzysz czegoś motywującego. :D
      I myślę, że jeszcze zrobię jakieś szablony z Wiedźminem, bo strasznie fajnie się nad tym pracuje. Bo w sumie, jakby nie patrzeć, to faktycznie jest taka nasza duma narodowa, współczesna przynajmniej - w końcu sprzedaje się to poza granicami kraju całkiem nieźle, ludzie to lubią, a to nasze jest, nasze polskie, mamy się czym pochwalić. :)

      Usuń
  9. Szablony z "Hobbita" bardzo majestatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń