g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.02.2013

[334-335] Losowanie

Mam nadzieję, że podobała wam się sobota ze mną i w połowie z Sandrą, mi baaardzo. Naprawdę jestem z niej zadowolona.
A teraz chciałabym podsumować losowanie, które już powinno być dawno zrobione. Jak widać nikomu się nie chciało. 
Należy wspomnieć, że zarówno losowanie, jak i soboty z szabloniarką są pomysłami naszej wielkiej Sandry! Głowy pełnej pomysłów. Dobrych pomysłów!
Może nie będziemy już przedłużać. 
Losowanie zostało zrobione na bazie zgłoszeń tylko ze stycznia! Wylosowane osoby składają zamówienie pod tą notką, nie pisząc do jakiej szabloniarki. Ustaliłyśmy, że same wybierzemy zamówienie, które nam będzie najbardziej odpowiadało, aby było jak najlepsze. W losowaniu pomogła nam strona Losowe.pl, znaleziona przez Jill  ;)

Zrobiłam screeny, abyście nie myśleli, że oszukujemy!
screen 1 - Zgłoszenia i wasze numerki:
Pani Nadia Traczna blogu nie ma odnośnika do nas. Niestety to jest równoznaczne z nie-akceptacją zgłoszenia jednego i drugiego.
Pani rayslivesbrak odnośnika do nas na blogu, który z resztą i tak nie istnieje.
Pani Arysia moja informacja przeciwko kradziejom nie wystarczy, gdyż to ja zrobiłam. Musi być również inny odnośnik.

Co do blogów, które nie istnieją, zostały zaakceptowanie zgłoszenia, bo w chwili, w której sprawdzałam (gdy jeszcze blogi istniały) spełniały regulamin.

screen 2 - losowanie

Losowanie 6 zgłoszeń, gdyż Ombre się nie liczy, ponieważ jest na urlopie więc i tak nic nie zrobi, a włączyłam za to nasze stażystki ;)

screen 3 - wylosowane numerki 

A więc zamówiena przyjmujemy od:
4. Sorcita 
6. freak
7. Hope  



Zamówienie składacie pod tą notką, przyjmiemy je tylko i wyłącznie, jeżeli będą zgodne z regulaminem! Nie musicie zamawiać na tego bloga, na którego pobieraliście szablon zgłaszając się do losowania.

Moje gratulacje!


A teraz dwa szablony, które zdążyłam zrobić:

Zamówienie dla Huncwoci i Lily Evans
pobierz \\ podgląd


Zamówienie dla Moskiewskie metro
pobierz \\ podgląd


Co do zamówień, to zbytnio nie mam ochoty robić z każdego działu, więc ujmę to tak:
Jeżeli chcecie szablon ode mnie składajcie zamówienie, a ja sobie wybiorę, te które mi do gustu przypadną, czyli nie wszystkie.

Notka nie była planowana pod względem szablonów, dlatego ich tak mało.

 Córka szatana życzy jakichkolwiek snów! 
PS. Jeżeli braliście moje GG z zakładki Avia Tinar to było ono błędne, przepraszam, za utrudnienia, teraz jest już poprawne.

EDIT: [21:57]: Jeżeli byście mogli, Ci którzy zostali wylosowani, napisać na początku zamówienia "LOSOWANIE", ażeby nic się nie pomyliło.

43 komentarze:

  1. Ja już Ci Avia dziękowałam, ale nie mogę się powstrzymać, by nie podziękować Ci jeszcze raz. Szablon, który dla mnie wykonałaś jest wspaniały. Cudowny, boski. Lepszego sobie wymarzyć nie mogłam ^^ Naprawdę... genialny.

    335 też świetny. Dobrze zgrane kolory, taki mroczny. Też strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, z tej strony Rachel Weasley.
    Niezmiernie się cieszę, że zostałam wylosowana i akurat dobrze się składa, bo właśnie wróciłam do Polski, więc taka miła niespodzianka xD

    W takim razie składam zamówienie.
    Pragnę otworzyć bloga z autografami, dlatego potrzebuję jakiegoś adekwatnego szablonu.

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: moje--autografy.blogspot.com

    3. Koncepcja: W tle jacyś aktorzy, np. Anne Hathaway, Maggie Smith, Gary Oldman, Heath Ledger, Johnny Depp. Oraz jakieś listy. Chciałabym, by były także jakieś płomienie zielone lub takie zwyczajne.
    Układ 3 kolumny.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na Waszą intuicje.

    5. Ewentualny cytat: "Pas­ja i za­dowo­lenie idą ze sobą w parze, a bez nich każde szczęście jest wyłącznie chwi­lowe, nie ma bo­wiem bodźca, który by je podtrzymywał."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: georgeweasley041@gmail.com
    ____________________________
    No tak, to to by było na tyle z zamówieniami.

    Straaasznie podoba mi się szablon 334 - cudowny, zgadzam się z przedmówczynią. Rewelacyjny, taki radosny i wesoły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... właśnie założyłam GG i wolałabym, że kontaktować się ze mną właśnie przez GG 46278807

      Usuń
    2. A co do tego cytatu, to pod nim/nad nim można by umieścić jeszcze jakiś napis napisany nieco większymi literami: "Moja pasja - autografy"

      Usuń
  3. 1. Hasło: Przegniłe,ostrze śmierci

    2. Adres bloga: jp-jego-historia.blogspot.com

    3. Koncepcja: Barwy mają być raczej ciemne-szaro,ciemno czerwony,czarny.Na środku ma być cytat.Po bokach zdjęcia.Chciałabym,aby zdjęcia wtapiały się w tło.Tło to ma być Hogwart oraz herb Gryffindoru,również "wtopiony" w tło.Mam nadzieję,że to nie problem.

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mogę znaleźć,ale może Wam się uda- ma to być zdjęcie Aaro Taylor-Johnson,na którym ma szatę Hogwartu (czarno białe).Zdjęcie Lily- http://25.media.tumblr.com/a94f50112553d6309f14089d398ee80c/tumblr_mhgj79b5X51qi944wo1_500.png (również czarno-białe,jeśli nie problem).

    5. Ewentualny cytat: "Obiecaj mi,że za każdym razem,kiedy spojrzysz na gwiazdy,pomyślisz o mnie..."

    6. Inne uwagi:Po prostu na was liczę!Widziałam wasze prace i mam nadzieję,że dla mnie zrobicie równie wyjątkową!;)

    7. Kontakt: ginny3098@gmail.com
    GG: 44223431

    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Jill!
    Pisałaś u mnie na blogu, że prosisz o kontakt - wysłałam maila. Odpowiedzi się nie doczekałam, więc zastawiam się, czy to czasem nie była pomyłka i wiadomość miała być nie do mnie. Prosze o odpowiedź, bo mnie to nurtuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hasło: Przenigłe ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://zycie-oczami-wampira.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Poprosiłabym o kolor bloga czarno-biały. Czarny szablon, a słowa, obrazek oraz tekst na biało.
    4. Ewentualne zdjęcia: Proszę o to zdjęcie na nagłówku po lewej stronie
    http://weheartit.com/entry/51242752/via/_the_lover_
    5. Ewentualny cytat: ,,W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." Proszę aby cytat został umieszczony po prawej stronie, lekko nad zdjęciem.
    6. Inne uwagi: Prosiłabym jeszcze o tą samą czcionkę jaka jest teraz na moim blogu.
    7. Kontakt: Email: zaczarowanajakalice@gmail.com GG : 32817219

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, znów źle hasło napisałam. *przegniłe. Przepraszam!

      Usuń
    2. Zamówienie przyjęte ! :D

      Usuń
  6. LOSOWANIE
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://farbowany-lis.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Ciemne kolory: czerń, biel, fiolet. Dalej zdaję się na szabloniarkę. Układ jest mi obojętny.
    Wyobrażam sobie ognisko, wilka i jakąś czarownicę oraz las, choć jeśli czegoś takiego nie można wykombinować, to zależy mi tylko na wilku i czarownicy. Ogólnie nastrój ma być mroczny.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: „Trzeba kłamać, by robić to, na co się ma ochotę."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mail: imortal456@gmail.com i GG: 40954268.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: rudziaczka.blogspot.com

    3. Koncepcja:Układ jest mi obojętny. Dziewczyna z boku ma być na pierwszym planie.Obok zdjęcie poniżej. Ps. Ma być ruda.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://img30.otofotki.pl/obrazki/ba750_tumblr_lfe8rhKfZt1qztjq8o1_1280_large.jpg
    5. Ewentualny cytat: Forever young...

    6. Inne uwagi: Chcę tak, abybył tylko nagłówek, bo chciałabym przesuwać treść, a nie tło :)

    7. Kontakt: mail: rudziaczka@wp.pl GG: podam później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: prawda-to-okrutna-rzecz.blogspot.com

    3. Koncepcja: Najlepiej gdyby układ był jednokolumnowy. Grafika ma być po lewej stronie lub na górze.

    4. Ewentualne zdjęcia: Tutaj jedynie prosiłabym o zamek Hogwartu i np. sowę . Coś w ten deseń

    5. Ewentualny cytat: ''Prawda to cudowna i straszliwa rzecz więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie. ''

    6. Inne uwagi: Zależałoby mi, żeby kolor był stonowany. Nie za osty nie za łagodny :)

    7. Kontakt: werewolfka3@gmail.com GG: 44739089
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: slodkorozne-klamstwa.blogspot.com

    3. Koncepcja: Oczekuję czegoś w dosyć spokojnych, ale wesołych kolorach. Fajnie by było, gdyby szablon był tego typu, co ten u Was, czyli z nieruchomym tłem, czy jakoś tak. Obrazek też mógłby być z boku, a nie u góry. Nie chciałabym za bardzo stocków, ale tekstury i koloryzacje jak najbardziej.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://s4.zerochan.net/Kieta.full.1424443.jpg
    lub
    b) http://s3.zerochan.net/Pixiv.Id.1965068.600.1129211.jpg
    lub
    c) http://s4.zerochan.net/Chibi.full.1411568.jpg
    lub
    d) http://s4.zerochan.net/Mizutani.Eri.full.1374249.jpg

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Blog ma być pamiętnikiem. Jeśli ze zdjęć, które podałam nic się zrobić nie uda, to proszę dać mi znać, poszukam czegoś innego. Proszę się też nie przerazić tym, jak blog teraz wygląda, to się zmieni;)

    7. Kontakt: owalny.portret@gmail.com

    Mam jeszcze pytanie niezwiązane z zamówieniem - czy jeśli moje zamówienie nie zostanie przyjęte, to mogę ponowić je u innej szabloniarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki chyba nie działają, więc podaje jeszcze raz:
      1. http://www.zerochan.net/1424443
      2. http://www.zerochan.net/1129211
      3. http://www.zerochan.net/1374249

      Usuń
    2. Tak możesz je ponowić u innej szabloniarki.

      Usuń
  10. Hehehe, ale farciarze 8) Zaszczyty, same zaszczyty, nie ma co :D I w sumie masz rację: tutaj Sandra to mistrz! Jakże dobrze, że Wy ją macie! ^^ Że macie wszystkie z Was :D Tak czy siak już jestem ciekawa kolejnego wieczorku z szabloniarkami, ciekawe, co w sobotę wymyślicie... bo liczę na jakąś niespodziankę... :D Ee, żartowałam. Wybacz mi, mam spowolnione myślenie, ale zimno mi ;c
    334 i... co widzę...? Pottera (to jest Hogwart, ale wiadomo, o co chodzi :D), Pamiętniki Wampirów, Władcę Pierścieni (zakładając, że ten w środku to Bloom, czego pewna nie jestem xD) i Opowieści z Narnii. Czyli wszystko naraz, misz masz :D Hm, co do kolorystyki, to się na początku zastanawiałam, skąd żółć. Po prostu, nie wiem, czemu, spodziewałabym się tego koloru wśród tych zdjęć najmniej xD ALE. Wokół Hogwartu jest takie szarawe tło na tym żółtym i to dla mnie wygląda jak... nadchodząca burza w letni dzień <3 A nie ma nic piękniejszego moim zdaniem ^^ Ale ciekawa jestem, kim są osoby w kółku... :D Tak więc szablon bardzo udany, choć ja nadal nie rozumiem żółci :D I pewnie sobie teraz myślisz: "Co ona się tak tego koloru uczepiła?!" xD
    335 - oooo, niebezpiecznie! Nie mam pojęcia, do czego porównać ten szablon... hm... czy to są kanały? Tak to wygląda. I jakiegoś niedobrego kolesia w masce. Generalnie wyczuwam ucieczkę, strach, chęć mordu i walki. Nie jest dobrze, podoba mi się :D No mi się ogólnie z wojną chyba kojarzy. Ale czy tu się liczy moje zdanie? :D
    No dobra, koniec bzdur (psot). Czekam na kolejne notki i nie powiem, że ta niezapowiedziana bardzo mnie ucieszyła i dodam, że normalnie zaglądam tu codziennie by to sprawdzić,a le jak mam czas wolny. Na pierwszym miejscu Fejs. patrzę, a tam wówczas 9 minut temu dodana notka o nowej... notce (jakkolwiek to brzmi). A jednak to draństwo do czegoś jeszcze się przydaje :D No dobra, czekam na kolejne, zaplanowane i niezaplanowane, notki i pozdrawiam! (I przepraszam, ze ja nawet przy dwóch szablonach muszę się rozpisywać, no ale naprawdę!, ja tu mam ciągle coś do dodania! :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, a ja nie ogarniam, co to za losowanie. :C Chyba mnie coś ominęło.
    Albo to ja po prostu dzisiaj nie mam mózgu (tak też może być).
    Chciałam Ci tylko powiedzieć, że pojęcia nie mam, któremu z demonów zaprzedałaś duszę za talent do robienia szablonów. Ale skoro w zamian odwdzięczył się zdolnościami pozwalającymi na wykonanie tego szablonu dla Metra, to chyba był to całkiem niezły układ. No jest po prostu cudowny. Bardzo w moim guście. <3

    Nie wiem, czy przyjmiesz, bo napisałaś to tak enigmatycznie, a ja się noszę z tym zamówieniem w pliku tekstowym. Jak nie, no to trudno. :C








    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci! (Nie wiem, czy ten przecinek tam był celowy, więc dla pewności niech będzie i tak – „Przegniłe, ostrze śmierci”).

    2. Adres bloga: http://shinobi-yaoi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: A wiesz, że nie wiem? Jak pisałam w poprzednim – ładnie, estetycznie, nie za dużo, żeby dopełniało treść i nie przeszkadzało w czytaniu. Jeśli mogę, to szczególną uwagę zwracam właśnie na czytelność tekstu na tle. Bez jakichś tam krzykliwych barw, błyskających brokatów i tym podobnych, tak, żeby pasowało do wybranego obrazka. Zdaję się na Twój gust.

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://fc00.deviantart.net/fs22/f/2007/355/2/4/_UCHIHA_ITACHI__by_jinx_star.jpg

    http://static.zerochan.net/NARUTO.full.1218940.jpg

    http://static.zerochan.net/NARUTO.full.516487.jpg

    http://farm3.static.flickr.com/2260/2289201354_147869c350.jpg

    http://fc02.deviantart.net/fs19/f/2007/227/e/d/Tame_Darkness_by_tenaku.jpg

    http://i.animecrazy.net/akatsuki_in_a_suit.jpg

    http://s3.zerochan.net/Gaara.600.902784.jpg

    http://fc03.deviantart.net/fs19/i/2007/245/1/9/The_Proctor_Genma_Shiranui_by_Wavikz.jpg

    http://i241.photobucket.com/albums/ff197/tenshi-no-yutsu/naruto/couple%20itachi/itapain.jpg

    http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2011/083/0/a/uchiha_itachi__naruto_by_zetsuai89-d3cc9y9.jpg

    http://fc04.deviantart.net/fs28/i/2008/098/3/4/Akatsuki_by_NagatoSan.jpg

    http://s3.zerochan.net/Akatsuki.600.241053.jpg

    http://s3.zerochan.net/Jinchuuriki.600.304747.jpg

    http://static.zerochan.net/NARUTO.full.365722.jpg

    http://s3.zerochan.net/NARUTO.600.1349466.jpg

    http://static.zerochan.net/NARUTO.full.1149561.jpg


    Pojęcia nie miałam, co wybrać, więc wstawiłam wszystko, co udało mi się znaleźć. ._.

    5. Ewentualny cytat: Nie jest mi potrzebny.

    6. Inne uwagi: Raczej nic. Jeśli przewidujesz ewentualny spis treści, to musiałby on być podzielony na kilka osobnych części, jako że znajdzie się tam kilka wielorozdziałowych opowiadań.

    7. Kontakt: necronice@gmail.com lub na GG: 714620


    Pozdrawiam. C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłabyś dla mnie szablon? Na bloga: http://stworzenibyzycrazem.blogspot.com
    Odnośnik jest w 'Sznureczkach'
    1. Hasło: Przeczytałam regulamin i nie znalazłam hasła, najwyraźniej jestem na to za głupia. Choć dziewczyna powyrzej je podała. Tak więc nie wiem czy ono jest czy nie, bo jedyne co tam pisze to tak:
    1. Hasło: to chyba mniej więcej zrozumiałe, jest to związek wyrazowy oznajmiający nam, że zapoznałeś się z regulaminem. Hasło będzie zmieniane. Aktualne działa od[18.01.13 r. 22:44] więc nie wiem.
    2. Adres bloga: http://stworzenibyzycrazem.blogspot.com
    3. Koncepcja: Beeeż! Albo delikatny róż, może być z jasnym brązem. Nie chcę aby szablon był ciemny ale też nie za jasny. Czcionka miło by było gdyby byłe Georgia. Chciałabym aby zdjęcie znajdowało się po lewej bądź prawej, ma być bez suwaka. Nie lubię go. Test niech się znajduje po środku. Strony na górze.
    4. Ewentualne zdjęcia: Bonnie Wright to które jest u mnie na blogu w bohaterach tak samo jak i Toma Feltona.
    5. Ewentualny cytat: 'Ona trwała nie długo, nie krótko. Dla miłości najlepszy to czas'
    6. Inne uwagi: takie małe coś gdzie masz widgety niech się tam znajduje tekst , statystyka w cyfrach! samych cyfrach. I jeszcze moje (s)twory. No i na dole aby znajdowali się obserwatorzy i jak możesz aby archiwum bloga było takie jak u was. A i Ginny i Draco są po szkole.
    7. Kontakt: sylwunia_ja@wp.pl oraz marna4791gmail.com nie mam Gg ;)

    Jeżeli wykonasz moje zamówienie to będę ci niesamowicie wdzięczna! Jedna dziewczyna robiła dla mnie zamówienie ale zrobiła strasznie ciemnny szablon :c

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: grafiikan.blogspot.com

    3. Koncepcja: Tło kolorowe, lub w jednym kolorze jasnym. Tak myślę nad niebieskim i jasnym fioletowym. Już zdecydowałam,że może być jakiś smok w nagłówku może jakieś postacie z anime, styl fikcyjny, może jakieś stare domy w nagłówku,zamki, bez żadnych napisów,

    4. Ewentualne zdjęcia:
    -http://tapety.joe.pl/tapeta/anime/anioly/kobieta-w-zbroi-z-bialymi-skrzydlami.jpg
    i może jeszcze inne ze smokiem i anime, ale zdaję się na Twoją intuicję.

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: - aby układ szablonu miał jeden po środku na posty ,i po bokach na inne widżety.

    7. Kontakt: inezkainna@gmail.com

    _______________________________

    Ściągnęłam jeden Twój szablon aby sama edytować go,próbowałam,ale naprawdę nie wiem jak i nie wiem co i jak :(

    Mam nadzieję,że przyjmiesz moje zamówienie,zależy mi na tym. Postaram się jakoś Ci odwdzięczyć.Może troszkę poreklamuję Twój blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłabym zamówienie, ale gdy tylko weszłam na twojego bloga to się przeraziłam! Nie wolno przerabiać szablonów!
      Gdybyś wstawiła to tak jak jest napisane wtedy by było wszystko ok.

      Usuń
  14. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://dragons-daughter.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Ponieważ jest to blog o tematyce fantastycznej,, chciałabym aby na pierwszym planie był zamek, natomiast na drugim smoki. Najlepiej o kolorze czarnym i granatowym.
    4. Niestety nie mam.
    5. Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nierozróżnialna od magii.
    6. Kontakt: e-mail: twodragonsgirls@gmail.com GG: 32097472

    Za szablon z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Losowanie :D

    Chciałam zamówić szablon na bloga http://spiewkosoglosa.blogspot.com/

    Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    Szablon jakiś kolorowy, może w odcieniach zieleni, z ruinami w tle i jakimś lasem. Na przedzie ma być zdjęcie kobiety i broszki z kosogłosem. Układ miałby być dwukolumnowy, z prawej i lewej strony.

    Zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-ohqnDJewBJg/ToQ8CypOxbI/AAAAAAAAH8k/otowotxEJMw/s1600/large_lucy-hale-by-the-garden_008001.jpg

    Cytat:
    It was better to die

    Kontakt: dusia6967@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. LOSOWANIE
    ojejujej, jak się ucieszyłam! wchodzę pierwszy raz od kilku dni na blogi - a tu taka niespodzianka! dziękuję, Dziewczyny. :)

    więc tak:

    Blog: Akademia Istot Ciemności
    Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.
    Koncepcja: Szablon trójkolumnowy, z nagłówkiem u góry, szerokim polem na notki i dwoma kolumnami po bokach - najlepiej, żeby prawa była dość szeroka, a lewa wąska (nie wiem, czy to da się zrobić, ale wierzę w Was! :). W nagłówku jakiś ładny zamek/pałacyk - byle nie Hogwart, jakieś symbole magiczne (kruk, krucze pióro, księżyc - coś takiego), wampir, wilk, czarownica, elf, nefilim, czyli to, czego blog dotyczy. Strasznie podobają mi się kolory tego szablonu, który obecnie jest na głównej stronie Zaczarowanych, więc prosiłabym o podobną kolorystykę szablonu :)
    Tekst w nagłówku: Akademia Istot Ciemności imienia Serge'a Senapusa Chaloux'a
    Inne uwagi: Tak, to jest ten szablon, który chciała wykonać Sandra. Przepraszam, że nie napisałam na mail'a, jak miałam zrobić, ale w tygodniu nie miałam kiedy usiąść do komputera i jakoś wyleciało mi z głowy. Przepraszam :c
    Kontakt: mailem - wearechildrenofthenight@gmail.com; przez gg - 930335.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Przegniłe, ostrze śmierci
    2. http://herosiwdrugiejwojnie.blogspot.com/
    3. Jest blog o tematyce II wojny światowe ,ukazanej ze strony niemców , polaków i rosjanów , a bohaterzy są olimpijskimi pół bogami. Chyba najlepiej byłoby , gdyby szablon był trzy kolumnowy. Na jednej aby był widoczny ten obraz:
    https://www.google.pl/search?q=Natalia+Arlovskaya&rlz=1C1SAVI_enPL520PL520&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Eb4WUe2FA4O0tAaYhoDICg&biw=1280&bih=872&sei=E74WUd3nF8TFswbXooGwBA#imgrc=HXzwatGTAQI8hM%3A%3BX32MQgxp_zwhaM%3Bhttp%253A%252F%252Fsphotos-a.xx.fbcdn.net%252Fhphotos-ash3%252F557132_283758175064680_105302641_n.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252Fpages%252FNatalia-Arlovskaya-Belarus-Hetalia%252F281118291995335%3B600%3B411
    A na drugiej:
    http://www.facebook.com/ajax/mercury/attachments/photo/view/?uri=%2Fajax%2Fmessaging%2Fattachment.php%3Fattach_id%3Dfa4cdd242bac5a405d467b307a110ff9%26mid%3Dmid.1361035129234%253Aa860bc21a358ed0418%26hash%3DAQCesS5cDyxxRG6n&attach_id=fa4cdd242bac5a405d467b307a110ff9&message=mid.1361035129234%3Aa860bc21a358ed0418&hash=AQBEEB1K8fCnWDZA
    W środku powinien być jakiś wojenny obraz ( np. czołg) . Mógłby być też zarys Hitlera i Stalina , po górnych bokach.

    4. Czasem miłość wiedzie w otchłań nas samych , a co gorsza ludzi których kochamy - Paulo Coelho
    jakąś ładną czcionką , bym prosiła ;) i aby ten napisbył w środku , na tle tego czołga .
    5. No wojenny , romans xD , obojętne kto go wykona
    6. rodzinnepogaduchy@interia.pl


    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. LOSOWANIE

    1. Przegniłe ostrze śmierci ale fajne hasło! c:
    2. COLD-SAVANNAH ale głupia nazwa!
    3. Blog będzie o śmierci, a raczej życiu po niej, to i szablon eteryczny być powinien. Widzi mi się ten ładny fiolet, co na Waszym szablonie tak pięknie otacza przednie, tudzież górne, nogi smoka. Na zdjęciu jakaś ładna, drobna brunetka, nawet mam pewne ładne zdjęcie, które mogę przesłać którejś z Was, Boginie Grafiki, mailowo. Szablon niezbyt szczególny i wymagający, choć kilka efektów specjalnych by się przydało :). Kolory szablonu ciemne, na nagłówku bardziej żywe. Ilość kolumn - obojętna. Jedna, dwie - byle nie trzy.
    4. Wyślę mailem :)
    5. "Sen i śmierć to bracia bliźniacy". Prawdopodobnie jednak zmieni mi się widzimisię, co do tekstu, więc jego również, ewentualnie, doślę mailem.
    6. Mail: do.not.be.typical@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Jest jakiś CSS do tych takich świecących się, a raczej rozświetlonych avatarów? I czy zdradziłybyście mi, jak się robi, żeby koło nicku autora bloga był napis "Autorka"?
      Słusznie nazywam Was Boginiami Grafiki, sama tego wszystkiego nigdy nie ogarnę *.*

      Pozdrawiam, dziękuję, do poczytania!

      Usuń
    2. Zamówienie nie zgodne z regulaminem.

      Usuń
    3. Już poprawione, bardzo przepraszam :)

      Usuń
  19. Tak mi się podobają Wasze szablony, że nie mogę od nich oczu odlepić. Może wpasuję się w kolejkę czy coś tam. ;3

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://placmarzen.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Odcienie szarości oraz niebieskiego z motywem kwiatu lotosu, białego tygrysa, chmur oraz XIXwiecznego statku. Dwie kolumny by wystarczyły. Nie mam jakiejś konkretnej wizji 'co, gdzie, jak', więc wszystko zostawiam w Twoich rękach i wyobraźni, nie będę o nic burczeć. ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: A Nadzieja prowadziła ich na Plac Marzeń

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mail: sperare.n@gmail.com , gadu-gadu: 21221770(cały czas na niewidocznym)

    + odnośnik już jest. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: www.megacity-one.blogspot.com

    3. Koncepcja: Mam dwa zdjęcia, które chciałbym, żeby były użyte w szablonie, jedno główne i jedno mniej ważne, które może być ładnie wkomponowane nieco niżej, blog jest blogiem grupowym i ogólny rozkład linków chciałbym zachować :) Chyba, że są jakieś ciekawe pomysły na te po lewej stronie, to zdaję się na Panią :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdjęcie główne (najlepiej żeby wcisnąć je jakoś w całości, bez ucinania połowy, etc.) http://i.imgur.com/y2H8l.jpg i ewentualnie do pani osobistego wyboru: http://img.gawkerassets.com/img/17ym0qjtr1vhbjpg/xlarge.jpg albo
    http://www.fxguide.com/wp-content/uploads/2012/10/cs_025_0045_fr1.jpg

    5. Ewentualny cytat: Wydaje mi się, że jeśli będzie to gdzieś pasowało, to może pani zrobić napis "Mega City 1" i właściwie niczego więcej do szczęścia nie będę potrzebował :)

    6. Inne uwagi: Nie wymagam cudów i wiem, że mój blog nie rozkręcił się jeszcze za bardzo, może nawet nie mieści się w podanych w regulaminie normach, ale ładny szablon o wiele bardziej przyciąga oko niż zwykłe zdjęcie w nagłówku. :)

    7. Kontakt: nathanwhite28@gmail.com

    Zabieram się za wklejenie Waszego adresu na stronie głównej! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga:

    http://swiat-okiem-chlopca-yaoi-sasunaru.blogspot.com/

    3. Koncepcja:

    SasuNaru i inne pary yaoi. (Naruto/yaoi).

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat:

    Wczoraj odwarzyłam się walczyć, dziś odwarzyłam się wygrać...

    6. Inne uwagi:

    Nie chcę, aby szablon był melancholijny.

    Nardziej zależy mi na pokazaniu nagłówkiem lub tłem marzenia oraz bohatera, który jest marzycielem i optymistą, jakieś ptaki?

    Najlepiej, aby w szablonie nie było kolistych elementów i kobiet w nagłówku.

    7. Kontakt: kaminaka.chan.azula@gmail.com

    Odnośnik już jest.

    PS: Bardzo mi zależy, więc mogę czekać na prawdę długo.

    Pozdrawiam, Kaminaka-chan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte!

      Usuń
    2. Kiedy mogę się spodziwać zrobienia? Mam nadziję, że miesiąc czy dwa ci wystarczy. (Nie naciskam, ale bardzo jestem ciekawa i podekscytowana tym, co zrobisz. Po prostu nie mogę się doczekać.)

      Usuń
  24. hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    Adres:
    http://opowiesci-spisane.blogspot.com/
    Koncepcja
    Nie chcę żeby na szablonie było za dużo elementów a jednocześnie pragnę by dobrze oddawał charakter opowiadań.
    Chciałabym żeby szablon nie był za 'mroczny'. Chcę żeby był tam złoty albo czarny smok najchętniej w locie lub stojący na ziemi ale raczej w oddali. Może być tam las zimowy(nocą), śnieżna ścieżka albo na wpół rozgrzebane ognisko w lesie. Nie chcę żadnych księżyców, zębów niczego takiego ani twarzy. Może być np. sylwetka ludzka(podświetlona by widać było tylko to że to człowiek) idąca ciemną ulicą albo widok z lotu ptaka na średniowieczne miasto. Może znaleźć się tam wierzgający koń(w ogłowiu i siodle albo cień wilka.
    Ewentualne zdjęcia
    http://tapety.joe.pl/na-pulpit/fantasy/smoki/zloty-smok-na-tle-nieba/
    http://premek-v.deviantart.com/art/Forrest-75328367
    Ewentualny cytat, tekst:
    Liczy się tylko to kto pierwszy straci skrupuły
    Inne uwagi:
    -
    Kontakt:
    43296411
    Zależy mi na tym, bo raz już zamawiałam i dopiero po miesiącu dowiedziałam się o nieprzyjęciu zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte!

      Usuń
    2. Chciałabym jeszcze dodać jeden ewentualny tekst , nie wiem który jest lepszy ten czy tamten w zamówieniu:
      Wszystko ma swoja cenę. Prędzej czy później sprzedasz moralność

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń