g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.02.2013

[316-320] Powrót do normalności...

w moim znaczeniu tego słowa.




Zamówienie dla Different among other

Zamówienie dla Teatr podświadomości

Zamówienie dla Anieliście

Zamówienie dla Oliwkowe niebo

Pobieramy poprzez naciśnięcie Download file z prawej strony.

Miałam coś tu napisać, ale to nie ma sensu.
Miałam przyjmować zamówienia, ale to też nie ma sensu.

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

45 komentarzy:

  1. Dziękuję. Szablon nie mógł być lepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak: pachnie mi sesją. A jak nie sesją, to innym nawałem czegokolwiek, co uniemożliwia Ci normalną funkcjonalność. Czekam z utęsknieniem, aż skończy się to u mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sesja, nie natłok zajęć, ale spekulować możesz dalej tak łatwo nie będzie trafić. Aaaale dziś jest lepiej... Gdyby wczoraj nie było tak okropnie szablonów byłoby więcej.

      Chociaż się wkurzyłam, bo teatr podświadomości jeszcze wczoraj czy przedwczoraj istniał wr... (Przedwczoraj na pewno!)

      Usuń
    2. Zgadywać nie będę, każdy ma "coś" =) Ale aż mnie ciary przeszły, bo tak sobie uświadomiłam właśnie, że znów wypadałoby się kilka razy na rehabilitację przejść, a zupełnie nie mam czasu...

      Usuń
  3. Bardzo fajne szablony.Chciałabym umieć takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ojej" + uśmiech - tak zareagowałam gdy zobaczyłam szablon. Wow, jest naprawdę, ale to naprawdę dobry! - zaczynając od kolorów a kończąc na dwóch chłopaków z nagłówka. Mam tylko jedno ale. A mianowicie, ja na swoim blogu mam z boku jeszcze kolumnę z moimi duperelami. Jestem naprawdę zielona w te sprawy, ale czy gdy ściągnę szablon to czy nic się nie popsuje jak dodam notkę o mnie, linki i obserwowanych? Widzę, że dałaś w szablonie z lewej strony kolumnę, ale wolę się upewnić : )
    Łaaał, jest tak bajkowo. Choć przy dłuższym patrzeniu na szablon i zachwycaniu się nim doszłam do wniosku, że chłopak z lewej strony mi nie pasuje. Dałoby się wstawić innego czy niezbyt? Jak nie, to nic się nie stanie, bo chłopak z prawej skupia większa uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz może ci się zmienić kolejność, albo coś dodać...;)

      Hm... Do you think? Hm... Ok, a masz może jakiegoś człeka na jego miejsce, bo ja już na prawdę mam dość patrzenia na tych modeli....
      Wszystko da się zmienić ;)

      Usuń
    2. Poszukałam. Ba, nawet znalazłam tych co mi się podobają. Ale gdy porównuje ich do chłopaka z lewej wydają mi się zupełnie z innej bajki. Np. jak patrzę na te zdjęcie http://img.poptower.com/pic-37146/tom-felton.jpg?d=1024 to mimo tego, że strasznie mi się podoba, to mam wrażenie, że się nie zgrają. Także nic nie ruszam. Jest ekstra : ) Dziękuję bardzo za poświęcony czas i starania : )
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    3. jak chcesz, możemy spróbować, to tylko podmiana elementu...

      Usuń
    4. http://en.terra.com/addon/img/085cf20a5p.jpg

      I jakbym chciała umieścić szablon na blogu, to wchodzę w zakładkę Instrukcje a dalej klikam na pkt 1? Czarna magia...

      Usuń
    5. ściągnąć plik -> rozpakować -> w środku są instrukcje.

      Aaaaale nie taki mały obrazek, błagam... akurat z tym nic nie zrobię...

      Usuń
    6. http://www.attitude.co.uk/images/content/main/2547.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/_CvgEnPIYQ_U/TQONCWgDTeI/AAAAAAAAARk/DVXirKlZ1TA/s640/abercrombie+model+favorite.jpg

      http://www.abercrombieclass.com/wp-content/uploads/2012/07/Ben-Bowers-8.jpg

      Usuń
    7. http://img5.imageshack.us/img5/320/przechwytywaniepl.png


      screen robiony na szybko jeszcze z programu graficznego.
      Jakoś ten koleś mnie zauroczył, ale mniejsza o to, jak może być to wrzucam na bloga i Ci wysyłam plik z szablonem ;)

      Usuń
    8. Haha, prawda? Ma coś w sobie : ) A nie myślałaś, aby obydwaj byli w tych samych kolorach? Nie gryzie się to wg ciebie?

      Usuń
    9. http://zanzenzi-3.blogspot.com/

      Usuń
    10. Tak, tyle ze na niewidocznym.

      Usuń
  5. NARESZCIE NIE Z TEGO ŚWIATA!!! *____* No jak ja kocham ten serial, ach... <3
    Powrót do normalności...? I jeszcze ten dopisek kursywą... nie brzmi to zbyt optymistycznie. Powiedz, że się mylę, a mnie uszczęśliwisz.
    Ale ok, wracamy!
    316: no ja jestem po prostu zachwycona, choć ta Pani mi tu nie pasuje :D I bynajmniej nie dlatego, że jest brzydka, czy coś, ale odbiera mi pełnię radości z widoku moich dwóch ulubieńców na szablonie (acz brakuje mi tu jeszcze Castiela - byłby raj :D). Ale w sumie tu wszystko jest nie tak, bo sam wygląda jak Dean a Dean jak sam: Sam, umięśniony (no tak, on ogólnie jest wieli), z groźną miną, a Dean... w bieli i z tym spojrzeniem wygląda jak niewiniątko! A takie z niego niewiniątko jak ze mnie baletnica, a tańczyć nie umiem wcale. Nie no, to był żart (bo w sumie oglądam ten serial już długo, więc... xd) a szablon jest prześliczny <3
    Avrilka! We właściwych moim zdaniem dla niej klimatach. Bo lubiłam ją jako zbuntowana pankówę, znienawidziłam jak się na blond pofarbowała i zaczęła paradować w różu. Wątek z Alicją był spoko, teraz nie jest AŻ tak tragicznie. Ale o czym ja gadam?! 317 jest przepiękny: smutna Avril, mrok, smutek i czerń. Jestem jak najbardziej za!
    318: od razu spodobała mi się tematyka, bo lubię te klimaty: suknie, bale, ale oczywiście z mrocznym, magicznym smaczkiem. No i te barwy są bardzo odpowiednie. Jestem pewna, że ten szablon dostarczy zamawiającej wiele inspiracji, bo patrząc na coś takiego aż miło się pisze/czyta!
    AJAJAJAJAJ, JESTEM ZACHWYCONA SZABLONEM NR 319!! Wydaje się być drastyczny, hm albo raczej surowy. Widzę tu dwie niegrzeczne postacie :D Może... hm, bohaterowie dwóch wrogich ludów, którzy mają to gdzieś, że powinni ze sobą walczyć, ale im podoba się tak, jak jest ;) No cholera, tak fajnie to zrobiłaś, że aż brak słów! Te barwy, tła, jedno piękne zmieszanie! :D Poza tym to fantasy, więc to oczywiste, ze mi się podoba ;) Ale robota wprost doskonała, bądź z siebie dumna, uwierz mi!
    320 mnie nie porwało z dwóch przyczyn: 1. nie znam człowieka. 2. jasno! I pewnie nie moja tematyka, dlatego raczej się nie wypowiem, bo to raczej nie byłaby subiektywna ocena, acz się ogólnie staram. Szablon ogólnie bardzo ładnie wykonany, ale więcej nie powiem C:
    Matko święta... co ci jest?! Jaki brak sensu... Nie podoba mi się za bardzo ta gadka, coś jest nie tak :( Ale nie wnikam,w końcu nawet się nie znamy. Ach, to mi niewesoło pomimo tych szablonów...
    Ok, czekam na nexta i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 316 - panienki być musiały, bo zamawiająca ich zechciała.
      Oglądasz SUPERNATURAL? Me, too! Tak się uzależniłam że przez 3 tyg. obejrzałam 7 sezonów... Taaaaaaa....
      Avril, ach nasza kochana Avril, wiesz co mnie ostatnio znokałtowało, że się spotyka z Kroegerem. Ale żyje. Chociaż nigdy nie interesowałam się życiem gwiazd, bardziej mnie interesowały piosenki ;)
      318 - miał być inny wyszedł inny dzisiaj patrzę blog nie istnieje - w sobotę jeszcze istniał...
      319 - Również jestem zadowolona.
      320 - jasno - szablon wyszedł mi w ciemnych barwach... musiałam go przebarwiać.

      Wiesz, co? Umiesz trochę podnieść na duchu, choć i tak dziś jest lepiej ;)

      Usuń
    2. Nie wiem, jak ja cię na duchu niby podniosłam,a le bardzo mnie cieszy, że już jest lepiej ^^ Oj lalala, kocham Supernatural i wiesz, co jest najlepsze? Moja mama 'wykopała' ten serial jakieś dwa, trzy lata temu i od tej pory z zapartym tchem oglądamy obie :D To teraz już ósmy? ;> A o Avrilce wiem, też padłam, jak się dowiedziałam, po prostu uwierzyć nie mogłam! W sumie nie życzę im dobrze, a może nie tyle, że życzę, ale jakoś nie wróżę temu związkowi sukcesu (ależ ja jestem wredna <3) Także ten... ciesze się, że się dogadałyśmy :D

      Usuń
    3. Tym, ze komentujesz, swoimi emocjami, odruchami. Tym jak reagujesz na szablon.
      Tym że jesteś...

      Uwierz, nie jesteś aż tak wredna. Znam (i jestem) wredniejsza.

      Usuń
    4. O matko... tak mi miło... :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za szablon. Jest idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: i-will-love-you-to-the-end.blogspot.com

    3. Koncepcja: jest to blog o tańcu współczesnym/ hip – hop

    4.Ewentualne zdjęcia: żadne specjalne ale głównymi bohaterami są Melissa Benoist i Harry Styles (wybory zdj pozostawiam wam)

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: patka_11@autograf.pl , GG:19091460

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z góry dziękuje <3

      Usuń
    2. Tekstu w tej notce na prawdę nie było dużo... Mogłaś go chociaż przeczytać, ledwie 4 zdania...

      Usuń
    3. aha, przepraszam. Nie przeczytałam dokładnie :( myślisz że któraś ze wspołautorek mogłaby mi zrobić szablon?

      Usuń
  8. A gdzie jest... szablon dla mnie? ;(
    Czekałam długie tygodnie codziennie tu zaglądając w poszukiwaniu postu Avii, a kiedy w końcu się pojawił...
    Co jest grane? Moje zamówienie nie zostało przyjęte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tamtej notki nic nie wykonywałam... Musiałam zrobić dalsze, dalsze...
      A z tego co pamiętam coś chyba było nie tak z zamówieniem, zaraz poszukam...

      Usuń
    2. ach tak tak

      "Nie wykonujemy szablonu na blog nieaktywny od co najmniej miesiąca, a autorka nam nie odpowiada. W razie braku kontaktu z autorką mamy prawo odrzucić zamówienie. Nie wykonamy zamówienia również gdy na blogu nie pojawił się żaden post. "

      Nie zastosowałaś się do regulaminu

      Usuń
    3. Kurcze, najpierw chciałam poczekać na szablon, a potem dopiero zamieszczać notki...
      Może mogłoby się to jakoś ominąć? Ten blog naprawdę będzie aktywny, tylko jak na razie nie chciałabym nic zaczynać dopóki nie będę miała szablonu.
      Naprawdę mi na tym zależy :)

      Usuń
    4. Niestety, ale sama pisałam ten regulamin, i jeżeli ja nie będę się do niego stosować to nikt nie będzie....

      Usuń
    5. No dobra, umówmy się tak... ja stworzę jakąś tam notkę organizacyjną, żeby blog był już aktywny, a Ty zrobisz szablon... zgoda? :)

      Usuń
    6. Dziękuuuuje! <3
      Musze jeszcze raz składać zamówienie, czy nie będziemy się w to bawić? :D

      Usuń
    7. Ale postu nadal nie ma...
      Zamówienia nie musisz składać drugi raz, jeżeli do jutra w południe pojawi się post.

      Usuń
    8. Post już się pojawił :D
      Czekam z niecierpliwością, na pewno wyjdzie cudnie!
      Jeżeli mogłabym jeszcze prosić o takie fajne menu jak macie tutaj, lub dokładną instrukcję gdzie i jaki kod wpisać w HTML byłabym ogromnie wdzięczna! :D
      pozdrawiam i bardzo dziękuję :*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Avio strasznie Ci dziękuję za wykonanie szablonu! Jest prześliczny!
    I przepraszam za kłopoty ze zniknięciem bloga ale sama nie mam pojęcia czemu mi nagle się sam usunął ale na szczęście mogłam go przywrócić. Przepraszam za te kłopoty ale naprawdę szablon świetny!
    Nawet nie wiesz jak mi się podoba! Straaaaaaasznie Ci dziękuję i jeszcze raz przepraszam za kłopoty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf... Przynajmniej nie na zawsze. Uf... :)
      Ciesze się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  11. Avio, Avio, droga Avio, czy nie miałoby być jeszcze zamówienia na Between Heaven and Hell?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zdążyłam go zrobić, przepraszam.

      Usuń
  12. Przepraszam, skończyłaś/zaczęłaś już szablon?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś zmienić... Możesz napisać do mnie na GG 19846502?

      Usuń