g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.01.2013

[265-269] Pół roku Zaczarowanych

Cześć i czołem, wita Was niemiłosiernie zabiegana Sandra, która cudem wyrobiła się z urodzinową notką i zaraz znów znika do książek. Sesja nie jest fajna, mówię Wam. Ale jeszcze mniej fajne są przed tą sesją zaliczenia, których końca dosłownie nie widać, mimo, że miałam ich już dziesiątki. I niech ktoś mi powie, że studenci mają lepiej, bo mają jedną sesję na pół roku, a przez pozostały czas spokój, to ze skóry obedrę. Cały semestr projektów, referatów i prezentacji, tylko i wyłącznie po to, żeby mi podnieśli tą ocenę może o pół stopnia, o ile w ogóle uda mi się na zaliczenie uzyskać teraz jakąkolwiek pozytywną. Ostatnio chyba nawet przestałam być ambitna i całkowicie zadowalam się 3,0. Kto by miał czas, żeby się tego wszystko nauczyć? Na pewno nie ja.

Ale, żeby dłużej nie marudzić, zapraszam Was do oglądania - niezbyt wybitnych niestety - prac, które z okazji urodzin obiecałam przygotować. No to zaczynamy:

W odpowiedzi na propozycję:
Mała Zombie! ♥♥ 17 grudnia 2012 16:32
"Ja bym chciała i proponowała szablon..pudrowy róż albo niebieski. Dużo takich dziewczeceych i delikatnych rzeczy. Zawsze taki chciałam ale nie umiałam zrobić ; c"
Cóż, myśląc o "dziewczęcych rzeczach", do głowy przyszły mi od razu lusterka, kosmetyki, może jakieś inne damskie gadżety, ale z drugiej strony nie pasowało mi to do delikatności, którą chciałam uzyskać. Bo z tym właśnie dziewczęcość - nie mylić proszę z kobiecością - mi się kojarzy. Pudrowy róż, niewinna, delikatna dziewczyna - ale nie lolitka. I tak właśnie prezentuje się na zdjęciu które znalazłam nie kto inny, jak Selena Gomez. Mam nadzieję, że mimo minimalizmu, jaki tam króluje, dziewczęcość i delikatność robią swoje i szablon jednak się spodoba.



W odpowiedzi na propozycję:
Seszen 2 grudnia 2012 09:46
"Hm..jakiego szablonu jeszcze u was nie widziałam? Może coś związanego z wodnym światem czy coś takiego? Sama nie wiem..ale coś tam napiszę."

Wodny świat... pewnie spodziewałaś się jakiś rybek, wodorostów i tego typu rzeczy. Mi natomiast na myśl od razu przyszła syrena. Na tym też miałam się skupić, ale na myśl przyszło mi coś, co zaszczepiło się na tyle mocno, że już nie dało się tego wyplenić - Atlantyda! Takim oto sposobem powstał poniższy, bardzo, bardzo niebieski szablon.



W odpowiedzi na propozycję:
Ma.TH.i 28 grudnia 2012 20:42
"Ja bym była wdzięczna za szablony z 'Władcy Pierścieni' - tyle jest o Harrym Potterze, a przecież Władcy to bardzo ciekawy temat, który można rozciągnąć na baaardzo wiele szablonów! dziwne stworzenia, przepiękne krajobrazy, budynki, postacie. A ile tam jest Elfów, jak dokładnie są tam opisani! No żyć, nie umierać, a tworzyć! :D"

Zostałabym zamordowana, ewentualnie zakopana żywcem, gdyby tylko moja przyjaciółka dowiedziała się, że zrobiłam szablon z Władcy Pierścieni i zabrakło na nim tej pary. Wolałam nie ryzykować. I swoją drogą, bardzo mi się ten szablon podoba.





W odpowiedzi na propozycję:
Maja Asakura 25 grudnia 2012 20:23
"Anioły po jednej stronie biały anioł, a po drugiej czarny coś w rodzaju Yin i Yang"

Biały i czarny to akurat nie są, ale starałam się zrobić coś na zasadzie przeciwieństw - dobro i zło. Właściwie, ten szablon okazał się najtrudniejszym do wykonania - chociaż nawet przez myśl nie przeszło mi, że tak może być. Nie mogłam znaleźć nic pasującego, dosłownie nic mi nie odpowiadało a na ostatnią chwilę zrobiłam to, co widać poniżej.




W odpowiedzi na propozycję:
Sarah 5 grudnia 2012 13:48
"Nina Dobrev, ale nie jako Elena z pamiętników. Ciemna kolorystyka, mrocznie ale zachęcająco. ;)"

A to był banał. Od razu w łapki wpadła mi sesja do magazynu Flare, więc nie było mowy, żebym nie skorzystała. Z powyższych pięciu, ten zdecydowanie jest moim faworytem - choć może nie jest do końca mroczny, a bardziej elegancki.

[ podgląd || pobierz ]
*chwilowo w pełnej okazałości można go zobaczyć także tutaj*


Jako, że z okazji urodzin kolejka zamówień powinna być otwarta, tak też i będzie w moim przypadku. Uprzedzam jednak uczciwie, że nie mam niestety za wiele czasu na cokolwiek poza nauką, więc termin wykonania może być dość długi. Jeśli komuś więc zależy na czasie, sugerowałabym zamówienie szablonu u kogoś innego. Jeśli się nie pali - zapraszam do mnie. Zamówień pod postem możecie dodawać do woli, ja deklaruję, że wykonam minimum trzy z nich, które sama wybiorę.

Trzymajcie się ciepło i życzcie mi szczęścia na sesji!


Edit (25 stycznia 2013 r., 13:55): Kolejka zostaje zamknięta, w przeciągu godziny pod zamówieniami pojawią się informacje czy zamówienie zostało przyjęte czy nie.

35 komentarzy:

  1. Wczoraj Rewa zaszczyciła nas Hobbitem, dzisiaj Sandra pokazuje nam Władcę Pierścieni! Szablon z Aragornem i Arweną, na dodatek z Rivendell w tle = cudo. Zgodzę się z propozycją, jaką dostałaś Ma.TH.i - wszędzie Harry i Harry, a Śródziemia nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje mi się, że po prostu Harry - tudzież w ogóle cała tematyka potterowska - obfituje w większą ilość fan fiction w sieci, także na te szablony jest większe zapotrzebowanie. =)

      Usuń
  2. Moim zdaniem ten z Niną jest najlepszy. Jak już sama napisałaś - elegancki. Prosty, skromny - to lubię. Żałuję, że nie mogę go wykorzystać na swoim blogu...


    Postanowiłam więc wykorzystać okazję i złożę zamówienie ;)

    1. Hasło: Latające, zgniłe ciała.
    2. Adres bloga: www.chwila-ulotna.blogspot.com
    3. Koncepcja: Nie mam jakiegoś jasno sprecyzowanego pomysłu, a jedynie "ścieżki wiodące", że tak to ujmę... Chciałabym, żeby blog był w odcieniach: brąz, pomarańczowy, ewentualnie żółte dodatki; takie ciepłe kolory.
    Chciałabym, aby nagłówek był na górze. Tytuł moich wypocin to "Chwila ulotna".
    Mogłabyś nad tytułem napisać "Szczęście to..." jakąś mniejszą, prostą czcionką, ale to nie jest konieczne.
    Najlepiej by było gdyby strony znajdowały się pod nagłówkiem na poziomym pasku.
    Chciałabym żeby gadżety znajdowały się po jednej stronie, najlepiej po prawej.

    4. Ewentualne zdjęcia: Znalazłam takie, ale nie wiem, czy okażą się pożyteczne...
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4m71oRSrg1r12oofo1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mao5s9D0zx1qb5t88o1_r1_400.png

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_me8zpvA1UZ1qaf67lo1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lj1l76fH4C1qbb591o1_500.jpg

    Jeśli chodzi o szablon to w tle mogłabyś wykorzystać jakiś las albo zachód słońca. To już zależy od Ciebie ;) Ja niestety nie znalazłam nic co by się mogło nadawać...
    5. Ewentualny cytat:
    "We're just two lost souls
    Swimming in a fish bowl
    Wish you were here..."
    6. Inne uwagi: Nie chciałabym żeby blog był jakiś pstrokaty, a raczej romantyczny, taki z wyczuciem...
    7. Kontakt: e-mail: darka13-97@o2.pl GG: 13935396


    No to nie pozostaje mi nic innego jak cierpliwie czekać i z góry podziękować :)

    Oczywiście życzę szczęścia na sesji.


    pozdrawiam,
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie będzie można pobrać w poście opublikowanym 26.01.2013 r. =)

      Usuń
  3. 267 i 268 są magicznie zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 267, mogę się zgodzić. 268 mi nie leży, ale fajnie, że jednak komuś się podoba. ^^

      Usuń
  4. O Boziu, szablon z Władcą Pierścieni!!! Kocham, uwielbiam, jest piękny, magiczny i w ogóle, brak mi słów. Za samo to, że "Władca Pierścieni" masz u mnie plusa jak stąd do księżyca. A wykonanie też cudne <3 265 też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie twierdziłam, że sesje to coś łatwego. zawsze napawał mnie strachem... xD Ale dasz radę, no czy ja się mylę? :D
    Bardzo mi się podoba, że nie pomyliłaś pojęć, do czego bardzo wielu ludzi ma wyjątkową tendencję: dziewczęcość a kobiecość. I chwała Bogu, że ukazałaś to na szablonie 265! A jest on doprawdy wspaniały (chciałam napisać uroczy, ale strasznie cukierokowo by to brzmiało xD) I niektórzy mogą się wściekać, że jest tam Selena Gomez, ale wygląda tu naprawdę pięknie i dzięki niej osiągnęłaś cel, nie ma bata!
    Ano fakt, że morskiego świata to ja tu nie zaobserwowałam... a tu nagle coś takiego! W sumie mogłabyś też połączyć te dwa elementy: Atlantyda jako ukryty przed naszym światem świat syren... W końcu cholera go tam wie, jak to jest naprawdę, czyż nie? :D Ale szablon nr 266 jest wprost cudowny! *__* Taki subtelny, delikatny, acz pełen magii, ma klimat. Jest doskonały i tyle!
    Spełniłaś moją prośbę, jak bardzo Cię kocham *___* MATKO PRZENAJŚWIĘTSZA O JEZUSIE, SZATANIE, DIABŁY WY MAŁE I DUŻE, O TRANY RANY KURDE!!!! :O Jak ja ten szbalon kocham, matko, on jest mój, tylko mój (a może specjalnie dla tego szablonu zacznę tworzyć jakieś takieś opowiadanie...? hm... ;>) Nie wiem,a le ten szablon przeszedł wszelkie moje wyobrażenia! Matko, matko, no nie mogę się powstrzymać no! I twoja przyjaciółka ma rację: to moja ukochana para, mój ulubiony bohater z przedstawicielką mojej ulubionej rasy... co tu więcej chcieć? <3 Tak czy siak... mówiłam ci, że cię kocham za szablon numer 267? <333
    Łojej, jakie ciekawe stworzenia na szablonie 268! Może to ta sama anielica, tylko w dwóch wcieleniach...? ;> Hłehłe, można sobie snuć. Tak czy siak ukazanie kontrastów bardzo fajne, chwali się, chwali!
    Faktycznie, sesja z szablonu 269 jest genialna, bardzo miło, żę akurat o tych zdjęciach nie pomyślałaś. Klimat tego szbalonu nadaje się do bardzo wielu tematyk, to jest dobre, bardzo dobre. Jeszcze ten układ: że o prawą kolumnę 'opiera się' taka Nina... brawo! :)
    Tak wiec szczęścia dużo życzymy na sesji, będzie dobrze, zobaczysz! Nie ma innego wyjśćia ^^ :D Czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat szablon z aniołami niezbyt mi się podoba. Obiecałam, więc zrobiłam, ale powiedzieć że jestem zadowolona, byłoby kłamstwem. 267 i 269 to moi ulubieńcy. Gdyby nie twoja sugestia, pewnie bym się nie zdecydowała na tą tematykę, także ogromne ukłony w Twoją stronę.

      Usuń
  6. pytanie z innej beczki. czemu po lewej stronie wyskakuje mi na zaczarowanych jakaś ramka z reklamami i zasłania ten piękny fragment szablonu z mieczem?;p jest to ramka na całą wysokość szablonu, szerokość ponad 150...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest spowodowane Shitboxem...

      Usuń
    2. Podsyłam link do SB, który nie generuje reklamy + jest opcja założenia konta, więc odpada kwestia złodziei tożsamości.

      Usuń
    3. uuu:( no szkoda nie mieć shitboxa :< ale z drugiej strony po co tak fantastyczny blog ma reklamować jakieś cudze durnoty xD

      może się uda coś zrobić z tym linkiem od Sandry Werner?

      Usuń
  7. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała.

    2. Adres bloga: http://mylovetakeyouhigher.blogspot.com/

    3. Koncepcja: jasne, ciepłe kolory, że tak ujmę "miłosne", bo taką tematykę ma właśnie przedstawiać szablon. Ogólnie chce, aby na nim mieścił się Justin Bieber z dziewczyną, najlepiej blondynką. Chciałabym aby panował na szablonie "romantyczny" klimat, resztę oddaję Tobie. ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam żadnych, ponieważ wierzę w to, że ty lepiej wszystko dopasujesz :) ważne, żeby nie były to jakieś smutne zdjęcia Biebera i tej dziewczyny, ani też za wesołe.

    5. Ewentualny cytat: I promise I'll just stay right here

    6. Inne uwagi: Jedyne co mogę dodać to to, że chciałabym, aby szablon był w podobnej formie jak wasz główny, cuuudowny!

    7. Kontakt: childhood@onet.pl GG: 24341259

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie będzie można pobrać w poście opublikowanym 26.01.2013 r.

      Usuń
  8. O rety, rety, rety, 266 jest taki uroczy...! <3 Serio, nie wiem nawet czemu, ale strasznie mi się spodobał, jest taki subtelny, delikatny i w ogóle śliczny.
    No i ten z "Władcy" - coś pięknego, słów mi brak normalnie, strasznie mi się podoba. Kawał świetnej roboty, aż żałuję, że nie piszę żadnego fanfika do "Władcy", bo z pewnością by sobie ten szablon wstawiła. Śliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie szablony oprócz 268 mi się podobają. Ten z Seleną jest taki delikatny, dopasowany i jeszcze ten napis :) Ten z Atlantydą jest też ładny niebiesko :) Ten z Władcą Pierścieni też cudowny! Moja ulubuiona parka i jeszcze z tyłu dolina Rivendell ♥ Cuda! Ten z Niną Dobrev też ma swój urok :) CUDA CUDA I JESZCZE RAZ CUDA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 268 także mi się nie podoba. Zrobiłam, bo obiecałam i chciałam się wywiązać. Nie spodziewałam się że przysporzy mi tylu problemów i ostatecznie wyjdzie... jak wyjdzie.

      Usuń
  10. 1. Hasło: Latające, zgniłe ciała.
    2. Adres bloga: http://opowiadania-luana-slash.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Kolory, których na pewno nie chcę: czarny, czerwony, różowy, żółty. Bardziej wolałabym coś w błękitach, odcienie niebieskiego lub zieleni. Szablon do opowiadania fantasy, ale bez elfów i innych stworów. Bardziej w tle może jakiś ogród, pałac. Opowiadanie ma tematykę miłości męsko męskiej i akcja się dzieje powiedzmy w jakiejś tam krainie. Bardzo bym chciała, aby miejsce gdzie ma być post nie było wąskie. Ogólnie może być trochę szersze od tego tutaj lub takie samo. No i żeby napisy były dobrze widoczne, co jak wiem można samemu ustawić po uzgodnieniu z projektantem.
    4. Zdjęcia: Nie mam.
    5. Ewentualny cytat: Bez napisów i cytatów.
    6. Inne uwagi: Nie mam. Podkreślam jedynie, że opowiadanie będzie publikowane za kilka tygodni jak zakończę obecne. Tematyka M/M fantasy.
    7. Kontakt: Maill: Luana@onet.pl GG: 25872869

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie będzie można pobrać w poście opublikowanym 26.01.2013 r.

      Usuń
  11. Hasło: Latające, zgniłe ciała.
    Adres bloga: http://w-otchlani-czasu.blogspot.com/
    Koncepcja: Najlepiej gdyby na szablonie ukazał się ciemny brąz i rudy. Chciałabym aby znajdowała się na nim dziewczyna w długich czarnych włosach oraz chłopak o brązowych włosach. W tle mogłaby być zamkowa komnata.
    Zdjęcia: Niestety zdjęć nie mam.
    Cytat: Living is short, so live with dreams.
    Kontakt: e-mail: Blunotte00@onet.pl GG: 32097472
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie będzie można pobrać w poście opublikowanym 26.01.2013 r.

      Usuń
  12. Mogłabyś się do mnie odezwać na gg. Chodzi mi o pewien szablon...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło:Latające, zgniłe ciała.
    Adres: http://wampirek-kyuketsuki.blogspot.com
    Koncepcja: Blog poświęcony jest wampirom. Chciałabym żebyś przedstawiła dziewczynkę o długich, czarnych włosach, piwnych oczach i bladej cerze. Resztę zostawiam w Twoich rękach.
    Cytat: "Szukając światła w mroku, u bram nadziei okalających ciemność świata, znalazłam jasność poranka. "
    Kontakt: Darula98@wp.pl
    GG: 34457866

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale hasło jest nieprawidłowe - zamówienie więc zostanie odrzucone.

      Usuń
  14. Hasło:Latające, zgniłe ciała.
    Adres: http://boku-nanka-gashaberi-kaketara.blogspot.com/
    Koncepcja: Chodziłoby mi o szablon SasuSaku z anime Naruto. Mniej więcej chodzi mi o smutek, gorycz, śmierć, która przeradza się w radość. Resztę zostawiam Tobie, masz duże pole do manewru i popisu.
    Cytat: Barwa nicości przysłoniła smutkiem obraz wiecznej miłości.
    Kontakt: karsam6@wp.pl
    GG: 15502197

    Pozdrawiam gorąco! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale hasło jest nieprawidłowe - zamówienie więc zostaje odrzucone.

      Usuń
  15. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres: http://wampirek-kyuketsuki.blogspot.com
    Koncepcja: Blog poświęcony jest wampirom. Chciałabym żebyś przedstawiła dziewczynkę o długich, czarnych włosach, piwnych oczach i bladej cerze. Resztę zostawiam w Twoich rękach.
    Cytat: "Szukając światła w mroku, u bram nadziei okalających ciemność świata, znalazłam jasność poranka. "
    Kontakt: Darula98@wp.pl
    GG: 34457866

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie będzie można pobrać w poście opublikowanym 26.01.2013 r.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację i pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  16. Nie składam częstych wizyt na zaczarowanych, ale to chyba się zmieni. Ten szablon z aniołami... Ahhh <3 Sandra, dziewczyno, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, właśnie ten mi się podoba najmniej! Postacie są fajne, ale całość jakaś taka... ciężka.

      Usuń
  17. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres:http://angeles-high.blogspot.com/
    Koncepcja:Chodzi mi o szablon z miastem Los Angeles. Dobrze by było gdyby był kolorowy, taki żywy. Szablon powinien oddawać klimat słonecznego, imprezowego LA.
    Zdjęcia: -
    Cytat:Wil young & free
    Kontakt: die.everett@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem ["Nie wykonujemy szablonu na blog nieaktywny od co najmniej miesiąca, a autorka nam nie odpowiada. W razie braku kontaktu z autorką mamy prawo odrzucić zamówienie. Nie wykonamy zamówienia również gdy na blogu nie pojawił się żaden post"] zamówienie zostaje odrzucone.

      Usuń