g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.01.2013

[278-287] Bez gadania

Jak zresztą widać po tytule, dzisiaj gadania nie będzie.

zamówienie dla chwila-ulotna


zamówienie dla mylovetakeyouhigher




zamówienie dla w-otchlani-czasu


zamówienie dla wampirek-kyuketsuki




zamówienie dla opowiadania-luana-slash








Nie zdążyłam skonsultować wszystkich zamówień z zamawiającymi przez gadu-gadu, więc w razie gdyby szablon nie spełniał oczekiwać, wystarczy dać znać, będę poprawiać.

Trzymajcie się ciepło!

38 komentarzy:

  1. Jej, śliczne szablony! Najbardziej podoba mi się 286 z Emmą Watson ; DD.
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 286 jest również moim ulubionym z tej notki =)

      Usuń
  2. Ohayo :D
    Wszystkie szablony jak dla mnie sią świetne, lecz najbardziej do gustu przypadły mi 283 i 287, są najlepsze <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 283 właściwie robiłam na zamówienie, jak już skończyłam, zorientowałam się, że zamawiająca nie spełnia wszystkich wymagań z regulaminu, więc wrzuciłam jako szablon wolny =)

      287 darzę za to sympatią, robiony wprawdzie na jedno kopyto z 286, ale uważam, że oba wyszły dość fajnie.

      Usuń
  3. mój ulubiony z wampirką. :D
    Podzrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nim miałam akurat trochę problemów, ale koniec końców mi się podoba. Mam nadzieję, że jego użytkowniczka także będzie zadowolona.

      Usuń
  4. 286 jest mega! *.* ale 284 też jest niczego sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że 286 jest fajny. Aż mnie korci, żeby założyć jakiegoś bloga o Hermionie. ^^

      Usuń
  5. Ja kocham 281, 286 i 287, szczególnie! :D I tak wszystkie są super ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 281 robiło mi się bardzo przyjemnie, ta dziewczyna jest prześliczna! A dwa ostatnie to faworyty, delikatne ale bardzo mi się podobają.

      Usuń
  6. Hej Sandra czy mogłabyś mi w czymś pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, słucham, o co chodzi? =)

      Usuń
    2. Czy mogłabyś do mnie na gadu napisać będzie mi się lepiej pisało z Tb i ci tłumaczyło. ?? 34457866

      Usuń
    3. Wiadomość poszła, zobacz czy nie masz przypadkiem włączonej funkcji "nie pokazuj wiadomości od nieznajomych". =)

      Usuń
  7. Łoj, faktycznie czas cię goni, ale cóż, nie jedyna tak masz (chociaż ja już zaczynam ferie <3 ) Tak czy siak najważniejsze jest to, że szablony są, reszta nie ma aż tak wielkiego znaczenia.
    278 - klimatem rozstania mi powiało. Generalnie miłość, plaża, zachód słońca, on i ona... mylę się? :D Bardzo ładnie to wygląda, zwłaszcza ta 'ramka' ze stronami - ładnie uwypukla część tekstu i... obrazków na górze :D
    279 - patrzę i myślę - Justin Bieber! :O I w sumie teraz nie wiem, czy to on czy nie on. Mniejsza: szablon o mniej więcej podobnej tematyce widzę: miłość, ale zamiast plaży park, noc, ławeczka, śmiechy chichy i ach, jakie to romantyczne. I tak dalej xD A nie, czekaj... to kino chyba jest :D Znowu mniejsza. Mimo czerni szablon ten nie jest absolutnie ponury, raczej... odrobinkę tajemniczy. Chwali się, chwali!
    280... między prawą a lewą stroną jest ogromna różnica i w sumie nie wiem, co o tym myśleć. O tematyce się nie wypowiadam, bo znowu taka sama xD W sumie nawet ładnie to wygląda. Ale więcej nie powiem, bo nie wiem co.
    Na początku myślałam, że kobieta z 281 to wiedźma i już miałam się ucieszyć :D Ale nie, znowu miłość. Niemniej szablon jest bardzo ładnie wykonany, podoba mi się w nim kolorystyka.
    Hah, 282 jest po prostu świetny, tylko czy oby ta prawa część nie jest zbyt szeroka? I szkoda, że nie widać jak wygląda pole tekstowe. Ale szablon cholernie mi się podoba! :D
    283 i imprezki ^^ No w końcu idzie o Miasto Aniołów (ciekawe z której strony jego mieszkańcy to janioły xD. szkoda, że cienie na tle nie są prawdziwe, ale i tak efekt jest bardzo ciekawy :D Ogólnie szablon świetny c:
    O TAK!!! 284 JEST PRZEPIĘKNY! Nareszcie w tej notce znalazło się coś odpowiadającego mojemu gustowi :D zamek, góry i noc. I ja dziękuję, dla mnie starczy! <3 No i stworzyłaś bardzo ciekawy efekt: zdawać by się mogło, że tekst jest ukryty w chmurach, a ponad nimi znajduje się zupełnie obce, nieznane królestwo! Te klejące się pary też mogą być :D Ojj oki oki, mam faworyta ^^
    285 - No Emma mnie tutaj przeraziła :D (bo to jest Emma, prawda?... xd) Czyżby Pan obok ją zdradził? ;> Nie wiem, ale szablon jest po prostu świetny: ponury, tajemniczy... choć i tak najlepszy jest ten akcent po lewej stronie :)
    286 jest po prostu piękny! Przepiękne tło dla ramek, przepiękne tło w postaci Hogwartu i przepiękna Emma po prawej! Ejj, ja jestem zachwycona, to jest wprost genialne! <3 Ale faworyt pozostaje ten sam.
    AJAJAJAJA!!! Zmieniam faworyta. Jest nim ostatni szablon z numerem 287: no matko boska, do stu diabłów, amen! Czyli tak, co widzę: zimny błękit, czarodziejkę. Idąc przez śnieg, powiedzmy zimową pustynię. Podróżuje i mało zaraz tam nie zamarznie. Ej, to jest tak genialny szablon, że ja już po prostu nie wiem, co o nim powiedzieć. Kocham, no kurczę, po prostu kocham Cię za ten szablon! <333
    Ok, dość mojego narzekania, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 285 to była dłuuuga praca, zdjęcie Emmy - tak, to Emma! - było średniej jakości, do tego bez koloru, więc ciężko mi było coś tutaj wymyślić. Później cała lewa strona została mi pusta i naszukałam się chyba godzinę zanim znalazłam coś, żeby tam wsadzić. 286 i 287 są moimi ulubionymi, w przypadku tego ostatniego jednak bardziej podobała mi się wersja pierwsza - na górze znajdowało się jeszcze fajne, niebieskie rozsuwane menu, którego jednak nie wrzuciłam, bo pobierający mogliby z nim mieć trochę problemów.

      Usuń
  8. Dziękuję, mój szablon jest cudowny <3

    Bardzo podoba mi się także 286 i 285. Pomijając sam fakt, że to Emma, a ona jest wprost śliczna, to szablony są takie inne. Pozytywnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za szablon, który zamówiłam to ten 284. Jest genialny. Ten księżyc niby zwiastujący spokój, harmonię, trochę chmur, tak jakby nadciągały kłopoty, pary, pałac... Zachwycam się nim i składam ukłony. :** Aż żałuję, że nowe opowiadanie z tym szablonem pojawi się dopiero gdzieś za 9 tygodni, kiedy skończę obecne.

    Pozostałe szablony są fantastyczne, szczególnie przypadł mi do gustu 287.

    I jeszcze raz dziękuję.

    Z regulaminu wiem, że nie mogę złożyć nowego zamówienia, ale jakby była taka potrzeba, powiedzmy za 3 miesiące, to można pobrać jakiś wolny szablon na inny blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie tego szablonu było dla mnie czystą przyjemnością. =) A szablon wolny można pobrać zawsze.

      Usuń
  10. Hej. Macie bardzo fajny blog, i robicie super szablony. Wiele blogów nie podjęło się takiego zadania, jakie ja przed nimi stawiam. Ale myślę, że wam się uda.
    1. Hasło - Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres : http://hogwartimy.blogspot.com/
    3. Koncepcja. : trzy ładne dziewczyny. Jedna ciemna blondynka z brązowymi oczami, druga ruda z niebieskimi oczami, a trzecia brunetka z niebieskimi. Do tego chłopaki - Fred i George Weasley i blondyn z brązowymi oczami. W tle Hogwart.
    4. nie mam.
    5. Podpisać imionami. Ruda to Rosealie, Blondynka to Valentina, A brunetNa Madeline. Brunet to Jack. Na samej górze cytat ,, Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać ''.
    6. Akcja dzieje się w Więzien Azkabanu. RUDA NIE MA PIEGÓW.
    7.e-MAIL rudziaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale pod tym postem nie przyjmuję żadnych zamówień.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 287 Jest najlepszy... Zakochałam się beznadziejnie w jego prostocie *.* Ahh... Tak czarodziejka w tle śniegu... Padłam przed nią na kolana x.x A kiedy będzie można zamawiać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda mi się zaliczyć resztę egzaminów w pierwszym terminie, to za niespełna dwa tygodnie. Jeśli nie... trudno stwierdzić. =)

      Usuń
  13. Super szablony ♥ 278 jest fantastyczny ♥ Spodobał mi się też 281 ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam czy mogę zamówić Sandra u ciebie szablon?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, doczytałam, że pod tym postem nie przyjmujesz zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sesji zapraszam, obecnie... no niestety, nie wyrobię się. =)

      Usuń
  16. Witamy, jesteśmy blogiem grupowym i potrzebujemy szablonu. Twoje szablony podobają nam się najbardziej więc chcemy, abyś jeden nam wykonała : D

    hasło: przegniłe, ostrze śmierci.
    adres bloga: www.city-of-sex.blogspot.com
    koncepcja: chcemy ciemne kolory, na nagłówku jakiś przystojnych panów, modelów, homoseksualistów byle nie kobiety.
    Nie posiadamy żadnych ciekawych zdjęć.
    Ale po proszę cytat w nagłówku: "Witamy w San Diego. Miasto, które budzi się nocą."
    kontakt z nami poprzez maila: zgnilybanan@gmail.com i GG : 44876436

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale pod tym postem nie przyjmuję zamówień.

      Usuń
  17. Jakbym chciała się zgłosić na tego bloga jako stażystka to na e-maila Jill, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale skierowałabym się najpierw na GG z zapytaniem czy możesz wysłać zgłoszenie, ponieważ oficjalnie nabór został już zamknięty. =)

      Usuń
  18. Hasło: przegniłe, ostrze śmieci
    Adres bloga: http://najpiekniejsza-opowiesc-o-lily.blogspot.com/
    Koncepcja: Coś związanego z Lily Evans i Jamesem Potterem, może Hogwartem, Zakazanym Lasem itd.
    Uwagi: Jeśli by się wam to ładnie zgrało to możecie dodać napis "Najpiękniejsza opowieść o romantycznej miłości Lily Evans i Jamesa Pottera"
    Kontakt: quillseeker9646@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żalem, bo z żalem, widząc moją ukochaną Evans, muszę poinformować solidarnie jak wszystkich powyżej, że zamówień pod tym postem nie przyjmuję.

      Usuń
  19. Łoooł Sandra, jakie piękne szablony widzę! Szczególnie podoba mi się 282 - na blogu wygląda oszałamiająco! Taki mylogowy troszkę, prawda? ; ) Jest MEGA po prostu! Nie miałabyś nic przeciwko, jakbym go pobrała i spróbowała rozkminić, jak Ty to wszystko ustawiłaś?
    Co do reszty szablonów, to moimi faworytami są również 286, 281, 278. Wszystkie są wyjątkowe i bardzo ładnie zrobione - nie potrafię stwierdzić, który jest najlepszy.
    Jeszcze słówko o Biberze, bo wciąż jestem w szoku, ze można zrobić z nim coś ciekawego! Jesteś czarodziejką, Sandro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 286 ma magiczne właściwości, wisi na moim blogu i dosłownie nie mogę się od niego oderwać! 278 to też jeden z moich ulubieńców.

      Co do 282 - fakt, odrobinę mylogowy. Pobieraj, ustawienie tego to akurat banał, zobaczysz. =)

      Usuń