g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.02.2013

[303-315] Mieszanka wybuchowa

Witojcie, moi mili. Jestem tutaj znowu, nie ukrywam, że  z dość sporą gromadką zamówień. Zrobiłam je kilka dni temu, ale no cóż. Mam dziwną ochotę na wieczne robienie szablonów. Muszę chyba trochę przystopować i odpocząć. Wpadam w uzależnienie komputerowe, tak mi się przynajmniej wydaje. Dobra, koniec tego biadolenia, przejdźmy do zamówień.

Szczerze to podoba mi się, nawet bardzo. Taki miły dla oka.


antiquus-hostis-dramione.blogspot.com
 Nie przepadam za Dramione, ale zaczyna mnie przekonywać.
Prosiłaś jeszcze o button, miałam czas więc wykonałam.
Czcionka albo jasna, albo ciemna, zależy jaka widoczność. ;)

Zamierzałam przeczytać „Igrzyska Śmierci”. Nie wiem, kiedy znajdę czas, 
ale muszę to zrobić. Szablon ciekawy, według mnie. :D

Dramione...co do szablonu to początkowo mi nie wychodził, 
jednak efekt końcowy mnie zadowolił.

 Nienawidzę, ach nie cierpię Fremione - przepraszam za te słowa. Po prostu nie mogę, nie trawię...Jednak szablon miło mi się wykonywało, ponieważ obie twarzyczki bardzo lubię.

 Nie mam zastrzeżeń, wyszedł tak jak planowałam. ^^

 W końcu coś innego, bo tematyka miłosna już jest do znudzenia. ^^ 
Bardzo mi się podoba.

Nie jestem fanką One Direction, 
za dużo już robiłam takich szablonów o owym zespole w roli głównej...

 
Och dla black_girl, taka mała poprawka. Nie jest wymyślny, bo takiego raczej nie chciałaś ;).

 Chyba najbardziej mi się podoba, taki fajny, krwisty, mniam :D.

~ * ~
Okej, a tu trzy wolne szabloniki:
 Taki „Ravenclanowy”. Może kogoś chwyci za serce :D.

 Postanowiłam trochę zmienić tematykę i jest nieco mroczniejszy!

 ...na koniec. Poznajecie? Zuzanna i Piotr z Narnii :). 
Jednak nie widziałam ich jako rodzeństwa, raczej można ich użyć do własnego 
wymyślnego opowiadania...

To tyle na dziś, lecę oglądać „Władcę Pierścieni”, no więc do zobaczenia!

Aha...przyjmę 5 zamówień!

57 komentarzy:

  1. MOGĘ ZAMÓWIĆ !? :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Dyrekcja Czasu Hogwartu zajmuje sobie tutaj kolejkę, żeby nie zostać wypchniętą poza limit pięciu miejsc :) I zaraz rozpisze dokładnie, co by sobie zamarzyła w nowym szablonie, jeśli to oczywiście nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykonujemy dwa razy zamówień na jednego bloga :)
      I, Weasleyowa, zrobiłaś zamówienie Wampirka. Sandra też je wykonała w ostatniej notce, także... wpadka ; )

      Usuń
    2. Autorka bloga pisała mi na GG, że Sandra nie przyjęła - niby. No cóż, dziękuje jej, że zmarnowałam czas...A tylko mnie oszukała...

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, że ponowne zgłoszenie się do wykonania szablonu nie jest możliwe. Zwłaszcza, że kiedyś rozmawiałam z Tobą, Jill, na temat zrobienia dla nas kolejnego projektu i nic mi wtedy nie mówiłaś. No, ale naturalnie nie będę się kłócić jeżeli takie zasady panują na blogu. Szkoda tylko, bo w tym momencie zamiast korzystać z usług Waszej szabloniarni jesteśmy zmuszone skorzystać z innej, a skoro zgłosiłyśmy się tutaj, jasnym jest, że Wasze prace uważamy za najlepsze.

      Usuń
    4. Zrozumiałam wtedy, że chodzi o szablon na inny blog, także coś nam nie wyszła rozmowa ; )
      A kiedy tamten szablon zamawiałaś? Zastanawiamy się nad zmianą tego punktu, bo, jak widać, budzi sporo kontrowersji :)

      Usuń
    5. Weasleyowa, z tego co widzę, to zamówienie jest w ostatniej notce Sandry (nr szablonu 282). Skoro autorka wprowadziła Cię w błąd, to zapiszemy ją na naszą listę i na drugi raz nie przyjemy od niej zamówienia :)

      Usuń
    6. Oj, już z miesiąc temu będzie. A przynajmniej coś koło tego. Mogłabyś wejść na gg? Wolałabym porozmawiać poza forum bloga, bo niepotrzebnie tylko roztrząsałybyśmy tą sprawę pod postem.

      Usuń
    7. Nie ma takiej potrzeby, już to załatwiłam. Nie zrobiła tego specjalnie, a szablon będzie na innego bloga, więc sprawy nie warto drążyć ;).

      Usuń
  3. Czekałam, czekałam i się doczekałam. :) Szablon przecudowny, dziękuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, że nie lubisz tej pary ;( Ja osobiście jestem w niej zakochana. No ale co do szablonu - bardzo mi się podoba! :) Jedyny minus to taki, że jest trochę za ciemny, ale to nic. Dziękuję za wykonanie zamówienia ;* A co do reszty szablonów, jest świetna.
    Pozdrawiam ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2.adres bloga: http://chachi-loves-1d.blogspot.com/
    3.Koncepcja: zwykły nagłówek, dosyć kolorowy, nawet bardzo kolorowy jeśli można.
    4.3 zdjęcia, nr. 1. po lewej, nr. 2 w środku, nr. 3 po prawej:

    1.http://24.media.tumblr.com/tumblr_me2ba3dUZN1rfjjrvo1_500.jpg
    2.http://static.tumblr.com/6zzzsgc/Udelzdgz2/ghfghgfh.png
    3.http://2.bp.blogspot.com/-kEh4AteC5wE/ULJgL5gsM9I/AAAAAAAAMjY/aGarIbNxMWM/s1600/417166_431609693560909_1455562577_n.png

    5.Może być taki całkiem duży napis: Dance vs. love
    6.inne uwagi, no to hmmm, no chodzi mi konkretnie o sam nagłówek no nie, o to, żeby był kolorowy i wgl i wgl.
    7.mail: jagoda_walczak@op.pl gg: 40495478

    bardzo podobają mi się Twoje dzisiejsze prace :) cieszę się, że nadal robisz szablony :)
    Pozdrawiam, Alex ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło Lądując w świecie demonów zabieram. Chciałabym zamówić szablon na www.1d-source.blogspot.com tak robiłaś już mi szablon na swojej szabloniarni :) Szablon no cóż jak zawsze z chłopcami z One Direction na nagłówku adres i tekst taki jak wymyśliłaś ostatnio taki sam jest na tym moim nowym szablonie lub jakiś inny związany z 1D tylko moze jakiś układ na nagłówku nowszy bo ten jest już jakiś obyty tutaj liczę na twoją inwencję twórczą jak zawsze :) Kolor taki przyjemny dla oka i w miarę jasny :) Kontakt ze mną to twitter @Ella93pl blog lub na gg 683429

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pomyliłam hasła Przegniłe, ostrze śmierci. takie powinno być przepraszam :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://end-of-the-war.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Myślałam nad czarnym tłem, kolorystyka czerń, błękity i szarości.
    Zdjęcia dowolnie również możesz dodać od siebie różne elementy które będą się komponować.
    Nie mam więcej wymagań, tylko co by cytat był widoczny ale nie rzucał się za bardzo w oczy.

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://data.whicdn.com/images/48931005/65183_571166942898983_1391470615_n_large.png wpleść z napisem
    http://data.whicdn.com/images/49901311/555273_305457802890059_536794473_n_large.jpg
    http://imageshack.us/f/338/25941440052689401658100.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/502/22817122269794107799874.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/708/tumblrmd6hagckxu1reol9z.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/827/tumblrmh3vzjs2z31r7oa7k.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/248/tumblrmdpqzc4ch71rw2h6v.png/
    http://imageshack.us/photo/my-images/28/tumblrmhe8zhb45k1rzxof7.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/822/tumblrmh57iqh0tm1qi4dkk.png/

    5. Ewentualny cytat: "Mogło istotnie nie umknąć twojej uwadze że życie ma gorzki smak"

    6. Inne uwagi: Zamawiam pierwszy raz z szabloniarni, tak więc jestem zestresowana że zrobie coś źle. Czekam cierpliwie na kontakt jeśli taki będzie i chętnie się dostosuję czy zaakceptuje wszelkie propozycje. Z góry bardzo bardzo bardzo dziękuję i czekam! ¦

    7. Kontakt: zofia.polecka@onet.pl
    gg: 43187352

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Lądując w świecie demonów zabieram 2. Adres bloga: http://tragiczne-zycie.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chcę by to było coś w tym stylu: http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/342/b/d/szablon_158_by_zoe_by_zoe147-d5netca.jpg tylko, że mroczne i nie takie duże.
    4. Ewentualne zdjęcia: nie posiadam, ale blog opowiada o dziewczynie, która jest złodziejem, nie ma takiego kolorowego życia, ma rude włosy.
    5. Ewentualny cytat: Nienawiść choć zabija resztki snu nie jest mi obca... Nie takimi dużymi literami, najlepiej odcieniu szarego.
    6. Inne uwagi: Stocki poproszę z zegarkiem (czasem), ewentualnie z jakimś budynkiem, może jeszcze jakiś worek lub torba z pieniędzmi.
    7. Kontakt: e-mail: darkmelodyteen@gmail.com lub GG: 34959146

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jest niepoprawne, odsyłam do przeczytania ponownie regulaminu...Ludzie, no!

      Usuń
    2. Oh, przepraszam, pomyliłam, powinno być: Przegniłe, ostrze śmierci.

      Usuń
    3. Ale zrobisz to zamówienie czy nie?

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci Kochana korzystając z okazji chciałabym zamówić szablon na MÓJ 2 BLOG www.diall-love-4ever.blogspot.com szablon chciałabym z Demi Lovato i Niallem Horanem na nagłówku proszę tylko o adres bloga.Resztę pozostawiam twojej inwencji twórczej jak zawsze z resztą kolor też proszę o jakiś jasny kontakt tak jak wcześniej witter @Ella93pl blog lub na gg 683429

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło : Differnt Love
    blog : zmierzch-new-start.blogspot.com
    Koncepcja..
    A więc chciałabym , aby szablon był trójkolumnowy... z Paskiem do stron umieszczonym na górze ( nie daj boże z boku ) Kolorystyka raczej ciemna , ale możesz wybrać kolory..
    Zdjęcia..
    http://25.media.tumblr.com/f42431c96ad80ec33bd9fa074f47f819/tumblr_mh4jjltEnn1rw07v5o1_500.png
    http://collider.com/wp-content/uploads/max-irons-image.jpg
    Koniecznie musi być ten cytat " Miłość jest jak wiatr , nie widzisz jej lecz czujesz "
    Możesz dodać coś od siebie , oczywiście się nie pogniewam :)
    Kontakt : zmierzchomanka535@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że zrobisz mój szablon :)
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    blog:http://overgame-hazard1d.blogspot.com/
    Cytat:koniecznie- życie to takie morze problemów, gdzie ich rozwiązania najczęściej kryją się na samym dnie.
    Koncpecja: Chciałam szablon z Kristen Stewart, Louis'em Tomlinson'em i Niall'em Horan'em. Układ trój kolumnowy z kartami na górze. Kolorystyka podobna do takiej jaka teraz jest na blogu.
    Zdjęcia:
    Kristen: to http://images.fanpop.com/images/image_uploads/kristen-stewart--bella-swan-bella-swan-470200_385_500.jpg
    albo to: http://www.twilighthooked.com/wp-content/uploads/2010/07/01-244x300.jpg
    Louis i Niall jest mi to obojętne. Chciałabym cię prosić jeszcze o to aby był tam jakiś motyw hazardu.
    kontakt: GG:45856748

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2.blog: http://i-am-a-victim-of-your-smile.blogspot.com/
    3.Cytat: Close your eyes and please don't let me go...
    4.Koncepcja: Chciałabym szablon z Niall'em Horanem i Jade Thirlwall. Najlepiej na tle Londynu lub jakieś motywy londyńskie. Mogłyby być też jakieś motywy smutku itp., ale niekoniecznie.
    5.Zdjęcia: Zdaję się na was, bo nie potrafię wybrać. ;)
    6. Chciałabym aby szablon ten był tak jakby przepełniony smutkiem.
    7. e-mail : xCarolineLovely@gmail.com
    GG: 24423234
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ranyyy... Weasleyowa, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo szablon mi się podoba i jestem Ci niewyobrażalnie za niego wdzięczna! ♥ Jest wprost idealny! :) Taki właśnie chciałam! Dziękuję, dziękuję, dziękuuuję! ♥ Napisałaś, że nie przepadasz za chłopakami, a mimo to wykonałaś szablon, więc jeeeszcze raz dziękuję! ♥
    Jesteś wspaniała, wiesz? ♥
    Obecnie jestem na tablecie, a poza tym nie za bardzo mam czas, ale wieczorkiem wejdę przez laptopa i ustawię szablon. :)
    Jeszcze raz ogrooomne dzięki! ♥

    Ponad to pragnę Ci jeszcze napisać, że masz niesamowity talent! Widać, że w każdy szablon wkładasz całe serduszko, co przynosi niezwykłe efekty! :) Każdy szablon jest przepiękny! :) Tylko pozazdrościć! Taka szabloniarka to cud! ♥

    Pozdrawiam cieplutko,
    Natalia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dzięki wielkie, pozdrawiam również!:)

      Usuń
  16. Szablony rzeczywiście bardzo ładne, rozpiszę się o nich w wolnej chwili, ale teraz tylko na jedno chcę zwrócić uwagę.
    To dość częsty błąd, sama długo go popełniałam, więc nie przejmuj się tym wytknięciem.
    A rozwinięcie pod tym linkiem :)

    http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej

    I ja uważam, że wcale nie jesteś imbecylem! :D
    Taki tylko styl artykułu, bo na szybko googlowałam. :)

    Pozdrawiam

    Bolesław Prus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAha, jestem imbecylem! :D Nie no, pisałam to na szybko, bo nie miałam internetu i myślałam, że notki nie dodam, ale na szczęście podłączyli...Nie zwróciłam na to uwagi, chodź nie raz o tym czytałam, dziękuję i już poprawiam :D.

      Usuń
    2. A chodź to nie choć ^^

      Usuń
    3. Rzeczywiście, „choć” powinno być. No cóż, zrezygnuję z odpisywania na komentarze przez telefon :D

      Usuń
    4. Dziękuję, że zwracacie uwagę, teraz na pewno zapamiętam ^^

      Usuń
  17. Hasło : Przegniłe ostrze śmierci

    blog : zmierzch-new-start.blogspot.com
    Koncepcja..
    A więc chciałabym , aby szablon był trójkolumnowy... z Paskiem do stron umieszczonym na górze ( nie daj boże z boku ) Kolorystyka raczej ciemna , ale możesz wybrać kolory..
    Zdjęcia..
    http://25.media.tumblr.com/f42431c96ad80ec33bd9fa074f47f819/tumblr_mh4jjltEnn1rw07v5o1_500.png
    http://collider.com/wp-content/uploads/max-irons-image.jpg
    Koniecznie musi być ten cytat " Miłość jest jak wiatr , nie widzisz jej lecz czujesz "
    Możesz dodać coś od siebie , oczywiście się nie pogniewam :)
    Kontakt : zmierzchomanka535@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że zrobisz mój szablon :)
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szablon 305 jest piękny, dziękuję :) . Właśnie o takim marzyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *_*. Cieszę się niezmiernie :)

      Usuń
  19. Witam,
    z tej strony Mag z Grupowa, który usłużnie informuje, że Zaczarowane zostały nominowane do Liebster Award. Więcej informacji na pierwszej stronie Grupowa. :)

    Mag
    www.grupowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też już jestem uzależniona, to okrutne! ;c Ale cóż, trudno :D Zawsze takie lepsze niż narkotyki, co? ;) A że masz ochotę na robienie szablonów to bardzo dobrze i nie ma w tym nic złego - przecież to tylko pasja! A pasje trzeba rozwijać. Inaczej będziesz jak roślina bez wody. Ot co. :D
    Masz rację, 303 bardzo miły dla oka: kolorowy, raczej wesoły. Podoba mi się motyw lasu, sama mam ochotę tam, przejść, zwłaszcza że pogoda dopisuje (jest listopadowo, ponuro, pochmurno, kocham to!)
    Też nie rozumiem jarania się Dramione, uważam że o wiele lepszą parą byliby Hermiona z Fredem. I tak o wiele gorsza parę stanowią Harry i Draco, wiec narzekać i tak nie powinnam xD e zdjęcia tak wygładzone już były czy ty takie zrobiłaś (z woli własnej lub zamawiającego)? Ciekawie to wygląda ^^ Niemniej sądzę, że chyba prawa strona jest trochę za pusta: jest tam tylko czerń, nic więcej, dopiero niżej mamy kolumnę boczną. Generalnie szkoda, że nie ma niczego w tle, ale szablon bardzo ładny c:
    Oglądałam 'Igrzyska Śmierci' i w sumie tez przydałoby się to przeczytać, choć u mnie książki stoją już w kolejce. Bardzo fajnie się zapowiada, więc czemu nie. Ale 305 to dla mnie mistrzostwo! Strasznie mi się podoba ten szablon! Szary, pełny, bo i tł mamy, i w ogóle wszędzie coś jest. Ładnie dopasowane postacie, ogólnie, jak mówiłam, pięknie jest! ^^
    O, jeszcze ładniejszy szablon z Dramione znalazłam pod numerem 306! Strasznie podobają mi się barwy no i to, jak ustawiłam postacie: oni naprawdę wyglądają jak para! ^^ Jestem zachwycona!
    Oj, a ja gdzieś wyżej napisałam, że lubię Fremione... i co teraz? ;c xD Chociaż w sumie szablon ładny, chociaż znowu wydaje mi się być troszkę pusty. No i to w końcu Fremione: a oni sobie tam stoją. I tyle. Ale robota ładnie wykonana :D
    308 jest ładniejszy, bo już widać, że to może być para xD Ale znowu pusto: co jest po lewej? ;c Zajęłaś się prawą, pozostawiając lewą osamotnioną. A szkoda, bo przecież to taki ładny szablon! A byłby jeszcze ładniejszy ;)
    O!! 309 jest boskie! Kocham ten szablon! <3 Masz rację, ileż można tej miłości xD I teraz ta mała pustka po lewej idealnie pasuje, bo o to chodzi: mamy ciemność, las i, co ważniejsze, samotność. Więc gdyby na szablonie o takiej tematyce byłoby czegoś za dużo, automatycznie zostałby on zniszczony. Poza tym cytat bardzo fajny ^^ Ogólnie kocham ten szablon <3
    Ja też nie przepadam za tym zespołem, po prostu nie mój typ muzyki. Acz nie jestem hejterem, bo sama bardzo lubię Tokio Hotel i przechodziłam przez to samo, co one teraz ;)Myślę, że zamawiająca (i każda inna franka ów zespołu) będzie bardzo zadowolona: od szablonu z zespołem nie można nic więcej wymagać, jest chyba wszystko, co być powinno i to do tego zrobione bardzo dobrze. Więc skoro mi się podoba, a ich nie lubię, to znaczy, że jest naprawdę dobrze ;)
    Ale 311 jest śliczny! *___* Barwy są prześliczne, ta postać też... Ogólnie podoba mi się klimat, kojarzy mi się z jesiennym, cichym wieczorem (to pewnie przez kolory). Ale właśnie ta pora bardzo pozytywie mi się kojarzy, więc... jest ślicznie :)
    Fajny krwisty, powiadasz? :D W sumie wiele się tu nie dzieje, a mimo to podoba mi się. Myśląc o krwi wyobraziłam sobie ślady na ścianach albo jakieś zmasakrowane zwłoki: cóż, chyba inaczej myślimy o krwi :D Ja jestem ta bardziej chora. To pewnie przez to, że kiedyś panicznie bałam się krwi: teraz wyrywają kończyny, a ja się cieszę, bo krew O.o
    RAVENCLAW!! Mój dom! <3 Szablon 313 jest po prostu doskonały: genialna, oryginalna (jakby nie było) tematyka, wspaniałe barwy... W sumie czarnego ptaszyska mi tu brakuje, ale to tło... jest fantastyczne! Ogólnie mnie za serce chwyciłaś i to jak najbardziej! :D
    U! 314! Im mroczniej, tym lepiej ^^ Ciemność, skojarzenie z parkiem, szaleństwo w oczach i jakaś ofiara (chyba że to jedna i ta sama osoba, to jeszcze lepiej ^^) Co tu dużo mówić: jest doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Przeczytam całe 'Opowieści z Narnii"! I właśnie Zuźkę lubię najbardziej. Oni jako para?... Tak na to jeszcze nie patrzyłam! szkoda, że nie została z Kaspianem, nie głupią parę by stanowili. Ale cóż. tak czy siak szablon bardzo mi się podoba <3
      Ech, ja wczoraj Władcy nie oglądałam, bo rodzice sobie jakieś filmy o jakiejś tam królowej w tytule oglądali -.- Ale i tak przede mną ta część do przeczytania, wiec chyba lepiej się stało. No ok, koniec peplania, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      (Ostatnio nie starcza miejsca na moje komentarze! -.- xD)

      Usuń
    2. Dzięęękuję za miłe słowa. Cieszę się,że szablony przypadły Ci do gustu. Och, ja nie przepadam za Fremione, wolę Dramione, a nienawidzę Drarry, Boże co za idiotyczny paring :D. Po prostu nie do przełknięcia. Jeśli chodzi o krew to poglądy możemy mieć inne, aczkolwiek zwłoki też by pasowały, ale bez przesady. Zamawiająca na pewno tego sobie nie życzyła :). Również pozdrawiam <3

      Usuń
  21. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.
    Adres: przyjaciolki-wiatru.blogspot.com
    Kolorystyka: Najlepsze byłyby szare i białe koloty :)
    Pomysł: Po prostu mam pare fotek które jesli dobrze się złoży do szbalonu zrobią cudo. Oto one
    1) http://www.kristenandrobert.net/gallery/displayimage.php?album=1116&pid=51630#top_display_media
    2) http://www.kristenandrobert.net/gallery/displayimage.php?album=1116&pid=51632#top_display_media
    3) http://www.grypuzzle.pl/imatjes/zegar-na-skraju-p%C3%B3%C5%82nocy_4efb53f674816-p.jpg
    4) http://2.bp.blogspot.com/-si-I8gMlIfY/T-VjJ1rv8sI/AAAAAAAAB8w/pwloBm-LeI8/s1600/Profile_shot_ALICE.png
    5) http://s.bravo.pl/download/multimedia/pictures/1005/8204705092003966071894.jpeg
    Cytat: Bądź niczym tra­wa, gdy wieje wiatr. Słabość jest siłą, co chro­ni twój świat.
    Heh :)

    OdpowiedzUsuń
  22. OOOOOOOOO MATKO, UMARŁAM. TEN SZABLON Z CLATO IGRZYSKA ŚMIERCI JEST DAJSDJASFHJDFJJDSFHA. NIE MOGĘ PRZESTAĆ PATRZEĆ...

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję, dziękuję, dziękuję ! szablon cudowny. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zamówić...

    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://you-complimented-me.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Kolorowo, jakieś 2 przyjaciółki

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: You are my tuxedo, and i’m your bow-tie

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt:
    e-mail: brats.and.princess@gmail.com
    GG: 43281494
    Prosze ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zamówić szablon:

    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://planeta-weneei.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym aby najlepiej był w kolorze granatowym albo jakimś niebieskim. Aby na nim znajdowała się planeta i 2 postacie przypominające elfy.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Są w wszechświecie miejsca gdzie człowiek z cywilizacji dotrzeć nie powinien.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: gg: 5870098

    z góry bardzo dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  26. O BOŻE KOCHAM CIĘ! *_* Bardzo, bardzo dziękuję za szablon, bo jest cu-do-wny.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://zycie-posrod-smokow.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Jeśli mogę, to chciałabym aby szablon wiązało coś z elfami i smokami. Najlepiej widziałabym to w kolorze niebieskim lub zielonym ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Przyjaźń to rozległa przestrzeń, która prowadzi do jedności.
    6. Inne uwagi: Bardzo mi się spodobał szablon 31, wykonany przez Jill. Jeśli mogę, to proszę o wykonanie tego dla mnie w takim samym układzie ;)
    7. Kontakt: e-mail: malirola123@gmail.com
    GG nie posiadam.
    Z góry dziękuję za jakikolwiek kontakt i w ogóle za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOO! Elfy i smoki!!! Czyli coś co kocham *.* Zrób ten szablon! Zrób!

      Usuń
  28. 1. Hasło: Przenigłe ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://zycie-oczami-wampira.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Poprosiłabym o kolor bloga czarno-biały. Czarny szablon, a słowa, obrazek oraz tekst na biało.
    4. Ewentualne zdjęcia: Proszę o to zdjęcie na nagłówku po lewej stronie
    http://weheartit.com/entry/51242752/via/_the_lover_
    5. Ewentualny cytat: ,,W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." Proszę aby cytat został umieszczony po prawej stronie, lekko nad zdjęciem.
    6. Inne uwagi: Prosiłabym jeszcze o tą samą czcionkę jaka jest teraz na moim blogu.
    7. Kontakt: Email: zaczarowanajakalice@gmail.com GG : 32817219 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd! Przegniłe! Jeszcze raz bardzo przepraszam za błąd. Mam nadzieje że poprawa w komentarzu się liczy :)

      Usuń
  29. Ja nie wiem ja wy to robicie, że te wasze szablony są takie piękne. Ile razy bym nie próbowała to wychodzą mi okropne. Chociaż nie, raz udało mi się zrobić ładny szablon dla przyjaciółki. Macie naprawdę wielki talent. Weasleyowo, wszystkie szablony są świetne. 306 i 311 to moi ulubieńcy.
    Pozdrawiam, V.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: gra-w-milosc.blogspot.com

    3. Koncepcja: prosiłam bym żeby dominowały kolory Hogwartu ( zielony, złoty, bordowy, granatowy)

    4. Ewentualne zdjęcia: nie muszą być wszystkie wystarczą dwa Hunctowtów i James z Lilka
    http://viria.tumblr.com/image/15822044412
    http://viria.tumblr.com/image/14971642609
    http://viria.tumblr.com/image/27694687185
    http://viria.tumblr.com/image/27325495913
    http://viria.tumblr.com/image/12365584916
    http://viria.tumblr.com/image/11395962047
    http://viria.tumblr.com/image/10558876474 - w tym jestem zakochana
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqzhjm6nhU1qb7oqqo6_500.jpg - w tym też

    5. Ewentualny cytat: Żad­na wiel­ka miłość nie umiera do końca. Możemy strze­lać do niej z pis­to­letu lub za­mykać w naj­ciem­niej­szych za­kamar­kach naszych serc, ale ona jest spryt­niej­sza – wie, jak przeżyć.

    6. Inne uwagi: bardzo mi zależy żebyś właśnie ty ten szablon zrobiła na moim blogu jest szablon z twojego starego bloga i jak dotąd nie znalazłam lepszej szabloniarki.

    7. Kontakt: adgh@poczta.onet.pl ( żadko dochodzi z wp) albo adgh9688@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:tozsamosc-herosa.blogspot.com

    3. Koncepcja:Prosiłabym żeby na pierwszym olanie znajdowała się brązowo włosa dziewczyna i może jakiś motyw z mitologii Greckiej...

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat:-

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: gnommie@o2.pl gnommiee@gazeta.pl
    Podałabym numer gg ,ale nie mam

    OdpowiedzUsuń
  33. Można jeszcze zamawiać, moja ukochana szabloniarko~?
    Tu Kryształowa, tylko z konta RPG'owego. Jeśli można jeszcze zamawiać... (Na prawdę nie lubię liczyć ile jest już komentarzy z zamówieniami...)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://herd-of-the-moon.blogspot.be/

    3. Koncepcja: Księżyc, gwiazdy, wilk(i) (najlepiej te "magiczne"). Jasne napisy. Nie-przezroczyte ramki i miejsce na karty.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Herd Of The Moon i Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami. - Patrick Süskind (mniejszymi literami)

    6. Inne uwagi: Czy możnaby zrobić też Button? I napisy - Członkowie, Sojusze&Wrogowie, Związki, Ogłoszenia, Hierarchia || Jeśli to nie za dużo to jeszcze faviconę. || A jeśli nie możesz, nie chcesz czy nie...cokolwiek to nie rób.

    7. Kontakt: emilka.blanka@gmail.com / herdofthemoon@gmail.com || GG nie mam i nie będę mieć.


    A jęli nie można już zamawiać to zamówię następnym razem~ Czekam na odpowiedź, Luna.

    OdpowiedzUsuń