g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.02.2013

[321-327] Na ostatnią chwilę

I nie to, że po czasie, a miniaturki już dorzucałam po pierwotnym opublikowaniu. Nie, że w ogóle nie mogłam się wyrobić i wszystko było robione na szybko. Ale... jestem. Jednak, udało się, dotrwałam.

Taki jakby trochę czerwony kapturek. A może nawet i bardziej nić trochę. W każdym razie to zdjęcie mnie urzekło i nie mogłam się powstrzymać, żeby z niego nie skorzystać. Chyba poznaliście tutaj Amandę Seyfried, co?

I... znowu Amanda! Tym razem sama miałam problem z jej rozpoznaniem. Szablon trochę przydużawy, jeśli by się komuś spodobał a chciał mniejszy, z chęcią przerobię.



Kombinowałam z tym zdjęciem i kombinowałam, aż... wykombinowałam.

Powstał, bo tak sobie przeglądałam naszą zakładkę "znajdź szablon" i okazało się, że ponoć nie mamy szablonu z tą panią!



Mam też do oddania coś takiego, ruchome menu wymaga trochę zachodu, więc oddam chętnie osobie, która albo poradzi sobie z nim sama, albo podeśle mi rozpisane menu i nie będzie miała zamiaru go przez dłuższy czas edytować.

Jako, że niby powinnam mieć więcej czasu, przyjmę 3 zamówienia.


Edit: Przy okazji dodam, że okradać się tak łatwo nie damy. Dla zainteresowanych jak to może wyglądać, polecam zajrzeć sobie o tutaj. Jeśli pannica zmieniła już szablon, pamiątkę można zobaczyć tutaj. Chamstwo ludzkie nie zna granic, ja hamować się też nie będę i chamstwem na chamstwo odpowiem. Osobiście siedziałam na tym blogu, osobiście ustawiałam szablon tak jak właścicielka chciała, osobiście zrobiłam nawet szeroką listę i osobiście wyjaśniłam jak ją edytować, zamiast odesłać do jakiejś instrukcji. A w zamian za to co dostałam? Dziewczyna usunęła komentarz, w którym informowała na Zaczarowanych o pobraniu, z bloga zniknął nasz button, a zamiast mojego podpisu, pojawił się podpis złodziejki. Zadowolona podmieniła sobie tło, choć nawet osobiście pisałam jej, że jest to zabronione. Chciała przywłaszczyć sobie kod? No to proszę bardzo, razem z dobrodziejstwem inwentarza i gorącymi pozdrowieniami!

26 komentarzy:

  1. Będę wredna i zła, bowiem... pierwsza złożę zamówienie! Zajmuję miejscówkę i za nic jej nie oddam :D

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://gossip-bum.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Jest to gazetka blogowa. Bardzo podoba mi się styl twoich szablonów (nie masz, tak jak ja, manii wielkości) i myślę, że w przypadku tego bloga będzie idealny. Lubię szaty graficzne ala mylowowe twory. W każdym razie grunt, żeby grafika nie przytłaczała, bowiem treść jest najważniejsza. Wszystko jedno, czy użyjesz zdjęć czy obrazków - byleby kojarzyły się one w jakiś sposób z dziennikarstwem/pisaniem.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: 'Gossi Bpum - gdzie diabeł nie może, tam dziennikarza pośle'
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: molepuma@gmail.com, 10624217

    Niema to jak zamawiać na swojej własnej stronie : D

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak poza tym - świetne szablony! Moi faworyci to 327, 326 i 325. Tyle razy już Cię chwaliłam, więc pewnie nie powiem już nic nowego... kocham twoje szablony i tyle :)
    A co do tej złodziejki, to wiesz jakie mam zdanie. Pięknie sobie z nią poradziłaś, mam nadzieję, że dzięki temu dwa razy pomyśli, zanim znowu tak kogoś oszuka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jejku! Śliczny macie szablon główny. Tylko szkoda, że czcionka taka malutka...

    Czerwony kapurek z Amandą (mówię tu o filmie), był dość średni, ale nadrabiał oryginalnością i wdziękiem głównej bohaterki. Natomiast In time: pomimo tego, że głównym bohater męski jest jaki jest, film jest moim zdaniem świetny. Trzyma w napięciu od początku do końca. A Amanda śliczna jak zwykle :) Tak jak Twoje szablony :)

    A z tą dziewczyną - no ładnie ją zrobiłaś, nie powiem ;)

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ani jednego ani drugiego filmu nie obejrzałam? Ostatnio nie miałam w ogóle czasu, ale zdjęcia mnie urzekły.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale że osochozi? Czemu tak się spieszyłaś? xD Ale mniejsza, szablony: 321: nie, ja człowieka nie znam, kim ona jest? :D Ale faktycznie, czerwony kapturek ^^ Ale... takiego szablonu to ja jeszcze nie widziałam. Ten tekst jest tak porozrzucany... trochę go tu, trochę go tam... na początku niemal ciężko ogarnąć, co gdzie jest i to jest fantastyczne!! Tekst stanowi ozdobę, twego jeszcze nie było! Brawo, Sandra, osiągnęłaś nowy poziom, haha xD
    Kolejny szablon a ja znowu nie poznaję osoby. A sprawdzać mi się nie chce :D Ale szablon bardzo ładny, cholernie podoba mi się tło, takie hm... ogniste, czy jak to nazwać. No i ja twarzyczka przyozdobiona rudawymi włosami idealnie tu pasuje! I znowu ozdoby w postaci tekstu, czyżby wyrabiał się nowy nurt w tworzeniu szablonów? ;> Hm... wychodzi na to, że ja nie poznaję osób na twoich szablonach: Tomowego oczka przecież też nie poznałam :D A powinnam xD
    323... hm. Ta pustka czarna po prawej to tak miało być? Bo w sumie szkoda, że nie ma po tamtej stronie czegoś więcej, choćby głupiego wzroku. Bo lewa/środkowa część jest jak najbardziej odpowiednia, prosta, ale z jasnym przekazem i tutaj absolutnie nie ma się czego czepiać, bo jest świetnie, ale ta prawa strona mnie męczy ;) Tam pasowałoby naprawdę cokolwiek. No ale cóż, ja się na szablonach nie znam :D
    Ojej, jaka śmieszna fryzura! Mowa oczywiście o szablonie nr 324. I znowu nie wiem, kto to jest, ale ptaszek fajny :D Szablon bardzo przyjemny, jak się na niego patrzy. Taki zwyczajny, ale niezwykle ładny, schludny wręcz. Robota bardzo dobrze wykonana!
    I to bardzo ładnie wykombinowałaś! To zdjęcie jest świetne, już mi się szablonik bardzo podoba! ^^ Jest ponuro, ciemno i ponuro, a ta twarzyczka tylko grozy dodaje :D Lubię to 8)
    I znowu, do cholery, zapytam: "to to?!". No ja naprawdę jakaś nieobeznana w tych światowych osobistościach jestem! :( Ale szablon jest przepiękny! *_* Taki... elegancki! Toć to dodawać notki na coś takiego aż przyjemnie, bo naprawdę bardzo ładnie to wygląda! Brawo!
    Hw\eh, jaki pocieszny jest 327 :D O, i jest element, który uwielbiam: małe okienko przeznaczone na posty. jak to fajnie wygląda, zawsze jarałam się blogami, które coś takiego miały. I, o matko, skojarzyło mi się z parą Draco i Ginny, spko xD
    Jeeeii... jakie to 'takie' jest piękne! Tylko ta elfka wygląda, jakby była chora, bo jakiś taki zaróżowiony nosek ma :D Ale jestem, zachwycona, wiedź o tym! Zwłaszcza to ruchome coś po lewej fajnie wygląda :D
    Boże, to ludzie są na tyle bezczelni?! A idiotka jedna dalej szablonu nie zmieniła! Matko święta, amen, jak tak można?! No ja nie wiem, co powiedzieć, doskonale rozumiem twoje oburzenie, sama czuję się zniesmaczona ;/ Co z tym zrobisz...?
    No nic, dość paplaniny, czekam na kolejne szablony i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszyłam się, bo post miał być - ekhem - szóstego, a ja nie dość, że szóstego się nie wyrobiłam, to ostateczną wersję dodałam siódmego i to już kilka minut po północy, więc jakby nie patrzeć - ósmego. Ale ostatnio to ze wszystkim mi nadążyć ciężko.

      Na pierwszym i drugim szablonie jest ta sama osoba, mianowicie Amanda Seyfried, znana z takich filmów jak "Dear John", "Letters to Juliet" czy "Mamma Mia". Przynajmniej ja ją stamtąd zapamiętałam.

      Co do tekstu, tak jakoś się udało, że stał się integralną częścią szablonu. =)

      Pustka po prawej w 323 jest celowa, chciałam, żeby dosłownie wszystko utonęło w mroku - dlatego też nie ma nawet żadnego odgrodzenia między tekstem a kolumną boczną.

      W 324 mamy Hilary Swank! No wiesz, jak można nie poznać mojej ukochanej bohaterki z przewspaniałego filmu "PS. Kocham Cię"!

      326... nie poznajesz Audrey Hepburn? No nieeeee, ja Ci chyba dziewczyno muszę podesłać listę filmów do obejrzenia! Żeby "Śniadania u Tiffany'ego" nie widzieć?!

      W 217, to z założenia Scorpius i Rose są, ale można to podciągnąć i pod Ginny z Draco, i pod Lilkę z Lucjuszem. Patrząc na miniaturki po prawej, nawet na upartego to i Hermiona z Draco może być, tylko na obrazku po lewej trzeba by dziewczynę leciutko przefarbować. =)

      Co do elfki - a wiesz, że nie zauważyłam, że ona taka schorowana? Ale to wina zimy, zdecydowanie!

      Co zamierzam zrobić z kradzieżą? Uprzedziłam, że jeśli kradziony kod nie zniknie z jej bloga, zgłaszam naruszenie praw autorskich do administracji blogspotu. Będzie się tłumaczyć tam. A znajdę jeszcze źródło każdego zdjęcia z jej nagłówka i napiszę wiadomość do autorów, zobaczymy, prawa autorskie ilu osób naruszyła. Teraz łaskawie - po mojej groźbie rozesłania informacji do wszystkich administratorów stron, z których żywcem skopiowała treść - dorzuciła źródła, ale... jak to mówią, dajcie mi człowieka, a znajdę paragraf.

      Usuń
    2. Naprawdę, jak można być tak bezczelnym, to sobie nie wyobrażam.. co kierowało tą kretynką?! A listę możesz mi podesłać, a pewnie :D tylko jak spojrzałam na to '
      Ps. Kocham cię' to ja cię od razu ostrzegam: nie znam żadnych romansideł, nie oglądam tego. Ja kocham filmy akcji i fantasy, więc to nie dla mnie :D Zima, powiadasz? Biedna Elfka :( Może zamieszkać u mnie, ro się wykuruje: lubię Elfy ^^ <3
      A tak wracając jeszcze do tej kretynki, to masz racje, pisuj do blogspota, jeśli to się jakoś nie wyjaśni w sposób, który by cię choć odrobinę usatysfakcjonował. Trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli!

      Usuń
  6. Piękne szablony robisz! Najbardziej podoba mi się szablon numer 324. Zakochałam się w nim. *.* :D A szablon 326 również jest piękny. Ogólnie wszystkie szablony udane, ale te dwa wymienione to moje faworyty. ;)
    Dlaczego istnieją tacy ludzie- złodzieje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego, nie wiem. Może myślą, że w internecie są bezkarni?

      Usuń
  7. Robisz przepiękne szablony, dlatego siedzę przed monitorem i szczerzę się jak głupia, bo udało mi się trafić na moment w którym można złożyć zmówienie. Ojejejjejejejej :D
    To jedziemy z prośbą:
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://forgetting-road.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Ciemno niebieski, zielony, pomarańczowo-czerwony, czarno-biały lub kremowy. Mogą być płonące w kominku zdjęcia ale nie muszą. Mogą być też stare pożółkłe fotografie w nagółku. Nie wiem, nie mam jednej koncepcji, zdaję się na Ciebię. Jedna jedyna prośba: Prosto!

    4. Ewentualne zdjęcia: Kosogłos, Jennifer Lawrence, albo poprostu jakaś rudo-brązowowłos dziewczyna.
    jeeli wykorzystałabyś pomysł na zdjęcia płonące w kominku to mogłabym poprosić o kilka zdjęć:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=322734441138467&set=pb.260482504030328.-2207520000.1357411612&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F526774_322734441138467_1175215079_n.jpg&size=500%2C334

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma6b8l31kC1rbjn5oo1_500.png

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32200000/Peeta-Mellark-and-Katniss-Everdeen-peeta-mellark-and-katniss-everdeen-32207107-1000-625.jpg

    http://www.starsentertainment.com/media/articles/cache/630X350/t/h/the-hunger-games.jpg

    A jeżeli chciałabyś wstawić dziewczynę w nagłówek too może ją :
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m41tgejGix1qgnpqto1_1280.jpg
    lub ją:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqu0ObFFns95sC_jNTGmWANksNgTI02bsGOTRYQ9m8kYsYK_yTJA

    5. Ewentualny cytat: "Nigdy nie odbieraj człowiekowi nadziei, być może jest ostatnim co pozostało"

    6. Inne uwagi: hmmmmm... chyba jedynie prośba aby szablon był naprawde utrzymany w prostocie. I jeżeli będzie ci pasował to ucieszyłabym się gdybyś wykorzystała zdjęcie z aktualnego nagłówka.

    7. Kontakt: gg: 22053529

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska Śmierci <3 Bomba!

      Usuń
    2. No to chcyba dobrze trafiłam z tym zamówieniem :3 Cieszę się z tego niezmiernie, bo chyba przyjemniej robić szablon na temat czegoś co się lubi.

      Usuń
  8. Hej hej ! <3

    Super rozdział, ogólnie bardzo podoba mi się twój blog ;)
    Zarówno jego wygląd jak i to co piszesz. Twoje opowiadanie jest genialne ! Liczę na kolejny rozdział, który dodasz jak najszybciej.( Jeśli możesz gdy pojawi się nowy rozdział informuj mnie na moim blogu yesiwantyouharry.blogspot.com ok ? )
    Pozdrawiam Martyna xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie? Masz na myśli moje opowiadanie o Hermionie? Bo trochę jestem szczerze mówiąc teraz zdezorientowana. =)

      Usuń
  9. Jej te szablony są tak piękne, że chce się je wstawiać. Jak się już zdecyduję na konkretny to od razu wpisuję się do pobrań *o*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandro, wszystkie są piękne :). Moim faworytem 323, bowiem z wilkiem. I 324, bo jest taki lekki. I ja lubieć papugi :P.
    Co do złodziejki. Nie rozumiem takich ludzi. Też lubię mieć własne prace na swoich blogach, ale wtedy siadam i robię, męczę się. Już zmieniła adres i przeniosła się, bo można zarejestrować domenę. Trzymaj się i nie przejmuj się. Chyba spaliła się ze wstydu, bo przeniosła bloga.
    Ściskam łapki szanownego autora,
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dość długiej rozmowie doszłyśmy do kompromisu, że zamówi sobie szablon na innej szabloniarni. Czy tak zrobi, okaże się. Nowy adres można odszukać, nie jest to takie trudne - trzeba tylko dobrze trzymać z wujkiem Google. =)

      Ten z wilkiem też bardzo lubię, jakoś podpasowała mi do niego ta wampirzyca ze Zmierzchu ^^ Te oczy są cudowne.

      Usuń
  11. Chciałabym zamówić szablon:

    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://planeta-weneei.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym aby najlepiej był w kolorze granatowym albo jakimś niebieskim. Aby na nim znajdowała się planeta i 2 postacie przypominające elfy. Aby ten szablon wydawał się bardzo tajemniczy..

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Są w wszechświecie miejsca gdzie człowiek z cywilizacji dotrzeć nie powinien.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: gg: 5870098

    z góry bardzo dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://wiezienie-alcatraz.blogspot.com/

    3. Koncepcja: W takim razie chciałabym aby ten szablon nie był niczym po prostu wielkim prostokątem z nagłówiek u góry z ramką. Chcę aby było brane pod uwagę rozwijane menu, które jest już w jakimś stopniu zrobione, ale będzie dorabiane.

    4. Ewentualne zdjęcia: Chciałabym aby po prostu były związane z więzieniem bądź był tam budynek Alcatraz

    5. Ewentualny cytat: Co do cytatu hm.. Sama nie wiem, może to byc tytuł bloga czyli ' Więzienie Alcatraz. Każdy prędzej czy później tu trafi' albo jakieś inne tego typu.

    6. Inne uwagi: Hm..myślę, że jak na razie nie mam i ufam wam, że wyjdzie coś naprawdę ładnego

    7. Kontakt: niebieskirowerdziadka@gmail.com gg: 45272550

    Byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Jest napisane, że przyjmę pod tym postem 3 zamówienia, to jest już czwarte. =)

      Usuń
  13. Mam pytanie, chociaż może nie powinnam... W jaki sposób zrobiłaś złodziejce taki numer? Zgłosiłaś ją do bloggera?;)Dobry sposób, może kilka osób nauczy się chociaż informować, kiedy pobierają nasze szablony i wstawiać odpowiedni link, a przede wszystkim czytać regulamin. Jestem za;)
    Pozdrawiam
    probyszablonowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po zgłoszeniu szablon zapewne by zniknął. To taki trochę inny bajer... ale publicznie się chwalić nie będę. =)

      Usuń
  14. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: www.ritsu-no-basuke.blogspot.com

    3. Koncepcja: Co chciałbym by było w szablonie? Prosiłabym o kolorystykę morską i czarną.Biel także mile widziana. Jeżeli można to coś z galaxy. Chxiałbym by szablon wygladał tajemniczo i by menu było na samej górze tak jak w szabloniarni. Aha co do zdjęc, jeżeli nie dałoby się wykorzystać wszystkich to prosiłabym o postacie i by szablon miał związek z Japonią!! Zdjęć jest dużo, jednakże prosiłabym by zostały wykorzystane postacie a co do innych to jeśli się zmieszczą.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    oto i one:

    http://wallchan.com/images/sandbox/6046-headphone-anime-girl.png

    http://bi.gazeta.pl/im/7c/5f/c7/z13066108Q,Kioto--Japonia--Miasto-japonskie-oprocz-zabytkowyc.jpg

    http://www.bloblo.pl/image/258505/default/Anime+Girl+wiyh+Red+Hair+(3).jpg

    http://ecsmedia.pl/c/mondo-obrecz-do-kosza-z-pilka-n-iext7846752.jpg

    http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2012/209/a/0/kuroko_no_basket___daiki_aomine_render_by_forevergikwang-d58yxcr.png

    http://cs308120.userapi.com/v308120751/2986/qa9qSsNO5yI.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-2PBsh0-V4jE/T3Bl6q1i6dI/AAAAAAAAAiE/s87WdjREVys/s1600/66329_czerwony_most_drzewa_kwitnaca_wisnia.jpg

    http://potap.blox.pl/resource/kot_parkingowy2_800x600.jpg

    5. Ewentualny cytat:

    Szbkość jest jak zakazany owoc- fascynuje i pożąda!

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: sara.szuber@onet.pl

    Z góry dziękuje! Aha masz wspaniałe szablony. MOim faworytem jest 327 i 323! Są boskie! Chciałabym sama umieć coś takiego stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale jak napisałam powyżej, przyjmę jedynie 3 zamówienia pod tym postem.

      Usuń