g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.01.2013

[299-302] Komarek

Hej hej! Oto ja, Mosquito, inaczej komarek. Jestem nową stażystką. Dużo nas ostatnio, prawda? :D Nie robię jeszcze tak cudownych szablonów jak reszta dziewczyn, jednak sprawia mi to przyjemność, więc postanowiłam spróbować swoich sił. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje szablony i w końcu się do mnie przyzwyczaicie. ;) Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam, gdy Jill napisała, że zostałam tutaj stażystką! Chcę jak najlepiej wykorzystać tę szansę. Nie przedłużając, wstawiam pierwsze szablony.





Gwen! <3 A szablon nie jest najgorszy. ^^

Mój faworyt z tej notki. Bardzo mi się podoba, a poza tym uwielbiam tę aktorkę! 

~
W związku z tym, że po raz pierwszy jestem członkiem szabloniarni i nigdy nie wykonywałam zamówień, przyjmę tylko 1 zamówienie, które sama sobie wybiorę. ;) Jeśli ktoś w ogóle będzie miał ochotę. :D

Edit!
Chciałam dodać, że wykonuje szablony tylko w takim układzie jak szablony z tej notki. 

Edit 2
Przyjmuję zamówienie Fire. ;)

41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy serdecznie nową szabloniarkę na Zaczarowanych ;)! Kolejna utalentowana dziewczyna, robi się naprawdę ciekawie ^^. Co do szablonów, wszystkie są śliczne *.* Najbardziej urzekł mnie; 300 i 302. Mają w sobie to "coś". ; DD Nie przedłużając, życzę kolejnych udanych prac.
    Pozdrawiam ciepło ;*
    Crystal. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ;) szablony takie "eleganckie" ;) życzę krótkiego stażu i bycia pełnoprawną szabloniarką zaraz ;) z tkaimi szablonami to zajdziesz daleko ;) fjany ten układ ;) Tyle oczek lol ;) komarze, trzymaj się

    ~Seszen

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablony są śliczne, szczególnie podoba mi się pierwszy.
    Moje zamówienie:
    1. Lądując w świecie demonów, zabieram.
    2. http://ona-i-on-niebo-i-grom.blogspot.com/
    3. a. - Nagłówek: Prosiłabym o kilka zdjęć Avril Lavigne i Dulce Maria. Jeśli postanowisz je podpisać to proszę o Avril Potter i Lily Evans.
    b. - Tło: Tu zdam się na Ciebie 
    c. - Kolorystyka: Tu znów zdam się na twój gust, lecz proszę o wesołe kolory.
    4. Nie mam.
    5. „ Jeśli mówisz o miłości, mów szeptem” – William Shakespeare
    6. Nie mam.
    7. claoodia5@wp.pl,
    • GG: 46139496

    OdpowiedzUsuń
  5. Komarek? :D Czemu Komarek? :D No i w sumie przywitać by się wypadało: radujmy się, Mosquito do nas dołączyła! Witamy witamy ^^ A skąd taki a nie inny pseudonim? ;> Bo bardzo ciekawy, nie powiem C: Poza tym nie wierzę ci, że nie robisz tak wspaniałych szablonów jak reszta: skromność się włącza, co? :D Zresztą zaraz się zobaczy ^^ A że Was tu tak dużo to tylko na plus nam wszystkim wychodzi, tak myślę, więc chwali się ten stan, chwali! :D
    No ok, a teraz część-klucz, czyli szablony!
    W 299 w sumie szkoda, że im trochę czoła ucięłaś ;) Ale część 'kolumnowy/okienkowy' (jak zwał tak zwał xD) bardzo mi się podoba :D
    ŁAAAAAA!!! Mamy trzecią setkę! To co, pijemy? :D Szablon z tym wyjątkowym numerkiem jak najbardziej trafiony: zegarek pasuje, w końcu coś wybiło :D No i jakieś wygibasy widzę: świętować przecież trzeba, nie? xD Widzę, że masz charakterystyczny styl robienia szablonów, choć zobaczymy, co ujrzę dalej i czy utwierdzę się w tym przekonaniu.
    301 i podpis: szablon nie jest najgorszy?! A jaki ma być?! Milordzie! I faktycznie: styl absolutnie charakterystyczny! :D A to dlatego, że w tym czujesz się najlepiej, czy może są jakieś inne przyczyny? Niemniej szablon bardzo mi się podoba C:
    A, znam aktorkę! Nie znam nazwiska, bo nie pamiętam, ale gębę kojarzę :D Ten szablon jest zdecydowanie najładniejszy moim zdaniem, więc się zgadzamy :D No i zegarki, znowu zegarki... chyba lubisz ten dodatek, co? ;> Szablonik delikatny, nic dodać, nic ująć, choć nie w moim stylu, gdzie ja kocham czerń, mrok i fantasy :D Ale liczy się dobrze wykonana robota, a tutaj to zostało jak najbardziej spełnione ^^
    O, czyli tylko w tym swoim stylu będziesz wykonywała szablony? To fajnie, poznam cię od teraz na każdym szablonie, który gdziekolwiek ujrzę a będzie twój :D Tak czy siak raz jeszcze serdecznie witam i życzę długiego żywota na tej jakże przyjaznej i kochanej stronce!
    Czekam na kolejne twory z Waszej strony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że jak pisałam z Jill to ona napisała, że jest ich siedem i jakby była jedna osoba więcej to by się namieszalo i dlatego mam czekać na nabór, ale to jej blog i może ma rację, dlatego poczekam.

      Usuń
    2. Dziękuję za taki miły i szczery komentarz. Taak, w tym stylu czuję się najlepiej i taak lubię zegarki. :D A Mosquito dlatego, że na angielskim kiedyś miałam to słówko i straaasznie mi się spodobało. :D

      Usuń
    3. Lovvka, jak pisałaś do mnie, to Mos już była na blogu, wystarczyło spojrzeć choćby na listę z nickami całej załogi po lewej stronie.

      Usuń
    4. Ale przecież razem z Mos jest Was osiem, nie siedem o.o'

      Usuń
    5. A, nie, sorry, Fin nie szabloni ;D

      Usuń
    6. "szabloni"!
      Jakie pocieszne słowo :D

      Usuń
    7. Jaka konwersacja się zrobiła! xD

      Usuń
    8. Jill, wiem, pisałam, że wiem o zamknięciu naboru, ale tylko pokazałam ci moje prace byś może przemyślała czy mnie nie przyjąć, ale oczywiście poczekam :)

      Usuń
    9. „Nabór zamknięty.” - nabór jest zamknięty z tego widać w lewej kolumnie, więc nie wiem czemu się seplenisz? :D Możesz poczekać do następnego naboru - o ile taki nastąpi :D

      Usuń
    10. Ach, i nie chciałam nikogo obrazić! Broń Boże! ;) - Ombre.

      Usuń
    11. Wiem, po prostu tak szybko się zorientowałam, że, aż mózg mnie boli -.-
      Oczywiście poczekam na nabór, bo co innego skoro tak pozwala na kolana mój wzrok :)

      Usuń
  6. Ha, ja cię Komarku znam i to bardzo dobrze^^ Czekałam tej twojej notki powitalnej i jest! Piękne wyszły ci te szablony, po prostu cud, miód i orzeszki.
    Najbardziej podoba mi się ten ostatni. Ma w sobie to przyciągające coś.
    Powodzenia i obyś pomyślnie przeszła staż^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, i zdążyłam. Och, mnie nie obchodzi jaki układ szablonu, wystarczy że będzie :)
    Hasło: Lądując w świecie demonów zabieram (innego nie znalazłam)
    Adres: pomiedzy-dwoma-zywiolami.blogspot.com
    Pomysł: To kolory taki niebieski i szary, ale więcej zielonomodrego bo szary to tylko takie wypelnienie. To jakiś księżyc, Bella Swan (aktorka Kristen Stewart) pomiędzy Edwardem (aktor Robert Pattinson) a Jacob'em (aktor Taylor Lautner), gdzieś jakieś wilki. Chyba rozumiesz? Ach i gdybyś mogła, to jakiś stary jeszcze zegar. Sorry kochana że nie daję zdjęć, ale nie mam mozliwości :(
    Napis na belce: " Między Lodem a ogniem stoje bezbronna ja..."
    Co do szablonów to najbardziej podoba mi się ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, Mos, notka piękna, coś czuję, że nasza współpraca będzie długa i owocna! :)
    Najbardziej podoba mi się ostatni szablon, czyli ten z naboru. Dobra kolorystyka, wysoka jakość zdjęć, ciekawe tło - bajka! :)
    W 301 zdjęcia są ładnie połączone, ale tło zupełnie mi nie pasuje. Mogłabyś równiez w inny sposób dodać napis :)
    Szablon 300 to jak dla mnie numer 2 tej notki. Jedynym mankamentem jest napis - w tej kwestii musisz jeszcze troszkę popracować :)
    Co do 299, to nie wiem, co o nim myśleć. Nie lubię tej aktorki, włosy trochę za mocno jej zmyłaś no i ta kolorystyka...trochę wojskowa, prawda? :D
    Robisz dobre prace, widać, że masz talent. Myślę jednak, ze powinnaś bardziej kombinować - może jakieś tekturki albo koloryzacje? W każdym razie jestem święcie przekonana, że zawojujesz świat grafiki. Proszę państwa, rośnie nam tu nowa gwiazda! ; )
    Pozdrawiam cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy szablon mnie zabił. Taki jest okropny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie rodzi się mistrzem, droga Deneve. Może nasze następne notki przypadną Ci do gustu ; )

      Usuń
    2. Chciałabym w to wierzyć...

      Usuń
    3. Nigdy nie wiadomo, może uda nam się Ciebie zaskoczyć : ) Osobiście uważam, że Mos ma potencjał - ja na mojej pierwszej szabloniarnii robiłam 100000 razy gorsze szablony. Z notki na notkę będzie coraz lepiej.

      Usuń
  10. Cześć Komarku. Wiesz, że po hiszpańsku Mosquito również znaczy komarek? W każdym razie szablony są cudowne. Naprawdę widać, że masz talent, aż ci zazdroszczę. Czekam z niecierpliwością na nową notkę, wiem, że będzie jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie w załodze! ;)
    Ach&Och, z tej strony Ombre/Liarhell ‐ jak kto woli. ;) Czekałam na Twój post, byłam ciekawa jakie szablony robisz i w ogóle, marudziłam i marudziłam no i wreszcie się doczekałam. Skomentuję szablony i wszystko po kolei (w ogóle zauważyłam, że… mało komentuję posty dziewczyn, aż mi głupio), poprawię się obiecuję, huehue. :D Wiesz co Ci powiem? Nie przejmuj się złymi komentarzami, Ty się jeszcze wyrobisz dziewczyno! Zobaczysz nie będzie tak źle, najwyżej ja i Jill Ci pomożemy. Wiesz ja na początku robiłam o 10000 razy brzydsze prace, aż mi wstyd, heh, ale ja nie tu o tym, więc… nie przejmuj się. Jeszcze będziesz robić takie prace, że im szczęka opadnie, a co! ;)
    Zaczynam już komentować szablony, bo jak ja się rozgadam, to wyjdzie z tego litania nie do pokonania, w sumie… *_* Mniejsza XD.

    299 ‐ MeganFoxMeganFoxMeganFox jest przecudowna! Uwielbiam ją na szablonach, prawie wszystko z nią pasuje :D Szkoda, że na szablonie jest tak pusto ‐ niby koncepcja zapowiada się ładnie i w ogóle, ale troszkę hm… mogłabyś zmienić kolorystykę, dodać jakieś stocki, i textury, i byłoby wybornie :D Ach, no i cierpię, że nie dodałaś napisu! Tak jestem od nich uzależniona, ale cóż.. bywa :D
    300 ‐ jest dobrze! :D Chociaż jedynie co mnie razi to powtórzenia kreseczek dookoła tła postu i linków, trochę kombinacji a się wyrobisz :D I jest nawet napis ‐ ale moim zdaniem za duży, lecz to nic strasznego, sama miałam z nim problemy; chyba, aż za duże :C. ;) Modelka wydaje mi się piękną blondyneczką, a ja sama z natury jestem, więc masz dużego plusa! :D Jedynie ze stocków co tu nie pasuje to zegarek… dziwnie wielki mi się wydaje. Ogólnie to znów zabrakło mi tekstur :D
    301 ‐ Kochanie widzę znaczące postępy! :D Mi się wydaje, że taki jest, hm… brak mi słów szczerze powiedziawszy, ale na pewno nie jest już taki pusty jak tamte, z czego jestem wyraźnie zadowolona  Tło ‐ te kółeczka znaczy się troszkę mi nie pasują, ale widzę, że się starasz, więc nie jest źle ^^ Ale wszystko ładnie, choć napis i powtarzanie stocków mi z lekka nie pasuje :D
    302 ‐ oczarowałaś mnie! Zdecydowanie Twój najlepszy szablon, taki delikatny, ale też mający w sobie coś co przyciąga, omom! <3 Scarlett wyszła przepięknie, aż miło popatrzeć na ten szablon, hmm :D

    Ogólne podsumowanie; pracuj ciężko, a szczęki wszystkim opadną! Rób tak piękne prace, że każdy będzie Ci zazdrościł, ot co! :D Oczywiście nie przyjmij powyższych słów jako krytykę, a jedynie doradzanie ‐ sama nie jestem najlepsza w tym co robię. ;* Masz potencjał dziewczyno ^^

    Całuję i pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku to powiem, że chciałabym by moje zamówienie wykonała Jill, nie zdążyłam pod tamtym postem Jill, dlatego piszę to tu, myślę, że się nie obrazicie.
    1. Hasło: Lądując w świecie demonów zabieram
    2. Adres bloga: http://tragiczne-zycie.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chcę by to było coś w tym stylu: http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/342/b/d/szablon_158_by_zoe_by_zoe147-d5netca.jpg tylko, że mroczne.
    4. Ewentualne zdjęcia: nie posiadam, ale blog opowiada o dziewczynie, która jest złodziejem, nie ma takiego kolorowego życia, ma rude włosy.
    5. Ewentualny cytat: Niena­wiść choć za­bija resztki snu nie jest mi obca... Nie takimi dużymi literami, najlepiej odcieniu białego.
    6. Inne uwagi: Stocki poproszę z zegarkiem (czasem), ewentualnie z jakimś budynkiem, może jeszcze jakiś worek lub torba z pieniędzmi.
    7. Kontakt: e-mail: darkmelodyteen@gmail.com lub GG: 34959146

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Zoe już tu nie ma.

      Usuń
    2. Ale tak sobie myślę i chyba masz rację, nie wiem już kto ma to zrobić, dlatego chciałabym by Weasleyowa wykonała moje zamówienie, a jeśli nie będzie chciała go wykonać to szabloniarka, która chciałaby go wykonać tak to niech zrobi, q jeśli nikt nie będzie chciał to później się zgłosze lub gdzie indziej :)

      Usuń
  13. Kochane, zajrzyjcie do "wtajemniczonych" zostawiłam wiad dla Jill

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbia szablony w takim układzie :D A te są po prosty rewelacyjne :D
    Jednak najlepszym, moim zdaniem, z tej notki jest ostatni szablon :D Dziewczyna na mim ślicznie wygląda :D
    Mozna by wiedzieć, kto to jest ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) A dziewczyna na szablonie to Scarlett Johansson. :)

      Usuń
    2. Nmzc :D Masz talent, a takie coś trzeba chwalić ;*
      I pięknie dziękuje ;*

      Usuń
  15. Dobrze, przyznaję się, skopiowałam tą instrukcję. Przepraszam. Hejtujcie mnie teraz do woli, i tak nie mam nic na swoją obronę..
    Z resztą, sekrety blogspota chyba zostaną usunięte (za zgodą starej administratorki) bo nie mam czasu na dwie szabloniarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, ze będziemy Cię hejtować.

      Nie no proszę! Zachowujmy się jak ludzie, podobno jesteśmy cywilizowani.
      Chcieliśmy tylko tego ażebyś się przyznała.
      Jill napracowała się zapewne nad tą instrukcją i chodziło jej o to byś się przyznała. Ja osobiście nie znoszę kłamstwa gdy ewidentnie widać, że ktoś kłamie, a jednak upiera się, że nie, ale znów robię wywód.

      Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się to wyjaśnić, a wiesz o co nam chodziło?
      O głupi link do nas, że instrukcja Jill była inspiracją, że stąd ją wzięłaś...

      Usuń
    2. Avia powiedziała dokładnie to, co myślę. Pd siebie dodam tylko tyle, że kasowanie bloga bez żadnego słowa wyjaśnienia jest niepoważne. Jak już ktoś Cię przyłapał na kopiowaniu, to trzeba mieć chociaż tyle przyzwoitości, by się przyznać. Dodałabyś gdzieś na końcu czy początku notki odnośnik do Zaczarowanych i bym się nie czepiała.
      Taka głupia sprawa, a już na początku swojej przygody z grafiką zszargałaś sobie opinie. Warto było?

      Usuń
    3. Toć się uśmiałam! Elegance, dziewczę Ty drogie! Mogłaś się od razu przyznać, że skopiowałaś to z Zaczarowanych, a nie wplątałaś w to swoją koleżankę oraz niczemu winną Elfabę, bo jakby Jill na przykład napisała do niej i popytała, to co by się okazało? Że bezczelnie kłamiesz w żywe oczy, nienawidzę po prostu takich ludzi, trzeba być uczciwym. Ach, co Ci szkodziło napisać, że byłaś inspirowana tą i tą osobą/instrukcją. Nie rozumiem. Ach! Toć to skandal, nieprawdaż?
      Cóż, Avia zdecydowanie ma rację, tak samo Jill.

      „Ależ oczywiście, że będziemy Cię hejtować.” ‐ o jak miło ^^ sprawiedliwość, a co!

      Pozdrawiam Ombre.

      Usuń
  16. Oooooo matko Scarlett!
    Ale zacznijmy od początku:

    Czy to znowu moja głowa to sobie uroiła czy jednak?
    Czyżby panienka nie dodała szablonów z rekrutacji? Jak tak można! Tamtą Scarlet zdobyłaś moje... wróć! Moją czarną dziurę (bo chyba to mam zamiast serca)

    Dlatego teraz mam na ciebie focha, mój ty Komarku! (może zostaniesz zaczarowaną maskotką, co o tym myślisz Jill?)
    Komarek, to takie pocieszne...

    Szablon numer dwa-dziewięć-dziewięć.
    Szablon z Megan Fox. Lubie Megan. Szablon byłby idealny, gdybyś ją tak śmiesznie nie wygumkowała i zrobiła go w większej jakości. Po za tym jest na prawdę w porządku! Widać w nim potencjał, na prawdę! Wierzcie mi. Podobają się komuś moje prace? To wyobraźcie sobie, że w tak wyglądały moje pierwsze prace. Praktyka czyli mistrza, Komarku, więc każda krytyka to kopniak w tyłek mówiący, że masz i możesz to zrobić lepiej!

    Szablon numer trzy-zero-zero.
    A mnie się napis podoba - tak, tak jestem inna, wiem i lubię to. Mnie za to przeraża ciut ten zegarek. Wyrzucić zegarek i dodać teksturę. :D Szablon jest lepszy od poprzedniego, choć tam była Megan. Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch zdjęć (prócz zegarka). Szablon jest na prawdę dobry :D

    Szablon trzy-zero-jeden.
    Jesus [wym. dżizas] I love this! I realy love this! Naprawdę tutaj na prawdę widać poprawę. Szablon jest w stu procentach cudowny! nic dodać, nic ująć.

    Szablon trzy-zero-dwa.
    Scaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlett! Uwielbiam tą aktorkę. Ma taką specyficzną twarz. Uwielbiam ją za role w "Dziewczynie z perła" ale dosyć zachwycania się Scarlett, zacznijmy zachwycać się szablonem, bo no cóż on też jest cudowny! No nic dodać, mogłabyś jedynie by ująć to zmniejszyć ciut szerokość obramowania - zaś to jest na wtajemniczonych :D

    Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: i-will-love-you-to-the-end.blogspot.com

    3. Koncepcja: jest to blog o tańcu współczesnym/ hip – hop

    4.Ewentualne zdjęcia: żadne specjalne ale głównymi bohaterami są Melissa Benoist i Harry Styles (wybory zdj pozostawiam wam)

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: patka_11@autograf.pl , GG:19091460

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałybyś radę? Z góry dzięki <3

      Usuń