g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.01.2013

[270-273] Informacje

     Cześć, cześć, czołem,
     dzisiejsza notka nastawiona jest bardziej na przekazaniu ważnej informacji niż na szablonach, dlatego nie bijcie, że waszych zamówień jeszcze nie ma. Jak to ładnie ujęła Avia - prace się robią.  Powoli, bo powoli, ale... cały czas do przodu! Swoją droga do kilku zamawiających wysłałam maile - sprawdźcie pocztę, jeśli możecie.
     Za kilka dni kończą się staże Sandry i Rewy. Dziewczyny przed ten czas, które z nami spędziły wykazały się dużym talentem i kreatywnością. Notki pojawiały się regularnie, były dopracowane i zaplanowane - czego chcieć więcej? Osobiście jestem zachwycona i nie wyobrażam sobie Zaczarowanych bez dziewczyn. Zapewne wszyscy zgodzą się ze mną, że ta sytuacja nie mogła inaczej się skończyć. Rewa, Sandra - witamy w załodze! Od dziś jesteście pełnoprawnymi szabloniarkami :)

     Sandra wpadła na wspaniały pomysł, by zamiast karać tych, którzy łamią regulamin nagradzać osoby, które go przestrzegają. Dlatego pod koniec miesiąca wylosujemy 5 osób (po jednej dla każdej szabloniarki), które dostaną możliwość złożenia zamówienia bez kolejki. Wystarczy w przypadku, gdy pobieracie jakiś szablon pod koniec komentarza napisać "Biorę udział w losowaniu". Narazie robimy to na próbę, jeśli się to sprawdzi, to takie losowanie będzie się odbywało co 3,4 tygodnie.


Zamówienie dla Poziomka Foto
W zamówieniu nie mówiłaś, czy chcesz, czy nie chcesz, abym użyła twoich zdjęć. Bardzo mi jednak pasowały w tym przypadku, dlatego postanowiłam zaryzykować. Mam nadzieję, że nie jesteś zła :)


Mówcie, co chcecie, ale ogień na szablonach zawsze wygląda dobrze ; )


Szablon wolny
Robiłam dla siebie, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego. Może jednak komuś się przyda. 
Denerwuje mnie w tym szablonie to, że jest taki wielki.

Szablon wolny
I znowu szablon z mojego bloga. Jedna osoba jednak o niego prosiła, więc dodaję :)

Zamówień nie przyjmuję, wciąż robię zaległe :)

53 komentarze:

  1. Moim zdaniem najlepszy jest ostatni. Podoba mi się też 272, ale ten cytat z Lucyferem idealnie trafia w moje szatańskie serduszko ;) Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) To bardzo miłe, że szablony Ci się podobają :)) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Pięknie dziękuję za przecudowny szablon! Oczywiście nie gniewam się, że użyłaś moich zdjęć, wręcz przeciwnie, bardzo się cieszę. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, jakby jednak coś było nie tak, to krzycz :)
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  3. Wszystkie są świetne, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy - jest tak bardzo słodki i uroczy! :)
    A co do Rewy i Sandry - robią świetne szablony, więc nie wyobrażam sobie, aby nie przeszły stażu. Gratuluję dziewczyny!
    I przy okazji - genialny szablon główny. Aż powiewa magią, jak to powinno być na Zaczarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie spisały się świetnie : ) Uwielbiam każdy szablon w ich wykonaniu, także koniec stażu był już dawno przesądzony ;D
      O, tak apropo, szablon główny jest autorstwa Sandry, więc sama widzisz... ; D
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Hmmm. Przyznam szczerze, że ten pierwszy jest trochę przesłodzony, jak dla mnie. 271 najbardziej mi się podoba i oczywiście ten ostatni z twojego bloga ;)
    272 - wymiata! Dlaczego? Bo jest tam Ian :3 Wszystko, co jest związane z Ian'em jest piękne ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi również najbardziej mi się podoba, widzę, że mamy podobne gusta :D
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  5. 272 jest cudny i absolutnie trafił w me gusta. 273 ma świetny cytat (przezeń nabrałam ochotę kontynuować blog o Piekle), a całość... całość kojarzy mi się ze światem post-apokaliptycznym, nie wiem, czemu. Zamówienie znacznie bardziej podoba mi się z numerem 271, podoba mi się połączenie kolorystyczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówisz z tym światem post-apokaliptycznym - na początku właśnie tam celowałam ;D To się nazywa szósty zmysł! :)
      Bardzo dziękuję za opinię, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. O rany, ale teraz to jestem w szoku... Idzie o nowy szablon: poszłyście w zupełnie innym kierunku, innym... stylu, czy jak to nazwać ;) Szkoda tylko, że jest tak mało przestrzeni dla... obrazka ;) PO prostu chodzi mi o to, że ten szablon... nie da się go za bardzo podziwiać, jak u poprzedników. Dlatego tęksno mi do starego, acz ten też jest prześliczny c:
    Co do 270 - o matko! Nie dla mnie :D Za słodko, za pieskowato, za kolorowo i za jasno :D Ale szablon wyszedł naprawdę ładnie i jestem pewna, że zamawiająca osoba będzie bardzo zadowolona ^^
    271 jest fantastyczny: masz racje, ogień wygląda bardzo dobrze, zwłaszcza tu, gdzie tło ma ciemne barwy. No i ten cytat: hehe, chyba zacznę czytać tego bloga :D Naprawdę piękny szablon <3
    Dlaczego wielki? To znaczy o 272 idzie. Jest świetny, tylko od razu rzuca się w oczy połączenie obrazka i zdjęcia... skoro już wszystko jest obrazkowe, to czemu nie facet? ;) No i znowu błyskawice ;)
    ALE ŚWIETNY CYTAT! Ty to sama wymyśliłaś czy ktoś to już wcześniej wypaplał? <3 Tylko nie wiem, jak sie ma cytat do fotografii, ale szablon mi się podoba, choć w sumie nie potrafię dokładnie powiedzieć, dlaczego xD
    No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki bardziej... oszczędny ; ) Ale może to i dobrze - nie przygniata tak sobą odbiorców ; D
      Kurczę, kurczę, kurczę... wszyscy mówią, że 270 jest za słodki i powoli ja też zaczynam tak myśleć. Co Wy ze mną robicie ; D
      Ehem, ostatnio wszystko wydaje mi się za wielkie. Takie tyci tyci rzeczy są ładniejsze ;D
      A co do cytatu, to osoba, która chciała pobrać ten szablon, go podoba. Mi tak się średnio podoba ; D

      Usuń
  7. A mi się podobają wszyściutkie! Każdy ma coś niesamowitego. Ten ogniowy ma bardzo fajne kolory, uwielbiam czerwony! Ten pierwszy ma w sobie uroczego psiaka i bajeczne połączenie a te ostatnie dwa urzekły mnie swoimi ciemnymi, burymi kolorami, które pasują idealnie. Chociaż nie przepadam za Ian'em (wiem, hejtujcie xd), to dzięki tej dziewczynie po lewo on mi nie przeszkadza. Wszystkie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nim nie przepadam, ale w tym przypadku jakoś mi pasował ; ) TVD jednak nienawidzę ;D
      Dziękuję za opinię, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. świetne szablony, chyba kiedyś będę musiała się do ciebie uśmiechnąć x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi niezmiernie, że będę miała okazję dłużej z Wami pracować. =)

    Co do szablonów, 273 [<3!] jest absolutnie genialny! Skąd wzięłaś te arty? Są prześwietne!

    271 też jest cudny, masz rację, że ogień zawsze - no a może prawie zawsze - wygląda dobrze. I ten rudzielec na pierwszym planie... ach, tylko zakładać znów bloga o Evansównie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest miło, jesteś świetną szabloniarką :))

      Jeśli jesteś zainteresowana, to mogę przesłać Ci zdjęcia z 273, gdzieś je powinnam mieć na dysku : )

      Poważnie 271 pasuje Ci do Lily? Mi zawsze kojarzyła się raczej z delikatniejszymi kolorami ; )

      Usuń
    2. O, byłabym wdzięczna za zdjęcia. Są świetne. Co do Lily - owszem. Napis nie pasuje, ale sama dziewczyna owszem. Pisałam trochę opowiadań o niej, nie w każdej wersji była grzeczną, pilną uczennicą. =)

      Usuń
    3. Tutaj masz dziewczyne z prawej strony link , a tu z lewej link
      Chętnie bym coś przeczytała o takiej Lily, nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam :)

      Usuń
  10. Yyy, dobrze widzę - czy w ostatnim szablonie zamiast "Aniołów" jest "Aniow"? o.O'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, faktycznie. No cóż, literówki rzecz ludzka.

      Usuń
    2. Jest też "opucil", zamiast "opuścił" - urok czcionki, która wywaliła polskie znaki, Jill musiała po prostu nie zauważyć. Mi się w pierwszej chwili też nie rzuciło w oczy.

      Usuń
    3. Ehem, macie racje. Śpieszyłam się i nie przyjrzałam się uważnie napisowi ; ) Dobra, wstyd mi ; D Głupia ja :(

      Usuń
    4. Spokojnie, Jill. Nie jesteś głupia o:

      Usuń
  11. tekst z 273 wymiata! z resztą sam szablon też jest super i to on najbardziej podoba mi się z tych wszystkich. ^^
    rzeczywiście, 270 jest troche przesłodzony ale też jest piękny...
    271 nei wiem czemu ale kojarzy mi się z szablonem który był tu niedawno [nie pamietam przez którą was był zrobiony] i obydwa kojarzą mi się z polowaniami na czarownice... zupełnie nei wiem dla czego ale ja mam na prawde dziwne "pomysły" xd

    pozdrawiam, sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo... zastanawiam się, czy można być bardziej bezczelnym. Kilka dni temu zostawiłam u Ciebie komentarz z prośbą o usunięcia naszego szablonu, który się tam znajduje. Odpowiedzi żadnej, komentarza nie ma, a Ty piszesz tutaj.

      Usuń
  12. O rany...
    SZABLONY SĄ PRZEPIĘKNE! ♥
    Obejrzałam już wszystkie i nie dość, że nie mogłam oderwać wzroku, to jestem wprost oszołomiona! Każda szabloniarka ma niesamowity talent! ♥ Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cóż jeszcze... Życzę każdej z Was dalszych sukcesów związanych z grafiką! Szczerze mówiąc, to zazdroszczę Wam... :P

    A teraz chciałabym przejść do zamówienia (dokładnie zapoznałam się z regulaminem):
    1. HASŁO: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. ADRES BLOGA: marrymeharrystyles.blogspot.com/
    3. KONCEPCJA: Chciałabym, aby szablon dotyczył One Direction.
    4. EWENTUALNE ZDJĘCIA: Prosiłabym, aby Harry Styles był na pierwszym planie, a za nim reszta zespołu.
    ~ jeśli chodzi o Harry'ego - http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/One-Direction-Fabulous-Wallpaper-one-direction-32325073-1366-768.jpg
    ~ jeśli chodzi o resztę zespołu - http://popcrush.com/files/2012/09/1dFabulous7.jpg
    Na tych zdjęciach jest kolorystyka biało-czarna, ale podobają mi się również (a właściwie, to bardziej) kolorowe zdjęcia takie jak:
    ~ http://i.pinger.pl/pgr203/dc090df3000048db4fcfaa1d/-one-direction-28025443-800-600.jpg
    ~ http://thumbs.eska.pl/common/7/0/s/705398sU4H.jpg/ru-0-r-640,0-n-705398sU4H_one_direction.jpg
    Jest wiele fajnych kolorowych zdjęć promujących teledysk do "Live while we're young", a te zdjęcia pasowałyby do tytułu...
    Aczkolwiek jestem przekonana, iż jakiekolwiek zdjęcia być użyła, szablon z pewnością mi się spodoba! ♥
    5. EWENTUALNY CYTAT: Mogłoby być "And live while we're young!", ale jeśli uznasz, że źle to będzie wyglądało, to z pewnością będziesz miała rację! :)
    6. INNE UWAGI: Podoba mi się rozmieszczenie na tym blogu - http://czas-hogwartu.blogspot.com/, gdyż również chciałabym, aby miejsce na posty było szerokie, a strony w pasku bocznym. :)
    7. KONTAKT: duczka1997@gmail.com oraz GG: 17399839

    Hmmm... Co jeszcze napisać...
    Byłoby mi niezwykle miło, gdybyś wykonała moje zamówienie! ♥
    Czekam na jakikolwiek kontakt z Tobą, Jill! ♥
    (Przepraszam, że się tak rozpisałam... :P)

    Z całego serduszka pozdrawiam cieplutko każdą szabloniarkę! ♥
    Dziewczyny, jesteście wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ale... nie przyjmuję zamówień, jest napisane na końcu notki : )

      Usuń
    2. Ojej, a byłaby możliwość zamówienia kiedyś? :(

      Usuń
    3. Przepraszam, przejrzałam szablony i przeczytałam początek notki, jednak to niestety musiałam przeoczyć... :(
      A kiedy byłaby możliwość zamówienia u Ciebie szablonu?

      Usuń
    4. Być może będę przyjmowała zamówienia pod następną notką, ale jeszcze nie wiem. Zależy, jak wyrobię się z zamówieniami, które mam :(

      Usuń
    5. W takim razie obyś jak najszybciej się z nimi wyrobiła! :)
      Będę czekać, heh, tzn. o ile kiedyś zgodzisz się przyjąć zamówienie, a nie mogę Cię do tego zmusić.
      Kochana, powodzenia! ♥
      Jeszcze raz przepraszam za moją nieuwagę! :(

      Usuń
    6. Dziękuję, dziękuję :)
      Zamówienia staram się przyjmować wszystkie, nawet jeśli ich tematyka nie do końca mi pasuje ; )
      A co do twojej nieuwagi, to nic się nie stało, każdemu może się zdarzyć :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  13. Jeszcze raz chcę Ci podziękować za wstawienie 273! Ileż się w sobie zbierałam, żeby w końcu do Ciebie napisać XD
    W każdym bądź razie nie miałam jeszcze okazji napisać, dlaczego tak właściwie ten szablon tak mi się spodobał. Pomijając oczywiście fakt, że pasował idealnie do tematyki mojego bloga. XD
    Cóż to przez kolorystykę, najbardziej. Tak sądzę. Widzisz, zawsze wybierałam Ciemne szablony, bo tylko te wydawały się tajemnicze i mroczne. Chociaż ten do mrocznych bym nie zaliczała, przez tło w kolorze jasnego (pisakowego?) brązu z domieszką czarnego, to wydaje się być taki inny... nie mroczny, tajemniczy, czy cokolwiek innego. Był po prostu wyjątkowy, dla mnie. A miasto w tle, zniszczone, zapadnięte, ale tac cudownie się prezentujące w tej kolorystyce było kropką nad "i", słowa IDEALNY. I pasuje mi do opisu z 3 rozdziału. :D Dodam jeszcze, że cieszę się iż właśnie ten napis wybrałaś, a nie ten drugi z tych co Ci wysłałam. :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się bać, ja nie gryzę ; D I pomogę, jeśli dam radę ; )
      Ten szablon planowałam dodać na Zaczarowane już od jakiegoś czasu, ale zawsze moje lenistwo mi w tym przeszkadzało ; ) Dzięki Tobie zdobyłam motywację i jakoś się udało :)
      Mam nadzieję, ze szablon będzie Ci dobrze służył. Jakbyś miała z nim jakieś problemy, to pisz :)
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  14. ależ mi sie 271 podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie szablony z tej notki są świetne ; DD. Masz talent Jill ;*
    Całuję. ♥

    OdpowiedzUsuń

  16. A mi najbardziej podoba mi się ostatni.. ;)

    I mam pytanie. Bo dosłownie zaraz tu wybuchnę płaczem.
    Trzęsę się jak alkoholik na odwyku.

    Wszystkie szablony otwierają się w deviantArcie. Jak mam do ku*** nędzy zaimportować je na swojego bloga..?

    Oh, Matko. Wiem że teraz pewnie patrzysz i nie wierzysz własnym oczom "Jak można być takim bezmyślnym?". A no można..

    Pomożesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś może regulamin?
      TO podstawa!

      Usuń
    2. Owszem, czytałam..
      Po prostu nie jestem w stanie znaleść tej 'paczki'. Moje umiejętności dotyczące tego typu rzeczy są na prawdę żałosne.

      Usuń
    3. Okej. Mam..

      Dziękuje za pomoc.

      Usuń
    4. Miłego użytkowania :)

      Usuń
  17. Ech, na nic ostatnio nie mam czasu, przepraszam, że tak rzadko tu bywam...
    Skoro jednak jestem, pragnę powiedzieć, że wszystkie zrobione do tej pory szablony są genialne, a każdy następny lepszy od poprzedniego. Nie ogarniam, jak to robicie.
    Co do 270, to fajny jest, taki optymistyczny. Aż mi się żyć zachciało. :P Jedyne, co mi nie pasuje, to ten comic w tytula posta, no ale jakoś to już przeboleję. xD Nie no, ogółem, to szablon jest słodki dość. :)
    W 271 napis wydaje się być nieco spolierowy, ale to przypuszczam już nie Twoja działka. Poza tym, szablon jest genialny. I podoba mi się ta czcionka na nagłówku. *.*
    272 jest... taki inny. Co nie znaczy, że mi się nie podoba. Nie, nie, wręcz przeciwnie, jest cudowny. :)
    Ło, 273 jest wręcz idealny, nie dziwię się, że ktoś o niego poprosił. :)
    Słowem: Geniuss. :D

    A tak na marginesie, to dodam, iż, jeżeli byłybyście zainteresowane, nominowałam Was do Liebster Award, po więcej szczegółów zapraszam tutaj: http://nocne-przeblyski.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    Pozdrawiam gorąco. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeej Mossi, jak tam? :)
      Za nic nie musisz przepraszać, całkowicie rozumiem brak czasu :)
      Co do 270, to czasem trzeba sobie posłodzić. Inaczej chyba byśmy zwariowali ; D
      Straasznie się ciesze, że podoba Ci się 271 :) A skoro mówisz, że czcionka jest dobra, to częściej będę ją używała :)
      Natomiast Liebster Award... wiem, co to jest, ale nie bierzemy w tym udziału. Ciężko byłoby to zrealizować z taką liczbą autorek ; ) Niemniej bardzo dziękujemy za nominacje, to bardzo miły gest :)
      Pozdrawiam cieplutko ; *

      Usuń
    2. Czo tam, pytasz? Ano żyję jakosik, ale jakoś nic mi się nie chce. :D Strasznie leniwa jestem ostatnio i trochę mi z tym głupio... A co u Ciebie? :)
      Oczywiście, czasami to nawet wskazane takie przesłodzenie. :)
      Haha, domyślam się, domyślam. :D Nie powiem, żałują troszkę, że nie poznam odpowiedzi na te od wieków nurtujące mnie pytania, ale w pełni rozumiem. ;)

      Usuń
  18. Eh nie można składać zamówień T.T
    No cóż to poczekam aż będzie można :D
    Tymczasem pozostawię ładny komentarz! Obejrzałam chyba z 50 waszych szablonów i najbardziej mi sie podoba chyba 273 i 271. Wszystko staranne ładne i poukładane... Jak wy to robicie? Ja też chce tak umieć T.T
    Mam nadzieje ze szybko skończysz zaległe szablony i otworzywszy nową kolejkę :D a wtedy złożę pod nią komentarz jak należy :) Powodzenia. Pozdrawiam całą ekipę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga:
    http://angel-of-volleyball.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    Chciałabym, aby szablon był związany z marzeniami,aniołami,niebem i siatkówką :D

    4. Ewentualny cytat:
    Zdaję się na ciebie.

    5. Kontakt: blyskacz10@gmail.com
    GG: 260712

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://zycie-posrod-smokow.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Jeśli mogę, to chciałabym aby szablon wiązało coś z elfami i smokami. Najlepiej widziałabym to w kolorze niebieskim lub zielonym ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Przy­jaciele - jed­na dusza w dwóch ciałach. ~Arystoteles
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: malirola123@gmail.com
    GG nie posiadam.
    Z góry dziękuję za jakikolwiek kontakt i w ogóle za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń