g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.01.2013

[274-277] Nowa stażystka

Zdziwieni? Kim jestem? Któż to znowu? Jestem, jestem sobie mały miś...Weasleyowa. Ktoś kojarzy mnie z szabloland...może...raczej...wątpliwe. Jestem stażystką i czuję się trochę głupio, nie wiem co by tu nabazgrolić. Zapoznałam się z regulaminem i wszystkim możliwym...Strasznie tego dużo, ale no cóż. Cieszę się, że mi się udało dostać na staż. Mam nadzieję, że nikt mnie nie ukatrupi za zakończenie mojej szabloniarnii, wolę robić szablony, wiedząc, że ktoś też się w to angażuje, jak dziewczyny...^^ Nie przedłużając, wykonałam darmówki, bo...no, bo muszę do siebie Was zachęcić.


Hmm...Przyznam, że nawet ciekawie mi wyszedł.

[PODGLĄD/POBIERZ]
Kocham rude dziewczyny, więc musiałam to wykorzystać ;>.

[PODGLĄD/POBIERZ]
Boziu, kocham tę aktorkę!

[PODGLĄD/POBIERZ]

~
To chyba tyle, jeśli ktoś chce zamówić szablon bardzo proszę ;)! Przyjmę tak z 5/6 zamówień. :> Jeśli ktoś w ogóle chce. :D

66 komentarzy:

  1. Zabiłaś mnie tym z Leighton i Anne Hathaway. *-* Są bosssskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam zamiaru Cię zabić! :D

      Usuń
  2. ANNE HATHAWAY! Moje oczy widzą Anne Hathaway! Jezuuu :D Cudowny szablon! :D

    Dlatego mam zamówienie...na bloga huncwoci-i-lily-evans.blogspot.com.

    A więc
    Hasło: przegniłe ostrza śmierci (albo Lądując w świece demonów,zabieram... [bo szczerze mówiąc nie jestem pewna które hasło,ale regulamin przeczytałam])
    Koncepcja: czasy Huncwotów,więc Huncwoci i Lilka ;)
    Postacie: James Potter (za młodu) Syriusz Black (http://en.amerikanki.com/wp-content/uploads/2011/02/Ian-Somerhalder-leant-against-the-tree.jpg) Remus Lupin (też za młody) i Peter Pettigrew,Lily Potter (w tej roli widziałabym właśnie jakiś zdjęcie Anne Hathaway lub Amy Adams.)
    Tło: złoty znicz,szalik Gryfonów i Hogwart oczywiście.
    (Ew. możesz umieścić też i to zdjęcie: http://images2.fanpop.com/images/photos/7300000/Hogwarts-Castle-hogwarts-7330020-1065-784.jpg)
    Kolory: wesołe,dużo zieleni,czerwieni ciut pomarańczy.
    Napis: Nienawiść prowadzi ludzi na dno,miłość uczy ich chodzić po wodzie.
    Układ: 2 kolumnowy.
    Co do reszty: obojętnie.
    Kontakt: e-mail jenniferriddle007@gmail.com

    Zauważyłam,że często coś zmieniam szablony. Ale trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już zamawiałaś coś na ten blog, prawda? Nie wykonujemy dwa razy szablonów na jedną stronę :(

      Usuń
    2. W takim razie tego nie wykonywać?

      Usuń
    3. Tak, to zamówienie się nie liczy :)

      Usuń
  3. Ja poproszę szablon ! :)

    1. Hasło : Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga : http://antiquus-hostis-dramione.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Blog jest o Dramione. Chciałabym tło czarne lub ciemnofioletowe. Układ taki jak mam na blogu. Proszę o 2 postacie na szablonie - Draco i Hermiona.
    4. Ewentualne zdjęcia : ---
    5. Ewentualne cytaty : Możesz jakiś wybrać. Najlepiej o miłości.
    6. Inne uwagi : Postacie na szablonie mają być w wieku dorosłym.
    7. e-mail : wingardium.leviosa.69@gmail.com
    GG : 3303979

    Z góry dziękuję i pozdrawiam. :3

    ~Avada Kedavra

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do szablonów są świetne! *.* Jestem pewna, że użyję któregoś do mojego opowiadania. A ja od dawna zbierałam się żeby zamówić u ciebie szablon na swojego bloga ale jak widzę przeniosłaś się tu więc spróbuję. Może akurat się uda? ;D

    Hasło - Przegniłe, ostrze śmierci.

    Adres - http://fred-hermione.blogspot.com/

    Koncepcja - Chciałabym aby szablon dotyczył parringu Fremione, którzy stali by na pierwszym planie a za nimi, gdzieś w tle Hogwart ewentualnie Gwardia Dumbledore'a. Kolorystyka: dobrze żeby była niebieska ale jak nie będzie pasować do szablonu to możesz zmienić. Układ trójkolumnowy.

    Zdjęcia - Hmm.. nie mam zdjęć ale chciałbym żeby pochodziły one były z 5 cz. Hp - "Zakonu Feniksa"

    Cytat - "Miłość jest pierwsza wśród nieśmiertelnych rzeczy"

    Kontakt - GG;39954944 e-mail: pannacrystal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wciąż jesteś w szablonowym świecie ;).
    Pzdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te Twoje szablony :d

    1. Hasło : Follow your dream.
    2. Adres bloga : http://allex096.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Blog o kolorach miętowych / turkusowych , 3 kolumnowy , rogi w notkach zaokrąglone . Nagłówek zlewający się z tłem ;)
    4. Ewentualne zdjęcia : Wyślę na email / gg.
    5. Ewentualne cytaty : Nigdy nie możesz popełnić tego samego błędu dwa razy, ponieważ za drugim razem to nie będzie błąd a Twój wybór.
    6. Inne uwagi : -
    7. e-mail : allex096@gmail.com
    GG : 1465255

    Dziękuję ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jest nieprawidłowe, odsyłam do ponownego przeczytania regulaminu, tym razem bardzo uważnie, każdy podpunkt, tam znajdziesz hasło ;D

      Usuń
    2. Czyli hasło to : przegniłe, ostrze śmierci.
      przepraszam za błąd. ;-)

      Usuń
  7. Meester! <3
    Hathaway! <3
    Kocham je! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są genialne, nawet mam gdzieś zaczęty szablon z Meester, muszę go poszukać!

      Usuń
    2. Noo, to już do roboty kocham Leighton Meester <3 ^^

      Usuń
  8. Ha! Wreszcie wszystkie moje ulubione szabloniarki na jednej szabloniarni ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już ostatnio składałam zamówienie, ale nie zostało ono przyjęte, gdyż Jill miała już full zamówień. Mogłabym ponowić zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy do kogo, jeśli do mnie to pewnie ;D.

      Usuń
    2. Jako iż Jill bardzo zajęta, to chętnie skorzystam z twojej oferty! :D
      Mam kopiować zamówienie? Jest pod poprzednim postem wszystko. :)

      No i z góry Ci baaardzo dziękuję! ♥
      Będę ogrooomnie wdzięczna! ♥

      Usuń
    3. Tak, było by lepiej, gdybyś skopiowała ;D

      Usuń
    4. Dobrze, tylko uwaga, bo długie! :P

      Usuń
    5. A teraz chciałabym przejść do zamówienia (dokładnie zapoznałam się z regulaminem):
      1. HASŁO: Przegniłe, ostrze śmierci.
      2. ADRES BLOGA: marrymeharrystyles.blogspot.com/
      3. KONCEPCJA: Chciałabym, aby szablon dotyczył One Direction.
      4. EWENTUALNE ZDJĘCIA: Prosiłabym, aby Harry Styles był na pierwszym planie, a za nim reszta zespołu.
      ~ jeśli chodzi o Harry'ego - http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/One-Direction-Fabulous-Wallpaper-one-direction-32325073-1366-768.jpg
      ~ jeśli chodzi o resztę zespołu - http://popcrush.com/files/2012/09/1dFabulous7.jpg
      Na tych zdjęciach jest kolorystyka biało-czarna, ale podobają mi się również (a właściwie, to bardziej) kolorowe zdjęcia takie jak:
      ~ http://i.pinger.pl/pgr203/dc090df3000048db4fcfaa1d/-one-direction-28025443-800-600.jpg
      ~ http://thumbs.eska.pl/common/7/0/s/705398sU4H.jpg/ru-0-r-640,0-n-705398sU4H_one_direction.jpg
      Jest wiele fajnych kolorowych zdjęć promujących teledysk do "Live while we're young", a te zdjęcia pasowałyby do tytułu...
      Aczkolwiek jestem przekonana, iż jakiekolwiek zdjęcia być użyła, szablon z pewnością mi się spodoba! ♥
      5. EWENTUALNY CYTAT: Mogłoby być "And live while we're young!", ale jeśli uznasz, że źle to będzie wyglądało, to z pewnością będziesz miała rację! :)
      6. INNE UWAGI: Podoba mi się rozmieszczenie na tym blogu - http://czas-hogwartu.blogspot.com/, gdyż również chciałabym, aby miejsce na posty było szerokie, a strony w pasku bocznym. :)
      7. KONTAKT: duczka1997@gmail.com oraz GG: 17399839

      Usuń
    6. A co do punktu 6, to zrób jak uważasz. :)
      W pełni ci ufam! ♥

      Usuń
  10. Cudne szablony;)
    1.HASŁO: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2.ADRES BLOGA: http://silent--love.blogspot.com/
    3.KONCEPCJA: Kolorystyka w sumie taka trochę mroczna xd. Czyli granatowy i czarny. Układ prawokolumnowy.
    4. EWENTUALNE ZDJĘCIA:
    http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbo=d&biw=1280&bih=647&tbm=isch&tbnid=UPHdl78Tvl-NKM:&imgrefurl=http://yukirayu.tumblr.com/about-jyun&docid=tfXU8ynrEIlZZM&imgurl=http://static.tumblr.com/xnihu3e/5Bsmac6vr/affd59215fc011dfb51b000b2f3ed30f.jpg&w=960&h=854&ei=pSgAUcXVNquN4gTr0oGIDA&zoom=1&iact=rc&dur=1&sig=110513706789362752002&page=1&tbnh=144&tbnw=164&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0,i:81&tx=80&ty=246
    5.EWENTUALNY CYTAT: "Jedni się rodzą dla radości, drudzy dla mroku i ciemności" William Blake
    6. INNE UWAGI: ------------
    7.KONTAKT: mail: blackgir3214@gmail.com / GG: 43089302
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przepraszam,że dopiero teraz, ale jak nie będzie to problemem, to proszę, aby szablon był nieruchomy:)

      Usuń
  11. Nie, no szablony masz bardzo fajne. :P Mnie urzekł 275, bo sama uwielbiam rude dziewczyny. ;3 Ale reszta też ładna, widać, że masz do tego smykałkę, ale co ja się będę wypowiadać, nie robię szablonów, ani nic. ;)
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może się wypowiadać, liczy się dla mnie każdego opinia. :)

      Usuń
  12. Szablony są bardzo fajne i podobają mi się, i mam nadzieję, że zaklimatyzujesz się na blogu i NAS nie opuścisz, nie tylko szabloniarek, ale nas, zakochanych w Waszych pracach ;)

    Twój nick kojarzy mi się z taką jedną oceniającą, ale nie pamiętam z jakiej ocenialni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam oceniającą właśnie na http://www.ocenialna-blogow.blogspot.com/, więc może ze mną Ci się kojarzy. :)

      Usuń
    2. Taaaa...
      Ty oceniałaś bloga Ireny Adlerowej?
      Bo nawet na loremipsum o Tobie wspomnieli ^.^

      Usuń
    3. Nie mam pamięci do adresów, ale wątpię żeby chodziło o mnie, a właściwie za nim zrezygnowałam miałam chyba ten blog jeszcze nie oceniony. Więc to na pewno nie ja ^^.

      Usuń
    4. Przed chwilą znalazłam...http://loremipsum.boo.pl/index.php?PHPSESSID=4ev0hate93cv31c74uehnduucofhqtka&topic=199.msg3546#msg3546,to chyba ja, ale ja zanim oceniłam jej bloga, to odeszłam. Nie rozumiem o jakie klątwy chodzi, ale no cóż. :D

      Usuń
  13. Ja Cię ukatrupię! Normalnie gołymi rękami uduszę za opuszczenie szablolandu!
    Oczywiście żartuję. Strasznie się cieszę, że można Cię znaleźć na jakiejś innej szabloniarni, bo Twoje prace są naprawdę niesamowite (wiem, co mówię, bo sama miałam i trochę jeszcze mam do czynienia z programami graficznymi i szablonami :D więc się nie kłóć!) Co do szablonów to bardzo mi się podobają i już jeden pobrałam na bloga http://iluzja-zla.blogspot.com

    Poza tym zaczęłam czytać Twoje opowiadanie! Jest świetne i niebawem możesz spodziewać się mojego komentarza ;)

    Pozdrawiam ciepło i życzę udanej pracy na nowym blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ci los -.- Spóźniałam się z tym piekielnym zamówieniem xD

      Usuń
  14. Fascynujące, doprawdy: a ponoć nabór na szabloniarki był zamknięty, a tu wciąż nowe nabytki... I to się chwali! Jak tak dalej pójdzie to strona będzie zupełnie tętniła życiem i ciężko będzie za tym wszystkim nadążać! Ale to pozytywy, same pozytywy! :D Także witamy z radością (w sumie kim aja jestem, żeby witać? O.o) Niemniej bardzo się cieszę :)
    Co do szablonów: już mi się podobasz! Kobieta na szablonie przypomina mi aktorkę z jednego z moich ulubionych filmów, choć w sumie nie jest do niej podobna praktycznie wcale xD I pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ta boczna kolumna, a na jej tle uroczy zegarek! Fajne to takie ^^ Nie no, szablon cholernie mi się podoba: i ta kolorystyka, i to, że nie ma pełno nie wiadomo jakich rzeczy: wszystko jest... stonowane. Magia...
    275... myślałam, że ta pani ma czarne oczy! Ale tak całkiem, razem z białkami... szkoda, że to tylko przywidzenie xD zaleciało romantyzmem. szablon uroczy i kojarzy mi się z walentynkami. Do historii o miłości wydaje się być idealny.
    Kolejny uroczy szablon: 276. Słodko. Czyli nie dla mnie xD
    277 i znowu kobieta. I zegarek xD Nic nowego, to w sumie źle. Szablony są wykonane bardzo ładnie i widać, że masz talent, ale cóż tego, jak nie ma tu nic nowego? wciąż jedna i ta sama tematyka. Pewnie z zamówieniami będzie inaczej,a wtedy dopiero zobaczymy, jak to z tobą jest ^^
    Wyybacz mi, ale jestem zła na moją klasę ;/ Powiem tak: człowiek chce im pomóc, a ci jeszcze się za to na ciebie wściekają ;/
    Ok, to ja czekam na kolejne porcje szablonów i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, wiem, że szablony są podobne, ale tak wyszło! Kocham zegarki, jestem uzależniona xD. Dlatego musiałam je wcisnąć. Postaram się, aby następnym razem było coś innego :D!
      Ściskam :D

      Usuń
    2. Kochasz zegarki? Jill kocha pioruny, ty zegarki... ciekawie się robi! :D Ale na to bym w sumie nie wpadła, to jest bardzo ciekawe ^^ No cóż, ważne, że szablony są naprawdę piękne, poza tym tak jak mówiłam: jesteś teraz niemal uzależniona od innych i ich zamówień, tak więc nie mogę się doczekać, aż nam pokażesz swoje wykonane zamówienia :)

      Usuń
    3. Tak, tak, kocham zegarki, moje ulubione dodatki. Przyszło trochę zamówień, więc spodziewaj się mnie niedługo ^^.

      Usuń
    4. Widzę właśnie: daj palec, a wezmą całą rękę :D Jesteś rozchwytywana, przyzwyczajaj się :D

      Usuń
  15. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres: http://wampirek-kyuketsuki.blogspot.com
    Koncepcja: Blog poświęcony jest wampirom. Chciałabym żebyś przedstawiła dziewczynkę o długich, czarnych włosach, piwnych oczach i bladej cerze. Resztę zostawiam w Twoich rękach.
    Cytat: "Szukając światła w mroku, u bram nadziei okalających ciemność świata, znalazłam jasność poranka. "
    Kontakt: Darula98@wp.pl
    GG: 34457866
    Ale proszę mnie powiadomić na gadu o wszytskim albo jak będziesz się chciała czegoś więcej dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem niepocieszona, bo mój komentarz z zamówieniem się nie opublikował i ktoś zdążył złożyć już następne :<
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! :D Naprawdę, zwłaszcza z Anne :)
    Weny życzę dużo ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) . Potrzebowałabym szablonu do FanFicku o Catonie z Igrzysk Śmierci

    Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres: http://cato-born-to-die.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym zdjęcie Catona (na pierwszym planie) oraz Clove (gdzieś na drugim). Co do kolorystyki, to chyba fajne byłyby różne odcienie szarości ( chyba, że masz lepszy pomysł :) ).
    Ewentualne zdjęcia: daje linki do kilku zdjęć, które mi się podobają. Zamieść te, które wg. ciebie będą pasować ;)
    http://www.fanpop.com/clubs/ladyemzy16/images/32537840/title/alexander-ludwig-cato-hunger-games-photo
    http://www.fanpop.com/clubs/the-hunger-games/images/30623016/title/cato-photo
    http://www.lazygirls.info/Isabelle_Fuhrman/Isabelle_Fuhrman_RTQ0kFs
    http://thehungergames.wikia.com/wiki/File:The-Hunger-Games-Isabelle-Fuhrman-as-Clove.jpg
    Ewentualny cytat:oczywiście tytuł ( Cato: Born to die ) oraz koniecznie cytat "Choose your last words, this is your last time. Cause you and I, we were born to die."
    Kontakt: super.alice.98.pl@gmail.com

    Mam nadzieję, że zgodzisz się wykonać to zlecenie. Już ileś razy odrzucano moje zamówienia, a ten szablon jest mi bardzo potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś siódma...ach, zdecydowałam, że wykonam więcej zamówień, więc przyjmę Cię ;)

      Usuń
    2. a tak orientacyjnie, to na kiedy się moge spodziewać tego szablonu? (oczywiście nie poganiam ;) )

      Usuń
  19. No to składam zamówienie.
    HASŁO: Przegniłe, ostrze śmierci
    ADRES BLOGA: http://fremione-ujawniona-milosc.blogspot.com/
    KOMCEPCJA: coś takiego http://i45.tinypic.com/fm2hck.png (chyba nawet Ty to robiłaś XD) Tylko że cały szablon (nagłówek + tło)
    CYTAT: Skrywana miłość czekająca na ujawnienie (gdzieś w rogu nie dużymi literami)
    GG: 46009849
    poczta: clariecollins@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ósma, dobra, przyjmuję i tak nie mam co robić :D

      Usuń
    2. :D Dla mnie to dobrze :D

      Usuń
  20. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres: http://dramione-lovers.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Na blogu piszę swój fanfick o Harry'm Potterze, a dokładniej o tematyce Dramione jak widać. Chciałabym, żeby blog wyglądał raczej delikatnie, najlepiej żeby utrzymany był w kolorze szarości.
    4. Zdjęcia: Nie mam dokładnych zastrzeżeń, ale chciałabym, żeby byli ukazani już jako dorośli. Jedyne zastrzeżenie, to proszę, żeby Emma Watson miała długie włosy.
    5: Cytat: Nie potrzebny jest żaden. Co najwyżej nazwa bloga, ale takiej konieczności też nie widzę.
    6. Uwagi: Nie mam.
    7. gg: 10026596

    OdpowiedzUsuń
  21. 9, ostatnie zamówienie, które przyjmę :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I znów się nie załapię.. -.- Boże.. Już na twojej dawnej szablonarni próbowałam i akurat przed moim zamówieniem zamknęłaś :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Hasło : Differnt Love
    blog : zmierzch-new-start.blogspot.com
    Koncepcja..
    A więc chciałabym , aby szablon był trójkolumnowy... z Paskiem do stron umieszczonym na górze ( nie daj boże z boku ) Kolorystyka raczej ciemna , ale możesz wybrać kolory..
    Zdjęcia..
    http://25.media.tumblr.com/f42431c96ad80ec33bd9fa074f47f819/tumblr_mh4jjltEnn1rw07v5o1_500.png
    http://collider.com/wp-content/uploads/max-irons-image.jpg
    Koniecznie musi być ten cytat " Miłość jest jak wiatr , nie widzisz jej lecz czujesz "
    Możesz dodać coś od siebie , oczywiście się nie pogniewam :)
    Kontakt : zmierzchomanka535@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że zrobisz mój szablon :)
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale już się nie załapiesz :(. Mam nadzieję, że w następnej notce będziesz szybsza :).

      Usuń
  24. Weasleyowa! Mój miszczu <3 Cieszę się, że jesteś tutaj. Szkoda, że Szabloland odpadł, no, ale na ZS Twój talent się nie zmarnuje! Szablony są świetne. Ten z Rudą jest na tyle genialny, że chyba zrobię bloga o Lily i go wykorzystam *-* Ten pierwszy jest fajny, urzekły mnie kolory. Natomiast ostatni wymiata, i tyle! Więc wiesz, masz u mnie fankę forever :D
    Gorące uściski i powodzenia na stażu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, ja Cię także ściskam i dziękuję :DD

      Usuń
  25. Witamy, witamy!
    Wybacz, że tak późno, zawsze mi coś przeszkadzało w skomentowaniu notki. Ehem, no nie ważne... ważne jest to, iż szablony są NIESAMOWITE. Moim faworytem jest pierwsza praca. Patrzę, patrzę i szczęka mi opada :D Bardzo fajne zdjęcie, tekstury wszystko! Nie wiem, jak Ci się udało tak przerobić jej włosy, ale wygląda to cudnie! Zdecydowanie i ostatecznie - zakochałam się :D
    W drugim szablonie baaardzo podoba mi się kolorystyka. Wyrazista, a jednak miła dla oka - marzenie każdej graficzki :) Brakuje mi jakiś zapełniaczy obok, ale w sumie... tak też jest pięknie :)
    Trzecia praca również jest ładna, ale mi szczególnie do gustu przypadła czwóreczka. Ja nie wiem, jak Ty to robisz, iż każdy szablon ma taką cudowną kolorystykę. Jako twoja "szefowa" protestuję! Też bym chciała tak umieć :D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych tak wspaniałych szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bez przesady, ja tam nie widzę tak dobrze tego :D. Tak czy owak, dziękuję, pozdrawiam i także życzę wspaniałych szablonów :).

      Usuń
  26. Moja kochana Weasleyowa powróciła, i to w jakim stylu!

    Te szablony są boskie, na prawdę. Zresztą, jak zwykle!

    Nawet nie wiem który lepszy; każdy ładniejszy od poprzedniego.

    W sumie...Smutno mi, że zamknęłaś swoją szabloniarnie, ale cieszę się, że nie zakończyłaś całkowicie swojej działalności.

    Nawet jak wszyscy będą przeciwko Tobie, pamiętaj, że dla mnie zawsze będziesz najlepszą szabloniarką na całym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojojoj, dziękuję, cieszę się, że nadal komentujesz moje szablony, zawsze to wspomaga mi w pracy ^^.

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHAM CIĘ, ŻE ROBISZ SZABLONY !
    Można już u ciebie zamawiać .?

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubisz bliźniaków... Ja lubie ciebie :D Nie no a tak na serio to twoje szablony są cud miód :D Widziałam na twoim blogu, jakie masz cudeńko, chodzi mi o ten z opowiadanie. Zachwyciłam się. Jest taki...słodki, ale bez przesady i oczywiście tematyczny oraz trochę tajemniczy i Gryfindorowy... :D
    oczywiście te równiez są śliczne!Najbardziej mi się podoba Trzeci, ale drugi też nie jest gorszy, ale.. lepszy trzeci :D Inne tez bardzo ładne są ale chyba po prostu nie w moim stylu... :D Chociaż, chyba wszystkie są jkoś tam podobne, bo robiłas je ty i w sumie w dwóch jest ta sama kolorystyka.. ale... :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń